Şimdi Ara

vatan bilgisayar/asus teknik servis FAIL

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
430
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadarşar konu doğru yerdemi bilmiyorum yanlış yerdeyse yöneticilerden ricam doğru yere taşınması.

    7 ay önce aldığım asus n55sf-s1359v model laptop u sorunlarından dolayı vatan bilgisayar a verdim. onlarda asus un teknik servisine yolladı. lap top da hdd ve ses kartı değişmiş. iyi güzel hoş 10 gün sonra geldi mutluyuz tabi bende bi bayram havası. ama bu gün bilgisayarın eskisi gibi olmadığını farkettim. ccleaner i açtığımda 2gb ram yazısını gördüm. bu nasıl olabilir yani 6 gb ram ile giden laptop nasıl 2 gb ram ile dönebilir yani. şu an ne yapmam gerekiyor yorumlarınız lazım. diceksiniz ki geri yolla ancak bi 15 gün daha lap top suz duramam gerek yurtta olmam olsun gerek sunumlarımın olması olsun. ve kızgınım da yani böyle bi saçmalık mı olurmuş. laptopu 0 ı ile değiştirme ya da para iadesi alma gibi bi seçeneğim olabilirmi bilgili arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.





    _____________________________




  • işin içinde kasıtlı yada kasıtsız şekilde dolandırıcılık var, tekrar yolla ürün faturası varsa onuda fotokopi alıp yolla modelinden kaç gb ram olduğu zaten bellidir. Adamlar çıkarmış takmayı unutmuş olabilirler. Sorunu bir şekilde çözersin kapalı kalmaz ama uğraşman lazım.
    _____________________________
  • ram.avi
    _____________________________
    Oldukça Renksiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ApeXiRubbEr

    işin içinde kasıtlı yada kasıtsız şekilde dolandırıcılık var, tekrar yolla ürün faturası varsa onuda fotokopi alıp yolla modelinden kaç gb ram olduğu zaten bellidir. Adamlar çıkarmış takmayı unutmuş olabilirler. Sorunu bir şekilde çözersin kapalı kalmaz ama uğraşman lazım.

    hocam mutlaka kapalı kalmaz yani yollasam seve seve takıcaklar o ramleri ama bildiğin kabak tadı verdi yani madem 15 gün beklicem yine sırf onların hatası için bunun yerine 15 gün uğraşırım derim ki ya lap top un 0 ını yollayın ya da para iadesi yapın ama bunu yapma hakkım varmı bunu bilmek istiyorum.
    _____________________________
  • ne zaman aldın ürünü ? şöyle bir durum var eğer elinde ki notebook 3. kez servise gidiyor ve hala arıza varsa ya sıfırı ile değiştirmek zorundalar yada ellerinde yoksa bir üst modeli ile değiştirmek zorundalar. Eğer notebook yeniyse sorun çıkmaz eski ise modelini bul (tam modeli olsun) durumu anlat, bir modelden 2 farklı seri çıkmaz. Sen ara önce bir durumu anlat onlarda formun yedeği vardır.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ApeXiRubbEr

    ne zaman aldın ürünü ? şöyle bir durum var eğer elinde ki notebook 3. kez servise gidiyor ve hala arıza varsa ya sıfırı ile değiştirmek zorundalar yada ellerinde yoksa bir üst modeli ile değiştirmek zorundalar. Eğer notebook yeniyse sorun çıkmaz eski ise modelini bul (tam modeli olsun) durumu anlat, bir modelden 2 farklı seri çıkmaz. Sen ara önce bir durumu anlat onlarda formun yedeği vardır.

    2 gün önce aldım servisten. şu an yollarsam 2. kez servise gitmiş olacak
    _____________________________
  • arızası yok şuan ama sadece eksik parça var sen ara önce bir anlat derdini.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    ASUS Teknik Servisi yorumlar.
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • asus yetkili servisi benimde başımı yaktı hayatımda gördüğüm en pasaklı kuruluş gönderdiğim laptopta ekran değişti yerine vuruk bir ekran koymuşlar sd kart yuvasını da çıkarmışlar geldiğinde yoktu birde üstünde yemek yemişler pislik kazıdım makinenin üstünden (insan gibi yazdım yoksa daha güzel şeylerde yazardım onlara yakışan şekilde) topunun belasını versin.
    _____________________________
  • hocam senin yorumdan sonra direk hasssstr diyip kart yuvasını kontrol ettim duruyo allahtan o
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.