Merhaba saygı değer forum üyeleri yaşamış olduğum deneyimi bende paylaşmak istedim Türknete abone oldum geldiler bağladılar hattım 75mpbs alabiliyor fazlasınıda alıyor hatta :D gülerek anlatıyorum çnkü sürekli destek kaydı açmam gerekiyor müşteri hizmetleri cumhurbaşkanlığına nazaran ulaşmaktan daha zor hiç bağlanamıyoruz sadece oim' den ticket açıyoruz 1 hafta sonra düzeliyor pat 1 gün 75mpbs alıyorum diğer gün 35 45 mpbs arası alıyorum bunu sürekli kronik bir sorun olarak yaşamaya başladıktan sonra bıktım şimdi sürekli sorun yaşadığım için destek kayıtlarıma bile 3 4 günde yazıyolar yani çözüm merkezi çözümsüzlük merkezi ayrıca homeoffice olduğum için sürekli sıkıntılar çekmeye başladım artık hızlı çözülür mü bilmiyorum bunu nasıl düzelteceksiniz kullandığım paketimin %60' ını falan alabilmek garip hattınızda sorun var dediler baktırdık hattımız cillop gibi cilalı parlak mübarek işte telekoma ilettik sorununuzun çözümlenmediğinizi gördüğüm için tekrar ilettim mesajları bunlarda 3 4 gün arayla geliyo benim 75 mpbs hızı 1 gün boyunca kullanabilmek için benim 2 hafta oimdeki ticketları okumam gerekiyor hiç arayıp mağdur ediyoruz kusura bakmayın vs. bişeyde yok memnuniyetsizliğimi çözümsüzlükle desteklemeleri çok garip hizmet sektöründesiniz. Bir alışveriş sitesinden sipariş vermiştim kargo firmaları malum sürat kargo 1 gün geç getirmesine rağmen arayıp paketinizi geç getirmiş kargo firmasıyla ilgili şikayetiniz var mı diye soruyolar sevgili türknet ise çözüm sunmayarak ilglendiklerimizi düşünsünler diye ticket ekibi koymuşlar ama çözüm yok çekirdek kola falan mı yapıyonuz orda bilmiyorum.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme