Şimdi Ara

ultranet plus 16 mb tarifesindeyim ama

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
156
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • indirme hızım 3 mb. 0.8di aradım arıza kaydı aldılar 3 e çıktı ama çok yavaş. ne yapmalıyım. tarifem ultranet plus 16mbye kadar

     ultranet plus 16 mb tarifesindeyim ama



    _____________________________
  • Bu hat ancak bu kadar hız alabilir. Hat zayıflaması demek, santrale olan uzaklığın demek. Hayli uzak bir konumdasın yani.

    Yapabileceğin d slam aktarımı talep etmek. Santrale değil, size en yakın saha dolabına, portlarınızın aktarılmasını talep etmek. Ama çok ümitlenmeyin bu sadece bir öneri. Altyapınız kötü ise bundan yüksek hız mümkün değil.
    _____________________________
  • Hersh H kullanıcısına yanıt
    Hat zayıflaması yüksek ama ulaşılabilir hız gayet iyi kopma yaşamazsa 10 mbps sorunsuz alabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • zero fear kullanıcısına yanıt
    arıza kaydı açtırınca 3 mbps ye kadar çıkıyor daha yukarı çıkmıyor ne yapmalıyım?
    _____________________________
  • Hersh H kullanıcısına yanıt
    saha dolabı yoksa talep edebilir miyim?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadasc11

    arıza kaydı açtırınca 3 mbps ye kadar çıkıyor daha yukarı çıkmıyor ne yapmalıyım?

    Müşteri hizmetlerini ara direk hızımı 10a sabitletmek istiyorum de.
    _____________________________
    Seviyesizleri ve siyasi parti fanatiklerini blokluyorum. İyi forumlar.
  • sadasc11 kullanıcısına yanıt
    Ya hızımı 10 mbps e çıkarın yada ıptal ettireceğim deyin .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Uydunet sınırsız 29 tl mi?
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    Hat zayıflaması yüksek ama ulaşılabilir hız gayet iyi kopma yaşamazsa 10 mbps sorunsuz alabilir.

    Böyle şeyler deyip insanları sonra umutlandırmayın. 10 değil 100 de verirler, dakika başı kopar hattı birşeye yaramaz. Bu hat bundan başka sağlıklı değer alamaz.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadasc11

    saha dolabı yoksa talep edebilir miyim?

    Edersiniz hocam yapın başvurunuzu, ulaşılabilir değer bakıp 10 mb diyene pek aldırmayın.
    _____________________________
  • Hersh H kullanıcısına yanıt
    Ulaşılabilir hızı 14 mbps gözüküyor "14 mbps sorunsuz alabilir" de diyebilirdim kopma sorununu göz önünde bulundurarak 10 mbps talep etsin dedim.
    Siz saha dolabından önce müşteri hizmetleri ile iletişime geçip 10 mbps talep edin isteyen herkese saha dolabı verselerdi zaten fiber kullanmayan kalmazdı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    Ulaşılabilir hızı 14 mbps gözüküyor "14 mbps sorunsuz alabilir" de diyebilirdim kopma sorununu göz önünde bulundurarak 10 mbps talep etsin dedim.
    Siz saha dolabından önce müşteri hizmetleri ile iletişime geçip 10 mbps talep edin isteyen herkese saha dolabı verselerdi zaten fiber kullanmayan kalmazdı.

    Kardeşim ulaşılabilir hıza aldanıp alanlar çok ağladı bu forum da. Ben 2008 yılından beridir buradayım yani, atmıyorum biliyorum. Şu hat zayıflaması ile santrale uzaklık 20 30 km yi buluyor, santralde görevli abim var, hızı atadıkları pc den bunu rahatlıkla görebiliyorsun. Sen 10 mb da ısrarcı olursan verirler vermesine. Bu seferde snr marjın tavan yapar, sürekli hat sürekli kopar, bu zaman da D-Slam devreye girer, alabileceği max sağlıklı hıza otomatik olarak düşürür.

    Bende isterim arkadaş 100 mb alsın, ama bu değerlerle imkansız görünüyor. D-Slam ve port aktarımından sonra belki 8 mb alabilir. Keşke önce kaç alabilirim diye sorsaydı. TTnet elemanları destekler dediği halde, düşük hız alan arkadaşlar da oldu. En iyisi burada bizlere danışmak. Benden de bilgili arkadaşlar var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hersh -- 17 Eylül 2016; 22:01:47 >
    _____________________________




  • Hersh H kullanıcısına yanıt
    Benim hat zayıflaması 60 dBm idi santrale uzaklığım tam 14 kilometre?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zero fear -- 17 Eylül 2016; 22:11:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    || Huawei P30/ELE-L29 || LG 43UF7787 || ZTE ZXHN F6600 || iPad Mini 5th Gen || LG SN4-300W ||

    ''Yarım kalan bir hikayeyiz artık seninle, ayrı yollara yürüyoruz, hayat bu. Serseri bir rüzgar gibi estin sen şimdi uzaklara. Ben, göğsümde solgun bir gülle yaşarım yıllarca. Yaşamaksa bu! Ayrı akşamlara yatıp ayrı sabahlara uyanırız bundan sonra, hataları aşk sanıp başka tenlerde avunuruz boşuna. Ve gizli gizli yaralanırız... Şunu bil ki daima en güzel yeri hatırana saklarım talan olmuş gönül bahçemde. Saçlarımda tel tel hüzünlerle, gözlerimde azalan güneşlerle, ben hep seni beklerim bu şehirde. Bir gün dönersin diye...''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zero fear

    Benim hat zayıflaması 60 dBm idi santrale uzaklığım tam 14 kilometre?

    Boşuna Santrale en yakın D-Slam'a port aktarımı talep et demiyoruz ya, santrale ile aram da 100 metre var, Dslam ile 1-2 km. Nihayetin de D-Slam dan çıkıyor internet, santral sadece işlem yapılan yer. Çok eskilere dayanırsak, benim portu köydeki d slamın birine aktarmışlar, aramda 10-15 km vardı, 8 mb ancak alıyorduk.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phorever

    Arıza kaydı bırakmak için MH'yi aramak şart mı?
    Online işlemlerden arıza kaydı bırakmak istedim öyle seçenek bulamadım
    Var mı bilen?

    Hocam bu işin en hızlı ve en etkili yolu, imkan varsa genel müdürlüğe gidip, ağ şefleri ile konuşmak. Eğer yoksa, MH aramak şart.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: phorever

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hersh

    quote:

    Orijinalden alıntı: phorever

    Arıza kaydı bırakmak için MH'yi aramak şart mı?
    Online işlemlerden arıza kaydı bırakmak istedim öyle seçenek bulamadım
    Var mı bilen?

    Hocam bu işin en hızlı ve en etkili yolu, imkan varsa genel müdürlüğe gidip, ağ şefleri ile konuşmak. Eğer yoksa, MH aramak şart.

    Hat benim üzerime kayıtlı değil ama ben gitsem kabul olur mu ?

    Olur hocam, imza gerektiren birşey değil. Ama siz yine de bunu söylemeyin, çok kıl adamlar var. Ağ şefleri ile konuşmam lazım, bu isteği belirtin. Sizi yönlendirirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hersh -- 18 Eylül 2016; 10:53:08 >
    _____________________________




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.