Şimdi Ara

Vatan Bilgisayar Ekran Kartı Garantisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18
Cevap
0
Favori
3.934
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Ben sistem toplayalı tam 11 ay oldu. Ekran kartımda uzunca zamandır bir sorun var. Aslında en başlarda oyundan kaynaklı sanıyordum ama bugün öyle olmadığına emin oldum. Sorun şu ki girdiğim her oyunda yaklaşık 10~15 dakika kadar sonra kapat hatası veriyor. Gpu da bir sorun oluştu sanırım. Ben sistemi toplarken herhangi bir garanti belgesi yoktu, ama fatura halen duruyor. Sormak istediğim soru ise

    - Bu ürünün garantisi kaç ay ? ( Tamam 24 aymış bunu buldum. )
    - Sadece faturayı götürsem garanti yerine geçer mi ? Çünkü hatırladığım kadarıyla bir garanti belgesi ayrıca yoktu bu ürünün. ( Fatura garanti belgesi yerine geçiyormuş. )

    Basit bir konu ama yinede daha önce yaşamış olan varsa öğrenmek istedim.

    Teşekkürler.

    Edit : Cevaplarımı aldım, tekrar teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SokemoN -- 1 Kasım 2013; 19:00:45 >







  • Aksi belirtilmedikçe ürünlerin garantisi 2 yıldır. Bazı küçük ev aletlerinde 3 yıl olur, bazı beyaz eşyalarda 5 yıl olur. Elektronik parçaların çoğu 2 yıl garantilidir.
  • bu soru cevaplarını bende bekliyorum her ürünün ayrı ayrı garanti belgesi var diye biliyordum ben yanlışmı biliyorum acaba?
  • Teşekkürler.

    @Behlül
  • garanti belgesi olmak zorunda değil direkt olarak faturayla ve kartın tüm kutu içeriğiyle tam olarak gidip şikayetinizi dile getirebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Behlül

    Aksi belirtilmedikçe ürünlerin garantisi 2 yıldır. Bazı küçük ev aletlerinde 3 yıl olur, bazı beyaz eşyalarda 5 yıl olur. Elektronik parçaların çoğu 2 yıl garantilidir.

    peki 2inci soru fatura garanti belgesi yerine geçermi?
  • Almayın aldırtmayın su şeref yoksunu şirketten ürün. 1 ay once topladıgım sıstemde daha once kullanılmıs bozuk anakart gonderdıler 1.5 ay olacak hala degısım yapmıyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXHeLLXx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Behlül

    Aksi belirtilmedikçe ürünlerin garantisi 2 yıldır. Bazı küçük ev aletlerinde 3 yıl olur, bazı beyaz eşyalarda 5 yıl olur. Elektronik parçaların çoğu 2 yıl garantilidir.

    peki 2inci soru fatura garanti belgesi yerine geçermi?

    Ürüne ait fatura ürünün garanti belgesidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaan2434

    garanti belgesi olmak zorunda değil direkt olarak faturayla ve kartın tüm kutu içeriğiyle tam olarak gidip şikayetinizi dile getirebilirsiniz.

    Tam olarak doğru değil. Garanti belgesi yasal olarak satılan her ürün kutusu içinde bulunmak zorunda. Ve bazı markaların servisleri buna oldukça dikkat edebiliyor. Burda Vatan çok da etkili olamayabilir. Örneğin atıyorum HP sadece Fatura kopyasıyla işlem yapabiliyorken Asus kesinlikle garanti belgesini isteyebiliyor olmazsa işlem yapmayabiliyor.

    Bütün bunların dışında Vatan birebir değişim de yapabilir yukarıda denildiği gibi bütün kutu içeriği ile birlikte. Ama bu tür bir değişim sanıyorum 11 ay sonra gerçekleştirilmez.

    Edit : Fatura= Garanti belgesi yanlış arkadaşlar bunu kafanızdan silin, sorun yaşarsınız. Bu konuda ürünü aldığınız yer size yardımcı olabilir tabiki orası ayrı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CodeIntegrity -- 1 Kasım 2013; 19:04:08 >




  • bir dönem fatura garanti belgesi yerine geçiyor dediler.
    sonra vazgeçtik, garanti belgesi de lazım dediler.

    vatan kendisi garanti belgesi istemiyor ama bazı teknik servisler istiyor. örnek : intel.
    işlemci arızalandı, intel servisi değişim için tüm kutuyu ve garanti belgesini istiyor dedi vatandaki arkadaşlar. bulup götürdüm, yeni işlemci verdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kedi bedri


    quote:

    Orijinalden alıntı: xXHeLLXx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Behlül

    Aksi belirtilmedikçe ürünlerin garantisi 2 yıldır. Bazı küçük ev aletlerinde 3 yıl olur, bazı beyaz eşyalarda 5 yıl olur. Elektronik parçaların çoğu 2 yıl garantilidir.

    peki 2inci soru fatura garanti belgesi yerine geçermi?

