Şimdi Ara

Vag grubu araçlar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Bana göre o kadar yüksek hızlara hiçbir arabayla çıkmak sağlıklı değil. Ama dediklerinize bende katılıyorum arabaların ivmelenmeleri başarılı. Dsg şanzıman sıkıntı çıkarmasa oda belkide piyasadaki en iyi şanzımanlardan birisi olabilir bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha iyi motora daha iyi yakıt tüketim değerlerine daha iyi servislere ve ikinci el piyasasına sahip markalar var Türkiye'de...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vag araçlarını 0-100 den ibaret olarak görenlere şaşıyorum.Yahu seversin sevmessin de bu kadar da olmaz aktarması otomatiği,manueli gerçekten iyi araçlar.

    120 lik tdi i golf e koysunlar korelilerin 128 liğini yer, 136 liğına da kafaya oynar muhtemelen de geçer.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Arkadaşlar her ne kadar forumda çok tavsiye edilmesede (genelde dsg şanzımandan dolayı) baktığımızda hızlanmaları en iyi araçlar bu grupta oluyor. Tabi ki araba alırken tek kriter bu olamaz fakat toplu paket olarak baktığımızda ikinci el piyasası, donanım özellikleri, araç performansları vs olarak piyasada çok rakipleri yok bana göre. Örneğin bi leon FR rakip olarak gösterebileceğimiz çok bi araç yok yaklaşık olarak aynı motor seviyesinde. Tekrar belirteyim evet 0-100 herşey değil fakat özellikle araba sollamaya vs çıkıldığında bu değer baya bi önemli. Aynı performansta olan araçlarda yakıt tüketimi olarak geri kalıyorlar genelde. Tabi bu söylediğim sadece FR için geçerli değil bi çok aracı rakiplerine karşı avantajlı bu konuda bana göre

    araç değerlendirmesindeki kriterleriniz oldukça sınırlı kalmış araç almadan önce ;

    güvenlik
    düşük yakıt tüketimi
    0-100 değil 0-200 e nasıl çıktığının performansı her hızda aynı performansı sergileyen motor
    sorunsuz ve sarsıntısız şanzıman
    sessiz motor
    konfor
    enayi parası olmayacak donanım içeriği (mesela yıların el frenini artık donanım olarak satmaya başlamaları gibi)
    sağlam ve dayanıklı uzun yıllar binilebilecek araç

    sizin bahsettiğiniz araçlar bunları veriyorsa bende bundan sona vw yi överim.




  • Dsg sıkıntıları çözüldüğünde bunu yine yorumlarız,şu an durum malum,çözmeye dair bir girişim de yok.
    Araçlarla yapılacak hızlar aracın karakteristiğine bağlı olarak değişir.Örneğin 320 kullandığınızda boş bir otobanda o hızı yapabilirsiniz,araca hakimiyetiniz daha farklı.Ama siz o araçla da 120yi geçmem diyebilirsiniz,kendi görüşünüzdür.
  • 1.6 tdi çok eskidi güncellenmesi lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Vag grubu araçları 0-100 arabasıdır. Vites oranları, şanzıman kalibreleri herşeyleri 0-100 değerini düşük göstermek için ayarlanır ki kağıt üstünde rakiplerinden üstün görünsün. Ülkemizde satılan basit tsi motorluların hemen hepsi 140 sonrası iyice kösülmeye başlar. Ha başka markanın arabasıyla 0-200 total zamanını kıyaslarsanız belki yine zaman olarak totalde daha iyi çıkarlar ama bu 0-100 değerlerindeki kazandığı zamandan gelir. Yoksa yüksek hızlarda 130-140 gibi giderken hızlanmak istediğinizde pek de öyle parlak canlı değildirler. O konuda opelin motor ve şanzıman kalibreleri daha iyi. Onun da 0-100 değerleri daha geri. Bir aracın atikliğini anlamak için 0-100 değeri kadar yüksek viteslerde 60-100 80-120 gibi hızlanmalarını yani elastikiyetini de görmek gerekir. Ayrıca yine analiz için motor eğrisine bakmak gerekir. Tsi motorlar 4bin sonrası torkunu ve gücünü kaybetmeye başlarlar. Bu aslında çok motor bağırtmayı sevmeyen insanlar için daha iyidir. Bir de çoğu tsi motorun tam torkunu daha 1400-1700 devirde verebildiğini düşünürsek, ilk anda atiklikleri de haliyle iyi oluyor. Zaten bakın 0-100 videolarına hiçbir markada olmadığı kadar iyi 0-60 hızlanmaları vardır vag grubunun audi dahil, anında 60 olur araç, ama sonra ivmelenme yavaşlar. Lineer değildir. Yani işin özü vag motorları şehir içi için çok seriler ama uzun yolda ford, opel gibi rakipleri biraz daha iyi.

