Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (64. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Empyyy kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam sağolun bekleyelim o zaman. Birde önceden ben evde internet kullanıyordum 2 sene falan kapattım kablo falan çekili prizden alıyorum zaten telekom porta atasa direk kullanabilirim değil mi ? Turkneti beklemeden kendim aracıyla porta bağlatsam daha hızlı olur diye düşünüyorum
  • thuglife kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlarıma sizi aratarak sorununuz ve yapılacak çözüm işlemleri hakkında detaylı olarak bilgi verdirdim. Konunun takibindeyim. Buradan elimden geldiği kadarıyla siz ve diğer kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • Skasus S kullanıcısına yanıt
    Selamlar, aktivasyon işlemleriniz bize gönderdiğiniz belgelerin sisteme yüklenmesiyle başlıyor. Aktivasyon işlemleri için 3-5 iş gününe ihtiyacımız var. Süreç daha kısa sürede tamamlanması için ilgili birimlerime durumu ilettim. Bir gelişme olması durumunda size OİM üzerinde açık olan destek kaydından bilgi vereceğiz.
  • Skasus S kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin durumla benim durum birebir aynı. Ben de önceden kullanıyordum başka bir internet, kablo falan çekili, her şey hazırdı. Belgeleriniz ulaştığında size ''belgeleriniz elimize ulaştı, kontrol ediyoruz, sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz'' diye bir sms atacaklar. Bu mesajdan hemen sonra bana gün içinde ''Turknet ailesine hoş geldiniz. Modem kurulumunda kullanılacak kullanıcı adınız: telefonnumarasıadsl@turknet ve şifreniz:xxxx. Evde kurulum randevusu almak için 24 saat içinde sizi arayacağız'' diye bir mesaj daha geldi. Ertesi gün öğleden sonra kuruluma gelecek arkadaş arayıp eğer müsaitsem 1-2 saate kadar geleceğini söyledi ve öğleden sonra gelip kurulumu yaptı. Bu arakadaş kuruluma gelmeden önce sizin portunuzu TTNet ankastre dolabında etiketliyor, gelen arkadaş da etiketlenen portu yerine takıyor ve yukarı gelip modemden bağlantıyı yapıp bağlantının sağlandığına dair onay alıyor sizden. Bu kadar zaten işlem. İlk bağlanılan 35Mbit paket oluyor bu arada. Benim hattım 75Mbit'e kadar destekliyordu, hemen paket yükseltme talebi verdim, 1 iş günü içinde onu da yaptılar. Normalde 75Mbitlik pakete geçinde 4mbit upload gelmesi lazım, bana 2mbit gelmişti onu da yazdım destek kaydına, cuma yazdım pazartesi sabah düzeltildi. Şimdiye kadar çok memnunum alyapınız sağlamsa Turknet gayet iyi. Ve teknik ekibe nasıl ulaşmanız gerektiğini ve sorunu nasıl anlatmak gerektiğini biliyorsanız diğer saçmasapan firmalardan rahat çözülüyor. En azından benim tecrübem bu şekilde.




  • Ben Türknet tavsiye etmiyorum.2. haftadan çözüm yok hız sorunuma.İntwenet hep lazım olan birşey fakat bunu Türknet anlayamamış.Bende başka operatör e başvurdum.Kendileri böyle böyle nice müşteri kaybedeceklerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben tam araştırmadan abone olmaya çalıştım ama dün farkettim ki müşteri hizmetleri yok. Arayıp muhattap olabileceğiniz kimse yok. O yüzden SAKIN BULAŞMAYIN. Belgen eksik diye abone yapmadılar. Halbuki beşirttikleri şekilde imzaladım yolladım. Umarım eksiktir de bağlamazlar interneti. İptal ettiriliyor mu onu da bilmiyorum çünkü muhttap yok. ALMAYIN, ALDIRMAYIN

