Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Vatan bilgisayar işlemcime el koydu ağır rezalet içerir... Edit geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
129
Cevap
6
Favori
26.377
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> İşlemci >> Vatan bilgisayar işlemcime el koydu ağır rezalet içerir... Edit geldi
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    199 Mesaj
    Garip bir durum ben bugüne kadar hiç sorun yaşamadım vatan da aldığım ürün bozuk çıktığında hemen değiştirmişlerdi.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Bölüm Yetkilisi
    2932 Mesaj
    Bu muvaffakatname belgesini paylaşırsanız aslında iyi olabilir. İkinci el ürün alıp satarken doldurulursa daha iyi olabilir. Böyle şeylere gerek kalmaz.
    |
    |
    _____________________________
    AMD Ryzen 7 2700 | MSI B450 Tomahawk | ASUS Rog Strix RTX 2060 | Ballistix 16GB 3200MHz | Cooler Master LC240E RGB | Sabrent Rocket Nvme 500 GB | Phanteks P350X Thermaltake Smart 700W 80+ | SAMSUNG CF396 Curved | Corsair K68 | Corsair Void Pro RGB | Corsair MM300 Extended | Razer DeathAdder Chroma
    Apple MacBook Air 13.3" | Apple iPhone X 64GB Space Gray
    SSS || Forum Kuralları || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Nick Değişimi || Öneri ve Şikayetleriniz || Yönetim Kadrosu

  • Teğmen
    202 Mesaj
    Vatan bilgisayar iş;
    Satışa gelince Kedi,
    Ürün iadesine gelince Aslan,
    Tamir/değişim işlerinde ise Çakal moduna giriyor.Tecrübeyle sabit.
    _____________________________
  • Yarbay
    3119 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Juan Cobra

    Vatan bilgisayar iş;
    Satışa gelince Kedi,
    Ürün iadesine gelince Aslan,
    Tamir/değişim işlerinde ise Çakal moduna giriyor.Tecrübeyle sabit.
    Vatan bilgisayar mi kaldi kardesim hangi devirde yasiyoruz? piyasanin cok cok ustunde sattiklari yetmezmis gibi rezalet sekilde kotu musteri memnuniyeti ile nasil hala batmiyorlar anlamis degilim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Ryzen 1600 @3.9ghz // GTX1070 Windforce OC // ASUS B350 Prime Plus // Gskill Ripjaws V 16GB 3000mhz // ACER XF240H 144Hz Freesync // Crucial BX100 240GB // Corsair 300R + Corsair VS650 80+
  • Yüzbaşı
    857 Mesaj

    Eşittir ülkedeki adaletsiz alışveriş



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gtx295 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5411 Mesaj

    Merhaba ben de tam arkadaşa keşke rma açsaydınız diyecektim ama etiketleme bildirisi gelmediği halde tesadüfen benden bahsettiğinizi görüp yazayım dedim.
    Ben aslında işlemciye fiziksel müdahalede bulunup direnç kırmadım, başka arkadaşın da başına benzer şey gelmişti çünkü.
    Şükür ki kazasız belasız atlattık olayı.
    Şu an biraz canını çıkararak kullanıyorum işlemciyi :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    wolwes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Asus Prime Z270-A - İntel İ7 7700K 5.3 Ghz - Zotac GTX 1070 AMP EXTREME - Corsair CMK16GX4M2B3000C15B 16GB - Samsung 850 Evo 500 - Toshiba P300 2TB - Corsair H150i Pro- Thermaltake V71 TG - ASUS PCE AC68 - Evga 750GQ - Logitech G602 - Acer Predator XXB71HUABMIPRZ
  • Emekli Yönetici
    16323 Mesaj
    Yaşananlar sinir bozucu olabilir ama bu durum sadece vatanda değil çoğu firmada böyledir. Kimisi göz yumuyordur onu bilemem ama hukuken olması gereken bu. Ama ilk başta bu uyarının ise yapılması gerekiyor. Bir ürünü arkadaşınız adına ya da bir başkası adına servise verebilirsiniz. Fakat onun haberi olmadan alır kaçarsanız ne olacak ? Bu sefer vatan benim bildim dışında ona buna ürünü teslim etti diye konu açılacak

    Geçmişte bir mevzu vardı, sanırım LG servisine telefon veriyor eleman değişim kararı çıkıyor ve teslim alamıyor, fatura sahibinin olması gerekiyor deniyordu.

