Şimdi Ara

Türknet TAM 132 gündür internetimi bağlamadı! ENGELLEDİLER [ÇÖZÜLMEDİ] [BAŞVURUMU İPTAL ETMİŞLER] (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
190
Cevap
1
Favori
5.693
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, aktivasyon süreci yerleşik operatörün altyapı yok uyarısı vermesi nedeniyle uzamıştır. Bu konuda arkadaşlarımdan güncel bilgi talep ettim. Yerleşik operatörden güncel bilgi alması durumunda sizinle paylaşacaktır.

    67. Günden selamlar, Türknet 2-3 defadır arayıp "Gelin hattınızı iptal edelim" şeklinde rahatsız ediyor. 3 Eylül tarihinde "75mpbs yüksek hızlı internet alabilirsiniz hatta biz size VDSL2 destekli çok güzel bir modem de satalım" diyerek başlattıkları abonelik için bugün "başvurunuzu iptal edelim" deme hayasızlığını gösteriyorlar.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şikayet eden aboneleri twitterdan engelleyerek sorun çözme yönteminize de bayıldım, yeni stratejiniz bu mu?


    - X bey Y isimli abonemizin şöyle bir şikayeti varmış ne yapabiliriz?

    + Engelleyin

    - ????



    Aramızdakileri maalesef konuşarak çözemiyoruz.


    Türknet TAM 132 gündür internetimi bağlamadı! ENGELLEDİLER [ÇÖZÜLMEDİ] [BAŞVURUMU İPTAL ETMİŞLER]
  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvurunuzu yaptığımızda altyapı yok uyarısı verilerek yerleşik operatör tarafından red verilmektedir. Arkadaşlarım yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Gelişme olması durumunda size bilgi verecekler.

    "Merhaba Berkay Bey, ben Yudum A.
    Sizinle taptığım görüşmede İnternet başvurunuzu yapmak istediğimize alt yapı yok şeklide hata aldığımız ilettim. Bulunduğunuz binada internet hizmeti olduğunu belirttiniz. Konu ile ilgili Turk Telekom ekipleriyle irtibata geçtim. Dönüş olduğunda tarafınıza bilgilendirme sağlanacak.
    İyi Günler"
  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hakaret içeren tweet'lerde engelleme yapılmaktadır. Bu konuda arkadaşlarımdan bilgi alabilmem için engellemenin yapıldığı tarihi, saati ve kullanıcı adı bilgilerinizi PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • İptal ettir kurtul hocam cekilecek dert değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hocam internetin bağlanması meselesinden çıktı durum, herkes görsün istiyorum bunların gerçek yüzünü. Bana adresinizde altyapı yok diyorlar bakalım şimdi son 3 aylık internet faturasını göndereceğim muhtemelen o zaman da diyecekler ki port yok...

  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. İlgili ekibimiz sorgulamada hız ve kablolamaya ait bilgi olmadığını iletti.
  • Şaşırmadım, bende de ping problemi var, geçer belki diyerek online işlemlerden oyuncu profiline geçtim ama geçmedi ve yakın zamanda destek kaydı açtım. 1500ms ping var sözde teknik elemanın bana söylediği şey oyuncu profiline geçirmekten başka bir işlem uygulayamıyoruz oldu. Rezil yani, 4 yıldır sözde hizmet alıyorum şimdilik alternatifim yok mecbur bekliyorum başka operatör altyapısını...

  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu ping tracert sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Bu konuda teknik uzmanlarımız kontrol sağlayacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Şirin gözükmeyi bırakın, zaten destek kaydı açtım ayrıca bugün arayan teknik destek çalışanınız "istediğiniz kadar destek kaydı açın ama ping probleminde oyuncu profiline almaktan başka bir şey yapamıyoruz" dedi, "faturaya gelince alıyorsunuz ama?" deyince de "hizmet aldığınız için fatura ödüyorsunuz" dedi.


    Süreci takip etmek isterseniz beklerim, açık açık tartışalım: https://www.sikayetvar.com/turknet/turknet-teknik-destek-islevsiz-ve-cozumsuz-hizmet-alamiyorum




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 14 Kasım 2020; 22:41:14 >
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, test sonuçlarını teknik ekibimiz kontrol ediyorlar ve bir sorun varsa network ekibimize iletiyorlar. Network ekibimizde kontrol ederek bu konuda çalışma yapıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Siz gerçekten insanlarla ve akıllarıyla dalga geçiyorsunuz. Önce ne yazdığımı okuyun okuyun. Önceden olmayan yeni oluşmuş bir arıza. Beni çalışanınız aradı 1500ms ping için açık açık maalesef bir şey yapamıyoruz bu konuda dedi hala boş yorumlar atıyorsunuz. Yok neymiş o kontrol ediyormuş falanda filanda, arayan kişi gayet net bir şekilde ping için yaptığımız tek şey oyuncu profiline almak başka bir işlem sağlayamıyoruz diyor.


