Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

|| UYARI || Şikâyet Sisteminin Kullanımı ve Foruma Kazandırdıkları ||

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
1
Cevap
1
Favori
17.875
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> || UYARI || Şikâyet Sisteminin Kullanımı ve Foruma Kazandırdıkları ||
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Emekli Yönetici
      10886 Mesaj
      22 Ağustos 2012 13:58:41 Konu Sahibi
      || Şikâyet Sisteminin Kullanımı ve Foruma Kazandırdıkları ||





      Forumdaki ziyaretimiz, paylaşımlarımız esnasında

      • Forum Kuralları’na daha sonra da Bölüm Kurulları’na aykırı herhangi bir iş, işlem, paylaşım, durum gördüğümüzde

      • İmza kurallarına bir aykırılık gözlemlediğimizde şikâyet sistemini kullanırız.


      Şikâyet Sistemi bilgi alışverişini en yüksek seviyeye çektiği gibi bizim daha kısa sürede en yararlı dönütleri almamızı sağlar.



      Sistemin genel işleyişinden söz edecek olursak,

      Öncelikle nedenimizi seçmemiz gerekmektedir. Sistem gereği nedenler ve önemlilik durumu bize hâlihazır gelmektedir sadece buradan uygun olanları seçmemiz yeterlidir.



        Nedenler:

        Şahsa hakaret/Küfür

        İmza kurallarına uygunsuzluk

        Kural dışı konu

        Konu yanlış yerde

        Kural dışı link

        Diğer






        Önemlilik:

        Az

        Normal

        Yüksek

        Acil






      Her şeyi forumdaki yöneticilerden beklemek insafsızlık olacaktır. Hak verirsiniz ki bu kadar akışkan ve yoğun bir forumda sürekli yeni iletiler atılmakta, yeni konular, ilanlar açılmakta ve bunlar maalesef kalem kalem incelenememektedir.



      İşte bu noktada üye olarak bizler yöneticilere yardımcı olmalı ve sıkıntı arz eden durumlar hakkında onlara bilgi vermeli, bu durumlardan onları haberdar etmeliyiz.

      Sıkıntıların ortadan kaldırılması demek daha nezih bir forum ortamı demektir bunu unutmamalıyız.




      Şikâyetlerimizle ilgilenen DH Yönetici ya da Bölüm Yetkilisi unvanına sahip moderatörün şikâyeti, imzayı incelemesi mümkündür. Bu inceleme neticesinde bir üst yönetime ilgili talepte bulunmaktadır. Nihai karar ve uygulama forum adminleri tarafından yapılmaktadır. Bu da ilgili sürecin en az 2 yetkili tarafından incelendiğini göstermektedir. Bu süreç içerisinde tek yapmamız gereken sabırlı bir şekilde beklemektir.



      Her şikâyetimiz beklentilerimiz doğrultusunda neticelenmeyebilir. En önemlisi de şikâyet sistemi art niyetli olarak kullanılmamalı ve meşgul edilmemelidir.



      Nedenlerimizi inceleyecek olursak,



      Şahsa hakaret/Küfür

      Sadece şahsımıza değil, forum ziyareti esnasında bir başkasına karşı kullanılan uygunsuz üslup, argo ya da küfür gördüğümüz zamanlarda da bu nedeni seçmeliyiz. Dikkat etmemiz gereken husus bu konuları güncellememeliyiz, mesaj yazarak yukarıda tutmamalıyız. Bu mesajlardan alıntı da yapmamalıyız. Şikâyet ederek beklememiz en doğru olandır.

      Önemlilik durumunu konunun gidişatına bakarak Normal, Yüksek ya da Acil olarak belirleyebiliriz.



      İmza Kurallarına Uygunsuzluk

      Herhangi bir üyenin imzası, İmza Kuralları'na aykırı ise sistemin bu nedeni seçmeliyiz.

      Bazen öyle durumlar olabilir ki üyenin imzasında küfür bulunmaktadır, büyük boyutlarla yazılmıştır vs. Bu gibi istisnai durumlar dışında önemlilik durumunu Az olarak belirleyebiliriz.