    Çok iyi hatırlıyorum bir mevzu daha vardı. İkinci el telefonu servise veriyor yine birisi, servis eski kayıtlarında ilk sahibinin numarası olduğu için de onu arıyorlar değişim cihazınız hazır diye. Adam sıfır cihazı alıyor gidiyor fatura sahibi olduğu için diğer adamın haberi yok.


    Yani bu ikinci el elektronik eşyalarda al sat yaparken çok mağduriyet olması muhtemeldir. Faturayı verdim ettim demeyeceksiniz, ayrı bir sözleşme ile ürünün seri numarası falan yazılıp, kimlik fotokopileriyle bir kağıtta satış işlemini karışıklı olarak imzalayıp saklamalısınız. Orijinalı sizde fotokopiler ise satışı yapanda kalmalı. Fotokopi faturayı kabul etmez bazı servisler. Garantisi bittiyse fotokopisi olabilir.


    İçinize sinmiyorsa başım yine de belaya girer falan diyorsanız özellikle telefon konusunda. Paraya kıyıp yaptığınız sözleşmeyi notere onaylatıp damgalatacaksınız. Şu imei'li cihazı şu tarihte sattım artık bütün sorumluluk bu kişidedir, bundan sonra oluşabilecek her türlü yasa dışı işlemlerde falan benim bilgim sorumluluğumda değildir falan filan gibi bir sözleşme olacak.
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene





  • Yarbay
    2246 Mesaj
    Durum saçmalıktan başka bişey değil. Faturanın kimin adına olduğunun ne önemi varmış ki sonuçta para iadesi yapmıyorlar. Değişim onayını hediye çekine çevirip vermesi gerekiyor sadece çek yine fatura sahibi adına oluyor yine ürün alırken onun adına alıyorsun. Şu zamana kadar vatandan aldığım herşey babamın adına ve iade değişimde kimse bişi sormadı sana mı denk geldi bu iş saçmalık. THH vermen için arkadaşın dediği gibi aranızda alışveriş tutanağı düzenliyorsunuz mecburen.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    5 Mesaj
    vatan aynısını bana hyper x ramde yaptı. biz aracıyız servis ne derse onu yapıyoruz dediler. bin kere gittim geldim. davranışları hoş değildi sanki babalarının parasını verecekler. tüketici haklarına başvurdum. 3 4 aya sonuçlandı sonra vermek zorunda kaldılar.samsun şube. gideyim elden ürün alayım güvenilir olsun falan demeyin, alın internetten. kolpa bunlar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    468 Mesaj
    savcılığa veya cimer'e bildir.

    o şube toptan kapanır, ek vergi bile koyabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leopolidas -- 17 Ekim 2019; 0:35:52 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1368 Mesaj
    Kimlik fotokopisi falan diyorsunuz da artık dijital çağda yaşıyoruz, ben asla güvenip de veremem o şekilde kimlik fotokopimi kusura bakmayın. Altına istediğinizi yazın, sanal ortamda o bilgilerle neler neler yapılır...
    |
    |
    _____________________________
    Laptop: DELL 7566 - B6300W81C: i5 6300 HQ // GTX960M (4GB) // 8 GB DDR4 2133 mhz // 1 TB 5400 rpm

    Desktop: MSI Z97S SLI PLUS // i5 4690k (Turbo Boost 3.9 GHz.) // Hyper 212 Evo CPU Soğutucusu (160 mm) // Gigabyte G1 GTX 970 ; stok hız 1380-7010 mhz // Corsair Vengeance PRO 2x4 DDR3, 1600 mhz // CORSAIR SPEC-02 MidT // Corsair VS 650 PSU (12v = 50A) // Samsung 850 Evo 120 GB // Seagate Barracuda 1 TB 64 mb 7200rpm (ST10000DM003-1CH162)
  • Çavuş
    86 Mesaj
    Vatan kadar adi bir işletme görmedim. bana da işlemci yuvası bozuk anakart satmışlardı. şerefsizler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1214 Mesaj
    Geçmiş olsun hocam. Klasik vatan işte. İlk zamanlarda iade değişim süreci böyle değildi. Ama son dönemlerde iyice insanı bezdirir hale getirdiler.
    |
    |
    _____________________________
    | Intel® Core™ i7 4790K | MSI Z97 GAMING 7 | PNY Anarchy X DDR3 16GB 2800Mhz | Asus RX 580 DUAL 8G OC | Philips 243V5LHAB/00 1MS 23.6" 1080p@60Hz | Crucial BX500 120GB | WD 1TB Caviar Blue Sata 3.0 64MB 7200Rpm |
    | CoolerMaster HAF 912 Advanced | Thermaltake 600W 80Plus | Akasa Venom Voodoo | Logitech Z313 | Rampage DLM-355 | Logitech K120 | Plantronics Gamecom 388 | Logitech Rumble F310 |
  • Binbaşı
    1171 Mesaj

