Şimdi Ara

TurkNet'te 12 Ay Sabit Fiyat Fırsatı! (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
3.628
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Farklı kampanyaya katılmayacağım. Vdsl iken 12 aylık ücreti ödeyince fibere geçince iptal v. S. oluyor mu onu sordum fiyat farkı falan da yok sonuçta ayrı bir tarife de değil. Fibere geçiş başvurusu yapacağım ona göre.

  • teshub kullanıcısına yanıt
    Farklı kampanyaya katılmayacaksanız dönüşüm işlemi yapılmaktadır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu peşin ödemeli kampanyada direkt olarak 3 bin tl küsür cekiliyor bankamiz taksit yaparsa yapiyor dogru mudur, yani banka taksit yapmazsa 3 bin tl direkt oduyoruz niye aylik faturali yapilmiyor bu durum digereleri gibi
  • pentagram___06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 3 taksit şekilde faturanıza yansıyor. İsterseniz tek çekim de yapabiliyorsunuz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba. Yapıkredi bankası ile taksit seçeneği çıkıyor mu ? Birde Kablonet altyapımdan size geçiş olmuyor mu acaba ?

  • EquaLizerTR kullanıcısına yanıt
    Merhaba, her servis sağlayıcı firmadan geçiş yapabilirsiniz. İlettiğiniz banka ile çalışıyoruz, taksit için bankanızla iletişime geçebilirsiniz.
  • EquaLizerTR kullanıcısına yanıt

    Türksat'ın kendi Kablonet (Docsis) altyapısından geçemezsiniz, Türksat Dsl kullanıyorsanız(Telekom altyapı) geçebilirsiniz. Farklı altapıdan geçiş yok, yeni abonelik yapmanız lazım.

  • Merhabalar, Az önce 12 ay sabit fiyat aldım, Kasım 2023 - Kasım 2024 arası diyor. yanlışlık mı var ?


    TurkNet'te 12 Ay Sabit Fiyat Fırsatı!
  • KaNKaWaReZ K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için müşteri numaranızı konu linki ile birlikte PM üzerinden gönderir misiniz?
  • 19.1.2024 tarihinde TurkNet ten gelen mesaj üzerine TutrNet in online işlemler sayfasından girerek. Hem içeride oluşan faturamı hem de 12 aylık peşin ücreti ödedim. Ama hala faturam ödenmemiş gibi görünüyordu. Defalarca Turknet e mesaj attım. Mesajlarıma cevap bile yazmıyorlar. Bugün itibariyle internetimi de kestiler.

    Ne yapmam gerekiyor. Bir bilen bana yol gösterse. Abone Numaram: 2029035
  • askinturk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde net uzmanımız fatura ekibinden bilgi beklediğini iletmiş. Önceliğiniz için kendisine bilgi verdim. Sizinle iletişime geçecek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 2 Şubat 2024; 8:52:19 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    TurkNet ten bugün bir fatura daha gönderdiler. Bunun üzerine tekrar TurkNet in online işlemlerinden kendilerine mesaj attım. Bakın ben bir yılllık faturamı peşin ödedim. Bir ay oldu artık sorunumu çözün diye. Recep adında bir müşteri temsilcisi beni aradı ve ne dese beğenirsiniz. ''Sizin ödemeniz TurkNet te yok. Böyle bir ödeme biz almadık.'' diyor. Arkadaşlar Halkbank ı aradım ve bana 01408087 işlem kodu ile ödeme yapmışsınız dedi. Bu kodu da kendilerine ilettim. Ancak TurkNet in bu sorunu çözüleceğine inancım kalmadı. Ne yapmam gerekiyor. Bir bilen varsa lütfen bana yazsın. Hayır paramı iade edip hattımı iptal etseler ona da razıyım. Onu da yapmıyorlar.

  • askinturk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Fatura kaydınızın öncelikli olarak çözümlenmesi için ekibimize bilgi verdim. Kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Anlıyorum ki TurkNet bir kişiye görev vermiş burada TurkNet ile ilgili yazılanlara cevap vermesi için. Neyin önceliğinden bahsediyorsunuz. 19 Ocak 2024 tarihinde yani bir ay önce yaptığım ve kendilerine onlarca mesaj çektiğim, çeşitli formlarda onlarca kez paylaştığım bu sıkıntımı hala çözemediler ve bana hizmetinizi keseceğiz mesajı atıp duruyorlar. Bir yıllık ödemeyi peşin yapmamış olsaydım bir dakika bile beklemez TurkNet i iptal ettirirdim. Şunu anladım TurkNet pişmanlıktır.

  • askinturk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilgili ekiplere şikayetinizi ilettim. Hafta başında uzman arkadaşımızla görüşme sağladığını görüntüledim. Şikayetiniz için tekrar kendisi ile iletişime geçtim. En hızlı şekilde sorunu çözümleyeceğiz.
  • askinturk A kullanıcısına yanıt

    Öncelikle geçmiş olsun.Bankanın online işlemlerden ödemeye ait dekont varsa onu gönderdiniz mi Türknet'e?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bana TurkNet yeni bir mesaj daha atmış yatırdığınız parayı biz göremiyoruz bankanızdan geri talep edin diye. Böyle saçma bir şey olabilir mi? O para sizin hesabınıza geçti. Ben ödemesini yaptım. Banka bana iade eder mi? Bugün Tüketici mahkemesine başvurdum. Benim yaşadıklarım herkese bir ders olsun. TürkNet e geçmek için 2 kere değil 100 kere düşünün.

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    Banka dekont vermiyor ama işlem kodu verdi. Bu işlem kodu ile TürkNet ödemedinizi görmediğini söylüyorsa yalan söylüyorlar. Demek ki sizi dolandırmaya çalışıyorlar. Bu işlem kodu ile Turknetin ödemenizi görmemesi mümkün değil dedi.Halkbank ın verdiği işlem kodunu buradan da paylaşayım 01408087

  • askinturk A kullanıcısına yanıt

    Dekontunuzu mutlaka edinin.


    TurkNet'te 12 Ay Sabit Fiyat Fırsatı!Yatırım Haberyoutube
    Halbank Dekont Alma İşlemi Nasıl Yapılır? 00:00 Halkbank Mobil Hesap Hareketleri 00:17 Geçmişe Yönelik Dekont Sorgulama 00:34 Halkbank Dekont Görüntüleme 00:46 Halkbank Dekont Paylaşma 01:00 Halk Bankası Dekont İndirme (Telefona Kaydet PDF) WEB SİTEMİZ: https://xn--yatrmhaber-zubb.com MAİL ADRESİMİZ yatirimhaber@yandex.com SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ https://www.facebook.com/YATIRIMHABER https://twitter.com/YATIRIMHABER https://tr.pinterest.com/yatirimhaberkredi
    https://www.youtube.com/watch?v=d3c5Dk8EneA
  • askinturk A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bankanız ile tekrar görüşür müsünüz? Ödeme dekontunu size vermeleri durumunda ilgili ekibimiz gerekli kontrolü yapacaktır.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.