Şimdi Ara

türknet nasıl bir firma (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
200
Cevap
6
Favori
144.087
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alt yapı yok is de

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom çıldırttı, yeni arayışlara geçtim. 10dk da bir internet kopar mı? siz hangi firmayı öneriyorsunuz.
  • bu aralar turknet kampanyaları bayağı yoğunlaştı. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? İstanbul için özellikle.
    tşk
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dicey_celo

    bu aralar turknet kampanyaları bayağı yoğunlaştı. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? İstanbul için özellikle.
    tşk

    Uzak durun. Müşteri memnuniyeti sıfır.

    Sorun çıkmadığı sürece problem yok. Fakat bir sorunla karşılaşırsanız umursamıyorlar bile.

    Başıma geldi, biliyorum. Yanlış bilgi verdiler. Bende o doğrultuda devam ettim. Sonrasında böyle böyle oldu dedim. Ses kaydını dinleyecez dediler. 3 ay uğraştırdılar. Sonucunda ne mi oldu? O kadar zaman aradım filan, defalarca haberim olmadan kapatılan şikayet kayıtlarımı tekrar açtırdım. En sonunda biri aradı. Haklı olsanız da tarafınıza ödeme yapamayız dedi ve kapattı. : )

    Berbat firma uzak durun.

    Ha derseniz ki altyapıma güveniyorum, 24 ay boyunca sorun yaşamayacağıma eminim. O zaman geçin. TTNet'te neyse İnternet o.

    Ha şuda var, AKK'ye düşünce 3 Mbit'e düşüyor. TTNET'de AKK'ye düşünce IDM 400 - 390 Kbps ile indirme yapılırken TürkNet'te 330'un üzerine çıkmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 8 ay önce TurkNet abonesi oldum. 16 mbps hızında ınternet diye sattılar. Satmadan önce evimde online sistemlerinden bakarak en az 6 mbps hız gördüklerini ifade ettiler. Tamam dedim sözleşmeyi 24 aylık imzaladım.

    Ancak hızım 0.3 ile 1.6 mbps arası. Defalarca aradım "telekom'dan alt yapı alıyoruz onlara müracaat edip fiber altyapı talep edin" dediler. 5 aydır uğraştım ve fiber altyapıyı getirdim. Şimdi ise TurkNet yetkilileri "biz fiber altyapıyı Telekom'dan almıyoruz, hızınız 1.7 ile devam etmek zorunda" diyor. İptal edin diyorum 283 TL cayma bedeli istiyorlar. Türkiye'nin 78 vilayetinde fiber hızında internet sunmuyorlarmış.
    asl tavsiye etmem.
    muhatap bulamazsınız, saçma saçma form açıldı deniliyor 2 gn sonra sorununuz halledildi diye mesaj geliyor ne sorunu çözmeye gelen var ne başka bir şey... yalan ve dolandırma üzerine kurulu bir firma. yetkilisi bana diyor ki. Biz size satarken 16 megabite kadar dedik yani bu 1 de olabilir 16 da demektir diyor. bende diyorum ki: ama beni arayan arkadaşınız ev adresimi istedi ve şua nda 6 mbps hızı görüyorsunuz dedi diyorum adam bu kez lafı değiştiriyor..
    almayıııııın




  • Arkadaslar merhaba


    Bende Turknete gecmek istiyorum TTNET ten. Gececegim zaman Turk net i aradigimda tum transfer islerini onlar halledecek degil mi?

    Bir de TTnet aboneligim devam ederken Turknet i arayip abone oldugumda telefon hattim ve internetim hemen kesilir gecis tamamlanana kadar gunlerce internetsiz kalirmiyim??
  • Benim TTNET taahhütüm bitip TurkNet e geçişim arasında sadece 10 dk internetim gitti. Bu 10 dk da modem ayarları değişiyor o yüzden. İnternetim sörf yaparken kesildi. TTNET teydim Turkneti aradım bize geçişiniz oldu modemi ayarlayın dediler. Hemen birlikte ayarladık ve internet geldi. Yaklaşık 7 aydır kullanıyorum. Birdaha da müşteri hizmetlerini aramadım, gerek olmadı hiç. Nazar değmesin ama sorunsuz kullanıyorum. Benim için tek değişen TTNET teyken 66 internet + 16 telefon = 82 ödüyordum. Şimdi ikisine bir 49 ödüyorum. 2 fatura geliyordu şimdi tek fatura geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çırak Web Master


    quote:

    Orijinalden alıntı: dicey_celo

    bu aralar turknet kampanyaları bayağı yoğunlaştı. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? İstanbul için özellikle.
    tşk

    Uzak durun. Müşteri memnuniyeti sıfır.

