Hat değerleriniz ve snr değeriniz güzel, dsl ışığı sönmeden sadece internet ışığının sönmesi zaten dsl'den ziyade santral veya servis sağlayıcının altyapısıyla alakalı bir sorun. Bu bende de her gün olmasa da son zamanlarda özellikle akşamları ara ara olmaya başladı, arıza kaydı veriyorum kontrol edilene kadar kendiliğinden geliyor geri. Zaten ping değerleri de bazen fırlayabiliyor, eskiden çok iyiydi. Abone sayıları arttıkça artık internet hizmet kaliteleri düşmeye başladı gibi, altyapı donanımları mı yetersiz kalıyor bilemiyorum. Umarım kendilerine acilen çeki düzen verirler. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Firmanin kronik sorunu gunde 2-3 kere sanki yeniden baslatiliyor gibi gider gelir internet hepte tam lazim oldugunda olur. Sorunmu var diye ulasmak icin sadece mesaj kabul ettiklerinden sorununuz en erken 2 gunde cevaplanir bakin cozulmez cevaplanir hattinizda herhangi bir kopma sorunu goremiyoruz ahahahahha |
Turk Telekom altyapıdan fiber bağlatıp iptal etmiştim ben. Orada kendileri modem veriyor, abonelik bitince geri veriyorsunuz. Ben orada sorun yaşadım. Kendi sattıkları modemin de yazılımı kısıtlı. Almasaydınız keşke. |
Bende de aynı sorun daha kötü bir şekilde vardı, geceleri 5 dk'da bir internet gidiyordu, gün içinde ise ne zaman gideceği belli olmuyordu. Geçen sene vize ve finallere tamamen telefon interneti ile girdim. Yazın ilk fırsatta iss'mi değiştirdim. Sadece ders değil, film izlersin gider, rekabetçi oyun giremezsin çünkü aniden gider, para verirsin ama neye verdiğini bilmezsin çünkü sürekli gider.. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adanavalısi -- 26 Ocak 2021; 10:16:35 > |
Türknette ciddi sıkıntılar var. Kendi kendine internette kopmalar oluyordu. Statik ip alarak sorunu çözdüm. Tabi cepten fazla para çıkıyor ama en azından internet şuanda stabil çalışıyor. |
Bende de o ara ara kesilmeler oluyordu. Özellikle geceleri oluyordu. Sabrettim,arıza kaydı oluşturdum defalarca veya mail olarak bana alt yapı çalışması olacak dediler kestiler vs. Yine de düzelmedi. BTK ya şikayette bulundum. Turknet bu değişmeyen tavrıyla daha ne kadar müşteri kaybedecek acaba merakla bekliyorum. |
Diğer modemim eskiydi. Bari iyisini alayım beni götürebildiği yere kadar götürsün dedim. Keşke demeseydim. |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adorer -- 26 Ocak 2021; 14:20:28 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PURECAUCASIANWHITE -- 26 Ocak 2021; 14:25:54 > |
Telekomdan kurtulup Türknete geçeyim diye düşünüyordum ben de, konuyu okuyana kadar. Napacagız şimdi ulan ya :)) |
Aynı şekilde, senelerdir Turknet müşterisiydim. Son adresimde sürekli kesilme oluyordu, hatta bir keresinde bakır hat bunlar arada bir kesilmesi normal diye bir açıklama bile yaptılar bana. En son çözemeyince sorun sizde parayla çözeriz dediler, iptal ettim. Artık çevremden de hiçkimse müşterisi olamaz. |
Bu ay benim de ttnet taahhütüm bitiyor. Kampayanlarına bir bakayım dedim ve 3 tane var sadece. Hepsi de aç ağzını yum gözünü kampanyaları. Turknet'te acı çekerim yine de bu ş*refsizlere o kampanyalarla para kazandırtmam diye gazlandım şu an. Sonumuz hayrolsun. |
ben de turknetliyim. son zamanlarda hemen hemen her gün internet kesintisi yaşıyordum. finaller gelmeden el atmak lazım dedim. sürekli arıza kayıtları ve nitekim olaya telekom el attı. başta telekomdan arayan biri eba falan var kesinti oluyor yoğunluk var yukardan bize de idare edin dediler falan böyle saçma şeyler dedi. sonra kapattırmadım arıza kaydını. diğer gün başka bi ekip geldi. ilk arayan istersen geleyim ama bişey yapamam demişti. her neyse bi ekip geldi kutuya baktılar orda denediler uçlarını falan temizlediler yenilediler. daha sonra başka bi porta geçirelim dediler. arkadaşların biri saha dolabına gitti. orda test ettiler uygun olana geçirdiler. hat değerleri düştü ama internette kesinti kopma vs hiç bir sıkıntı kalmadı. 10 gün falan açık kaldı modem bir kere kopma yaşanmadı. zaten telekom taraflı çalışmalarda önceden bilgilendirme yapılıyordu. bu sorun tamamen benim önceki porttan kaynaklıymış anlamış olduk. bence siz de başka bi porta geçiş talebinde bulunun. belki sizin için çözüm bu değildir ama denemekte fayda var |
Aynen hocam oğlu Maraş Sütçü İmam'dan mezun olmuş, iş bulamayınca babası dükkan açmış. Sizin dediğinize göre şimdi de kime satsak diye bakıyolar demek ki :D |
@TurkNetDestek Tekrar merhaba, Türk Telekom sorun sizde diyip olayı benim üstüme yıkıp gitti. Port değişimi talebinde bulundum ona da "Portta sorun olsa Türk Telekom zaten değiştirirdi" diye bir yanıt aldım. Sizin yerinize sorunun kaynağını bulmaya çalışırken bu talebimin TT'ye iletilmemesinin sebebi nedir? 5 yıldır hep 75+ hızlarda hiç sorun yaşamamış olmam ve aynı binada aynı kablolardan hizmet alan kişilerin sorun yaşamıyor olması iç tesisatın sağlam olduğunu gösteriyor bence. Başka ISSlere geçmeye teşvik mi etmeye çalışıyorsunuz? |