Şimdi Ara

Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
164
Cevap
1
Favori
5.132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuşTürknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuşTürknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş

    03/10/2017 Müşteri hizmetleri aradı, binanıza kadar sinyal alınıyor, sorun iç tesisatta olabilir :)) Yada ankastre ters bağlanmıştır vs.. saçma sapan şeyler.
    03/10/2017 Türknet aboneliğimi kapatmak için Türknet'i aradım, faturanız gözüküyor denildi (kullanamadığım hizmetin faturasınıda varmış) neyse dedim öderiz yeterki kapatayım başka iss bulurum geçecek diyerekten hemen OİM bağlanıp ödüyorum şuan dedim; müşteri hizmetleri ise ödeme yaptığınızda yarım saat sonra bizim ekranlarımıza düşüyor isterseniz siz ödedikten sonra arayın bizi dedi. Peki öyle yapayım dedim o sırada OİM bağlanıyorum, telefon kapattıktan sonra OİM fatura ödemeye girdim faturanız yok yazıyor yani bi nevi hattı kapatma demeye getirdiler sanırım.
    03/10/2017 Twitter ve Forumdaki Türknet yetkilisi arkadaşlar (aynı kişiler sanırım) konuyla ilgileneceklerini hızlandırmak için iletişime geçtiklerini vs.. belirttiler bir umut aboneliği kapatmak için biraz daha beklemeyi tercih ettim.


    04/10/2017 Ne arayan var ne soran, ben sorduğumdada incelenmekte sonuçlandığında iletişime geçilecektir yanıtını alıyorum hala.


    04/10/2017 İnternetim geldi, fakat hız 4mbit sabitlenmiş.

    05/10/2017 Türknet çözüm merkezi aradı, hattımın sinyalini göremediklerini 07/10/2017 tarihinde ekiplerin gelip kontrol edip sorunu çözeceklerini söyledi. Ayın 7sinde hertürlü sorunum çözülecek mi yani diye sorduğumda "evet" yanıtını yani teyidi aldım. Ayın 7sine kadar beklemeyi sürdürücez.

    07.10.2017 Gelen giden yok henüz.

    10.10.2017 Çözüm yok! Sadece ilgileniyoruz yanıtını alıyoruz, icraat yok! (1ay olacak az kaldı az)

    ---
    15/09/2017 Türknet'e başvuru evraklarımı gönderdim.
    22/09/2017 İnternetim aktif edildi.
    23/09/2017 Daireye giden hat kablosunu bağlattım ve internetimi kullanmaya başladım. Gün içinde hızımda düşüşler meydana geldi;
    >ilk 16mbit hız aldım, daha sonra gün içinde 12mbit-8mbit-6mbit'e kadar hızımda düşüşler oldu.

    23/09/2017 Türknet online işlemlerden destek kaydı oluşturdum konuya ilişkin ve 26/09/2017 tarihinde Türknetten bilgilendirme SMS'i geldi, hızımın artması için VDSL geçişimin yapıldığına dair.

    26/09/2017 VDSL geçişi yapıldığına dair SMS geldi, fakat internetim kesildi. DSL ışığım hiç yanmıyor, fakat telefonum çalışıyor.
    26/09/2017 Türknet'i arayarak durumu bildirdim, yeni arıza kaydı oluşturdular.
    27/09/2017 TÜRKTELEKOM aradı ve Türknet sizi yüksek hıza geçirmiş bizim altyapımızı kullanıyor hattınız 16mbit destekliyor Türknet ile görüşün düzeltsinler defalarca söyledik dedi döverce bir ses tonu ile :)

    27/09/2017 Türknete canlı destekten bağlanarak TÜRKTELEKOM'un beni aradığını ve söylediklerini aktardım, DSL ışığındaki yani internetimdeki kesintinin sebebi VDSL geçişiniz değil, sorun bulunduğunda bilgi vericez denildi.
    27/09/2017 Türknet aradı ve türktelekom sizi yanlış bilgilendirmiş, alabileceğiniz hızı direk türktelekomun ekranından görüyoruz port kaynaklı bir sorun olmalı ben konuyu saha ekibine aktarıcam sağlayabileceğiniz maksimum hızı alıcaksınız denildi.