    Sorun çıkmadığı sürece problem yok. Fakat bir sorunla karşılaşırsanız umursamıyorlar bile.

    Başıma geldi, biliyorum. Yanlış bilgi verdiler. Bende o doğrultuda devam ettim. Sonrasında böyle böyle oldu dedim. Ses kaydını dinleyecez dediler. 3 ay uğraştırdılar. Sonucunda ne mi oldu? O kadar zaman aradım filan, defalarca haberim olmadan kapatılan şikayet kayıtlarımı tekrar açtırdım. En sonunda biri aradı. Haklı olsanız da tarafınıza ödeme yapamayız dedi ve kapattı. : )

    Berbat firma uzak durun.

    Ha derseniz ki altyapıma güveniyorum, 24 ay boyunca sorun yaşamayacağıma eminim. O zaman geçin. TTNet'te neyse İnternet o.

    Ha şuda var, AKK'ye düşünce 3 Mbit'e düşüyor. TTNET'de AKK'ye düşünce IDM 400 - 390 Kbps ile indirme yapılırken TürkNet'te 330'un üzerine çıkmıyor.

    Ben bugun aradim,musteri temsilcisiyle konustum.tahhutten cayma ucreti vs konusurken bana hizmet veremezseniz yada kusurlu hizmet verirseniz ne olacak dedim.hizmet veremedigimiz surenin ucretini iade ederiz dediler.sonucta kayit altina aliniyor konusmalar gelen taahhutede eklerim olur biter.
    Ttnet 2 lira hizmet bedeli altinda basili fatura yollamaya basladi.telefonla aradim,fatura yollayin ama basili olmasin dedim olmaz dediler mail attim tamam bi daha almayacaz dediler;yine aldilar.sanki az fatura oduyormusum gibi bide extra ucret alma cakalliginda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkattack


    quote:

    Orijinalden alıntı: Çırak Web Master


    quote:

    Orijinalden alıntı: dicey_celo

    bu aralar turknet kampanyaları bayağı yoğunlaştı. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilirler mi? İstanbul için özellikle.
    tşk

    Uzak durun. Müşteri memnuniyeti sıfır.

    Sorun çıkmadığı sürece problem yok. Fakat bir sorunla karşılaşırsanız umursamıyorlar bile.

    Başıma geldi, biliyorum. Yanlış bilgi verdiler. Bende o doğrultuda devam ettim. Sonrasında böyle böyle oldu dedim. Ses kaydını dinleyecez dediler. 3 ay uğraştırdılar. Sonucunda ne mi oldu? O kadar zaman aradım filan, defalarca haberim olmadan kapatılan şikayet kayıtlarımı tekrar açtırdım. En sonunda biri aradı. Haklı olsanız da tarafınıza ödeme yapamayız dedi ve kapattı. : )

    Berbat firma uzak durun.

    Ha derseniz ki altyapıma güveniyorum, 24 ay boyunca sorun yaşamayacağıma eminim. O zaman geçin. TTNet'te neyse İnternet o.

    Ha şuda var, AKK'ye düşünce 3 Mbit'e düşüyor. TTNET'de AKK'ye düşünce IDM 400 - 390 Kbps ile indirme yapılırken TürkNet'te 330'un üzerine çıkmıyor.

    Ben bugun aradim,musteri temsilcisiyle konustum.tahhutten cayma ucreti vs konusurken bana hizmet veremezseniz yada kusurlu hizmet verirseniz ne olacak dedim.hizmet veremedigimiz surenin ucretini iade ederiz dediler.sonucta kayit altina aliniyor konusmalar gelen taahhutede eklerim olur biter.
    Ttnet 2 lira hizmet bedeli altinda basili fatura yollamaya basladi.telefonla aradim,fatura yollayin ama basili olmasin dedim olmaz dediler mail attim tamam bi daha almayacaz dediler;yine aldilar.sanki az fatura oduyormusum gibi bide extra ucret alma cakalliginda.

