Şimdi Ara

Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
115
Cevap
17
Favori
11.669
Tıklama
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 67
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 21 saat 23 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Favoriye Eklediklerim 17
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Neil Watts (9 mesaj) Veronicaa (8 mesaj) luckylukegs (5 mesaj) talyurt (4 mesaj) meeb (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (72 mesaj) Mobil (16 mesaj) Mini (13 mesaj) (14 mesaj)
  • @
25 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • EDİT: KODLAR GERİ GELDİ.


    1.Bu siteye gidiyoruz.

    https://sharewareonsale.com/s/free-seed4-me-vpn-100-discount


    2.Turuncu butona tıklıyoruz, üzerinde ''DOWNLOAD SEED4.ME VPN NOW'' yazıyor.


    3.Sayfada facebookta,twitterda veya linkedinde paylaşma seçeneği seçeneği var, ancak biz bunlardan hiçbirini seçmeyip en altta daha küçük puntoda yazılmış olan ''I don't use Facebook, Twitter, or LinkedIn!'' seçeneğine tıklıyoruz.


    4.Karşınıza çıkan sayfada email/ülke/kullandığınız işletim sistemleri/cinsiyet/iş soruları var. Bunları tamamen sallayabilirsiniz, kafanıza göre doldurun. E-mail için de aynısını yapabilirsiniz, bizim maille bir işimiz olmayacak çünkü. (xxxxxx@yyyyy.com formunda herhangi bir şey yazmanız yeterli, tuşlara yumruk atarak yazmanız bile muhtemelen işinizi görecektir :) )


    5.Give it to me now'a tıklıyoruz ve kod karşımızda.


    Bu kod 6 aylık ücretsiz vpn hizmeti veriyor. Bu işlemi bir daha bir daha yaparak birçok kod elde edebilirsiniz. Hem de 4. adımda yazdığınız bilgiler de kaybolmadığı için yazdığınız maile tek bir karakter ekleyip çıkararak, hızlıca kod elde edebilirsiniz.


    Kodlar SOS21'le başlıyor.


    NOT: Kodun yazılı olduğu sayfadaki adımlardan seed4.me vpn hesabınızı nasıl oluşturacağınızı öğrenebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Neil Watts -- 13 Nisan 2021; 15:7:49 >







  • Vay! süpermiş. Aldım 1 tane hocam teşekkür ederim.

  • Ogami kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam, ben de 2 yıllık yaptım kendiminkini. Yeterince azmi olan 5-10 yıllık bile alabilir tabi :)

  • Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.5 senelik yaptım hocam , daha öncesinde de benzer bir kampanyadan faydalanmıştık , güzel VPN.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 2 ay sonra bitiyordu kodum. aslında 2 ay sonra adult sitelerden uzaklaşıp yaşamımda köklü değişiklikler yapacaktım ama yine olmadı, teşekkürler

  • Ücretsiz VPN diye bir şey yok... Yasaklı sitelere girmek için kullanacaksanız sadece Opera'nın VPN'ı bile yeter. 3 senelik alırsanız ay başına 20 liraya falan gelen çok sağlam VPN'ler var. 5 dolar'a Digital Ocean'dan VPN de kurabilirsiniz.

  • Teşekkürler faydalandım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android te kodu kaydetmiyor uygulamada kullanmak istiyorum nasıl yaparız?

    Edit:hallettim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karasac -- 13 Nisan 2021; 0:17:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neil Watts

    Rica ederim hocam, ben de 2 yıllık yaptım kendiminkini. Yeterince azmi olan 5-10 yıllık bile alabilir tabi :)

    Benden bahsetmişsiniz Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me) 


    Geçen sefer açılan konu zamanında almıştım bende... Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me) 


    Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me)
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • teşekkürler

  • Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kodu nereye gireceğiz bulamadım ben hocam

  • 2024'e kadar aldım, o zamana kadar tekrar ücretsiz olursa yine ekleme yaparız. Konuyu açanın eline sağlık, cidden ayrıntılı ve kolayca yapılabilecek şekilde anlatmış olayları. Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me)  Alta Bulgaristan hız testini ekledim. Ping harici Türkiye'den pek farkı yok hız olarak. Superonline 100/10 GPON kullanıyorum.



    Ücretsiz VPN Fırsatı (seed4.me)
  • Börcır kullanıcısına yanıt

    Opera VPN kullanımı hiç rahat değil hocam. Resim yüklü sayfalar bile yavaş açılıyor. 1.5 yıldır Seed4me kullanıyorum arada açık unutup 1080P video izlediğim falan çok oluyor hız konusunda çok başarılı.


    Güvenlik konusunda haklısınız güvenlik isteyen paralı ve özel çözümlere yönelmeli.

  • 2150ye kadar aldım teşekkürler. Torunlarıma miras bırakırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim arkadaşlar, ne demek. O siteyi arada kontrol edebilirsiniz, bildiğim bilmediğim bir sürü program veriyorlar.

  • arapaşığı a kullanıcısına yanıt

    Kaç saatinizi aldı hocam :)

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Neil Watts

    Kaç saatinizi aldı hocam :)

    Latife kardeşim 2 yıllık aldım. Ama burda onu yapacak yamyam çok. Zaten daha almıyor. Sömüre sömüre bitirdiler herhalde. Buraya düşen kampanyanın maksimum ömrü 2 saat zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arapaşığı -- 13 Nisan 2021; 8:18:58 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.