    Ürüne ait fatura ürünün garanti belgesidir.

    peki saolun hocam şimdi vatan ayrı bir garanti belgesi vermicek her bir parça için dimi vereydi iyiydi ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xXHeLLXx

    quote:

    Orijinalden alıntı: kedi bedri


    quote:

    Orijinalden alıntı: xXHeLLXx

    quote:

    Orijinalden alıntı: Behlül

    Aksi belirtilmedikçe ürünlerin garantisi 2 yıldır. Bazı küçük ev aletlerinde 3 yıl olur, bazı beyaz eşyalarda 5 yıl olur. Elektronik parçaların çoğu 2 yıl garantilidir.

    peki 2inci soru fatura garanti belgesi yerine geçermi?

    Ürüne ait fatura ürünün garanti belgesidir.

    peki saolun hocam şimdi vatan ayrı bir garanti belgesi vermicek her bir parça için dimi vereydi iyiydi ya

    Her ürün için ayrı ayrı vermesine gerek yok. O üzerindeki tum ürünleri ureticinin belirlediği son tarihe kadar garantisi altında tutar.
    Ayrıca zaten garantiye ürün verdiğinizde orj sizde kalıyo faturanın. Onlar kopyasini alıyor sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SokemoN

    Merhaba arkadaşlar.

    Ben sistem toplayalı tam 11 ay oldu. Ekran kartımda uzunca zamandır bir sorun var. Aslında en başlarda oyundan kaynaklı sanıyordum ama bugün öyle olmadığına emin oldum. Sorun şu ki girdiğim her oyunda yaklaşık 10~15 dakika kadar sonra kapat hatası veriyor. Gpu da bir sorun oluştu sanırım. Ben sistemi toplarken herhangi bir garanti belgesi yoktu, ama fatura halen duruyor. Sormak istediğim soru ise

    - Bu ürünün garantisi kaç ay ? ( Tamam 24 aymış bunu buldum. )
    - Sadece faturayı götürsem garanti yerine geçer mi ? Çünkü hatırladığım kadarıyla bir garanti belgesi ayrıca yoktu bu ürünün. ( Fatura garanti belgesi yerine geçiyormuş. )

    Basit bir konu ama yinede daha önce yaşamış olan varsa öğrenmek istedim.

    Teşekkürler.

    Edit : Cevaplarımı aldım, tekrar teşekkürler.

    Yakın bir zamanda böyle bir durumla karşı karşıya kaldım Düşüncelerimi aktarmak isterim Garanti belgesi istemiyorlar ama ürünün faturasını kesinlikle istiyorlar Ama siz yine de ne olur ne olmaz bulundurun yanınızda derim Bir de bende arızadan dolayı vermiştim ürünümü ama full kutu içeriği ile götürmedim Sadece kartı götürdüm Sonra değişim çıktığı için diğer parçaları da götürüp nakitimi geri aldım.




  • SokemoN kullanıcısına yanıt
    sorunun ekran kartından kaynaklandığı sonucuna nasıl vardınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dismissed_fear

    sorunun ekran kartından kaynaklandığı sonucuna nasıl vardınız?

    Sorun islemcideymis onu ogrendim basta soyleyeyim. :)

    Ekran karyi diye dusunmustum cunku en basta oc yapacagim diye karti cok zorlamistim. Her agir yukte kart artifact cikariyordu. Ama dedigim gibi sorun islemcinin voltajindaymis az yukselttim sorun duzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SokemoN


    quote:

    Orijinalden alıntı: dismissed_fear

    sorunun ekran kartından kaynaklandığı sonucuna nasıl vardınız?

    Sorun islemcideymis onu ogrendim basta soyleyeyim. :)

    Ekran karyi diye dusunmustum cunku en basta oc yapacagim diye karti cok zorlamistim. Her agir yukte kart artifact cikariyordu. Ama dedigim gibi sorun islemcinin voltajindaymis az yukselttim sorun duzeldi.

  • Şaka mı bu
  • bu gibi uzun aralıklardan sonra önce aldığınız ürün ün türkiye tedarikçisi ile iletişime geçin Vatan ı arayıp koşulsuz değişim yaptıyıorlar genelde
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.