Şimdi Ara

TURKNET Küçükçekmece Kulubü (150. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.318
Cevap
30
Favori
134.750
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar turknet e cumartesi geçtim

    1- zoom dayken ekranda your network bandwidth is low uyarısı aldım ve karşı taraftan sesler kesik kesik geldi aynı problemi yaşayan varmı


    2- sabah telefona baktığımda whatsapp yedekleme için wireless bağlantısı bekleniyor yazıyordu wireless te full çekiyor gözüküyordu telefondan wireless i kapatıp açtım yedeklemeye başladı


    8 mb deyip 6mb çeken superonline internetim de böyle problemlerle uğraşmıyordum size de oluyormu yoksa ben de bir sıkıntı mı var modem ayarları ile oynamam mı gerekiyor

  • Ben de Gültepe mahallesindeyim
    Bana da adres sorgulamada GigaFiber alabilirsiniz çıkıyor
    Ama drop kabloların resimdeki gibi bina girişinde bırakılması ve sokak başında fiber kabloların resimlerdeki gibi durması dışında bir şey yok:

    TURKNET Küçükçekmece Kulubü

    TURKNET Küçükçekmece Kulubü

    TURKNET Küçükçekmece Kulubü


    Edit: Turuncu kablo Türksat Kablonet’in döşedikleri fibere ait



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi isikayhan -- 27 Eylül 2021; 11:31:17 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapı sorgusunda geliyorsa başvurunuzu yapabilirsiniz. Ekipler gelerek bağlantıları tamamlayacaklardır.
  • hunter444 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanlarımız kontrol ederek bilgi vereceklerdir.
  • nowo kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapınızı sorguladığınızda gigafiber paket bilgisi geliyorsa başvuru yapabilirsiniz. Ekipler gelerek bağlantıları tamamlayacaklardır.
  • Sanırım Küçükçekmece de bi benim bulunduğum Halkalı bölgesine gelmediniz :( nedir bizim Halkalı olarak çektiğimiz ya

  • tuncaygoksel T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Halkalı Merkez Mahallesi planlar içerisinde yer alıyor.
  • Merhabalar, hayır tekrarlanmıyor. Geçtiğimiz ay içerisinde 1 kere oldu ve yaklaşık 4 saat sürdü.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Öyle diyorsunuz ama Gültepe mahallesinde olup başvuran bir arkadaşa şöyle bir SMS gelmiş:

    “Bolgenizde bulunan fiber altyapinin binaniza henuz ulastirilamadigini goruyoruz. Turkiye'nin en hizli internetini size getirmek icin sabirsizlaniyoruz! Altyapi islemlerinizin tamamlanmasi icin ilgili birimle iletisime gectik,en kisa surede sorun cozulerek kurulum randevunuz olusturulacak. Bize OIM uzerinden veya 08502881010 numarali cagri merkezimizden ulasabilirsiniz.
    Saglikli Gunler Dilerim. B001”

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,

    Bugün sistemden kontrol ettiğimde Küçükçekmece/Sefaköy Gültepe Mah. için binamıza yüksek hızda Gigafiber hizmeti verilebildiğini gördüm.

    Hemen MH hizmetleri ile yaptığım görüşmede doğruladım ve hizmeti başvuru yapmam halinde 48 saat içerisinde alabileceğim bilgisi verildi.

    Bu hizmeti alanlardan bilgi almaya çalışıyorum. Sağlıklı bir şekilde sunuluyor mu? Her hangi bir problem yaşanıyor mu?

    2010 yılından beri abonesi olduğum firmadan yaklaşık son 4 senedir 50 Mbit sınırsız internet hizmeti alıyorum. 8 ay sürem kaldı taahhüt bitimine. Gelecek ay TurkNete geçebilirim de cayma bedeli iadesi ile.

    Hizmeti alanların bilgisine ihtiyacım var sadece. Yıllardır almak istediğim hızın kat kat fazlasına kavuşacağım için aşırı mutlu ve heyecanlıyım.

    TURKNET Küçükçekmece Kulubü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dJ_bLoW kullanıcısına yanıt
    6-7 yıldır abonesiyiz hocam önce adsl kullanıyorduk modemimiz adsl desteklediği için, sonrasında keenetic extra dsl alıp vdsl aboneliğe geçtik. Evimizin altyapısı 2. Dünya savaşından kalmış olmasına rağmen stabil olarak 45/8 internet alabiliyoruz. Sunulan hizmet kalitesi oldukça yüksek tek sorun herkesin bildiği gibi müşteri hizmetleri olmaması ama online işlemler ve Twitter destekle yapılan konuşmalar sonrasında düzelmesi en fazla 1 gün sürüyor biraz ısrarcı olmak üstelemek gerekli.
    Özetle türknetin yerel sağlayıcıdan verdiği hizmet bile oldukça kaliteliyken (altyapınız düzgünse hiç kafaya takmaya gerek yok) kendi altyapılarında verecekleri hizmet de oldukça iyi olacaktır. Yeni bir proje olması da unutulmaması gerekir bunun yanında.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Deluxer D kullanıcısına yanıt
    Cvp. için teşekkürler.