    fr hem hafif hem güçlü tsi motorundan dolayı doğal olarak seri. Zaten şu anda ülkede az paraya çok performans veren çok az araç var bunlar da leon fr, ibiza cupra ve 208 gti.

    Artik ibiza cupra da kalmadi . 1.8 motora gecti ya 92 bin TL ye B sinifi arac tamam cok iyi motor var daha iyi sıkıştırilir ama dedigim gibi haketmiyor .

    Bir de gostergeleri de biraz sasirtici Vag in 0-100 e kadsr buyuk puntolar baya gostergenin yarisindasin 100 e gelmissin saniyorsun ki 140-150

    Evet işte bunlar hep arabaları çok çabuk hızlanıyormuş gibi göstermek için yapılan ufak hileler. Ibiza cupra liste fiyatı 87bin, onu 82ye falan bırakırlar pazarlıkla başka türlü satamazlar çünkü. Ha ben gene 80bine 208gti tercih ederdim o ayrı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Vag grubu araçları 0-100 arabasıdır. Vites oranları, şanzıman kalibreleri herşeyleri 0-100 değerini düşük göstermek için ayarlanır ki kağıt üstünde rakiplerinden üstün görünsün. Ülkemizde satılan basit tsi motorluların hemen hepsi 140 sonrası iyice kösülmeye başlar. Ha başka markanın arabasıyla 0-200 total zamanını kıyaslarsanız belki yine zaman olarak totalde daha iyi çıkarlar ama bu 0-100 değerlerindeki kazandığı zamandan gelir. Yoksa yüksek hızlarda 130-140 gibi giderken hızlanmak istediğinizde pek de öyle parlak canlı değildirler. O konuda opelin motor ve şanzıman kalibreleri daha iyi. Onun da 0-100 değerleri daha geri. Bir aracın atikliğini anlamak için 0-100 değeri kadar yüksek viteslerde 60-100 80-120 gibi hızlanmalarını yani elastikiyetini de görmek gerekir. Ayrıca yine analiz için motor eğrisine bakmak gerekir. Tsi motorlar 4bin sonrası torkunu ve gücünü kaybetmeye başlarlar. Bu aslında çok motor bağırtmayı sevmeyen insanlar için daha iyidir. Bir de çoğu tsi motorun tam torkunu daha 1400-1700 devirde verebildiğini düşünürsek, ilk anda atiklikleri de haliyle iyi oluyor. Zaten bakın 0-100 videolarına hiçbir markada olmadığı kadar iyi 0-60 hızlanmaları vardır vag grubunun audi dahil, anında 60 olur araç, ama sonra ivmelenme yavaşlar. Lineer değildir. Yani işin özü vag motorları şehir içi için çok seriler ama uzun yolda ford, opel gibi rakipleri biraz daha iyi.

    fr hem hafif hem güçlü tsi motorundan dolayı doğal olarak seri. Zaten şu anda ülkede az paraya çok performans veren çok az araç var bunlar da leon fr, ibiza cupra ve 208 gti.

    Artik ibiza cupra da kalmadi . 1.8 motora gecti ya 92 bin TL ye B sinifi arac tamam cok iyi motor var daha iyi sıkıştırilir ama dedigim gibi haketmiyor .

