Şimdi Ara

TürkNet YAPA Hakkında Öğrenebileceğimiz Teknik Bilgiler (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
158
Cevap
4
Favori
6.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • KOKTURUK K kullanıcısına yanıt
    Aynen bende de son 2 aydir stabilite/ping/packet lost sorunlari var. 2 ay onceye kadar yapa profili degisebiliyordum, simdi degistremiyorum oim'in ve buradaki destegin verdigi cevap ise profil degistirme vdsl icindir. Yahu 2 ay once bu hatla degistiriyordum ben, ISP degistirmek icin biraz daha fazla direnicem ben onun da sebebi olurda vdsl gelirse yuksek hizla internete girmek baska bir sey degil
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Hocam konudaki yöntem ile YAPA profili değiştirmeye çalıştığınızda verdiği tam yanıtı görüntüleyebilirsiniz, tam olarak nasıl bir hata veriyor acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    Konsolda direk yazacak mi hata baska bir sey yapmama gerek var mi?
  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    Aynı durum bende mevcut, adsl/vdsl farketmeksizin profillerde geçiş yapılabiliyordu önceden. Bir kaç aydır profiller arası geçiş yapılamıyor, hattınız bu profili desteklemiyor yanıtını veriyor "oyun" ve "hızlı" profillerinde.

    Teknik bilgiler sayfasında "kesintisiz" profili gözüküyor, bunu "standart" profile almaya çalıştığınızda aynı profili kullanıyorsunuz gibi bir yanıt veriyor, bu halde "kesintisiz" profili seçince dsl bağlantısı yeniden yapılıyor, teknik bilgiler sayfasında yine "kesintisiz" profilde olduğunuz yazıyor. Bu döngü bu şekilde devam ediyor.

    Bahsettiğiniz yöntemle baktığımda ekranda görülen yanıtların aynısı mevcut.
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    TürkNet YAPA Hakkında Öğrenebileceğimiz Teknik Bilgiler

    Şöyle bir yanıt gelmesi lazım hocam, orada (varsa eğer) gizli detayları falan görebiliriz.
  • KOKTURUK K kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Oyun ve hızlı profillerde direk sistem tarafından böyle bir yanıt geliyorsa maalesef yapabileceğimiz bir şey yok sanırım. @TurkNetDestek ne diyor hocam bu duruma?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KOKTURUK

    Aynı durum bende mevcut, adsl/vdsl farketmeksizin profillerde geçiş yapılabiliyordu önceden. Bir kaç aydır profiller arası geçiş yapılamıyor, hattınız bu profili desteklemiyor yanıtını veriyor "oyun" ve "hızlı" profillerinde.

    Teknik bilgiler sayfasında "kesintisiz" profili gözüküyor, bunu "standart" profile almaya çalıştığınızda aynı profili kullanıyorsunuz gibi bir yanıt veriyor, bu halde "kesintisiz" profili seçince dsl bağlantısı yeniden yapılıyor, teknik bilgiler sayfasında yine "kesintisiz" profilde olduğunuz yazıyor. Bu döngü bu şekilde devam ediyor.

    Bahsettiğiniz yöntemle baktığımda ekranda görülen yanıtların aynısı mevcut.
    Tamamiyle ayni durum bende de mevcut, oyunlarda cok yuksek ping oldugu icin destekten profili oyun olarak secmelerini istedim ama teknik bilgi sayfasinda bir sey yazmiyor




  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    İlettiğim sorun açıklamalarına bakmıyorlar, zaten bildikleri sorunlar olduğundan(bu konuda çok sayıda şikayet/talep forumda özellikle son aylarda mevcut) klasik yanıtları verip sorun devam ederken "hızınız şu/bu sorun yok, destek kaydını kapatıyoruz" veya "şu kadar zamandır hattınız online, sorun yok destek kaydını kapatıyoruz" deyip geçiştiriyorlar.

    Haliyle artık bulaşmıyorum OIM desteğe.
  • KOKTURUK K kullanıcısına yanıt
    Seni gayet iyi anlıyorum hocam. Bu sabah kalktım DSL ışığı yanıyor/hat aktif ama internetim yok. Teknik bilgiler kısmında dönen yanıta bakıyorum konuda paylaştığım hâlinden tek farkı "Status" kısmının kapalı olması. Destek kaydı açtım ve modem kurulum bilgileri hatalı demesinler diye kullanıcı adı ve şifrenin açıkça gözüktüğü resim ekledim ama biraz önce destek kaydını kapatmışlar kullanıcı adı ve şifreyi tekrar gönderip (aynı bilgiler).
  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    Genel bir sorun o, son zamanların dsl bağlantı sorunlarına ek.

