Şimdi Ara

türknet nasıl bir firma (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
6
Favori
144.092
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar turk nete bulaşmayında kime bulaşırsanız bulaşın ilk bagladıklarında hızı iyiydi daha sonra yavaş yavaş hız şu an yerlerde yaşamış oldugum şehirde alt yapı gayet iyi 100 mgb hız alabileceyimiz sokakda alt yapı mevcut turknetin taahhüdde bulundugu hız ise vdsl hızı100 mgb bazen ise hız ölçme programına dahi giremiyosunuz müşteri hizmetlerine kesinlikle ulaşamıyor sunuz nedeni müşteri hizmetlerini kaldır dılar müşterisi ile kesinlikle muhatap olan bir kurum değil artık sistem üzerinden destek kaydı oluşturuyorsunuz size sadece arızanın giderildiği kullanabilirsiniz diye sistemde not düşü yorlar kesinlikle probleminiz çözülmeden de duruyor Ben şu ana kadar en az 30-40 tane arıza destek kaydı da bulundum şu an problemim halen devam ediyorum hız yok Tabii ki bu arada başka bir internet sağlayıcı ile bağlantıyı kurdum bu ay sonu hesap kesimini bekliyorum tabii ki iptal ettireceğim Turk neti özetlersek yeni geçecek arkadaşlar iyi karar verin olmayan internetin akn sini kaldırsalar ne olur!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNet, müşteri hizmetleri temsilcisi olmayan bir firma olabilir mi?
    Yeni aboneyim, telefon hattım çalışmıyor, müşteri hizmetlerini arıyorum ve sesli yanıt sistemi ile arıza kaydı oluşturuyor, ardından arıza giderildi şeklinde web arayüzünden görebiliyorum ama arızam giderilmemiş durumda, tekrar arza kaydı oluşturuyorum tekrar kapatılıyor giderildi diye ama ne tasadüf yine bir değişiklik yok, insan bir arar teyit eder giderildiğini, sonra başka bir telefondan arıyorum müşteri olmak istiyorum kısmından müşteri temsilcisine bağlanıp derdimi anlatmaya çalışırken hop telefon yüzüme kapatılmış gibi yine sesli yanıt sistemine aktarılıyorum. Ve soruyorum Müşteri hizmetleri temsilcisi olmayan bir firma olabilir mi? Gerçekten olabilir mi?

    TürkNet müşteri hizmetleri temsilcisi olmayan bir firma, hattınızı taşırken iki kez, üç kez düşünün, sorun yaşadığınızda kimse ile görüşemeyecek, derdinizi anlatamayacaksınız.




  • Musteri temsilcisi muhatap yok.20 gündür sorunum çözülmüyor, geçiş yapacaklar dikkat etsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şevketarda Ş kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun bendede var son uc haftadır hızımı düşürdüler,destek kaydı olusturdum,burdaki forum temsilcilerine yazdım yine aynı degismedi,ttnet kampanyası araştırıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam 40 gündür telefonuma dışarıdan arama yapılamıyor en az 35 sefer arıza kaydı bıraktım hala düzelmedi bende yarın iptal dilekçesini yarın yolluycam çok şükür bu firmadan kurtulucam inşallah

    Türknet almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle hattı vdsl2 destekliyorsa türknete geçebilir telfon ve adsl hizmeti çok sorunlu muhatap bulamıyorsun kimse ilgilenmiyor tama 40 gündür telefonum çalışmıyor kaybımı siz düşünün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tema59

    Tam 40 gündür telefonuma dışarıdan arama yapılamıyor en az 35 sefer arıza kaydı bıraktım hala düzelmedi bende yarın iptal dilekçesini yarın yolluycam çok şükür bu firmadan kurtulucam inşallah

    Türknet almayı düşünen arkadaşlar kesinlikle hattı vdsl2 destekliyorsa türknete geçebilir telfon ve adsl hizmeti çok sorunlu muhatap bulamıyorsun kimse ilgilenmiyor tama 40 gündür telefonum çalışmıyor kaybımı siz düşünün

    Siz yine şanslısınız, benim aboneliğimin üzerinden 6 ay geçti hala telefon hizmetini kullanıma açamadılar!
    Ay sonu kapatıp kurtuluyorum bu lanet olasıcılardan!
  • konyada ikamet etmekteyim. türknete arkadaşını getir kampanyası ile üye oldum. ilk yaşadığım problem hattımın kendi binamda değilde yan binada aktif edilmesi oldu. bu yüzden aktivasyondan sonra 1 hafta interneti kullanamadım. ne kadar destek kaydı bıraksamda biz hattını açtık sorun yok şeklinde dönüş aldım. 1 hafta sonrada tesadüfen yan binada açıldığını fark ettim ve yeniden kendim hat çetim felan.
    ikinci problemim ise,normalde kampanyadan dolayı 2. ay fatura ödememem gerekiyodu ama normal 60 lira fatura gelmeye devam etti. destek kayıtlarıma rağmen yine düzeltme olmadı. sorun yok diye dönüş aldım.
    3. problem zamansız internet kesilmeleri oluyor. bazen bikaç saat internet erişimi olmuyor.
  • serkan kunt S kullanıcısına yanıt
    eğer bölgede binaya kadar fiber sonrası bakır denilen tip11 gibi kabin varsa ve bu kabin binalarca ortak konulacak şekilde monte edilmişte tt tarafından (örnek bizim bina 30 daire yan bina 30 daire tip 11 48 müşteri desteği var yan binanın hattı bize bağlı) tt elemanı yan binadaki kabinin ankastresinden uç bırakıp gidebiliyor bundan ötürü bu tür bir şey olmuş olabilir

