Şimdi Ara

Türknet TAM 132 gündür internetimi bağlamadı! ENGELLEDİLER [ÇÖZÜLMEDİ] [BAŞVURUMU İPTAL ETMİŞLER] (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
1
Favori
5.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızı aktif etmeniz durumunda teknik uzmanlarımız tekrar kontrol ederek size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Nur topu gibi 80 günlük rezaletiniz oldu bilgilendirmek istedim  

  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgede altyapı kaynaklı sorun nedeniyle aktivasyon işlemleriniz gecikmiştir. Yerleşik operatörden gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Yapılan incelemelerde talebiniz kapasite sorunu nedeni ile iade edilmiştir. Çözümü konusunda süre bilgisi belirtilememektedir."
  • Valla aynı saçmalığı benim alt katımda oturan amcamlara yaptılar. Ben üst katta 90 mbit sorunsuz vdsl kullanıyorum. Amcamlarda turknetin yapa saçmalığı yüzünden 6 mbit bile zor alıyordu. Onlarıda VAE ye geçirip vdsl e geçirmek içib başvuru yaptık ve insanları 1 ay internetsiz bıraktılar ve sonunda yapamıyoruz internetinizi iptal edelim dediler bizde iptal etik gibirnet e geçtik ve sorunsuz 70 mbit interneti aldılar :) İstenilirse veriliyormuş demekki. Hepsi hikaye bunların :)


    Türknet YAPA altyapısının olduğu yerlerde herkese yapıyor malesef bunu. Eğer yapmadıysanız cimer ve btk gibi şikayet edebileceğiniz mercilere ekran görüntülerini ekleyerek şikayetinizi iletebilirsiniz. Vae geçişimi yapmayan türknetten aboneliğimi iptal edip millenicom a geçiş yapayım dedim boş port yok dediler. Altyapı sorguları yapıyorum 57 mbit hız alabilirsiniz ve port var gözüküyor. Yukarıda belirttiğim mercilere şikayetimi ilettim ve 1-2 hafta içinde sonuç aldım, sizde düzgün bir şekilde şikayet ve mağduriyetinizi iletirseniz sonuç alma ihtimaliniz olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ar3th -- 23 Kasım 2020; 23:59:16 >




  • Türknetten uzak durunda adamın en son verdiği cevap bile ne yazdığı bellisiz ne yazacağını bile bilmiyorlar milletle alay edip duruyorlar adamın sorunu 80 gün olmuş işlemleriniz gecikmiş diyor hayret ile okuyorum böyle konuları allah türknet kullananlara sabır versin bir dakika bile beklemeden iptal etmekte fayda var abone olmaya bile gerek yok bence.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ar3th A kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam türknetle bağlantı sürecinde sorun yaşamayan yok gibi :)


    boş olduğum her an twitter, donanım haber, BTK ve cimer üzerinden sürekli şikayetlerimi yazıyorum. Amacım biraz da Türkneti araştıranları bilgilendirmek ve @TurkNetDestek 'in yalanlarını gün yüzüne çıkarmak. İlk başlarda kablo arızası var derken şimdi kapasite sorunu var vs diyor

  • İlk zamanlar TürkNet şişirilmiş bir balondur diyenlere çok kızıyorlardı. Hala aksini düşünen var mı merak ediyorum.

  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Bağlantı süreci bende çok rahattı ancak birkaç ay sonra çileye dönüştü. Kesintiler, düşük hız ,60'lara varan pingler.. iptal ederken sıkıntı yaşamadığıma şükrediyorum.
  • Başvurunuza insan bakıyor, imzayı aldıktan sonra bir daha insanla muhatap olma şansınız yok. 4 sene kullandım Allah bir daha düşürmesin, parayı kazanan kaliteyi düşürüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt

    Hocam türknet ilk çıktığında herkes destekliyordu, çünkü taahhütsüz ve ucuza kaliteli hizmet veren rakibi yoktu. Tabi abone sayısı da az olduğundan pek sorun yaşamıyordu insanlar. Bu sayede yavaş yavaş müşteri çektiler, kapasite artırımlarına gidip kendi altyapılarını oluşturdular, YAPA denilen olaya girdiler ve sonunda daha çok hizmet yerine daha çok para deyip yollarına devam ettiler. Burada YAPA altyapısında 2 km santral mesafesinde olan yeni bir müşteriye VAE altyapısı olmasına rağmen vdsl vermeyip direk adsl ile abonelik başlattıklarını gördük :) İnternetten anlamayan gariban kullanıcıları bu şekilde bilinçlendirmeden düşük hızlarda internet kullanmaya mahkum ediyorlar. Kullanıcı uyanıp VAE talebinde bulununca da direk geçirmeyip santral mesafesiniz şu kadar maalesef daha yüksek hız verilememektedir diye cevap alıyorsun, yersen :) Hiç dürüst bir davranış değil açıkçası, çünkü sonra aboneliğimi iptal edip başka bir ISS den hizmet alıp VAE altyapısını kullanabiliyorum.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hocam 90 gündür beklettiğiniz bir müşteriniz var. Hatırlatmak istedim. Size başvuracak tüm müşterileriniz de görsünler bu süreçleri bilgilensinler. Onlar da 90 gün bekleyebilir.

  • Evliya sabrı sizde de. Maşallah

  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu yaptığımızda yerleşik operatör tarafından altyapı sorunu nedeniyle red verilmektedir. Red nedenini sorguladığımızda dağıtım kutusunda boş lokal devre bulunmamaktadır. Bu konuda gelişme olması durumunda arkadaşlarım size bilgi verecektir.

    "Merhaba Berkay Bey, ben Doğan H.
    Sizi aradım ,ulaşamadım.İnternet başvurunuzu yaptık fakat teknik hata almaktayız türk telekom ile irtibata geçtik. dağıtım kutusunda boş lokal devre bulunmamaktadır.Bu aşama da bir şey yapmanıza gerek yok.Dönüş yapıldığında sizin ile paylaşacağız.Süre bilgisi bulunmamakta"
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. PM üzerinden GSM bilginizi paylaşır mısınız?

  • YnSs58 kullanıcısına yanıt

    Sesli güldüm

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yerleşik operatör lokal kablo arızası olduğu için sürecin uzadığını iletti. Sorunun biran önce çözülmesi için görüşüyoruz. Gelişmeleri paylaşacağız.

    Lokal kablo arızası var diyenlere bakın, port yok demeye başlamışlar. İnsanlar size gülüyor.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sorununuzu çözmek isteriz lütfen abone no ve hat değerlerinizin testini yaparak destek ekibimize iletir misiniz ?. Sorunu 1 hafta içinde hallettik hallettik, halletmedik 1 aya olmadı 1 yıla en kötü 10 yıl içinde çözeriz.Olmadı iptal eder geçeriz ne olacak yaaa.


    İyi Günler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bulunduğunuz bölgede altyapı kaynaklı sorun nedeniyle aktivasyon işlemleriniz gecikmiştir. Yerleşik operatörden gelen bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Yapılan incelemelerde talebiniz kapasite sorunu nedeni ile iade edilmiştir. Çözümü konusunda süre bilgisi belirtilememektedir."

    sıvama mı bu


    geneli rezil bu servis sağlayıcıların.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    102 Gündür internetimi bağlayacaksınız. Hatırlatmak isterim.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.