Şimdi Ara

Turknet (mahalle takımı iss firması, çözüm sunmak yerine problem yaratan firma) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
271
Cevap
2
Favori
7.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hala bitmedi mi yazışma?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Turknet (mahalle takımı iss firması, çözüm sunmak yerine problem yaratan firma)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde hattınız online görünüyor ve modem 86 Mbps' de buluşuyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    40 günde sınırlama ancak kalktı. Umarım bir daha size işimiz düşmez. Sorun çözünce cevap alıyoruz aksi halde alamıyoruz. Fatura ile ilgili talebim vardı?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada özel mesaj atıyoruz cevap yazmıyorsunuz. Kendi sisteminiz üzerinden müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilmek zaten mümkün değil. Ne yapmamız gerekiyor?

  • Prerogative P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM' de mesajınızı göremedim. Tekrar gönderir misiniz?
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, fatura için ayrı destek kaydınız varsa ilgili ekibimiz kullanım yapamadığınız günleri kontrol edip işlem sağlayarak size bilgi verir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hattıma sınırlama kalkmamış. Bu sefer de 88 e sabitlemişsiniz. Aynı ip leri başkasına mı satıyorsunuz? Ayrıca şu an sinyal alamıyorum. Sorunlarım bugün giderilmezse iptak dilekçesi yolluyorum. 40 günde bu kadar basit bir sorun çözülemez mi

    Turknet (mahalle takımı iss firması, çözüm sunmak yerine problem yaratan firma)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu takip ederken darlandım Allah sabır versin valla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kajmeran89 kullanıcısına yanıt

    Amin. Bir firma bu kadar berbat bir müşteri hizmetleri olur. Dilekçeyi hazırladım yolluyorum uğraşılmaz bunlarla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EsFaEr -- 21 Ekim 2020; 11:44:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız inceleme sağlayarak bilgi vermiştir. Arkadaşlarımın verdiği bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.

    "Merhaba Ben Ferhat
    Oluşturmuş olduğunuz destek kaydına istinaden sistemlerimizde yapmış olduğum kontrollerde, DSL sinyalinin modeme ulaştığını sık sık kopmanın olmadığını ve 5 saat 40 dakika kesintisiz bağlantı sağlamışsınız Buna bağlı olarak 88 Mbps hızın başarılı bir şekilde modeme ulaştığını görüntülemekteyim. Hattınız ile ilgili teknik olarak müdahalemi sağlayacağım problem görülmediğinden bu destek kaydınızı sonlandırıyorum. Problem yaşamanız durumunda bizimle iletişime geçebilirsiniz.
    Keyifli kullanımlar dilerim."
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bu dün verilen cevap. İnsanları geçiştirmek yerine sorunları çözmeye çalışsanız olmuyor mu? Bugün sabahtan beri sinyalm yok. Ayrıca hattım 88 mb da sınırlı attığım resimde bunu çozuk anlar. Hat 100 üzeri destek var ama 88 i geçmiyor. Artık size maddi manevi dava açmaya hazırlanıyorum 50 günde sorun ne anlamadınız çözemediniz kullanmadığım aya fatura çıkardınız. Böyle rezalet böyle baştan savma olmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bakın iyice anlayın diye baştan yazıyorum. Hizmet numarası 139315 devre numarası 8825752093. 12.09.2020 de bölgede bakım çalışması olduğu söylendi. O güne kadar 95 mb hız alan internetim bir anda 79 mb a düştü. O günden beri size sorunumu anlatmaya çalışıyorum destek kaydında yazıyorum ama bir türlü sorunu anlamak istemiyorsunuz. Dün en son sınırlama kalktı dendi fakat bu sefer de 88 mb da sınırlama yapılmış. Kendilerine bana sınırlama yapmayın ben kopma görürsem snr margin değerini modemde ayarlarım diye söyledim. Atacağım resimde açıkça belli ki hat 100 mb değer alıyor fakat modeme gelen 88 de kalıyor. Ayrıca sabahtan beri sinyalm yok. Çocuklarım uzaktan eğitime sizin yüzünüzden katılamıyor. Size iptal dilekçesi yollasam biliyorum işleme alamayacaksınız. Şimdi insaniyet namına konuyu anladıysanız yardımcı olun artık!!

    Turknet (mahalle takımı iss firması, çözüm sunmak yerine problem yaratan firma)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 gün önce açtığım destek kaydımın sorunu hala çözülmedi. Üstelik 3 gündür hiç bir cevap bile vermediniz. REZALET.

  • Konuyu takip edenlere referans olsun hala çözüm yok. @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizde yaşadığınız sorun için kaydınızla ilgilenen arkadaşıma tekrardan bilgi verdim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacak.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Aaa ciddi mi 50. Gün yuhh


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Evet 1 gün düzeldi 2. Gün yine aynı 79 a sabitlediniz rezilsiniz gerçekten Türkiye'nin en kötü şirketi sizsinizdir kesin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizi tekrar kontrol ederek bilgi vereceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.