    Bende 11 yıldır abonesi olduğum firmadan ve hizmetinden yüksek seviyede memnunum. En son ne zaman aradığımı bile bilmem. Bugün sadece cayma bedelini öğrenmek için WhatsApp dan yazdım hemen bilgi verdiler.

    TurkNet kullanıp memnun olan çok. Yeğenim de sitede oturuyor 100 mbit kullanıyor. İşten arkadaş 74 mbit geliyor diyor.

    Benim merakım 1000 mbit gigafiber hizmeti. Bu tarifeyi alan, kullanan varsa bilgi almak istiyorum. Hiç yoktan durduk yere bir hevesle yıllardır kullandığım firmayı bırakıp sorunlarla uğraşmak istemem.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben de sizin gibiyim.

    10 yıldır kullandığım firmayı belki 2-3 kere aramışımdır sorun için.

    Forumda da Gigabit kullanıcıları tarzında bir başlık açılmadığı için oradan buradan yorumlara bakarak karar vereceğiz bakalım.

    Nisan ayında diğer sağlayıcı ile sözleşmem bitiyor.O zamana kadar ne kadar bilgi alabilirsek kardır.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben Turknet giga fiber kullaniyorum memnunum tavsiye ederim adamlar gpon cihazını ve modemi getirip daireye kadar fiber çekip gidiyor modem kira ücreti yok aboneliği iptal edersen cihazını ve modemi turknete geri gonderiyorsun giga fiberde suan cgnat var oda yılbaşına kadar ipv6 sistemine gecilecek diyor Turknet cgnat sorunu da böylece atlatilacak bekliyoruz ipv6 sistemini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inceoktay

    ben Turknet giga fiber kullaniyorum memnunum tavsiye ederim adamlar gpon cihazını ve modemi getirip daireye kadar fiber çekip gidiyor modem kira ücreti yok aboneliği iptal edersen cihazını ve modemi turknete geri gonderiyorsun giga fiberde suan cgnat var oda yılbaşına kadar ipv6 sistemine gecilecek diyor Turknet cgnat sorunu da böylece atlatilacak bekliyoruz ipv6 sistemini

    Merhaba, bilgi için teşekkürler.


    Nerede oturuyorsunuz acaba? Hizmeti ne kadar süredir alıyorsunuz.? cgnat sorunu tam olarak nedir? Birde aldığınız en yüksek ve düşük DW/UP hızlarını belirtir misiniz?


    Edit;

    Cgnat olayına bir bakıp araştırdım da, Acaba tüm firmalarda mi böyle birşey var yoksa TurkNet mi uyguluyor bunu sadece? Ayni IP kullanılması işlenebilecek suçlara ortak olmak demek. Bu hoş bir durum değil. Wifi şifresini paylaşmaktan farkı ne?


    Madem firma 1 IP kirası verip 10 larca kişiden parasını alıyor, bizde 1 İnternet hizmetini şifre paylaşarak 20 kişi kullanıp ücreti bölüşelim.!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dJ_bLoW -- 28 Eylül 2021; 10:35:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • isikayhan kullanıcısına yanıt

    Bizim mahallede öyle 1 bucuk yıldır

  • isikayhan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, genel olarak aktivasyon işlemleri tamamlandığında sorgulama sayfamızda gigafiber altyapımızın olduğuna yönelik bilgi verilmektedir. Dilerseniz arkadaşınızın hizmet numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilirsiniz. Kontrol ederek bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam siz böyle diyorsunuz oimdeki arkadaşlar altyapınız tamamlanmadı diyor. Bir karmaşa var şuan benim bulunduğum binada kutu kablo hiçbir şey yok ama altyapı gözüküyor. Oimdeki arkadaş halen gigafiber çalışma arkadaşından bilgi almaya çalışıyor. Yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 1276052 müşteri numaram. 6 gündür internetim yok. Ben artık sizin destek hizmetiniz ile uğraşmaktan yıldım. 6 gündür internet yok , yok kablo değişiyormuş , yok çalışma oluyormuş türk telekomdan onay bekleniyormuş gibi saçma ve doğru olmayan bilgiler verip robot gibi konuşuyorlar sadece. 6 gündür çalışma yapamadığım için mali kaybım büyük. Bugün sabrımın son günüydü. Lütfen sorunum ile ilgilenir misiniz? Aksi takdirde gerçekten avukatım ile konuşup bu süreci maddi olarak tarafınıza dava edeceğim.

  • Deluxer D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, konuyu ilgili birimimize iletebilmem için müşteri numaranızı ve altyapı sorgulama sayfamızdan aldığınız sorgulamanın ekran görüntüsünü konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 148149150151152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.