    28/09/2017 Türknet aradı, ankastreye kadar bağlantı olduğu görülüyor saha ekibi sizinle iletişime geçti mi diye sordu. 27.09.2017 Tarihinde Türktelekomun arayıp aktardıklarını kendilerine tekrar ilettim, onlarda ben tekrar bu şekilde güncelliyorum diyerek kapattık :)

    28/09/2017 DSL ışığım geldi, internet ışığım yanmıyor.

    29/09/2017 Türktelekom aradı, daha öncede bilgilendirdik 16mbit üstü alamazsınız vs.. vs.. diyerek sert bi tavırla bilgilendirdi kendince. Durumu Türknete aktardım canlı destekten, konu incelenmekte vs.. vs..

    29/09/2017 Muhattap bulunamaması ve düzgün bilgilendirilmeme/incelenmekte yanıtından başka yanıt alınamadığından Türknet'e, alabileceğim hizmeti engellediğini düşündüğümden Türktelekom'a 2firma içinde BTK şikayet kaydı açıldı.

    03.10.2017 Arayan soran yok internette yok, 70lik rakı ve Müslüm Gürses - Nereden sevdim o zalimi, aylaaar oldu yıllar oldu gelmedi (türknet) şarkısı eşliğinde kendimi alkole veriyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami38 -- 10 Ekim 2017; 11:59:41 >







  • Geçmiş olsun benzer durum bende de oldu ancak ben grida kaydı açtıktan 12 saat sonra internetim tamamen gitti 4 gün düzeltemediler bende iptal ettirdi. Güya dün ekip gelmiş evde yoktunuz (eşim evdeydi) aradik acmadiniz vs diye bir de yalan soylediler. Inşallah herhangi bir ağrızaniz vs olmazda bunlarla uğraşmazsınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 27.09.2017 Güncellendi.
  • Modeminiz VDSL destekli mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, VDSL destekli. Kullandığım modem marka/model: Asus DSL-N16
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mami38

    Evet, VDSL destekli. Kullandığım modem marka/model: Asus DSL-N16

    Adsl den Vdsl geçiş yapıldığı için adsl portunuz kapatıldı vdsl portu tanımlandı ama fiziksel bağlantı yapılmadığı kullanamıyorsunuz anlaşılan TT ekibinin de işine gelmemiştir bağlantıya gitmek biraz beklemek gerekebilir
  • modeminizden vdsl modu iptal edip sadece adsl 2+ aktif edip deneyin birde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: badb0y

    modeminizden vdsl modu iptal edip sadece adsl 2+ aktif edip deneyin birde

    modemlerde genelde hepsi açık oluyorsa sanırım arkadaş adsl ve vdsl portlarının ayrı olduğu bir bölgede Vdsl geçişi yapılınca Adsl portu otomatik kapatıldı ama vdsl portunun fiziksel bağlantısı yapılmadığı için sinyal gitmediğini düşünüyorum çünkü TT elemanlarının mobil uygulamasına göz ucu ile bakma şansım oldu her abonenin kart port numarası görevi üzerine alan kişinin uygulamasında yazıyor ona fiziksel bağlantıyı yapmak kalıyor dolaptan
  • Turk telekomun vermemek icin ugraslari bunlar kendilerini arayip net alicam diyince ne diyorlar vdsl varmi yokmu diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSL sinyali hiç gelmiyor, normalde en azından yanıp döner ama toparlamaz şuan oda yok :) Dediğinize katılıyorum benim düşüncemde TT ekipleri sinyal vermiyor ve arayıp hattınız desteklemiyor sorun yaşarsınız Türknet ile görüşün 16mbit bağlasınlar diyor döverce bir ses tonuyla şaka gibi, TT den kurtulalım derken yine kucaklarına düştük :)
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Herifler yüksek hız vermeye alışık olmadığı için bunlar normal. Geçen kış arkadaş'a turknet bağlattık 75 mbit. tt elemanı arıyor "hattınız bu kadar kaldırmaz 35/50 yapalım" diyor, modemi bağlıyoruz 8 db snr 70 mbit hız kopma falan da yok. Bunlara yüksek hız vermeyin diye talimat vermişler anlaşılan Düşük hızla daha çok abone toplayıp daha fazla kâr edecekler.
  • DSL ışığı sabit yanmaya başladı, fakat modem üzerindeki internet ışığı yanmıyor. Modemi resetledim kullanıcı bilgilerini tekrar girdim fakat internet yok, DSL sabit yanıyor.
    Türkneti aradım DSL ışığım sabit yanıyor fakat internetim hala yok, sanırım sizin aktif etmeniz gerekiyor diye. Arıza kaydınızı bu şekilde güncelliyorum dedi başka işlem yapılmadı. Bugün 4.gün umarım çözülür, hafta sonu girecek yoksa araya. Artık iyice soğudum ISSlerden. Şeytan diyor kapat ev internetini, telefondan yap 20gb 30gb internet paketi oyunlarda kullan indirme yapmadan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mami38 -- 29 Eylül 2017; 9:57:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mami38