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaklaşık 1 senedir Turknet abonesiyim. Her yerde problem yaşanabilir. Mevzu bunun nasıl çözüleceği olmalıdır. Geçiş sürecinde beni yoran TurkTelekom olmuştur. 2 ay üst üste fatura gönderdi BTK'ya şikayet ettim. 1 sene içinde Turknet ile problem yaşamadım mı tabi yaşadım ama sürekli aşmayı başardık. TurkTelekom gibi beni kazıklamaya çalışmadığı için samimi geliyor bana. TurkTelekom taşıyacağım dediğimde Turknet fiyatlarını teklif etti en sonunda Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın bedava verseniz daha kullanmam dedim. Taşıdım. Velhasıl Turknet'in bence eleştirilecek tek şeyi var; sürekli sorunları talep açmamız gerekiyor. 1 dakikada çözülecek iş 1 gün sonra çözülüyor bu da fiyata yansıyor işte çalıştırdığı personel sayısı az. Onun haricinde tavsiye ederim.
  • 8 senedir kablonet(turksat) kullanıcısıyım. Sırf upload paketini daha uygun fiyatlara alabiliyorum diye kablonetteyim. Turknet'in fiyatları oldukça uygun ama upload paketi yada upload hızını yüksek vermediği için geçemiyorum.
    Hele superonline'ın son arttırdığı fiyatlardan sonra gene çakılı vaziyetteyim. Yoksa güzelsin turknet, bir de upload versen keşke.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: idealrankine

    Ben tam araştırmadan abone olmaya çalıştım ama dün farkettim ki müşteri hizmetleri yok. Arayıp muhattap olabileceğiniz kimse yok. O yüzden SAKIN BULAŞMAYIN. Belgen eksik diye abone yapmadılar. Halbuki beşirttikleri şekilde imzaladım yolladım. Umarım eksiktir de bağlamazlar interneti. İptal ettiriliyor mu onu da bilmiyorum çünkü muhttap yok. ALMAYIN, ALDIRMAYIN
    2-3 haftadır kullanıyorum. ttnetten geçtim. bütün belgelerimi yolladıktan 4 gün sonra geçişim tamamlandı. modemde kullanıcı adı şifre değiştim bitti. Hiç bir sıkıntım olmadı henüz. Fiyatının böyle olmasının sonuçta bir sebebi var,o da muhattap olacak kimse bulamaman. Ama online işlemlerden sıkıntı olursa kayıt açıyorsun oluyor bitiyor. Arkadaşım açtı kayıt yanımda saat 22.00 civarlarında 10dk sonra mesaj geldi ilgileniyoruz diye. Dene gör nasıl taahhüt yok sonuçta.




  • benim türknet macer. Kasım aralık 2018 gibi başladı. 3 adet telekom abonesiydim 2 tanesini kapattım diğerini de türknete geçirdim ve taşıdığım için 1mb dahi kullanmadan geçtiğim günden beri yeni adresinde port sorunu yaşıyorum ki bunun Türknetle alakası yok. Telekom yetkisinde. 10 tlye yakın fatura çıkartıldı defalarca yazışmaları sonucunda açık söylemek gerekirse birazda sinir olarak en sonunda bu faturayı iptal ettirdim. çünkü 1mb dahi internet kullanmadım. şimdi ise port sorununu çözüp nakil sürecini bekliyorum. sanırım bu baya sürecek ama çok sorun değil çünkü fatura falan çıkartımıyorlar. sorun çözülen kadar beklicez. türknete geçiş yaptığım için de 6 ay boyunca fatura 45 TL gelicek. cayma bedelini 6 taksit olarak indirim sağladılar. bakalım daha indirim göremedim nakil olmadığı için. Şuan açık söylemek gerekirse ne memnunum ne de değilim. beni haftalık olarak arıyorlar port kontrolü için bu güzel bir şey. arkadaşımı da türknete geçirdim 1 ay da ikimizde ücretsiz kullanıcam bu da güzel bir şey. 35 mbit 65 tlye hiç bir yerde bulamazsın ki Telekom un zammından sonra durum ortada
    bu da güzel. Arkadaşım çok memnun 3-7 mbit hızında duruma göre hızla aldı. tahahütsüz olması güzel. denemek için değer durumların çokluğunu göze alarak maddi kaybınızında olmayacağı bir firma bence denemenize değer.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alperkar kullanıcısına yanıt
    Ben de gündüz tam 10:00da yazmışım fakat Dilan Ç. hala cevap vermedi. Eksik belge var diyorlar. İmzalayıp tarih yazıp adımı da yazıp yolladım ne eksik onu öğrensem de eksiği gidersem diye ha bire biryerlere yazıyorum çünkü konuşacak kimse yok. Ama sonuç yok. Bir arkadaşın dediği gibi; akn yok, kota yok, muhattap yok...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok uzun zamandır Turk.Net kullanıyorum. Çok kişiye önerdim. Ancak artık önermiyorum hatta "uzak durun kardeşim" diyecek kadar bıktım.