    Kayıt altında olması birşey değiştirmiyor. Benim sorunumda da ses kaydı vardı. %100 hatırlıyorum ne dediklerini. Fakat inkar ediyorlar. Ben gönderin kayıtları bana diyorum yok diyorlar. Dinletin telefonda diyorum olmaz diyorlar. E nereden bilecem sizin dinlediğinizi diyorum dinledik diyorlar.

    Sen bilirsin kardeş. Ben uyarayım da. Forumda aratırsan benim konum çıkar. Yaşadığım sıkıntıyı detaylıca anlattım orada. Gerisi sana kalmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler Ben Esnafım Geldiler Dedilerki ttnete 65 tl ödüyorsunuz. biz sizin tarifeyi tek faturaya dusurucez dediler 59.99 oduceksiniz dediler her hangi bir ayrı firma olduklarını bilmiyordum. işte bizde ttnetle aynı firma diye kabul ettik. ulan 5 gun sonra internet gitti 2 gun zor düzelttik sms atmadılar. neyse geldi yaptık 1 ay sonra ttnetten 150 tl fatura tahattüt ten çıktıgımız için turknettende 2 aylık fatura 120 tl ulan dedim. sonra peder kavga etti turknet 2 aylık borcu sildi ttneti ödedi o oldu ++ 3 tane pos var posları takınca internet kesiliyor bide ttnet fatura yollardı iş yerime + sms yoluyla telelfona msj da gelirdi Turknette ne sms var ne fatura var ne kadar borc geldigini bile bilmiyoruz çok pişmanım çooook
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zenn Teknoloji

    11 gündür internetimi bağlayacaklar, bağlayamadılar. en sonunda 1.5 yıllık binanın hatlarında problem var dediler, aslında yok :)

    Modem göndereceklerdi onuda unutmuşlar.

    Çağrı merkezinde kiler öylesine çalışıyormuş gibi, hiç bir şey bilmiyorlar.

    Nereden bulaştık anlamadım ki

    ---
    edit:

    Madem olmuyor iptal edin dedim, 204 TL ücret istediler... enteresan

    imzamda bunların adını görünce son msjlarına bi bakayım dedim aman yarabbim. yaw sizden yine daha iyiler. 11 gündür netini bağlamamışlar, siz bakıma giden pc leri 2-3 ay göndermediniz.
    "Modem göndereceklerdi onuda unutmuşlar." pc nin güç kablosunu gönderecektiniz onu da unutmuştunuz. 1 yıldır siz de güç kablosu.hala gelmedi pes ettim artık.
    "Çağrı merkezinde kiler öylesine çalışıyormuş gibi, hiç bir şey bilmiyorlar." aynı sorun sizde de var. dün gönderdik, bugün gönderecez, gidersin kargoya sorarsın adına kargo yok.
    "Nereden bulaştık anlamadım ki" bilmukabele nerden bulaştık anlamadım ki. inşallah yaşattıklarınızı devamlı yaşarsınız. banlısınız ama belki vardır başka hesap görürsünüz. valla sevindim şimdi bu mesajı okuyunca devamı geliyordur inşallah.




