Bildirim
TYT matematikte behzat ya da mikail ile çalışanlar
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Sen derece yapmamış mıydın
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hangi konudasın dostum ?quote:
Orijinalden alıntı: yuzyirmi
Bu mesaj silindi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Sanki seni başarı listesinde gördüm diye hatırlıyorum da yanlış görmüşüm o zaman
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Anladım hocam teşekkürler desteğin için.quote:
Orijinalden alıntı: yuzyirmi
Bu mesaj silindi.
UP
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
up
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
hocam bence bıyıklı matematik kanalına da bakın _____________________________ -
Hocam sağol tavsiyen için ama youtube düşünmüyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
rica ederim hocam. sıkıntı değil belki hoşunuza gider diye yazdım. başarılar dilerim kolay gelsin. :) _____________________________ -
Mikail hocadan daha önce hiç ders dinlemediğim için bir yorum belirtemem fakat matematikte behzat hocadan çalışıyorum. Memnunum ben. _____________________________ -
Geçen sene behzattan çalıştım , biraz egoludur filandır ama canı sağ olsun :D bir tık hakkıdır. (40 tyt mat) _____________________________ -
Yorumun için çok teşekkürler dostum.quote:
Orijinalden alıntı: prekab
Geçen sene behzattan çalıştım , biraz egoludur filandır ama canı sağ olsun :D bir tık hakkıdır. (40 tyt mat)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Şuana kadar gördüğüm - + larını yazayım fanboyluk gibi olmasın.
+alanında gerçekten yetkin , sistemi oturmuş , video ve kitap alıyorsun ya da bir şekilde ediniyorsun :) sonrası takır takır ilerliyor ne yapmalıyım soru mu çözsem konu mu şöyle mi derdi yok. konu soru konu soru öt tertemiz bitiriyorsun eksik hiçbir şey kalmıyor arkada öğrenmediğin.Anlamadığın yerde zaten hocanın aklına takılıyor acaba anlamamıştır mı diye birkaç defa anlattığı üstünden geçtiği oluyor. Gayet kalitelidir.
- sadece biraz fazla pohpohluyor gaza getiriyor bir yerden sonra bir tık sıkabiliyor.Kendisinden almak çok pahalıya geliyor._____________________________ -
İkisinide kullanmadım. 36/3
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- 345 pdf çözüm
- 60 tyt 30 ayt kaç bin sayısal
- bilgi sarmal tyt türkçe branş denemesi cevap anahtarı
- noktanın doğruya göre simetriği
- hız ve renk tyt türkçe deneme cevap anahtarı 15x40
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler








