Şimdi Ara

Üniversitede geometri var mıdır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı, 2 Masaüstü Kullanıcı
14
Cevap
0
Favori
2.042
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Üniversitede geometri var mıdır?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1206 Mesaj
    arkadaşlar üniversitede lisedeki gibi geometri dersi varmıdır? çok acil cevalarınız lazım



    |
    |
    _____________________________
    LYS ile ilgili her türü sorunuzda PM atabilrsiniz
  • Binbaşı
    1215 Mesaj
    Matematik okursan vardır . İnş. Müh. okuyorum bizde yok geometri olsa süper olurdu ama
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1206 Mesaj
    deme hocam ya hiç yapamıyorum yarım saatte 4 soru çözebildim az önce.lisede zor geçirecez bu dersi üni.de de karşıma çıkarsa olmaz.inş. müh 3-4. sınıflarda da mı yok hocam?
    |
    |
    _____________________________
    LYS ile ilgili her türü sorunuzda PM atabilrsiniz
  • Yarbay
    11302 Mesaj
    Lisedeki gibi geometri dersi yok;ama mühendisliklerde geometriyi tabi ki kullanacaksınız.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    882 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    Lisedeki gibi geometri dersi yok;ama mühendisliklerde geometriyi tabi ki kullanacaksınız.


    hemde a babasını
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    249 Mesaj
    Neden çok acil?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1215 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: fastrap450

    deme hocam ya hiç yapamıyorum yarım saatte 4 soru çözebildim az önce.lisede zor geçirecez bu dersi üni.de de karşıma çıkarsa olmaz.inş. müh 3-4. sınıflarda da mı yok hocam?


    inşaat 3 deyim geometri adı altında bi ders yok ama geometri bilgisine fazlasıyla ihtiyacın oluyo .
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    881 Mesaj
    MAtematikte Analitik geometri var
    Diğer Bölümlerde yok diyebilirim ama çizimlerde kullanmak hatta sülalesini katarak kullanman lazım
    Matematiktesi Daha Çok Vektörel olarak :)
    |
    |
    _____________________________
    Bütün uyuyanları uyandırmaya bir uyanık yeter. - Malcom X
  • Yarbay
    3517 Mesaj
    tasarı geometrı var
    |
    |
    _____________________________

    Formula 1 tarihinde bir sezonda yapılan 16 yarışın 15 ini kazanan,10 unda da duble yapan,o sezon içerisinde 27 tur dışında tüm yarışlarda lider giden,halen bu rekorun tek sahibi,f1 tarihinin en mukemmel ikilisi alain prost ve ayrton senna ya sahip olan tek takım.McLAREN
  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    Geometriden sayılırsa Şuan mat-2 de görüyoruz

    Hoca bu gün baya analitik geometri felan anlattı,

    Karman çorman şeyler, Asal ekseni döndürüyor,çeviriyoz, öteleyiloz,büssürü şey yapıyoz, Tekrar yapmam lazım.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    178 Mesaj
    bilgisayar mühendisliğindeyim cad harici geometri bilgisi gerektiren bir şey görmedim
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2966 Mesaj
    iktisat bölümünde geometrik bilgilerden yararlanılıyor. benim okudugum maliye bölümünde de iktisat dersinde geometri ile alakalı tonla şey vardı.
    _____________________________
  • Yarbay
    2127 Mesaj
    eğitim sistemimizde bir saçmalık bizim lise geo öğretmenlerimize egitim veren bir bölm olmaması. okuldaki dersanedeki öğretmenlerimizin hepsi mat bölümü mezunudur ve bize öğrettigi geometriyi en son kendileri lise okurken görmüştür
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    67 Mesaj
    geometri kastın eğer açılar dır kenarortaydır acıortaydır falansa öle bir şey yok ama tabii ki triple integralde geometrinin babasını görüceksin mühendislik okursan
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
üniversite
SEO
SEO
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.