Şimdi Ara

Türknet yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, türknete yeni abone oldum. Tahhütsüz olduğu için. (Lütfen neden yaptın neden ettin demeyin. Riskli ama olsun bir deneyelim dedim). Ev telefonu hattımız vardı. Birkaç ay önce dondurmuştuk. Önce hattı çözdürme talebinde buşunduk. Ardından türknetten evrakları hazırlattık yolladılar. Ev telefonunu da türknete taşıcaktık. Türk telekomun müşteri hizmetleri 24saat içinde hattın açılacağını söylemişti. Aradan iki gün geçtikten sonra ev telefonundan numaramıeviriyorum hala meşgul çalıyor. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım ve hattın açık olup olmadığını sordum. Hattın açık olduğunu söylediler. Ben de üstelemedim. Nasılsa hat taşıncak diye. Bugün türknetten kullanıcı adı ve şifre geldi. Geçtim modrmin başına ancak adsl ışığı yanmıyordu. Belki ayarları yaparsam görür dedim ama nafile. Sonra ev telefonuna taktım hattı yine arama yapınca meşgul çalıyor. Bu arada ankastre kutusuna da baktım. Adıma bir kablo da bırakılmamış. Sizce problem nerden kaynaklanıyor ne yapmalıyım? Hattı dondurduktan sonra çözdürme işleminde saha elemanına görev düşüyor mu? Acaba bölgedeki saha elemanında mı problem var. Sonuçta hattı çözdürdüğüm zaman hala ttnin aboneliğindeydim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattı dondurmuş olduğun o kadar önemli değil.Önemli olan Türknet'e o telefon numarasını vererek benim bu hattımı size taşıyorum demekti.Bunu yaptığın için gerisi Türknette.Eğer bir arıza kaydı bıraktıysan şimdilik bekle 2 gün içinde açılması gerek.Bırakmadıysan sana söylediğim şekilde arızanın nedenini belirterek bir kayıt aç.Tabi modemi resetliyip tekrar denemeyi unutma.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.