    Bir de gostergeleri de biraz sasirtici Vag in 0-100 e kadsr buyuk puntolar baya gostergenin yarisindasin 100 e gelmissin saniyorsun ki 140-150

    Evet işte bunlar hep arabaları çok çabuk hızlanıyormuş gibi göstermek için yapılan ufak hileler. Ibiza cupra liste fiyatı 87bin, onu 82ye falan bırakırlar pazarlıkla başka türlü satamazlar çünkü. Ha ben gene 80bine 208gti tercih ederdim o ayrı.

    82 ye birakmazlar satamasalar bile hep satiyoruz algisi var adamlarda % 1 bayi indirimi %1 de kisisel yapar o kadar

    92 bin olan sunroof falan alcantra koltuk var .

    208 80 bin TL mi olmus ? Gerek yok abi sifirina 2. Elini alirsin kalan para ile de yakit - modifiye . Ha ben o fiyatlara ikisine de bakmam sonucta B sinifi araba hizli falan olabilir ama almam .

    Ben Cupra yi 55 civarina aldim sunrooflu onda bile baya dusunmustum hatta son gece Leon Sc mi alsam dedim o zaman 63 falan idi . Memnunum tabi ben de cok verdim ama Turkiye sartlsrinda o zaman iyiydi hala memnunum aractan . Hatta ilk ciktiginda Cupra 45 e geliyordu 1 sene de 10 bin zam yedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 2 Nisan 2016; 11:25:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Hocam dediğin doğrudur ama ben bişeye örnek vermek istemiyorum. Yanlış anlama herhangi bir vag grubu hayranlığı veya daha önce sahibi olmuşluğumuzda yok. Amcamın 1.6 tdı passatla arabada tam 5 kişiydik ve en hafifimiz 85 kiloydu. Araba 200 km hızı gördü ve hani öyle çok zorlanarak filan değil. Bu dediğim araç manuel farkeder mi bilmiyorum ama. Tabi senin dediğinin illa ki doğruluğu vardır üst hızlarda hem ufak motor hacminin dezavantajını yaşar hemde çabuk kesilebilir ona bişey demiyorum

    Komşum benim vag grubu arabaları 0-100 arabasıdır sözümü yanlış anlamamalısın. Benim orada kastettiğim vites oranlarının 0-100ü çabuk görmek için kısa oranlı yapılmış olması, ayrıca tork ve güç eğrilerinin erken alınıp erken tükenmesi bundan dolayı dda 140dan sonra diğer markalara göre ivmelenme hızlarının düşmesi. Tabi ki son hızına çıkar. Ben de vw sahibiyim, hemen hemen tüm arkadaşlarım da vw sahibi. Markayı bizzat sahibi olarak biliyorum yani. Bakın mesela açın bir yeni corsa 1.0t'nun hızlanmasını açın netten. O motor ile araç 120-140-160-180 kesilmeden ayni lineerlikte hızlanıyor. Çünkü güç tork eğrisi ve vites oranları lineer şekilde geniş bantta ayarlanmış. Vag araçlarında başta patlama yapacak şekilde ayarlanır sonrasında o büyük güçte kademe kademe azalma görülür.

    Yazılımla falan da düzelmiyor. Yazılımla çok güçlü hale gelen adeta sırta yapıştıran ama çok kısa sürede vites daha bitmeden kesilen golf 6lar da gördüm. Diyorum ya şehir içinde ideal vag, ama uzun yolda otobanda ford ve opel daha iyi.

    Korelileri küçümsemeye de hiç gerek yok, hyundai'nin yaptığı crdi motoru yapabilmesi için vw'nin 40 fırın ekmek yemesi lazım daha. Muadillerinden 1 litre fazla mazot yakıyor diye kağıt üstünde bakıp yerin dibine sokulan bu motoru gidip kullansalar ne kadar güçlü bir motor olduğunu görecekler. Ceosunun videosu var fuarda adam i30 içinde biz burayı niye golfte böyle yapamıyoruz diye çemkiriyor, ölçüler alıyor her yerden. O adam bile koreli rakiplerini böyle ciddiye alırken burada bazı forum üyeleri korelilere çöp gözüyle bakıyor ya o komik. 2016 yılında vw hala 15 senelik 110 beygirlik tdi motor veriyor, 2 litre dizellerinde yaptığı üçkağıtlara hiç girmiyorum.

