Şimdi Ara

TurkNet uzak durun. (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
1
Favori
6.969
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen üslubunu, kaliteni bozma hocam. Zararını tanzim etmek için girişimlere başla.

  • Kopmalar user bazlı mı ? User nedir kardeşim Kullanıcı Kullanıcı.TurkNet uzak durun. 

  • Üslup mu kaldı hocam bende çıldırttılar beni. Herkesten özür diliyorum biraz ileri gittim galiba şu nezih ortamı bu şekilde kirletmemek gerekir. Niyetim kimseyi kırmak incitmek değil. Aylardır dala geçiyorlar acayip zoruma gitti. Turksat genel merkezine gideceğim yarın bir şekilde oradan Kablonet hizmeti alacağım hocam.

  • bigdesigner kullanıcısına yanıt

    İnşallah Türksat başvurun olumlu sonuçlanır.

  • Ya şu topic sadece 4 aydır burada var 1-2 ayda öncesi var en az hatırlamıyorum tam tarih 6-7 ay ortalama bu problem devam ediyor her ay faturayı ödüyorum. Hizmeti yarım yamalak alıyorum. Geldiğimiz noktada Telekom ekipleri elinden geleni yaptı! Sonuç? User kaynaklı. Modeme reset at yazmışlar ya. Çıldırmamak elde değil gerçekten çıldırmamak elde değil. Modeme reset atınca ne düzelecek acaba? Yazıklar olsun.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    İnşallah hocam. Bir çözümünü bulacağım yalvar yakar o işi çözeceğim. İnsanlar uzaya çıktı biz hala 400-500-1000 liralara 50-100mbps yalap şalap internet kullanıyoruz. Memleketin %1-2 si 1000 mbps internet aldı sanarsınız tüm Türkiye 1000/1000mbps internet kullanıyor gibi reklam basıyorlar. Benim gibilerde bu tarz firmalara pirim yaptırıyor işte. 6 beni 9 ay öbürünü derken yolunu buluyorlar.


    Neyse söylenecek çok şey var. Konu başlığına dönüp bugünü kapatalım. TurkNet uzak durun!!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigdesigner -- 24 Ağustos 2023; 23:8:34 >
  • Ben SuperOnline kullanıyorum memnunum ama 100 Mbps'den fazla alamıyorum çünkü FTTB ve binadaki switch 100 Mbps portlara sahip. Değiştirmek için bir çaba içindeyim ama bu sırada site yönetimi 1 yıldan fazladır TürkNet Gigafiber getirmeye çalıştıklarını ve halen gelmediğini belirtti. Acaba bir gün gelirse geçsem mi diye düşünüyordum...


    Hiç bir ISS müşteri hizmetleri akıllı ve bilgili müşteri sevmez. Onlara bağıran ve internetten anlamayan müşteri sever. Siz onlara log vb gibi şeylerle gelirseniz size klasik şeylerle cevap verirler.


    "User kaynaklı" demek "Ben aslında senin problemin ne tam olarak biliyorum, ama artık çok tartıştık ve bu saatten sonra yanlış olduğumu kabul edip senin problemini çözmek beni kötü bir ışık altında gösterir, o yüzden al sana user kaynaklı sorun diyorum, hadi bye!" demektir. Kurumsal düzeni bozmak istemez ISS'ler. Aynı şey SuperOnline'da da var. PPPoE şifresini istersin aylarca uğraşırsın. Sonuç? 18 yaşında stajyer WiFi şifresini resetleme de yardım etmeye çalışır. TurkNet uzak durun. 





  • Alphonsus kullanıcısına yanıt
    Merhaba, GigaFiber yatırımlarımız hız kesmeden devam ediyor. Proje ekiplerimiz bölgeden gelen taleplerin yoğunluğuna ve altyapının uygunluğuna göre değerlendiriyor. Siz de
    turk.net
    GigaFiber Altyapı Sorgulama - Fiber Altyapı - TurkNet
    https://turk.net/gigafiber-istiyorum-altyapi-sorgulama
    sayfamızdan talebinizi iletebilirsiniz. Ayrıca site yöneticilerinin başvuru yapması durumunda proje ekiplerimiz değerlendiriyor. Uygun görülmesi durumunda iletişime geçerek süreci başlatıyor.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sayın Türknet; Bigdesigner arkadaşımızın 7 aydır yaşadığı soruna getirdiğiniz çözüm için sizi tebrik etmek istiyorum.



    TurkNet uzak durun.


    User mi ? Acaba ne demek?


    TurkNet uzak durun.





    Modemi resetlemek mi? Bunu hiç düşünmemiştim.


    TurkNet uzak durun.





    Yerinde Destek Ekibi 300 tl mi?


    TurkNet uzak durun.





    Temsilcinin cevabı yeterli miydi?



    TurkNet uzak durun.



    TurkNet uzak durun. Günaydın !!! TurkNet uzak durun. 





  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerimiz müşterimiz ile iletişim halindedir. Gerekli bilgilendirme de yapılıyor. İlginize teşekkür ederiz.
  • bigdesigner kullanıcısına yanıt

    Konuyu baştan okudum 100 gün beklemeden modem göndermeden para çektiklerinde tek taraflı feshedip thh ye verseydiniz mutluydunuz kendi kendinize eziyet ediyorsunuz sadece. 2017 gibi kullandım türkneti daha doğrusu kullanmayı DENEDİM ama hizmet vermedikleri için mümkün bir şey değil bu. Dünyanın en korkunç İSS’si. Hala batmamış olması inanılmaz.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Benimle kurulan tek iletişim yöntemi Ticket kapatma.

  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    Günaydın kardeş.

  • bigdesigner kullanıcısına yanıt

    Günaydın. Gelişme var mı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HesaplıBilgi kullanıcısına yanıt

    50mbps yaptırdım hızımı Modeme reset atmadan TurkNet uzak durun.  3 gündür kopma yok TurkNet uzak durun.  Bunlara bir alicengiz çevireceğim yolunu arıyorum kardeşim. Kanıma dokunuyor bu kadar kalitesiz adamlar çocuk kandırır gibi fişi çek tak, modemi resetle, bilgisayarı yeniden başlat dalga geçiyorlar. Alt yapı kaldırmıyor işte 50mbps neden kopma olmuyor diyorum cevap yok TurkNet uzak durun. 

  • 50 olmadı 35 deneylim diyorlar ama TurkNet uzak durun. 

  • 50mbps Kopmalar devam ediyor. Eskisi kadar değil tabi ama yine can sıkıyor. 1 defa bile olsa çılgına dönüyorum artık. Ama son 48 saat inşalah Yarın öğleden sonra Turksat ekibi geliyor. Videoda gösterdiğim kutudan dükkanıma kablo çekecekler. Sonra bu lanet firmadan kurtulacağım. Darısı tüm TurkNet kullanıcılarına.


    Daha iptal iade süreçlerimiz var film bitmedi yani takipte kalın TurkNet uzak durun. 

  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.