Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (108. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gavanator

    sitesinde test ettirmedin mi? bir miktar alabileceğin hızı gösteriyor senin port arızalı olabilir sebebide TT personeli bozuk portları TT alt yapısı kullanan şirketlerden alıyor olması...
    Bilip bilmeden sallamayın arızalı portlar kasıtlı olarak kimseye tanımlanmıyor ufacık jack temassizlik yapsa hızınız etkileniyor burada İss firmasının ne tur sucu olabilir ?...ki portun alnında arızalı da yazmıyor arızalı portlar sistemden kapatılıyor zaten kulaktan dolma bilgiler ile kimseye bilmediğiniz ithamlarda bulunmayınız...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsliali -- 27 Mayıs 2019; 22:10:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bsliali kullanıcısına yanıt
    dedi TT savunma avukatı... TT personelinin sabote ettiği kanıtlandı hatta sorunlu hatta ttnete geçince kullanıcı adı ve şifre girmeden internet düzeliyorsa ki vodafone ADSL ile...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gavanator

    dedi TT savunma avukatı... TT personelinin sabote ettiği kanıtlandı hatta sorunlu hatta ttnete geçince kullanıcı adı ve şifre girmeden internet düzeliyorsa ki vodafone ADSL ile...
    Avukat değil çalışanım öyle uydurduğunuz gibi birsey yok dostum burada insanları yanlış algılara sokma... haydi kal sağlıcakla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bsliali -- 28 Mayıs 2019; 3:39:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bsliali kullanıcısına yanıt
    çok sayıda kullanıcı mağdur edilmiş hala savunuyorsun yalan söylüyorsun ya...
  • Benim Türknet deneyimim 1 yıldan fazla sürdü. Sadece bir kez internetim koptu 2 saat içinde çözdüler. ADSL modemim ve 30-40 senelik binadaki (İstanbul Bakırköy) altyapım ile sürekli 13-15 mbit civarı hız aldım, aylık 600-700 GB'dan az download yapmadım. Ayda 60 TL ile başladık sonra 65 yaptılar. Düşününce gayet düzgün bir deneyim yaşadım Turknetle.

    En gıcık olduğum şey karşımda muhattap bulamamaktı. Birşey yapmıyor olsa bile bir sorun olduğunda aktaracak bir muhattap olması iyi birşey. Turknette arıza bildirimi yapıyorsun kara tren gibi biri görür mü ilgilenir mi en ufak bir ibare yok, zaten internetin gitmesi kolunu bacağını kaybetmek gibi birşey insan sinirleniyor. Ama allahi var işimin düştüğü hiçbir zamanda 1 saatten fazla bekletmediler ilgilendiler. Yine de MH olmalı. Onun dışında Türknet bana göre ADSL için en başarılı ISS'dir, fiberce superonline adsl'de Türknet her zaman tercihim olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gavanator

    çok sayıda kullanıcı mağdur edilmiş hala savunuyorsun yalan söylüyorsun ya...
    kardeşim işi yapan benim neyin yalanını söyleyeceğim...kaç kere aboneye hat bağladın acaba ? klavye başında sallamakla olmuyor bu işler işin arka tarafını bilmiyorsun gelip burda anca yalan diyebiliyorsun
  • bsliali kullanıcısına yanıt
    tırt telekom avukatı olmuşsun sallıyorsun... mağdurlara anlat bunu...
  • acbold kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bize OİM, MOİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden konu ile alakalı bir destek kaydı açarak ulaşın. Hizmetinizi detaylı bir şekilde kontrol edip, bir sorun olup olmadığına göz atalım. Sorun varsa kısa süre içerisinde çözüme ulaştırmaya çalışalım.
  • PM attim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acbold -- 28 Mayıs 2019; 11:31:19 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vrataski V kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi nasıl bu kadar üzmüş olabiliriz? Bir yerde hata olmuş sanırım. Kullanıcılarımızı üzmeyi hiç istemeyiz. İsterseniz bana PM üzerinden hizmetinize ulaşabileceğim GSM numaranızı veya müşteri numaranızı yaşadığınız sorununun detaylarıyla birlikte iletin. Ben detaylı bir şekilde hizmetinizi inceleyim.
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, müşteri hizmetlerinin ne kadar önemli olduğunun bilincindeyiz. Müşterilerimizi mutlu etmek, onlardan güzel geri dönüşler almak bizim oldukça hoşumuza gidiyor. Tabii hizmetinde sorunlar yaşayan müşterilerimiz de var. Gönül isterdi ki her müşterimiz sorunsuz bir şekilde stabil olarak bağlantısını gerçekleştirsin. Herkes mutlu olsun ama ne yazık ki bu sadece bizim elimizde olan bir durum değil...