    Vw son 5 yıldır inanılmaz tembel bir firma. Eleştirilen hiçbir noktanın üzerine gitmedi, tasarım konusunda hiçbir modernleşme çağrısına kulak asmadı. Kaç sene evvel çıkardığı tsiları hafif güncellemekle yetinip karın kaymağını yemekle meşguldü, bu çıkan mahkemelerle şimdi anca kendine geldi. Golf 6 dan itibaren kullanılan modern tsilar evet dönemi için çok iyidi ama çok sene geçti üstünden, hala seneye 1.5tsi çıkaracakmış da bilmemne. Yani bir şey yapıyor koyuyor piyasaya 10 sene yatıyor sonra. Millet 150 beygirlik turbo motorlu araçları 75binden araçlarında sunmaya başladı, bu hala üst seviye golfe 90bin paraya veriyor.

    dsg iyi falan da değil tam angut bir şanzıman. Eskiden oldukça beğeniyordum ama bu kadar zaman sonra iyice gördükten sonra emin oldum. Aslında suç dsgde değil ülkemizin küçük güçsüz motor zorlamasında. Dsg biraz daha iri ve güçlü motorlar için tasarlanmış. 125lik tsilarda falan bocalıyor. Motorun çok erkende 200nm tork vermesine rağmen aracı zorladığını hissediyorsunuz. Ya, ışıklarda durmak üzere oluyorsunuz 5-10km hız hala 4. viteste motoru zorlayarak gidiyor angut vites düşürmüyor, durduğu an 1 yapıyor lütfedip. istanbul gibi ağır dur kalklı trafikte %90 zaman 2 ile kalkıyor 1.vites yerine. Sport moda alsanız gereksiz yere boşa düşmüş gibi ara gazlar alıyor kavrama oturtmadan. Ha bir kere araç akmaya başladı mı çalışma karakteri pürüzsüz onu herkes biliyor zaten, ama ben mesela 2003 model c5 citroen sürüyordum 4 ileri tam otomatik o bile bundan çok daha akıllı davranıyordu vites seçiminde. Ben bu kadar salakca kalibresi yapılmış bir şanzıman daha görmedim. O tarihi eser vs diye sövülen hondanın tam otomatiği var ya bunun yanında son teknoloji şanzıman kalır. Yani adam mükemmel mekanizma yapmış son teknoloji yapmış ama kalibresini o kadar kötü o kadar saçma yapmışki sistem kötü çalışıyor, sonra 5-10binde kavrama bitiren dsg görüyoruz. Bu kadar salak çalışırsa bitirmemesi mucize olur zaten. Neyse mesajım çok sarktı.

    Sadece vw sahibi olmayıp da vw'yi göğe çıkaran arkadaşlara sesleniyorum abartılacak, süper denecek bir marka değil. Pek çok kusurları var bu kadar gözünüzde büyütmeyin. Üretim kalitesi anlamında bu kadar özenli olmasa kimse vw almazdı zaten de içine, koltuğuna, direksiyonua, izolasyonuna gösterdiği ince özenden bu kadar satıyor. Hala genel anlamda aynı fiyattaki rakiplerinden 1 tık daha iyi belki evet ama, alıp da huzurla sürülen markalardan biri değil bunu bilin. Hele ki alır da servise işiniz düştüğünde servisin yoğunluğundan abi bugün git yarın gel çok yoğunuz yaklaşımını ve ciddi bir sıkıntıda doğuşun ilgisizliğini alakasızlığını gördüğünüzde daha iyi anlarsınız. Aracınızı alır da üretim kaynaklı bir sorun yaşarsanız diğer markaların aksine bilin ki %90 oranda ortada kalırsınız doğuş hiçbir şekilde sizi sallamaz, yok almanyaya yazı gidecek, yok doğuştan cevap gelecek, yok aldığınız bayi ile görüşün, bayi sizi tekrar doğuş merkeze yönlendirecek diye uğraşırsınız. Ha bu her vw alanın başına gelecek, herkes sorun yaşayacak diye bir şey değil, ama olur da size denkgelirse bu yazılanları hatırlarsınız. Ferit Şahenk'in firmasından ne bekliyorsunuz ki.




