Şimdi Ara

Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
5.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 05.10.2017 Tarihinde arayan "Türknet Çözüm Merkezi" "09.10.2017" tarihinde elit ekip gelecek, sorunlar tamamen çözülecek dedi.
    Fakat ne gelen giden, ne arayan soran bilgi veren oldu. Ben sorduğumda ise verilen tek yanıt "aciliyetinizi bildirdik, saha ekiplerine bildirdik, en kısa sürede dönüş yapılacaktır" vb...

    Çocuk mu oyalıyosunuz anlamıyorum ki?
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, elit ekip verilen tarihlerde gün içerisinde hizmetinizi incelemek için gelmeliler. Gelmeden önce sizinle GSM numaranızı arayarak sizden uygunluk isteyecekler. Eğer bugün gelmezlerse bize iletir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gelen giden, arayan soran yok. Normalde verdiğiniz tarih 07.09.2017 idi, verilen tarihtede gelen olmadı bugünde gelen olmadı.
  • Günün karikatür paylaşımı arkadaşlar.

    Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuşTürknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuşTürknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş




  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Eğer "gerçekten" elit ekip randevusu alınmışsa bu gelmeyen tt'nin suçu. Tabi maalesef buna bir yaptırım yok, diğer firma müşterilerini ne kadar bezdirirse o kadar kendine geçirir. Anlaşılan tt size kafayı takmış "bana geçmezse internetini yapmam" diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 10 Ekim 2017; 9:55:58 >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    ağalar benlen eğleniiy
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    "Kafamı attırma sataram köyü haa" diyor
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    la git binandan iki tane tt müşterisinin hattını çaktırmadan sök bak bakayım nasıl geliyorlar yakalamış iken çekersin kalayı zaten ondan sonra anlarlar bizim müşteriye dokunuyor bu türknet li dokunmayalım hattına diye, çalışıyor iseniz evden olacağınız günün önceki günü yapın
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Güzel taktik Ama müşteriyi mahkemede süründürürler. Aynı dava tt'ye açılsa hiçbir şey olmaz.
  • Taktik güzel
    çalışıyorumda, iç tesisatta sıkıntı yok zaten.
  • İptal etmemek icin ne bekliyorsunki ekip falan hikaye parani alip iptal etmemek icin uzatiyorlar o sorun 1yila cozulur

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen hafta iptal etmek için aradım, fatura gözüküyor dediler OİM girdim ödemek için fatura yoktu o yüzden biraz daha bekleyelim çözülecek mi diye dedim. :)

    Şimdi faturalar gözüküyor 2tane kullanamadığım hizmetin faturaları :) çözülmezse bir iki güne kapattırıcam zaten uğraşamam.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    la hiç bir şey olmaz gelmişken benim hattı da yapın diyeceksin, tecrübe ile sabit başka türlü ekibi yakalama şansın yok ama günahı yapanların boynuna ya da yapmamıza sebep olanların ( isim vermeyeceğim baş harfleri TT) boynuna ne yani saha ekibinden biri gelip sen benim müştirimin hattını diye bozuyorsun diye dava mı açacak ancak şirket açar nereden biliyorsun parmak izi (ekstrem) kardeş benim hattım da orada tele değmiş olamam mı bla bla bla...........




  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    ya şu an senin dsl sinyalin var ve 1 mbit gözüküyor di mi ? anlamadığım ben oim den hız performans sorunu diye kayıt açınca 2 saat içinde beni çözüm masasından aradıkları da oldu ertesi günce arayıp müdahale ettikleri oldu senin işler niye bu kadar askıya alındı çözemedim. ben elit gelecek dediler de gelmedi ya ondan öteki taktiği verdim
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    TürkNet benim de caller id (arayan numara bilgisi) yi bozmuş babam dün dedi bakalım ne zaman düzeltecekler geçen sefer 2 gün sürmüştü bu arıza ama.
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Buradaki sorun yanlış port bağlama. Firma, adamın sinyal aldığını göremiyor.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    TT saha dolabından düzeltmesi lazım bence adamları yakalamak için hala benim yöntem geçerli biraz yakalarına yapışıp benimde arıza vardı neden çözmüyorsunuz yanlış port vermişsiniz diyip düzelttirilebilir mami38 düşün bence eyvallah bilgilendirme için doktor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kütahyalı_ramazan -- 10 Ekim 2017; 14:11:15 >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Daha da kesin çözümü, tt santral binasını bassın bağırsın çağırsın yaptıkları pisliği herkese duyursun
  • Hocam sürekli camda TT ekibini bekleyemem ki nasıl yakalayayım adamları :) Türknet elit ekip gelecek dedi, verdikleri tarihte gelmedi arayan soranda olmadı. Adamların telefon numarasını, ofisini bilsem gidip tartışıcam sonunda oda yok. Türkneti arayıp tartışacam ondada muhattap yok, Twitter ve forumda Türknet yetkilisi arkadaş dışında şuan iletişim kurabildiğim kimse yok onlarda aynı kişiler sanırım.

    Sorun TT den kaynaklansada, bu kadar uzaması normal bir durum değil. Türknetten tuttuğunu koparan biri TTnin yakasına yapışıp sıkıştırarak süreci hızlandırabilirdi 3.haftaya girdik 1ay olacak tık yok.

    En sonunda kabloları sökmek yerine ankastreyi komple kargoyalayacam hocam
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Aslında çözüm çok basit de bunu becerebilecek vasıflı eleman yok. Siz turknet'e destek kaydı açıyorsunuz, turknet de otomasyon sisteminden tt'ye arıza kaydı açıyor. tt yalan beyanlarla kaydı kapatıyor, turknet de size "iç tesisat/modem/bilgisayar arızalı" diyor. tt ile sürekli iletişim halindeyiz dediği şey bundan ibaret. tt santralini telefonla arayıp sert çıksa, dava ile tehdit etse sorun çözülecek. Gözleri otomasyondan başka birşey görmüyor.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.