Şimdi Ara

Türknetin ilgisizliği (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
1.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Durumu şöyle anlatıyım başvurumuzdan sonra ilk gelen ekipler boş port olmadığı söyledi ardından2-9 iş günü içinde altyapı işlemleriniz halledilir ardındın evinize bağlantı için randevu almanız grrekli dendi tamam dedik birkaç gğn sonra bize turknetten altyapı işleminiz yapılmıştır randevu alınız dendi ardından randevu için evime gelen ekip tekrardan port işleminin yapılmadığını söyledi tamam dedik ardından tekrardan bilgi geldi altyapı işleminiz yapılmıştır randevu alınız diye tekrardan randevu aldım ve yine gelen ekip aynı kişiler tekrardan bana boş port olmadığı söylendi şuan da hala altyapı çalışmalıırnı beklemekteyim durumun baştan sona hali bu ne yapmam gerekir bilmiyorum bu süreç başından beri intenret bağlantım yok ve sürekli her port işlemş yapıldı denildiğinde bana 2-9 iş günü deniyor port fotgrafıda yuksrı yüklemiştim zaten
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Resimde 7 tanesi dolapta, 2 tanesi serbestte yeşil-siyah soketli kablo gözüküyor. Boşta yeşil soketli çok sayıda kablo gözüküyor. Boştaki kablolara bağlantı yapılmayacaksa neden var? Teknik konuda bilgim yok, sistem nasıl işliyor? Bu kutular da bağlantı yapılacak soket daire sayısına göre mi konuyor, yoksa belli bir sayıda mı? Belli sayıda konuyorsa, binada faydalanamayanlar ne yapmalı?

  • Konuyu niye sadece binadaki kutu olacak şekilde değerlendiriyorsunuz, mesela bunun bir de santral tarafı var, ofsd tarafı var. Problemin nerede olduğunu bilmeden yorumlamak doğru değil. Binadaki kutuya bakarak yorum yapmak yanıltır. Burada arka planı bilmediğimiz için ne söylesek yanlış söyleriz. Ofsd ile ilgili bir işlem olabilir, ofsd değil ise santral taraflı bir problem de olabilir. Yani sorunu sadece binadaki kutu bazlı düşünmemek lazım.

  • Ama bu durumu ben kendim değerlendirmiyorum ki bana söylenen bu
  • Hocam sizin port olayı kahve falı gibi olmuş.

    Size bir port gözüküyor; 3 gün mü desek, 3 hafta mı desek, 3 ay mı desek? Ne desek; Sayın Türknet?Türknetin ilgisizliği 

    @TurkNet Destek

    Türknetin ilgisizliği 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lady-Of-Ice -- 19 Şubat 2024; 15:59:7 >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt

    Size sadece port ile ilgili bir sıkıntı var demişler binanızdaki kutu ya da başka bir yerden kaynaklı diye bir bilgi vermemişler ya da ben göremedim mesajların içerisinde.


    Bir de şu var bazen arıza ekipleri sıkıntıyı kutuda sanıyor ama başka yerden çıkıyor. Ya da tam tersi. Bunlar her zaman görüp bildiğimiz, okuduğumuz şeyler. İnşallah en kısa sürede tamamlanır süreciniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 19 Şubat 2024; 15:57:16 >
  • Gelişme oldu mu?
  • Malesef hala ilgileniyorlar
  • 400TL öde; hizmet alama. Abonelik var, fatura var. Port yok; internet hiç yok.

    Kabloları çalanları gördük; yoksa portlarıda mı çaldılar acaba?Türknetin ilgisizliği 


    O ne lan.


    Türknetin ilgisizliği



    Anam girdiler içeriye. Portlarımızı sökecekler. Portsuz kalacağız bu kış günü.


    Türknetin ilgisizliği


    Hayır sökemezsiniz portları; hayır sökemezsiniz.


    Türknetin ilgisizliği



    Yakarım kendimi vallahi; kendimi niye yakayım. Kardeşimi atarım; vallahi atarım. Portumuzu sökemezsiniz.Türknetin ilgisizliği 


    Türknetin ilgisizliği




    Türknetin ilgisizliği




  • :)
  • arkadaşlar port muhabbetinde türknet in elinden birşey gelmez port klamens gibi birşey onu türktelekom getiriyor,değiştiriyor çoğaltıyor burayı anlayın.yani burada kontroll tamamen turktelekom da.Bu 6 ayda sürebilir 6 haftada 6 günde o anda binada boş port varsa şanslısınız.

    Eski bir türknet kullanıcısı olarak herşey iyiydi güzeldi ancak herşey arıza yapana kadar tam 4 ay idare ettim ve Türktelekom a eninde sonunda boyun eğmek zorunda kaldım hemen düzeldi.durum maalesef bu oldu

  • O kadar günden sonra sonuç olarak turknetten vazgeçtim hala yapamadılar çünkü bu sabah Superonlinee başvurdum bu süreç hakkında da bilgilendirme yapacağım yaşadğım bu deneyimden sonra turkneti ne birine öneriririm nede önerenleri desteklerim
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt

    En iyisini yapmışsınız; sorun çözülmüyorsa değişim şart. Hakkınızda hayırlısı olsun.

  • Tam olarak 7 saatte kuurlum tamamlandı şusn intenreti kullanabiliyorum turknetin bana 20 günde veremedipini superonline 7 saatte verdi
  • Adı üzerinde SuperOnline.Türknetin ilgisizliği 

  • Aynı port sorununu @TurkNetDestek üzerinden 4 yıl önce filan bende yaşamıştım. Türk Telekom'a geçtim anında, gün içinde çözmüşlerdi.


    Türknet bu noktada müşteri kaybediyor hep

  • Turknet sadece reklam işini iyi beceriyor, gerisi fasa fiso. Gigafiberleri olmasa o en hızlıyız reklamları da boş. Ankara'da bir mahalleye neredeyse 3 haftadır internet veremiyorlar. Her gün şu gün yapılacak, bu gün arıza giderilecek diye milleti oyalayıp duruyorlar.

  • veleciraptor kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydı numaranızı gönderir misiniz? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    2 haftada konu sahibinin sorununu çözebildiniz de şimdi diğer üyelere mi yardımcı olacaksınız?

    Gerçekten başlığı hakeden ilgisiz kaldığınız bir konu oldu çünkü ilgi demek sürekli mesaj atmak değil sorunu çözmektir.

    Konu sahibine de yeni interneti hayırlı olsun.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.