Şimdi Ara

TÜRKNET REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
798
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar turknete tam 1aydir internet alamiyorum.. sebebi ise borcu odemimisim 60tl net kesildi ödedim 1 aydır netim yok. müşteri hizmetleri yok muhatap yok sorun çözülmüyor operatör oto mesaj atiyor. bina içi tesisatdan kaynaklı bahane hep aynı tesisatda herhangi bir sorun yok takir takir çalışan net ne hikmetse borçtan sonra açılmadı magdurum ne kapata biliyorum nede actirabikiyorum tüm sitelere BTK dahil şikayet ediyorum sonuç yok böyle rezil bir sirketler kendileri buradaki destek hiç birseye yaramayan eleman buyrun bunlarda kayitlarim
    TÜRKNET REZİLLİĞİ
    TÜRKNET REZİLLİĞİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenevren1 -- 5 Aralık 2017; 13:6:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Bu nasıl bir rezilliktir ya. Buradan twitter destek hesabına da yazın durumu açsınlar internetinizi. Fatura ödendiyse açmaları lazım böyle iş mi olur. Fatura bölümüne girdiğinizde ödenmemiş fatura gözükmüyor dimi?

    Ayrıca interneti kullanamadığınız dönemin bedelini faturanızdan düşülmesini isteyin. Sonraki fatura için indirim olarak yansıtırlar faturaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 5 Aralık 2017; 15:5:50 >
  • borç gözükmüyor şuan teknik ekip geldi bakıyorlar sonucu bildiririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuc

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorunum çözülmüştür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenevren1

    sorunum çözülmüştür

    Teknik bir arıza mı varmış nasıl çözdüler?
  • teknik sorunda denmez büyük ihtimal ana santral port değişti bunlarda bilgi vermedi tahminimce bu yönde 24gun sonra wifiye girdik bu seferde hafifte olsa hız sorunu yaşıyorum düzelir diye tahmin ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evrenevren1 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz santral kaynaklı olduğu için süreç bu kadar uzamış. İlgili birimimle sorununuz dahilinde iletişim kurarak bu bilgilere ulaştım. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden yazmanız durumunda size yardımcı olmaya çalışacağım. İyi kullanımlar dilerim.
  • Sorunun "santral kaynaklı" olduğunu tespit ediyorsanız neden yukarıdaki arıza kayıtlarını "müşteri kaynaklı" diye kapatıyorsunuz? BTK'ya sunulan hizmet kalitesi raporundaki hedef değerden sapmayı önlemek için arıza çözüm sürecinde manipülasyon yapıldığının çok net kanıtı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 6 Aralık 2017; 14:31:30 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    1) TürkNetDestek burada konusuna günlerden beri bakmıyorsunuz şu an TürkNet de iç bir sıkıntı var belli
    2)Online İşlem Merkezindeki Destek Kısmının altında bulunan Tüketici Şikayetlerini neden kapattınız ?
    Sizin acilen kaliteli personel almanız lazım çözüm masası için.(İş başvurusu yaptım ama ona bile İK yanlış isim bile cevap yazmış) Şu an ben sıkıntı yaşamıyorum(Korkuyorum yaşarsam ne yapacağım diye). Bir referansım yaşıyor sağolsun MH olmadığı tabi haklı olarak beni buluyor size yardımcı olmak için referansıma destek olmaya çalışıyorum ama size güvendik bizi yarı yolda bırakıyorsunuz. 25 gün vakit var yılbaşına sonrasında ne olacak ?? Bu arada bu ay hani TT personelleri ankastre bağlantılarını yapacaktı ? Hala yapmadığını söyleyen müşteriler var ?
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Bağlantı mevzusu ücretli olur, onu da oturtamadılar ama
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    ankastre bağlantı ücreti müşteriye yansıtılmaz bence ama anahtar teslim ücretli olabilir. Ama Tüketici Şikayetleri kısmının kapatılması beni kızdırdı. Mail kanalını kapatmışlardı ancak oradan Oğuzhan Bey e amiri görüp iletirse ulaşıyordum şimdi o da yok bu ikinci oldu. MH tarafı iyi yerlere gitmiyor




  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Tüketici şikayeti bölümü BTK tarafından zorunlu tutulan bir olay. Hizmet kalitesinden yiyecekleri ceza yetmiyor demekki
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    temmuz 17 den beri aboneyim daha ilk defa açılmıştı o gün ben ve referansımı kullanan bir arkadaşım kayıt açtık dün beni aradılar ulaşamadılar, arkadaşımın kaydı benden de eski idi ona hiç işlem yapılmadı 10 gün dayanamadan kaldırdılar bölümü. Sağlam bir ceza gelecek bunlara ya hayırlısı
  • sorunum halen giderilmedi gönderdiğiniz ekip hattı kontrol etti tesisatta sorun yok kablo vs yeni sürekli adsl ışığım yanıp sönüyor hizim daha 1mb i geçmiş değil nasıl iş anlam veremiyorum Twitter üzerinden yazisiyoruz böyle bir şey olabilir mi sorun çözümü yok muhatap yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • buda arada girebiliyorum adsl sabitlenirse oda hız testi

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenevren1

    buda arada girebiliyorum adsl sabitlenirse oda hız testi

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    Modem arayüzünden hat değerlerini atabilir misiniz?




  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    tüketici şikayetlerini size özel in altına taşımışlar, bugün ben ve arkadaşımın kayıt açalı 10. gün bakalım ne olacak ? Arkadaşım için de vdsl geçiş için uğraşıyorum ama yanıt alamadım ne buradan ne de twitter dan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenevren1

    buda arada girebiliyorum adsl sabitlenirse oda hız testi

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    TÜRKNET REZİLLİĞİ

    Arkadaşlar Şuan benimde 27 Ekimden beri yaşadığım sorun buydu ve sabit telefonda çevir sesi yoktu. Az evvel biri aradı ve Santral de YAPA kartlarında sorun olduğunu yani kendi aktif alt yapılarında sorun olduğunu ve çözülmeyeceğini söyledi. yani YAPA bitti. VAE olarak Türk Telekom'a geçirelim diyor onuda yeni sıfır hat ile yeni numara ile vs. oda sıkıntı. Bence TÜRKNet'den uzak durun. Mümkünse kaçın kurtulun.




  • hat değerlerin
    TÜRKNET REZİLLİĞİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evrenevren1 -- 9 Aralık 2017; 11:59:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.