    DSL ışığı sabit yanmaya başladı, fakat modem üzerindeki internet ışığı yanmıyor. Modemi resetledim kullanıcı bilgilerini tekrar girdim fakat internet yok, DSL sabit yanıyor.
    Türkneti aradım DSL ışığım sabit yanıyor fakat internetim hala yok, sanırım sizin aktif etmeniz gerekiyor diye. Arıza kaydınızı bu şekilde güncelliyorum dedi başka işlem yapılmadı. Bugün 4.gün umarım çözülür, hafta sonu girecek yoksa araya. Artık iyice soğudum ISSlerden. Şeytan diyor kapat ev internetini, telefondan yap 20gb 30gb internet paketi oyunlarda kullan indirme yapmadan.

    Modeme gelen hiz değerleri nasıl ? VDSL tanımlamışlar mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Sadece DSL ışığım yanıyor, internet ışığım yanmıyor değerleride göremiyorum. Modemi sıfırlayıp tekrar kurulum yaptım fakat nafile internet yok.
    Türknet arıza kaydını bu şekilde güncelledi fakat arayan soran yok henüz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mami38

    Sadece DSL ışığım yanıyor, internet ışığım yanmıyor değerleride göremiyorum. Modemi sıfırlayıp tekrar kurulum yaptım fakat nafile internet yok.
    Türknet arıza kaydını bu şekilde güncelledi fakat arayan soran yok henüz.

    Dsl sabitlendiği zaman modem de normalde yazar hız ve VDSL mı veya ADSL mı diye ondan sordum. Zyxel de xdsl istatistikleri kısmında görülüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibari ile Türktelekom yine aradı, Türknet sürekli arıza kaydı bırakıyor daha öncede sizi aradık 16mbite sabitledik hızınızı adresinizde daha fazlasını alamzsınız diyor. Bende sizin ekranınızdan alabileceğim hızı görüp ona göre bağlıyorlar kafalarına göre yapacak halleri yok dediğimde, yapıyorlar kafalarına görede diyor :) Olan bana oluyor ne güzel ya.
  • mami38 M kullanıcısına yanıt
    Btk'ya telekomu şikayet ettiniz mi? Etmediyseniz edin (pek bir etkisi olmaz ama yaptıkları çirkeflik kayıt altında olsun)
  • Türknet, altyapı sağlayıcı Türktelekom ile görüşüp sorunu çözmesi gerekirken arıza kaydı bırakıp geçiyor ve muhattap bulamıyorum!
    Sorunun özeti ise; bulunduğum yerde vdsl hizmeti alabiliyorum fakat türktelekom alamazsın deyip türknetin vdsl geçiş talebini sallamıyor sinyal vermiyor, beni arayıp 16mbit üstü alamazsın deyip kestirip atıyor. Türknet müşterisiysem benim muhattabım Türknet olmalı, Türktelekom ile Türknet anlaşmazlığı varsa arayıp sorunumu çözmeli Türktelekom beni arayıp bişeyler söylüyor, ben bidaha Türknete yazıyorum böyle böyle diyorlar vesayre vesayre.. Sinirlenmemek elde değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Btk'ya telekomu şikayet ettiniz mi? Etmediyseniz edin (pek bir etkisi olmaz ama yaptıkları çirkeflik kayıt altında olsun)

    Evet, BTK'a Türktelekomu şikayet ettim fakat hiç umudum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mami38

    Sadece DSL ışığım yanıyor, internet ışığım yanmıyor değerleride göremiyorum. Modemi sıfırlayıp tekrar kurulum yaptım fakat nafile internet yok.
    Türknet arıza kaydını bu şekilde güncelledi fakat arayan soran yok henüz.

    Dsl sabitlendiği zaman modem de normalde yazar hız ve VDSL mı veya ADSL mı diye ondan sordum. Zyxel de xdsl istatistikleri kısmında görülüyor

    Türknet #ucuz etin yahnisi bol olurmuş
    Hat değerlerim ekran görüntüsündeki gibi.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.