  • paranız varsa alın vdsl 2 i binet veya göknet gibi firmalardan bakın keyfinize ne uğraşıyonuz adsl ile yok hat zayıfladı yok snr düştü yok adslde hızlar vaad edileni veremiyor üstüne kotam dolunca hız anında düşüyor birde pinglerde artıyor
  • Bir yıldır kullanan birisi olarak söyleyeyim, Türkiye de internet sunucuları için; al birini vur ötekine şeklinde. Çünkü yeteri kadar adil rekabet yok. TTnet almış başını gitmiş, onlarında g.kalkmış fiyatlar o biçim. Turknet ise çok proplemli bir firma. Yalan dolan, kandırmaca, imzaladığınız sözleşmede hazan her kelimeyi kullanmaya kalkan adi bir firma. Yaşadığım bir sürü proplemden sadece örnek olsun diye birini anlatım. İlk geçtiğim sıralarda ev telefonu da ücretsiz diye konuştum. Fatura yüksek geldi, aradım sordum, efendim siz ilk 60 dakika dolunca telefonu kapatıp açacaktınız, bunu yapmamışsınız 60 dakikadan sonra ücretli, isterseniz bunu sisteme otomatik olarak ayarlayalım ve sizin takip etmenize gerek yok 60 dakika dolunca kapatsın. Tamam dedim ve ayarladılar, bundan sonraki konuşmalarımda 60 dk dolunca kapanıyordu. Aradan 1 yıl geçti ve bu ayarı kendi kendilerine kaldırmışlar, haliyle bende 60 dakikayı geçmişim ve faturam yüksek geldi. Aradım kendilerini, anlattım. Aldığım cevaplar şu şekilde, siz artık okuyup yorumlarsınız yorumu sizlere bırakıyorum = " Biz öyle birşey yapmayız, Ne zaman, siz ayarlatmamışınız, bu sözleşmenizde yazıyor, bizim bir hatamız yok, bizi arayıpta böyle bir ayar yaptırdığınıza dair ses kaydını dinleyebilmemiz için bize o günün tarihini vermelisiniz, yoksa mümkün değil, elinizde ses kayıt varmı ? "...........................vb çok adice sorular ve oyalamacalar. Küçük bir ayarla oynayıp haberleri yokmuş gibi davranaka binlerce müşteriden para çalıyorlar, dolandırıcılık yapıyorlar, inanılmaz derecede Türkiyedeki ( Patagonya, Tanzanya ) kanun boşluğundan yararlanıyorlar. Tüketici mahkemesine gidemeyeceğimizi artık tecrübeyle ezberlemişler, bu yolla Çok yüksek meblağlarda haksız para kazanıyorlar. Şimdi bazıları sorabilir neden tüketici mahkemesine gidemezmişim diye onlara cevap olarak, gidin de bir görün dünyanın kaç bucak olduğunu, ben gittim gördüm, üstelik mahkemeyi kazandığım halde benden dava konusu telefonun 2 katı para çıktı. İsteyene ayrıntılı anlatırım. onun için bu ülkenin kanunları ve adil olması gereken yargılamayı yapanların vicdanı, okudukları kitaplar, insanlıkları yerlerde sürtüyor. Bunu çok iyi bilen bu dolandırıcılar şu anda mükemmel prim yapan bu Türkiye piyasasını kullanıyorlar.




  • uzak durun ben 13 aydır ızdırap çekiyorum, her ay hızımın artması için aramaktan bıktım ilk 2-3 ay 14 mbps hızla verdiler şimdi 7 mbps hızı veremiyorlar arada kopuyor arıyorum saçma cevaplar alıyorum müşteri ilişkileri çok kötü bir firma 16 mbps diye sattılar kotada hemen doluyor akk yanlış çalışıyor onlarca kez iletişim kurumna btk ya itiraz ettim şikayet ettim herhangi bir cevap alamadım devlette tam denetleyemiyor bu kurumları istedikleri gibi at koşturuyorlar piyasada dikkat edin sakın bulaşmayın bu kuruma para alırlar ama hizmet yok.
  • Ben 3 farklı internet kuruluşundan internet desteği aldım . İçlerinden en kötüsü Türknet ' di. Sakın fiyatlara aldanıp , girmeyin. Sınırsız 75 GB a üyeyim. Ayın ortasında 3MB hıza düşürüyorlar, kotaya aşmış olduğuma dair uyarı mesajı atıyorlar. Büyük bir yalan. Ben bundan önce diğer firmalarda böyle sorunlar yaşamamıştım , kaldı ki o zamanlar 3 kişi kullanıyorduk. Şimdi tek kişiyim ve internete pek giremiyorum. Her gün bağlantıları kopuyor. Her gün düzenli Türkneti arıyorum. Sözleşme yaptığım için de kullanmak zorundayım maalesef. Sakın almayın. Aldığım günden beri lanet okuyorum. Kullandıklarımın arasında en iyisi Smileadsl di. Bunun süresi dolsun, yine ona geçeceğim.
  • Turknet Kötü bir firma 12 - 24 Taahhüt yapanlar dikkat olaki adres değiştirecek olursanız .. ne interneti nede telefonu eve kadar getirip bağlamıyorlar.. taşınma işlemini gerçekleştirip size bir mesaj yolluyorlar. internetiniz ve telefonunuz yeni adresinize taşınmıştır . Kullanabilirsiniz diye. Ancak gelin görünki malesef telefonu ve interneti bina girişinde bırakıyorlar.. Siz aradığınızda ve durumu bildirdiğinizde ise malesef biz turknet olarak daire işlerine taşıma işlemi yapmıyoruz diyorlar.. İyide madem böylesiniz o zaman ilk kurulumda bunu nasıl yaptınız diye sorduğumdada bana tekerleme gibi aynı şeyleri söyleyip duruyorlar.. eğer konu detayını öğrenmek isterseniz https://www.sikayetvar.com/turknet-nakil-islemlerinde-dairenin-icine-tasimiyoruz gerekli tüm bildirimleri yapmama rapmen hala aynı cevap.. 12 - 24 Taahhütlü sözleşmenizi Cayma bedeli ödemeden Taahhütlü sözleşmelerinizi iptal edebilirsiniz.. Özellikle 3. ve 4. cü maddeler