    Ekleme: Sorunum hala devam ediyor, destek kaydımı kapattılar ve ne şikayetime cevap verdiler ne bu arızaya çözüm sundular. Durum böyle...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qlkn -- 16 Kasım 2020; 21:28:31 >
  • qlkn Q kullanıcısına yanıt

    Hocam benim de ilk başvurudaki kaydı silmişler online işlemlerden. Twitterdan da engellediler, arada sırada arayıp başvurunuzu iptal edelim diyorlar sanırım sürenin gerçekten çok uzadığının onlar da farkında ve daha fazla rezil olmak istemiyorlar. 1500 pinge yapabileceğimiz bir şey yok demeleri ise yeni bir boyut

  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt

    İnsanların sabırlarını sınıyorlar, forumda ve sosyal medyada şirin gözükmek için ellerinden geleni yapıyorlar yapamadıklarında size yaptıkları gibi engelliyorlar işte böyle bir iş ahlakına sahipler.


    Bakın yani en basitinden burada konuyu okuyan birisi bana cevap verdiklerini görünce çözmüşlerdir problemi diye düşünüyor olabilir, halbuki adam geliyor burada hallediyoruz diyor bana telefonda maalesef buna çözüm yok diyor.

  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Destek kaydınızı kontrol ederek teknik ekibimize bilgi verebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Ya hemşerim hadi yorma beni, vereceğimde ne olacak? Sende mi arayıp pinge birşey yapamıyoruz diyeceksin?

    Gerçekten ilgileneceksen yukarıda şikayet linki attım gir bak destek kaydı numarasına, kaydın içinde var numaram.

  • Turknet bir umutsuz vakadır

  • qlkn Q kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız tarafından tüm kontroller yapılmıştır. Ancak bölgesel kaynaklı performans ve ping sorunu olmadığı bilgisi verilmiştir.

    "Kontrolleri sağladığım zaman hattınız ile ilgili fiziksel yada alt yapısal bir sorun bulunmuyor Pinge daha öncede belirttiğim gibi müdahalemiz sadece hizmetinizi oyuncu moduna alarak sağlanmaktadır. Bunun dışında sizin nelere dikkat etmeniz gerektiği ile ilgili bilgi aktaracağım;
    sunucuya olan uzaklığınız, bağlantı tipiniz, bilgisayarda çalışan programlar ping değerini etkileyebilir. Bunun için yapmanız gerekenler;

    Bilgisayarınızı modeme kablolu şekilde bağlamanız, bilgisayarda çalışan programları kapatmanız, arkaplandaki tüm uygulamaları kapatmanız ,internete bağlı olan cihazları en aza indirmeniz ve ağ donanımında sorun olup olmadığını kontrol etmeniz ping değerlerinizi normal seviyeye indirebilir.

    İyi günler dilerim"
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    İlla gel, tüm değerlerime söv diye kendinizi yırtıyorsunuz vallahi delireceğim. Birde telefon numaramı istiyor sorunla alakalı, sen şimdi diğer teknik destek çalışanından farklı ne söyledin? Peki onu boşver ben niye kendimi yırtıyorum bu konuyla alakalı?


    bak salağa anlatır gibi anlatıyorum

    1- Kablolu bağlantıyla bağlanıyorum, wifi kapalı ve arkaplanda ağı kullanan bir uygulama çalışmıyor.

    2-Modemim yeni sayılır(sizin yüzünüzden), kablolarım yeni, ev tesisatım yeni(siz önceden suçu bana attığınız için yenilemiştim.), alakası yok ama bilgisayarım yakın zamanda alındı.

    3-Santral ile evim arasındaki uzaklık aksini iddia etmiyorsanız değişmiyor, bağlantı kurduğum yurtiçi-yurtdışı sunucularda yıllardır işlemlerimi gerçekleştiriyorum/oyun oynuyorum vs bugüne kadar en yüksek 100ms gibi değerlerle karşılaştım. 1500ms nerede 100ms nerede...


    Sürekli olan bir durum değil bu önceden yoktu yeni oldu diyorum, belli ki arıza var diyorum hala oyuncu profiline aldık diyorsunuz, al o oyuncu profilini ....

    Ben %100 eminim ki bu arızayla alakalı sahaya dahi çıkmamışsınızdır. Oturduğunuz yerden boş boş direktif veriyorsunuz. Daha da konuşup kendini rezil etme.





  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.