  • 0-140 esnekliği gayet iyi sınıfından bu araçların.Zaten bu esneklik bana yetiyor.Yüksek hızlara gerek yok...
  • Vag gibi sahtekarlığıyla ün yapmış, adı birçok sahtekarlığa karışmış bir firmanın hala teknik verilerine inanların olması üzücü.

    0 - 100 hızlanmalarına 1 saniye, yakıt tüketimlerine de 1'er litre eklerseniz gerçek sonuçlara ulaşırsınız.
  • Büyütüyorsunuz.

    Her modelinde sundukları motor-şanzıman-donanım çeşitliliği güzel, rakipleri bu işi beceremedi bir türlü. Fakat motor konusunda alternatifsiz değiller, hele ki belli modeller dışında en performanslısı hiç değiller. Güç çıkışı artacağına tam tersine aşağı doğru güncellenen motorlarla performans, evet, tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rst78 -- 2 Nisan 2016; 14:12:02 >
  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Ben kriterlerim bunlar demedim ki bu konularda iyiler dedim. Herşeyiyle iyi olan araçların fiyatları belli zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Dedikleriniz doğrudur illa ki çok kullanma fırsatı bulamadım dsgli bir araç. Dsg iyi dediğim geçiş hızı olsun sarsıntısız oluşu ve yakıt tüketimine katkısını baz olarak söyledim. He çoğu çift kavramalı şanzıman böyledir o ayrı. İ30 konusunda ise bişey diyemicem önceki accent arabaları iyi kaçan ama kağıt gibi arabalardı. İ30 iyi görünen iyi duran bir otomobil. Marka fanı olmak sıkıntılı bir durum illa ki her firmanın bir eksiği okuyor sizin kendi kullandığınız arabayı eleştirebilmeniz güzel bişey tabi bu forumda ender görülen bir durum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Soylu

    Ben kriterlerim bunlar demedim ki bu konularda iyiler dedim. Herşeyiyle iyi olan araçların fiyatları belli zaten

    herşeyiyle iyi değiller işte sıkıntı orada benim kriterlere uymuyor mesela bunlar. diğer bir konu 114 bine leon diye açmıştım. birkaç extra opsiyonel donanımı düşünce yani 1 serisindeki donanımlara eşitleyince araç 109 bine geliyordu :D 1 serisi 120 kusur binde oluyordu. zf8 avantajı bmw markası premium ve kalite byunlarda aradaki farkı epey kapatıp geçiyordu yani leon gibi bir arabanın aslında çok pahalı olduğu ortaya çıkıyordu.
  • Ibiza Cupra'nın fiyatı yüksek ama aracın %90'lık ÖTV diliminde olduğunu unutmamak gerekiyor. 208 GTi'ın motoru 1.6 ve ÖTVsi %45'lik dilimde yer alıyor. Buna rağmen fiyatı Ibiza'ya yakın.

    1618 cc olan Clio RS'te %90'lık ÖTV diliminde ve ilk çıktığında 44.000 Euro fiyatı vardı, şuanda benzerdir, fiyat listesinde yazmıyor ama 120 bin liradan aşağı olduğunu sanmıyorum.

    Ki İsmail Terzi 1.5 sene önce testinde 120binden fazla olduğunu belirtmiş.http://ismailterzi.com/2014/08/22/renault-clio-rs-200-turbo-mini-gt-r/

    Seat satış danışmanları da Clio'nun fiyatının farkında ve Ibiza Cupra'nın vergi mağduru olmasına rağmen fiyatının kabul edilebilir hatta uygun olduğunu söylüyorlar, haksız da değiller, 208 GTi ile kıyas yapınca.

    208 GTi'ın da düşük kilometreli çok temizini 60 bin civarına alabilmek mümkünken 80 bin liraya Peugeot Türkiye kusura bakmasın ama zor satar




  • mevsimsiz_kar45 kullanıcısına yanıt
    Diğer mesajlarıma bakınca herşeyiyle iyi olmadıklarını söyledim zaten. Sıfır fiyatlarınıda bilmiyorum sadece gördüğümü ve düşündüğümü yazdım
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.