    Noter cep telefonu satış sözleşmesi yapmaz çünkü böyle bir yasa yok.zamanında yaptırmak istemiştim ama olmadı.mecburen adi sözleşme yaptık.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Yazılımcı Online kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1257 Mesaj
    Sosyal medyada olay büyüyünce firmaların iş çözdüğü zamanlardayız.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    881 Mesaj
    Vatandan 10 binlik nakit alışverişim olmuştu arızalı çıktı süründürdüler beni heryere yazdım cevap gelmedi Ondan sonra da pc falan her türlü alışverişim artık yurtdışından gideriyorum 1100 euro olan msi gamingbook vatanda 12 bin kazık. Ben yarı yarıya ucuza alıyorum asla asla Vatan’dan asla



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    831 Mesaj

    Hocam kusura bakma ama edit 1 açıklamanızı okuyunca gerçekten üzüldüm. Sizin malınızı resmen gasp eden adamlar, sosyal medya gücünden korkup geri adım atınca sizde hemen yumuşamışsınız. Yok falan filan beye teşekkür ederim? Övün diye Ekstra ücret mi veriyorlar anlamadım. Empati kurun sizin başınıza gelen olay sosyal medya bilgisi olmayan yaşlı bir amcanın başına gelseydi ? Muvafakatname her sektörde vardır bunu en başında söylemeleri lazımdı. Lütfen bu yapılanları yanlarına kar bırakmayın. Tüm ilgili makamlara şikayet edin. Vatan personelleri kadar çirkef kimse görmedim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    melo126 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    104 Mesaj

    Haklısınız hocam ama uğraşmak istemiyorum, yumuşamaklada ilgiside yok bu süreç içerisinde cidden kendi arkadaşımmış gibisine yardımcı olan ve cidden empati yapan tek kişinin genel merkezden arayan aykut bey olduğu için minnet duygumu göstermesem iki yüzlülük yapmış gibi hissederdim kendimi. Kimseyle bir alıp veremediğim yok en başında mağaza bu belgeyi verse bu süreç 25 günden fazla surmeyecekti zaten ama mağaza personelinin bu konu hakkında bir bilgisi yok ve müşteriye yardım için bir seçenek sunamıyorlar ezbere konuşulan bir sistem mevcut. Neyse dediğiniz gibi şikayet edilecek ve uğraşılacak birçok konu var çözüm sürecinde ilerleme kat edilmeseydi sırf hırs yüzünden bile sonuna kadar giderdim fakat genel olarak sakin bir insanımdır sorunumu çözecekleri için daha fazla kimse ile uğraşmanın doğru olmadığı düşüncesindeyim. Ne ekersen onu biçersin bu hayatta biz iyi olalım, ağır olalım molla desinler
    |
    |
    Wampire^^ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    16323 Mesaj

    Hadi ya ilginçmiş. Yani biz sözleşme yapsak aramızda işte bu adi sözleşmeyi gidip biraz daha resmi olsun diye damgalattırma falan yapamıyoruz herhalde.

    O zaman fergatname yapılacak bu cihaz üzerindeki bütün haklarımı şu kişiye devrediyorum diye. Gerçi öyle bir şey olsa söylerdi zaten noter
    |
    |
    ahmetbayram5 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir
    Ne mutlu Türküm Diyene

  • Yüzbaşı
    326 Mesaj
    İntele niye öncelikle yazmadınki



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Veri Merkezi;Metro Ethernet;Cloud Sunucu
son dakika
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bey Azura
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.