Şimdi Ara

VALE BAHŞİŞ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14
Cevap
1
Favori
1.103
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 13
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 25 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • escanor_ (2 mesaj) nbacıshaquılle (1 mesaj) AnadoluEfes (1 mesaj) Therocqula (1 mesaj) djoz (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (4 mesaj) Mini (1 mesaj)
  • @
10 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Er
    1 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    İstinye Park ta Güven Vale Asgarî Ücretli Çalışanın bahşişlerine el koyup yüzde ellisini dağıtması doğru değil üstelik çalışanlara ne yemek ne yol parası nede masai parası veriyor devamlı gittiğim yer 7 senedir orda çalışan vale ile konuşunca öğrendim işin boyutu içler acısı bende o günden sonra bahşiş vermiyorum patron araç sayisindan para kazaniyor 30 kişilik yerde 15 kişi çalıştırıyor ve buna Avm yönetimi göz yumuyor aslında olan Gariban Valelere oluyor Patronlar da cebini dolduruyor




  • 20 senedir ter akıtarak, zorlanarak, emekle aldığın arabanı 10 dakikada patinaj çekerek, lastik ve baskı balatanı yakarak, koltuk ayarlarının içine ederek belki de park ederken umurunda olmadığı için çizerek zarar vermesine okey diyorsan ve bütün bunlar için üzerine bide para ödüyorsan bir şey demiyorum.

    Konu valeye araba verip vermene meselesi değil arkadaşlar, valelerin bahşişine bile patronların el koyması. Bahşiş çalışana verilen extra bir ücrettir, işyerine verilen değil.
  • Binbaşı
    1644 Mesaj

    vale nedir bahşiş vermek zorundamıyız, kendimiz parkedemiyomuyuz

  • Yarbay
    2067 Mesaj
    Hiçbir valeye aracımı teslim etmem.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    824 Mesaj
    Yıl olmuş 2021 valeye araba mı verilir



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2775 Mesaj

    93 model arabayı valeye veremem. eski model diye hiç umursamıyorlar. zaten hiç vermedim vermem de. vale neymiş benim kendi ayağım kolum gözüm yokmu? çok çok büyük bir holding falan olur orda verirsin. markete giricem vale geliyo "arabanı versene accık sürem

    |
    |
  • Binbaşı
    1031 Mesaj
    Konu valeye araba verip vermene meselesi değil arkadaşlar, valelerin bahşişine bile patronların el koyması. Bahşiş çalışana verilen extra bir ücrettir, işyerine verilen değil.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    499 Mesaj
    Her valeye aracımı veririm. Bir avuç civatayı büyütmem, dünya malı dünya da kalır. Bakıyorum ki baba parasıyla araba sahibi olanlar. Mal esirger olmuş.

    Önce benim gibi 20 sene çalışıp araç sahibi olunda konuşalım
  • Yarbay
    2231 Mesaj

    20 senedir ter akıtarak, zorlanarak, emekle aldığın arabanı 10 dakikada patinaj çekerek, lastik ve baskı balatanı yakarak, koltuk ayarlarının içine ederek belki de park ederken umurunda olmadığı için çizerek zarar vermesine okey diyorsan ve bütün bunlar için üzerine bide para ödüyorsan bir şey demiyorum.

    kıng365 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1040 Mesaj

    Ben de hiçbir zaman teslim etmek istemem ama İstanbul'da yaşıyorsanız bazı durumlarda mecburen valeye vermeniz gerekiyor arabayı, diğer türlü zaten park ettiğiniz yerden paraya aç çekici çetesi kapıyor arabayı.

    |
    |
    escanor_ kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3945 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: escanor_

    Hiçbir valeye aracımı teslim etmem.

    Aracınızın markası nedir hocam ? çok merak ettimde

  • Yarbay
    2067 Mesaj

    Seat Leon, 2018




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    AnadoluEfes kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    6437 Mesaj

    Valeye araç vermek nedir,

    anahtar isteyen otoparka bile bırakmam aracımı.

    |
    |
  • Yüzbaşı
    381 Mesaj

    Ben aracımı birisine emanet edemem. Yani çekinirim. Kendi arabamı kendim park edebilirim. Bunun için de kimseye bahşiş vermem.

    Tabii ki herkesin kendi kararıdır.

    |
    |
  • Binbaşı
    1219 Mesaj
    Ne valesi ulan otoparka bile bırakmamak için en az 2 sokak yürüyoruz



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Radyo Dinle
Pubg mobile uc
anzer balı
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.