Şimdi Ara

Uydunet Yeni Seri Modem Çıktı - Netmaster CBW-383ZN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
293
Cevap
6
Favori
35.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayırlı olsun.Modem Motorola Modem'e benziyor tasarım olarak.

    383Z4'den geçmek için şimdilik bir nedenim yok.Alanları umarım zor durumda bırakmaz.İyi forumlar
  • Tebrikler hocam güzel yaklaşım. daha kullanıcının edinmediği bir modem için kıyamet koparmanın anlamı yok. en azından şikayet edilen bir modelin sonuna gelinmiş oldu. yeni model hayırlı olur inşAllah...
  • Bununda durduğu yerde devrilince soğutucu ayakları kırılıyor mu acaba?
    Sonra "soğutucu ayakları kırılımış kullanıcı hatasıdır bu" demesinler bana daha önce CBW383Z-4'de dedikleri gibi.
  • Eywallah bu konuda hemfikir olmamıza sevimdim..demekki sadece benim gibi düşünenlerde varmış En doğrusu da bu olmalı zaten..
  • Bende bekliyordum...

    Fakat Türksat 40 metre öteden bizim daireye kablo çekmiyor. : (

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çırak Web Master

    Bende bekliyordum...

    Fakat Türksat 40 metre öteden bizim daireye kablo çekmiyor. : (

    neresi bura? 40m şebeke imkanı varsa kablo çekilir çekilmez değil. ama arda cadde falan geçiyorsa zor. sokağın aynı hizasında ise olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parhelion

    Cihazın aslı şu :

    http://www.castlenet.com.tw/products/cm/spec/CBW3843G4S-EDM01-R3%2020140516.pdf

    Netmaster'ın sattığı modelde standart harici antenler sökülerek anten çıkışları plastik ile kapatılmış, geriye zayıf dahili wifi antenleri bırakılmış. Aynı dahili antenlerin zaten mevcut modelde gücü yetersizdi. Yani antenlerin yetersizliğinden kaynaklanan wifi sorunları bu yeni model ile de çözülmeyecek.

    Standard modeldeki AC wifi desteği de iptal edilmiş. Ortaya çıkan alet 2015 yılı için kesinlikle yetersiz, 5 sene öncesi için bile vasat sayılabilir.








    Merhabalar,

    Bir kaç yanlış anlaşılmayı gidermek isteriz.

    Linkini ilettiğiniz cihaz ile CBW-383ZN hem yazılım, hem de donanım olarak birbirlerinden oldukça farklı ürünlerdir.

    Diğer taraftan, harici antenli bir modemin "antenlerinin sökülerek çıkışlarının plastik ile kapatılması" gibi bir üretim teknolojisi olamayacağı gibi, CBW-383ZN model modemimiz henüz piyasada satılmamakta olup Türksat tarafından dağıtımına da henüz başlanmamıştır.

    Ürünle ilgili tüm sorularınız için destek hattımızla iletişime geçebilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    tam olarak satışı ne zaman baslar belli değilmi




  • dağıtıma başladığında haber edin. ben de abone olayım :)
  • Netmaster ne zaman dağıtım yapılacağını bilmez. onlar Türksat'a ilk teslimatı yaptı. Türksat kısa sürede kullanıma çıkaracaktır...
  • Cbw 383z4 modemi iade edip bunu verirler mi bize modemden nefret ediyorum 2x2 db anten ne ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan53

    Cbw 383z4 modemi iade edip bunu verirler mi bize modemden nefret ediyorum 2x2 db anten ne ya

    Mantıklı bir iş olmaz o dediğin. Yapıalcak bir değişim eski modemin kusurlu olduğunu kabul etmektir ama turksat nezdinde bu böyle değildir. Biraz masrafla router alın kurtarın kendinizi derim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    TURKSAT'dan aldığımız CBW-383Z4 modemlerin ayıplı olduğunu düşünüyoruz. Tüketici kanunu na göre de ayıplı ürünler için uygulanacak yöntemler oldukça açık. Sormak istediğim konu şu;

    Modem'in satışı her ne kadar TURKSAT üzerinden yapılıyorsa da; ayıplı veya arızalı malın sorumlusu/tarafı Türkiye Distribütörüdür. Gerekli işlemleri yapmak da onların sorumluluğundadır. CBW-383Z4 modemlerin WIFI açısından ayıplı bir ürün olduğu da aşikardır. Modemin 10cm yanında bile kayıplar söz konusudur.

    Etik olarak tüm ürünlerin yeni model ile değiştirilmesi gerektiğini veya tamir/parça değişimi ile mümkünse onarılması gerektiğini düşünüyorum. Netmaster olarak bu konuyla ilgili neler yapmayı planlıyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: roninabi

    Arkadaş daha kullanılmaya başlamayan bir modem hakkında nasıl bir yorumdur bu nereden biliyorsun çöp olduğunu laf olsun diye yorum yapmayalım lütfen

    Bugüne kadar 4 netmaster cihazı kullandım.