    Kanun : Resmi Gazete Sayı : 28835

    6502 Nolu Kanun - Kabul Tarihi( 7- 11- 2013)  Nolu Kanun Maddesi

    Abonelik sözleşmeleri

    MADDE 52 -

    (1) Abonelik sözleşmesi, tüketicinin, belirli bir mal veya hizmeti sürekli veya düzenli aralıklarla edinmesini sağlayan sözleşmelerdir.

    (2) Yazılı veya mesafeli olarak kurulan bu sözleşmelerin bir nüshasının kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile tüketiciye verilmesi zorunludur.

    (3) Belirli süreli abonelik sözleşmelerine sözleşmenin belirlenen süre kadar uzayacağına ilişkin hükümler konulamaz; ancak abonelik sözleşmesinin kurulmasından sonra, sözleşmenin sona ereceği tarihe kadar tüketicinin talepte bulunması veya onay vermesi hâlinde abonelik sözleşmesi uzatılabilir.

    (4) Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir. Süresi bir yıldan az olan belirli süreli abonelik sözleşmesinde satıcı veya sağlayıcı tarafından sözleşme koşullarında değişiklik yapılması hâlinde de tüketici sözleşmeyi feshedebilir. Fesih bildiriminin kâğıt üzerinde veya kalıcı veri saklayıcısı ile satıcı veya sağlayıcıya yöneltilmiş olması yeterlidir. Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshi için sözleşmenin tesis edilmesini sağlayan yöntemden daha ağır koşullar içeren bir yöntem belirleyemez.

    (5) Satıcı veya sağlayıcı, tüketicinin aboneliğe son verme isteğini yönetmelikle belirlenen süreler içinde yerine getirmekle yükümlüdür. Aboneliğin belirlenen süreler içinde sona erdirilmediği durumlarda, bu sürelerin bitiminden itibaren mal veya hizmetten yararlanılmış olsa dahi, tüketiciden herhangi bir bedel talep edilemez. Satıcı veya sağlayıcı, fesih bildiriminin hüküm ifade etmesinden itibaren on beş gün içinde tüketici tarafından ödenmiş olan ücretin geri kalan kısmını kesinti yapmaksızın iade etmekle yükümlüdür.

    (6) Satıcı veya sağlayıcı, abonelik sözleşmesinin feshedilmesi ile ilgili bildirim ve taleplere ilişkin işlemleri yerine getirmek üzere gerekli tedbirleri almak ve gerektiğinde uygun bir sistem kurup bu sistemi kesintisiz olarak açık tutmakla yükümlüdür.

    (7) Sözleşmenin zorunlu içeriği, tüketici ile satıcı ve sağlayıcının hak ve yükümlülükleri ile diğer uygulama usul ve esasları yönetmelikle belirlenir.




  • zappa34 Z kullanıcısına yanıt
    Türknet'ten çok memnunum.
    Sizin bu durumunuz Türk Telekom'a bağlıdır.
    Türk Telekom saha ekibi adsl kartınızı takar ve saha dolabına bağlar kabloları en son ankastre kutusuna isminizi yazar gider.
    Elektrikçi çağırıp telefon kronesi ile ankastreye çakar ve ömür boyu bir sıkıntı olmazsa bu hat üzerinden kullanırsınız.
    Bina yapılırken ankastre kutusu konur ve bunlar bağlanır yönetmelik bunu söylüyor ondan dolayı Türk Telekom personeli bu işlere el atmıyor sadece isim soy isim yazarak yoluna devam ediyor.
    Siz evi alırken bina içi tesisatına varıncaya kadar baktınız mı? Hayır ev güzel fiyatı makul kaç odalı bunlara bakarsınız tek bunlarla olsaydı buraya yazmadınız.
    Evi yapanlara suç bulmuyorsunuz ama firmalara demediğiniz kalmıyor.
    Artık elektrikte Bina dışına kadar hizmet verilecek.Bina içine artık karışmayacaklar.Herhangi elektrik arızası durumunda elektrikçi çağırmanız gerekecek.