    Gece bir kaç kez dsl bağlı ama internet yok durumu vardı bende de, genelde gece 12'den sonra oluyor. geçen yıl sanırım tüm TürkNet'lilerin saatlerce internete bağlanamadığı sorunun bir versiyonu gibi. Birde dns çözümleme sorunları mevcut, anlık erişim kesintisi sorunları var. Bu yüzden uplay den oyunu 1 ayda indirebildim. Şöyle ki uplay bağlantı(dns çözümleme) resetlendiğinde kaldığı yerden devam etmiyordu.

    Artık sorun varsa görmezden geliyoruz, kendi kendine düzeliyor. Böylece açtığımız kayıtlara manasız dönüşler olmadığından sinirlerimiz daha az bozuluyor.
  • Konuyu saptiriyorum kusura bakmayin ama, yani turknet kullanicilarinin yasadigi cok genel bir problem bu, ya oim'de bot var insan isimleri eklemisler ve klasik cevaplar veriyor ya da soruna bakmiyorlar bile cunku gecenlerde asya yakasinda santralleri gitti ertesi sabahta bizim buradaki gitti. Destek kaydi actigimda sorun bizde degil sizde cevabini otomatik olarak aldim. Fakat twitter destegi ise bunu yazdi:

    TürkNet YAPA Hakkında Öğrenebileceğimiz Teknik Bilgiler

    Yani utanmadan sorun altyapi kaynakliydi ama sizi sallamiyoruz dememin bir bicimi bu baska hic bir sey degil, ayrica sizin sorununuz da buyuk ihtimalle cgnnat havuzu sebebiyle oldu. Yani ip alamiyorsunuz bir kac dakikaya duzelir diye dusunuyorum.

    @RevoLand
    @KOKTURUK




  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Temmuz 2020; 15:18:1 >
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Sabah 6 dan beri böyle hocam, oturdum bende OİM'i kurcalıyorum belki işimize yarayabilecek bir şey daha bulurum diye

    Düzenleme; 15:05 itibariyle kendi kendine bozulduğu gibi kendi kendine düzeldi, hadi geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RevoLand -- 29 Mayıs 2020; 15:10:50 >
  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa geçişi sonrasında altyapınızın desteklediği hızı sorgulayarak uygunsa geçişi yapabiliriz.
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa üzerinde ADSL hizmet alan abonelerimizin oyuncu profiline daha öncesinde geçiş yapılabiliyordu. Ancak herhangi bir değişiklik yaşanmıyordu. Bu nedenle BT birimimiz ADSL - VDSL olarak profil ayrımı yaptı. ADSL hizmeti kullanan abonelerimizin bazı VDSL profillerini seçtiğinde uygun değil uyarısı alıyor.
  • HeiLi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 1281433 müşteri numaralı hizmet online durumdadır. Sorun yaşadığınız farklı abonelik varsa PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 1281433 müşteri numaralı hizmet online durumdadır. Sorun yaşadığınız farklı abonelik varsa PM üzerinden iletmeniz durumunda yardımcı olacağım.
    Yanlis uyeye alinti yaptiniz ama yapa profili icin cevap vereyim, madem boyle idi durum niye destek mesajinda bu belirtilmiyor, sadece uygun degil yazilip geciliyordu, mantikli aciklamasi olursa kimse bir sey demez. Ayrica gayette degisiklik oluyordu en basiti benim hizim 11mbitten 14mbite cikiyordu standart ile hizli arasinda gecis yaptigim zaman
  • RevoLand R kullanıcısına yanıt
    Hocam zaten destekte 15:06 da sorun yok yaziyor yani ne diyeyim :D
  • VAE cihazlar iyiymiş TT cihazları daha kaliteli anlaşılan. TT'un eski ZTE dslam'lerini YAPA'ya tahsis etmişler görünen o ki. 10 senelik dslam eski sayılabilir mi acaba.
  • KOKTURUK K kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 19 Temmuz 2020; 15:18:17 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.