      İmzalarınızı kontrol ediniz. Unutmayınız ki kurallara uygun olmayan imzalar silinecektir.



      İmza Kuralları.



      Kural dışı konu

      Konu, Forum Kuralları’na ya da Bölüm Kurulları’na uygun değilse bu nedeni seçmeliyiz. Dikkat etmemiz gereken husus bu konuları güncellememeliyiz, mesaj yazarak yukarıda tutmamalıyız. Bu mesajlardan alıntı da yapmamalıyız. Şikâyet ederek beklememiz en doğru olandır.

      Önemlilik durumunu konunun niteliğine bakarak Normal, Yüksek ya da Acil olarak belirleyebiliriz.



      Konu yanlış yerde

      Konu yanlış bir bölüme açılmışsa bu seçeneği seçmeliyiz. Konunun ait olduğunu düşündüğümüz bölümü ve alt bölümü şikâyet mesajında belirtmemiz süreci daha da hızlandıracaktır.



      Kural dışı link

      Bir konu başlığında, bir ilanda ya da herhangi bir yorumda üyeler tarafından paylaşılan link kurallara uygun değilse bu seçeneği seçmeliyiz. Kural dışı uzantı bulunan bu mesajlardan alıntı yapmamalıyız.

      Paylaşılan kural dışı linkin niteliğine bakarak Önemlilik durumunu Normal, Yüksek ya da Acil olarak belirleyebiliriz.



      Diğer

      Elbette ki sistemin bize sunduğu 5 nedenden daha farklı nedenler gerekçesiyle şikâyet sistemini kullanmamız gerekebilir. “Diğer” Başlığını seçmiş isek şikâyet başlığımız mümkünse şikâyetimizi özetler nitelikte olmalıdır. Mesaj bölümünde de durumu ifade etmemiz gerekmektedir.



      Bize gönderilen özel iletileri de şikâyet edebilmemiz mümkündür. Gelen kutusunda, okuduğumuz mesajın başlığının altında şikâyet sisteminin simgesi yer almaktadır.



      Şikâyet sistemini amacına uygun olarak kullanmaktan çekinmeyelim lütfen.



      DH Yönetimi.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      George Jetson , The Time Lord bu mesajı paylaştı
      _____________________________
      Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.

      Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.

      Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.

      H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12


      O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!

      Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

      || Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||




    • Emekli Yönetici
      10886 Mesaj
      22 Ağustos 2012 14:12:01 Konu Sahibi
      Özel bir durumumuz ile ilgili, üyeliğimiz ile ilgili yönetimsel destek almak istediğimizde Forum Destek sistemini kullanabiliriz. Aşağıdaki uzantıdan ulaşabilirsiniz.

    • Forum Destek





      Forumumuz ile ilgili önerilerimizi ve sorunlarımızı dile getirebileceğimiz bir bölüm bulunmaktadır. Aşağıdaki uzantıdan ulaşabilirsiniz.

    • Forumla İlgili Önerileriniz, Sorunlarınız





      Ayrıca kullanıcı adımızı değiştirmek istersek kullanıcı adı değişim talebinde bulunabiliriz. Ona da aşağıdaki uzantıdan ulaşabilirsiniz.

    • Nick İşlemleri



      DH Yönetimi.
    • < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________
      Bize yalnız dans etmesini, iyi giyinmesini, kur yapmasını ve âşık olmasını bilen gencin lüzumu yoktur.

      Bize bugün mesleğinde usanmadan çalışacak, yarın hudutta göz kırpmadan ölebilecek genç lâzımdır.

      Bize bir gençlik lâzımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.

      H. Nihal ATSIZ, Atsız Mecmua, 15 Nisan 1932, Sayı: 12


      O sebeple Ata'na saygıda kusur etme sakın!

      Atatürk'e göre Atatürk - Rahatsız olma!

      || Forum Anlaşması || Genel Forum Kullanımı || İmza Kuralları || Şikâyet Sistemi || Kullanıcı Adı Değişimi || SMS Onay Sistemi || Önerileriniz, Sorunlarınız ||




Reklamlar
sohbet
Ankara Web Tasarım
Blogio
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
son dakika
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,146
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.