Şimdi Ara

Türknetin ilgisizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
1
Favori
1.170
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt
    Merhaba, müşterimize yardımcı olmaya çalışıyorum. Ekiplerden gelen bilgiyi sizlerle paylaşmaktayım.
  • Merhaba, sorununuz çözüldü mü acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef herhangi bir ilerleme olmadı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 72186438 numaralı kaydınız üzerinden süreci takip ediyoruz. Kutunuzda bulunan bütün boş portlar söküldüğü için kurulum yapılamadı. Ekiplerimiz gerekli müdahalenin sağlanması için çalışmalarına devam etmektedir. Güncel bilgiyi kaydınız müzerinden sizinle paylaşacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dğn gelen kimse olmarı bugunde olmaz varmı planlanan bi tarih yoksa 2024 bitene kadraa halledermiyiz diyorsunuz ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt
    En hızlı şekilde sorunun çözümlenmesi için ekipleri yönlendirdik ve takibini sağlıyor olacağız.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Umarım öyle olur , bu seferde son 2 defadır tekrarlanan kurulum tamamnladı randevu alıp denilir randevu alındıktan sonra kuruluma gelen ekibinizin yeniden boş port yok işlem yapılmamaış deme olasılığı nedir ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt
    Bölgenizde altyapı var ama portlar söküldüğü için bizim müdahale edebileceğimiz bir durum olamıyor maalesef. Yerleşik operatör tarafından işlemin tamamlanmasını bekliyoruz. Şu an ekiplerimiz süreci titizlikle takip etmektedir, tekrar ekip yönlendirmesi yapıldı.
  • Gigafiber altyapı direkt sizin altyapınız değil mi? İş yerleşik operatöre nasıl kalıyor?

    Konunun gediklileri ne der bu duruma?@Lady-Of-Ice@XpressMusic34@krkmz1666



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wwtr -- 18 Şubat 2024; 14:33:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt

    Pes diyorum. 

    Nasıl ev sahibi izin vermeden, kiracı evde düzenleme yapamıyorsa Türknet'in durumuda aynı (Telekom altyapı ise).

    Türknet'in yapacağı altyapı kaynaklı sorundan dolayı bu kanaldan hizmet veremiyoruz diyerek, abonenin zararını telafi ederek aboneliği sonlandırması. Mantıklı mı bilemem?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ortadaki sıkıntılı durum altyapının düzeltildiğı söylenşp randevu alnması söyleniyor sonrasında hiçbirşey yapılmadan evime bağlmaya gelen kişi boş port yok demekte bu gelen kişiyidie mağdur bırakıyor benide randevu satalerinde evde bekleterek zamanımı çalıyor benim canımı sıkan en büyğk konu bu

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt
    Port kaynaklı sorun yaşandığı maalesef süreç uzadı, yaşınılan olumsuz deneyim için çok üzgünüm. Gelen ekipler port sorunu tespit ederek ilgili birimlerle paylaşmış ve sorun çözümünü hızlandırmıştır. Takibini sağlıyoruz, en kısa sürede sonuçlandıracağız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 18 Şubat 2024; 16:21:41 >
  • @wwtr

    İşletmeciler belirli bölgelerde birbirlerinin altyapısın kullanabiliyorlar kendi altyapı olsa dahi. Mesela basit örnekle açıklayalım.


    Diyelim x ilinde Gigafiber projesi yaptı Turknet ama o ildeki altyapısını kendi sistemine katacak pop noktası yok. Napıyor, diğer işletmecilerden kiralama yapıyor. Orada kaynaklanan bir sorun olduğunda bu Türknet i de etkiliyor, herkesi de etkiliyor.


    "Kendi altyapısına sahip" denilince biraz yanlış anlaşılma oluyor aslında.


    Mesela Türksat da kendi altyapısına sahip ama çoğu bölgede Telekom ve Superonline üzerinden taşıyor verisini. Pop noktası kiralıyor, altyapı kiralıyor vesaire. Ancak son noktaya bakarsan Türksat kutusu görebilirsin.


    Bu bahsettiklerim tüm işletmeciler için geçerli.


    Sektörde bu tarz yardımlaşmalar (ticari bile olsa) görmek çok mutlu edici.


    Turknet in bahsettiği de buna benzer bir şeydir diye düşünüyorum.


    @Ö1f1 Eksik anlattı isem düzeltir misin hocam?





  • Ayrıntılı cevaplar için teşekkür ederim. Açıkçası ben süreç çok daha sorunsuz olur diye düşünüyordum, yeni bir bakış açısı edindik.@XpressMusic34@Lady-Of-Ice

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • wwtr W kullanıcısına yanıt

    Rica ederim. Sektörde bu tarz yardımlaşmalar (ticari açıdan bile olsa) mobil operatörler açısından da var. Sadece sabit internet olarak düşünmeyin hocam.

  • Birşey diyeyim mi Turknet'e helal olsun robot gibi kopyala yapıştır değil neyse o cevapları vermiş. Gayet açık ve şeffaf. Tebrik ettim.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Peki bu tarz işlemler ortalam ne kadra sürmekte ben 20 gündür bekleyip hiçbir gelişme olmaması normal mi

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • utkuatesli U kullanıcısına yanıt

    Durumun ne olduğunu bilmediğimiz için ne desek yanlış olur hocam.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.