    Bağlantıda sürekli kopma sorunları meydana geliyor. Ticket açıyorum, "Son 5 saattir modemde kopma olmadı" diyerek ticket kapatılıyor. En sonunda ilgilendiler. Yok TürkTelekom kaynaklı falan deyip hallettik dediler sorun devam etti. Saha ekibi gönderiyoruz dediler gelen giden yok. Bir ara sonradan Türk Telekom dan arandığımı öğrendiğim bir numara yalandan 2 kez telefonumu çaldırıp kapattı. Geri döndüm ulaşamadım tabi. Ticket a ISP değiştireceğim dedim, sorununuzla ilgileniyoruz dendi yine Türk Telekom a suç atılarak sorun çözüldü denildi.

    Şimdi yağmur yağdı yine aynı sorun. Yine kopuyor.

    Arkadaş, bu süreçte 3 modem değiştirdim. Millet tarihi eser değeri taşıyan bir modem kullanıyor bağlantısı kopmuyor. Ben en son TP-Link Archer VR1200 aldım. lanet olsun modeme de bağlantısına da bu değerler nedir kardeşim?

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    Bu değerlerde bağlantı mı olur?

    Daha önce kabloları değiştirdim. Online UPS aldım bin küsür TL verdim dedim elektrik mi dalgalanıyor. Ticket yazdım arkadaş bana 16MB verme veya hız verme düşük tut netim kopmasın. Online istatistiklerim iyi olan bir oyun hesabım vardı o bile çöp oldu.

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    Kabloda şunda bunda sorun var da kardeşim neden bu bağlantı var?

    Yarın formları hazırlayıp en kısa sürede başka servis sağlayıcıya geçiyorum. Size de tavsiyem en az 3 kez düşünün.

    Hepsini bir tarafa geçtim, diyelim ki yine de sorun bende. Ve ben sorunu çözecek bilgi - birikimim yok. Hata yaptığım yer/yerler var diyelim. Sorunumu kimle çözeceğim? İşte bu soruların cevabını veremiyorsanız adresiniz bu ISP olmasın. Bu soruları çözebilecek bir yer olsun.




  • iki yıldır turknet kullanıyorum 75mbps olan paketteyim iki kere sorun yaşadım çözdüler şuana kadar memnunum

    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de iptal ediyorum Turknet aboneliğimi. Merter civarında olan arkadaşlar, aman deyim. Cidden berbat halde internet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!


    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!


    Bugün 3 saat hat yoktu. İnternetimi 9 Mbps olarak kullanıyordum. Hattımın desteklediği en üst seviyede ama şuan ki durum böyle. Destek mesajı attım ve bakalım nasıl olacak. TurkNet'i bundan sonra göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wizi_emre -- 9 Şubat 2019; 10:43:50 >




  • Turktelekom taahhütüm yeni bitti TurkNET’e geçmek istiyorum ancak şu an hala taahhütsüz internet kullanmaya devam ediyorum.TurkNet e başvurmadan önce kapatmalı mıyım yoksa başvurduktan sonra mı kapatayım nasıl yapmalıyım bu süreci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence Bunların sorun Dilan Ç. O çalışanı kovsalar daha başarılı olurlar. Gerçekten bir muhattap bulamamak çok kötü. Şu zaman şunu yapacağız diyen biri yok hayır öyle değil böyle diyen kimse yok. Arayıp carlayamıyoruz. Mesajlara da cevap veren yok maile de dönen yok. Küfür etsem burdan belki biri üzerine alınır yazar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HEISENBERG kullanıcısına yanıt
    Kapatmaniza gerek yok fakat gecmeden once turknet basliklarini iyice okuyun derim. telekomu mumla arama ihtimaliniz var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yeni abonelik başlatmak için , ilk 1 ay fatura ödememek için linkten abone olabilirsiniz.

    https://turk.net/p/BKE21FX15UGJ/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Maalesef 2019 yılında internet hızım 10 mbps ye düştü. 70mbps alıyorken...
  • 
Sayfa: önceki 6263646566
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.