    Bridge mode neyse de, wifi ve routing de berbatlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sinerfru

    Merhabalar,

    TURKSAT'dan aldığımız CBW-383Z4 modemlerin ayıplı olduğunu düşünüyoruz. Tüketici kanunu na göre de ayıplı ürünler için uygulanacak yöntemler oldukça açık. Sormak istediğim konu şu;

    Modem'in satışı her ne kadar TURKSAT üzerinden yapılıyorsa da; ayıplı veya arızalı malın sorumlusu/tarafı Türkiye Distribütörüdür. Gerekli işlemleri yapmak da onların sorumluluğundadır. CBW-383Z4 modemlerin WIFI açısından ayıplı bir ürün olduğu da aşikardır. Modemin 10cm yanında bile kayıplar söz konusudur.

    Etik olarak tüm ürünlerin yeni model ile değiştirilmesi gerektiğini veya tamir/parça değişimi ile mümkünse onarılması gerektiğini düşünüyorum. Netmaster olarak bu konuyla ilgili neler yapmayı planlıyorsunuz?


    Dostum hiç birşey yapmazlar. Yapamazlar. Sorumluluk türksatta birkere sana o ürünü satan yada veren türksat. Ayrıca ayıplı dediğin irün özellikleri ile ce standartlarında ise hiç birşey yapamazsın. Götür bir bilim kurulundan rapor al sonra mahkemeye git anca değişim alırsın, oda anten 2db ve çekim alanı zaten dar özellikli bir modem olduğu için bilim kuruluda sana haklısın raporu vermez.

    Ne yazıkki elinden hiç birşey gelmez yani.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün sordum hala eski modemi veriyorlar. Yeni olsa bağlatıcaktım hemen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinerfru kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz doğruda NetMaster buna hiçbir şekilde yanaşmaz. Hani her şeyde müşteri memnuniyeti tamam, ama iş kendi ceplerine gelince yapmazlar. Öyle bir şey yapsalar ilk olarak modemi kendilerine gönderecek olan kişi benim zaten. Şimdi klasik satıldıktan sonra sadece teknik arıza gibi durumlarda garanti geçerlidir falan derler.

    Yani müşteri memnuniyeti o kadar uzun boylu değil Türkiye'de... Modemi ben sanırım 5 - 6 ay önce aldım sözde garantisi var. Hadi alsınlar modemi, yeni modem göndersinler, bende tükürdüğümü yaladım diye yazayım buraya! Üstelik ben uydunetin herhangi bir kampanyası ile falan almadım, direk kendi satış kanallarında N11.com daki resmi hesaplarından 231TL vererek aldım...

    Bu tip düşünceler hayalden öteye gitmez malesef. Sorsanız öyle bir anlatıyorlar ki sanırsın ASUS DSL-A68U satıyorlar. Adamlara diyorsun aynı odadayım, sinyal kaybım var, başka odadan zaten ne mümkün ulaşmak, modeme olan uzaklığım 2mt ama kayıp var, başlıyorlar sana işte arada kapı var mı duvar var mı su var mı buz var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 17 Mayıs 2015; 17:24:50 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sinerfru kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    Modeminizle ilgili şikayetleriniz konusunda yardımcı olmak, görevimizdir. Marka sahibi ve dağıtıcısı olarak Netmaster modemlerin tüm servis/garanti işlemleri için bizden yardım alabilirsiniz. Modeminizde bir arıza var ise bunu gidermek üzere tamir/değişim işlemleri yapılması gerekir. Ancak CBW-383Z4 model modemlerin genel olarak ayıplı olması gibi bir durum söz konusu değildir.
    İletişim bilgilerinizi paylaşırsanız uzman arkadaşlarımız sizi arayarak konu ile ilgili yardımcı olacaklardır.


    Saygılarımızla,
    NetMASTER
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Sayın Kullanıcımız,

    Modeminizle ilgili şikayetleriniz konusunda yardımcı olmak, görevimizdir. Marka sahibi ve dağıtıcısı olarak Netmaster modemlerin tüm servis/garanti işlemleri için bizden yardım alabilirsiniz. Modeminizde bir arıza var ise bunu gidermek üzere tamir/değişim işlemleri yapılması gerekir. Ancak CBW-383Z4 model modemlerin genel olarak ayıplı olması gibi bir durum söz konusu değildir.
    İletişim bilgilerinizi paylaşırsanız uzman arkadaşlarımız sizi arayarak konu ile ilgili yardımcı olacaklardır.


    Saygılarımızla,
    NetMASTER

    Robotik Mesaj çok yakışmış buraya....

    Modem sorunlu işte herkesin ki mi arizali? 1 duvar geçince sinyal gücünde acayip düşüş oluyor herkes mi yalancı ?
  • YunusPhp kullanıcısına yanıt
    Onun sebebi arıza değil ki, antenlerin düşük kapasitede olması. Bu maalesef kötü bir özellik ama buna arıza demek yanlış olur. O modemde arıza olan şey wi-fi bağlantısı güçlüyken dahi gecikme yaşanması ve anlık bağlantı gitmeleri. Modeme 2 metre mesafede, aynı odada oyun oynarken arası sıra ping sorunu yaşadığım olmuştu, bir kere arıza ekibinin, bir kere Netmaster görevlisinin bir kere de Uydunet destek ekibinin önerdiği ayarlarla sorunum düzelmişti. Şuan kabloyla bağlandığım için bir sorun yaşamıyorum.
  • Yeni abonelik başlatacaktım. Modem de alacaktım o halde biraz daha bekleyeyim. Yeni modemden alan olursa bilgilendirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.