    veya sizin binanın hattı yan binanın hattından geliyordur tt personeli oraya bırakmıştır her türlü türknet in kurulum personelinin tespit ile sizin binaya çekmesi lazımdı ki zaten benim dediğim gibi durum varsa iki bina arası hat vardır.

    bu dediklerim ihtimal dahilinde olabilecek şeyler kesin diyemem

    arkadaşını getir de en başta çift fatura ödenir 3. ay faturası eğer kod veren ve kod kullanan bir önceki faturasını zamanında ödedi ise geçerlidir.bu bilgi mail adresinize belgeler gönderildikten sonra 3 gün içinde gönderilen mail de ve sitedeki arkadaşını getirdeki sss kısmında yazıyor

    zaman zaman internet kesilmeleri nasıl kesilme dsl ışığı mı sönüyor yoksa sadece internet mi sonuyor dsl yanık mı kalıyor ? ona göre durum değişir




  • geçtik ağzımızın payını aldık şimdi iptal edip başka yerden hizmet alacağım sakın bu firma ile muhatap olmayın.
  • ben seneler önce biri biri yazlıkçı kanpayasına geçiş yapmıştım 3 aylık parayı peşin ödüyordunuz ve 3 ay internet veriyolardı şu şekilde olmuştu 3 aylık abonelik aldıktan sonra yaklaşık 3.5 ay kadar kullandım sonra gitti internet tekrar 3 ay lık yapmak istemiştim port sorunu vs var dediler tam 90 gün 3 ay internetsiz kaldım turk telekomdan personel gönderdiler 90gün sonra adam geldi 5 sn durdu modem ışığı yanmıyor dedi telefondan ve gitti sorun çözüldü 5snlik işlem için 90gün internetsiz kalmıştım sonra tövbe etmiştim başka iss kullanmayacağıma sonrada aradan zaman geçince unuttum tabi fixnet e geçiş yaptım hem ucuzdu hemde akn uygulamıyordu 1-1.5 yıl kadar kullandım sonra birden bire akn uygulamya başladılar bana,sonra onuda kapatım tekrar ttnet e geçtim,şimdi turknete geçmek istiyorum fiber dolabı var 200mt. ilerde ordan geliyor bize yani vdsl 35 mbps olarak kullanmak için geçiyorum ve tabiki akn olmadığı için, tek korkum biri biride olduğu gibi muhattap bulamamak ve internetsiz kalmak günlerce.




  • turknet nasıl firma bilmiyorum henüz ama şimdiden ayar oldum bu telekomun dğer isslerin işlerini sallamaması yüzünden, ayın 28inde geçiş yaptım turknete ayın 2si oldu halen geçiş işlemi yapılmadı,yalın adsl kullanıyorum vdsl geçiş yapılacak 4 gündür bekliyorum,buakşam baktım online işlem merkezinden eksik evrak çıkartmışlar 1 tane, müşteri hizmetlerini aradım bişeyler saçmalıyor ne dediğini oda bilmiyor telefon gözüküyormuymuş neymiş, kardeşim yalın adsl kullanıyoruz ne telefonu diyorum öyle gözüküyor felan fişman, ne yaptıkları belli değil,yalan yere para yazıyor telekoma sözleşme bitti,şimdi şişik fiyattan fatura ödücez ne zaman geçiş yapacaklarsa artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DHBSC55 -- 2 Mayıs 2018; 18:51:35 >




  • DHBSC55 kullanıcısına yanıt
    türknet de yalın internet yok. Yalın geçiş yapsanız bile size bir numara ve hali ile pstn devre atanıyor. O işleme takılmış olabilir. Bilginize :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    türknet de yalın internet yok. Yalın geçiş yapsanız bile size bir numara ve hali ile pstn devre atanıyor. O işleme takılmış olabilir. Bilginize :)
    benim kzdığım nokta müşteri temsilcisi diyorki siz bize yalın internet kullandığınızı söylediniz ama telekom size numarada atamış o yüzden birkaç evrak daha imzalamanız gerkeiyor, ya kardeşim ben yalın internet başvusu yaptım nerden bileyim telekom bana numara verdiğini, İSS olarak bunu bilmek sizin işiniz, sen diceksin yalın internet oslada sizde tlefonda var biz size onun belgesinide göndereceğiz onuda imzalayın bana baştan onların evraklarını göndermiyolar 2 kere iş yapıyoz yalandan bekliyoz sözleşmede bitti 1 hafta daha uçuk fiyattdan ttnet kullanacaz min. bunların yüzünden şimdi yeniden evrak gönderiyorum




