Şimdi Ara

Turknet Static IP aldım internetim kesildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
3.470
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Static IP ye geçtim. Geçişiniz sağlandı IP'niz bu numara mesajı geldiğinden beri internete giremiyorum. Ne bilgisayardan ne modemden.

    Yardımcı olabilecek var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Modemi kapatıp açın olmadı resetleyip baştan kurulum yapın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Hepsini yaptım maalesef aynı.
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeautifulSwitzerland -- 8 Şubat 2020; 17:54:24 >
  • .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeautifulSwitzerland -- 8 Şubat 2020; 17:54:34 >
  • Modemin internet ışığı gitti

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Allah sabır versin ne diyelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart0201

    Allah sabır versin ne diyelim
    Eyvallah atam
  • Modem arayüzüne sabit ip girdiniz mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cavşırı C kullanıcısına yanıt
    pm atıyorum bakabilir misiniz
  • Merhaba, hizmetinize Statik IP tanımlandıktan sonra modeminize reset atıp tekrar kurmuşsunuz. Modem kurulum aşamasında yaptığınız hatadan dolayı şu an IP almıyorsunuz. Tekrar modeminizi resetleyin ve kurulum işlemlerinizi doğru bir şekilde gerçekleştirin. IP almaya başlayacaksınız. Arka planda bizden kaynaklanan bir sorun gözükmüyor. İsterseniz modem kurulumu için video destekhttps://turk.net/video-destek/ sayfamızdan yardım alabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Modemi yeniden kurdum, reset attım. Bütün ışıkları yanmasına rağmen internete giremiyorum hala. :)

    Modem sürümü güncel. Şimdi de fabrika ayarlarına döndürüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BeautifulSwitzerland -- 22 Ekim 2019; 9:35:13 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Aynı destek kaydı üzerinden yazdım. Benden değil sizden kaynaklanan bir sıkıntı var .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şu an tekrar kontrol ettiğimde IP aldığınızı görüyorum. Bir sorun var mı?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hayır internete giremiyorum. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Statik ip hizmetini iptal edin ve bunu faturama yansıtmayın lütfen çünkü bırakın statik ip'yi internetin kendisini de 24 saattir kullanamıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Siz şu an 53 dakikadır IP alıyorsunuz ve çevrimiçi konumundasınız. Ancak kontrol ettim ve kopma sorunu yaşadığınızı gördüm. Biraz kontrol edin. Eğer kopmalarınız devam ederse bize OİM üzerinden sık sık kopma kategorili bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hizmetinizi ve hat detaylarınızı inceleyip size geri dönüş yapsınlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Siz şu an 53 dakikadır IP alıyorsunuz ve çevrimiçi konumundasınız. Ancak kontrol ettim ve kopma sorunu yaşadığınızı gördüm. Biraz kontrol edin. Eğer kopmalarınız devam ederse bize OİM üzerinden sık sık kopma kategorili bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hizmetinizi ve hat detaylarınızı inceleyip size geri dönüş yapsınlar.
    Statik IP ile hiçbir şekilde internet alamadım. Statik IP yi iptal ettirdim ve şu an sizin internetiniz üstünden bu mesajı yazıyorum. Bence statik IP sisteminizde ciddi bir sorun var sorun halloldu teşekkürler.
  • deve de demiş ki "nerem doğru ki" :D
  • 3 kez statik ip alıp iptal ettirdim.
    Her nasılsa her birinde aynı statik ip'yi verdiler.
    Bu durum gerçekten sıkıntılı.

    Şimdi de 95'li ip bloğundayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.