  • turknet ben 2,5 ay oldu yaklasık ..telekom bır bagladı 16384 tanımlandı..hıc bır sorun olmadı hızda vs..
    mennunum kısacası zaten gecıs sebebım tahatdutsuz olması .kota da 150 gb cok rahat yeyetrlı gelır normal bır kullanıcı ıcın..
  • Şimdiye kadar TTnet, süperonline ve turknet kullanmış biri olarak diyorumki turknete sakın bulaşma.Sürekli arıza sorun çıkar ve sürekli suçu senin modeminde bilgisayarında ve tesisatında bulurlar.
  • Burada TurkNeti Öven Vatandaşlara Hitafen ve TurkNet Masalına Son verme...

    TurkNet Dahil Tüm Firmalar verdikleri Hizmetin Tam Olarak Çalışır vaziyette olmasını Sağlamak durumunda vede zorunda . Binamızda Sorun Yok, Ankastre wb durumlardada bir sıkıntımız yok, Binada inşaat değil :) Ayrıca Bu vatandaşlar Bana Neden telefon ile mesaj gönderip, Adsl ve Telefonunuzu bağladık. Şu an çalışır vaziyette iyi günlerde kullanın diye mesaj atıyorlar :) Birde 10 gün boyunca hepsinin söylediği tek şey telefonda Aynen Yazıyorum ( BİZ TurkNet OLARAK SADECE BİNA İÇİNE GETİRİYORUZ GERİSİNİ SİZ ELEKTİRİKCİ İLE HALLEDİCEKSİNİZ ) : Ben aboneliğimi iptal ettirmek istediğim andan itibaren ise... Sanki Binamızda sorun varmış, Hat gelmiyormuş gibi AYAK yaparak Sözleşmede olan maddeye uyabilecek dolaplar çevirmeye başladılar :) 10 gün sora Bilmeyen Tüm arkadaşlara Net olarak bilmelisinizki.. TurkNet v.b Tüm firmalar adsl ve Telefon gibi hizmetlerin tamamında size tesisatlarınız ve binanız ile ilgili bir sorun olmadığı sürece çalışır vaziyette teslim etmek zorundalar..

    Ben aboneliğimi Cayma bedeli ödemeksizin Tüm yasal Haklarımı Kullanarak 14 aylık aboneliğimi iptal ettim.. 6502 Sayılı Kanunda Abonelik Sözleşmeleri ile ilgili 52 Maddesinde ve 4. Maddede açık ve net olarak : Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir.

    Bakın TurkNet Sizden bu kanun maddesine göre ve yasal olarak asla 1 kuruş dahi cayma bedeli tahsis edemez. Ettiği Takdirde açık ve net bir şekilde Suç işlemiş olmaktadır. Suç olan birşeyi ödemek zorunda değilsiniz. Bu Kanun Maddesinden Yararlanabilmeniz için gerekli olan Sözleşme Başlangıç tarihlerinizin 28 Mayıs 2014 tarihinden sonra başlamış olması yeterlidir.

    Bunun Dışında TurkNet in olduki yasaya aykırı olarak sizden cayma bedeli talep etti bu durumdada hemen TurkNet' in YASAYA AYKIRI OLAN BU DURUMUNU Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna bildirmeleri ve şikayette bulunmaları yeterlidir. Gerekli Şikayet Maili ise : tuketici@gtb.gov.tr adresidir.

    ÖNEMLİ NOT : TurkNet Savunuculuğu Yapanlar Unutmayın Bu yazdıklarım henüz başınıza gelmemiş olabilir Ama olaki evinizi taşır ve binada v.s de hiç bir problem olmadığı Halde TurkNet binlerce abonesine yaptığı gibi sizede böyle davranırsa siz gidin paşa paşa 50 - 80 TL arası para ödeyip elektirikci yada telefoncuya başlatın.

    Aklınızda bulunsun Burada Yazdıklarım Tam olarak 1 Kuruş cayma Bedeli Dahil ödemeden 28 MAYIS 2014 tarihinden itibaren yapılmış olan tüm sözleşmeler Bu Kanun Maddesi gereğince zorlamalı Taahhütlü evrakların hepsini çöp Yapıyor..




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.