  • DHBSC55 kullanıcısına yanıt
    tt size yalın internet + ttnet alo sattı ise bunu türknet in bilme imkanı yok. Nasıl türknet dekini tt bilemez ise tam tersi de aynı. Türknet yalın portunu devir edin diye başvuru yapmıştır. Devrenizde alo paketi olduğu için red yemiştir çünkü siz yalın kullandığınızı sanıyorsunuz ama numara olduğu için, Türk Telekom Türknet'e ben sana devir edemem çünkü evrak yanlış/eksik müşteride alo pakette var demiştir. Ona istinaden böyle bir işlem gerekmiştir. Tr de ıslak imza zorunlu olduğu için kargo gerekiyor. İmza gerekmeyen kimlik fotokopisi gibi evraklar oim den yüklenebiliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    tt size yalın internet + ttnet alo sattı ise bunu türknet in bilme imkanı yok. Nasıl türknet dekini tt bilemez ise tam tersi de aynı. Türknet yalın portunu devir edin diye başvuru yapmıştır. Devrenizde alo paketi olduğu için red yemiştir çünkü siz yalın kullandığınızı sanıyorsunuz ama numara olduğu için, Türk Telekom Türknet'e ben sana devir edemem çünkü evrak yanlış/eksik müşteride alo pakette var demiştir. Ona istinaden böyle bir işlem gerekmiştir. Tr de ıslak imza zorunlu olduğu için kargo gerekiyor. İmza gerekmeyen kimlik fotokopisi gibi evraklar oim den yüklenebiliyor
    aynen hocam farkındayım telekomun b.k yemesi zaten biliyorumda, zaten bıktık artık süperonline uydunet vs. alter. iss olsa telekom altyapısını bile kullanmıcamda mankum bırakılıyoruz işte.eyw. ilgi için...




  • türknete asla ve kesinlikle bulaşmayın pişman olursunuz.
  • Son zamanlarda yaygınlaşan nitelikli dolandırıcılık olarak gördüğüm bir çok insanında benim gibi etkilendiği süreç ile ilgili önlem ve mğduriyetimin giderilmesini talep ediyorum.

    Turk.Net Dsl firması müşteri temsilcisi ile iki kez telefon görüşmesi yaptım. ilkinde ben sonrasında onlar aradı.
    Adrese dayalı hatta bina ve daire numarasına kadar kontrol ederek iki görüşmem de çok sanşlı olduğumu ve 100 Mb VDSLinternet sağlayacaklarını dile getirdiler bunun üzerine bir önceki DSL firmasına (Superonline) 320 TL ceza ve superonline ücretsiz verdikleri modemlerini aldıkları için 350 TL ücrete yeni bir modem almak zorunda kaldım ve Aylık Turk.Nete daha fazla para ödemeye razı oldum. Her şey daha hızlı (100 MB)internet vaadleri için.(Super online aylık ödeme 49 TL Türk.net 64 TL) Sonra sında Türk.Nete geçişim sağlandı ama internetim bir önceki DSL hızı ile aynı kaldı. Defalarca itirazda bulundum hem online işlemler ile hemde müşterihizmetlerini arayarak. En sonunda bu hafta içinde sokağımızda çalışma olduğunu ve 100 mb internet vereceklerini söylediler ve telefonuma mesaj yolladılar aradan haftalar geçti çalışmanın bittiğini portların açılması gerektiğini söylediler 2 güne kadar biter denildi yine günler sonra aradğımım da ve şikayette buluduğumda bu seferde çalışmanın olmadığını 100 mb veremeyeceklerini söylediler. Sonra süreç tekrar tkrar dönüldü Sonrasında aşka irim tekrar size hız kontrolü yapsın adrese dayalı tekrar kontrol etsin diyerek yeni bir süreç daha başlatılar. Tammamen kandırma ve oyalama taktiklerine giriştiler. Bir taraftan da veremedilkleri tahahütlerine uyamadıkları internetin faturalarını tarafıma düzenlemeye devam ediyorlar.
    Satış temsilcileri müşteri hizmetleri aslında kendi alt yapılarında olmadığı halde insanları kandırarak diğer DSL firmaları ile haksız rekabet oluşturuyor ve insanları hem maddi hem manevi zararlara sürüklüyolar.

    Şikayetimin dikkate alınarak bir önceki DSL firmasına ödediğim cezanın ve modem ücretinin tarafıma ödenmesini. Diğer insanların benim gibi kanırılıp mağdur olmaması için gerekli önlemlerin alınmasını talep etmekteyim.

    (Not :Satış temsilcisi ses kayıtları dinlenebilir. Ayrıyetten Online İşlemler yazışmaları ve telefonum ve mailime gelen bildirimleri sunabilirim.)




  • Biraz önce şikayet ettimm tam şikayet metni ona göre karar verin
  • hb_barak H kullanıcısına yanıt
    Hocam tam 8yıl önce açılmış bir konuya yorum yapıyorsun bilmem farkındamısın, alacak arkadaş çoktan kararını vermiştir diye düşünüyorum
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.