    Anladığım kadarıyla siz çağrı merkezimizin olmadığından söz ediyorsunuz ve bunun için şikayet ediyorsunuz. Aslında durum bambaşka...

    Size çağrı merkezi sürecini anlatayım;
    Siz sorun yaşadığınız zaman bizi aradınız var karşınıza bir temsilci çıktı. Sizi dinledi, sorunlarınızdan bahsettiniz hatta ağır itham da bulundunuz. Bir şekilde görüşme sonlandı. Daha sonra çağrı merkezi temsilcisi ne yapıyor biliyor musunuz? Sizden sözlü olarak aldığı şikayeti teknik birim temsilcisine iletiyor. Yani sadece aracı görevini görüyor. Sizin söylediklerinizden başka hiçbir şey zaten söylemiyor.

    Biz bu aradaki ek bir kişiyi kaldırdık ve servislerimizi kurduk. İlk başlarda evet müşterilerimizin alışma süreci oldu, olmadı diyemez. Ancak şu an her şey çok güzel. Geri dönüş sürelerimiz var. Bunların hepsine uyum sağlıyoruz.

    Bu arada internetinde sorun yaşayan birinin eğer mobil interneti olmasa bile bize sorunu hakkında kayıt bırakabiliyor IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden sözlü olarak yolları takip ederek sorunu hakkında bize bir destek kaydı oluşturabiliyor. Hemen ilgileniyoruz.

    Siz müşterilerimizin bize ilettikleri talepleri ve düşünceleri dikkate alarak hareket ediyoruz ve etmeye devam edeceğiz. Siz bizden isteyin biz yapmaya çalışalım. Örnek; AKN kalksın dediniz! İlk biz AKN'yi kaldırdık. Upload hız limiti ortadan kalsın dediniz! YAPA santrallerimiz içerisinde hizmet alan kullanıcılarımıza ulaşabildikleri maksimum upload hızlarını verdik




  • freedom77 F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, eğer hızınız hala istediğiniz seviyelere çıkmadıysa bana müşteri numaranızı veya GSM numaranızı PM üzerinden iletin. Ben kontrol edip size yardımcı olmaya çalışayım.
    OİM'de gördüğünüz "modem buluşmuyor - VDSL" ibaresini dikkate almayın. Bizim kendi ekranlarımızdaki kontrol menüleridir. Onları yanlışlıkla eklemişiz. Kaldıracağız.
  • PeaceofMind P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, durup dururken hiç bir kullanıcımızı internetsiz bırakmayız. Muhtemelen farklı bir durum vardır. Farklı bir sorun yaşamışsınızdır. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden ulaşın. Durumunuzu anlatın. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geri dönüşünüz için çok teşekkür ederim. Sorunum çözüldü. :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar, sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeyiz. Evet bir sorununuz var ve biz bu sorunu giderebilmek için bugün yerel operatör tarafına randevu oluşturduk. Hattınızı kontrol ettireceğiz. Sorun varsa çözüme ulaştırmaya çalışacağız. Ben takip ediyorum.
  • Forumdaki Turknetten destek yardımcı oldu sorunumu çözdü sağolsun
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yeni abonelikte kredi kartı bilgisi girmemiz neden zorunlu
  • Külyutmaz kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle hizmetinizi başında karşılaşmış olduğunuz bu durum için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bu durum detaylı olarak kontrol edilmesi gereken bir durum... İsterseniz size ben yardımcı olmaya çalışabilirim. Rica etsem hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası PM üzerinden iletir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 106107108109110
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.