Şimdi Ara

Türknet'in saha teknik desteği rezilliği [ internetsiz 364. saat - 16. gün - geldi en sonunda ] (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
4.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, abonelik sıfırdan başvuru olarak açılmıştır. Geçiş yapmak istediğiniz için süreç uzamıştır. Geçiş işlemleri için sizinle iletişime geçilmesi için talebinizi ilettim. Arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.

    Hocam sıfırdan başvuru olarak açılmış diyorsunuz ama;



    1- Sitenize girdikten sonra abone olmak istiyorum dendiğinde yöneltilen 2 soru "İnternetim Var-İnternetim Yok" şeklindeki butona tıklamamızı istiyor. İnternetim var diyerekten Türk Telekom abone numaramı girdim ve işleme devam ettim. Bu sıfırdan abonelik mi oluyor?

    2- Verilen numaraları aradığımızda abonelik başlatılmıyor, müşteri temsilcileriyle irtibat kurulmuyor, botlarla telefonda saatlerce uğraşılıyor. Hizmet dediğiniz bu mu?

    3- Süreç niye uzuyor? Kurulum yapmayacaksınız. Modem var, internet var. Her şey hazır. Sadece taahhüt yarın bittiğinden direkt olarak sizin bağlamanız olay bu.

    4- Vallahi iletişim falan kurulmuyor. Sizin yönlendirdim dediğiniz insanların hiçbiri benimle iletişime geçmedi.





  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    harici kutudan sinyal alınamaması tabiatı gereği bir sebep değil sonuçtur. 3 gündür ısrarla sebep olan arızayı soruyorum size, bilmiyorsanız bilmiyoruz değil.

  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik işlemlerini sıfırdan başvuru olarak yapmışsınız. Tekrar geçiş olarak yapılmasını talep etmeniz üzerine süreç uzamıştır. Mevcut aboneliğiniz kısa süre içerisinde iptal edilecektir. Geçiş başvurusunda bulunmanız için satış birimimize bildirimde bulundum. Kısa süre içerisinde abonelik işlemleri için sizinle iletişime geçecekler.
  • chakir kullanıcısına yanıt
    Ekiplerimiz kutuda sinyal olmadığı iletmiştir. Bunun üzerine yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak sorun olmadığı bilgisi verilmesi üzerine süreç uzamıştır. Bu konuda yerleşik operatör ile iletişim içerisindeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Ekiplerimiz kutuda sinyal olmadığı iletmiştir. Bunun üzerine yerleşik operatör saha ekiplerine ilettik. Ancak sorun olmadığı bilgisi verilmesi üzerine süreç uzamıştır. Bu konuda yerleşik operatör ile iletişim içerisindeyiz.

    12 inci gündeyiz arızanın ne olduğunu bilmiyorsunuz yani.

  • chakir kullanıcısına yanıt
    Yaşanan sorun hat üzerinde sinyal olmamasıdır. Bunun detaylı bir içeriği yoktur. Hattın sağlama alınarak sinyal verilmesini yerleşik operatörden talep ettik. Bu konuda da ekipler ile iletişim halindeyiz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.
  • Beni de yerinde destekten gelecek kişiler perşembe aradı, cumaya randevu oluşturdular arayan soran yoktu bugün 4'e kadar geleceğiz dediler bakalım göreceğiz tekiz mi ne çıkıyor arayan noyu sorgulatınca. Kendi ekiplerinin olmaması büyük eksi. Hayır ilginç tarafı arayan kurulumunuz varmış geliyoruz diyor onlar da bir haber bakalım çözmeyi becerebilecek mi en büyük merakım hattımdaki sorunu anlayabilecek mi hızın normal diyip basıp gidecek mi yoksa  

  • TheDeviLofDark kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Yaşanan sorun hat üzerinde sinyal olmamasıdır. Bunun detaylı bir içeriği yoktur. Hattın sağlama alınarak sinyal verilmesini yerleşik operatörden talep ettik. Bu konuda da ekipler ile iletişim halindeyiz. Gelişme olması durumunda size bilgi vereceğiz.

    benim 14 gündür neden internetimin olamamasının sebebide sanırım cevabında yatıyor. problem, sebep ve sonuç ilişkini kuramadığınızın tescili gibi yanıt.


    kabloda hat olmaması daha önceki mesajımda da söylediğim gibi tabiatı gereği bir sonuç, yani çözülmesi gereken problemin kendisi. Bu sonuca sebep veren eğer bir arıza yok ise, sorun aslında 14 gündür sizin iki elinizle bir kuşu doğrultmaya muktedir olamamanızdır.



    Umarım türknet de analitik düşünce kabiliyetine vakıf insanların sayısı artarda, problem çözümlerinde biraz hızlanırsınız.





  • chakir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, maalesef yaşanan bazı arızalarda çözüm sürecinde uzama olabiliyor. Arıza için ekiplerden detaylı bilgi istedik ve dönüş yaptıkları zaman sizinle paylaşacağız.
  • arıza evet, arıza

  • internetim geldi, haberi aldın mı? Türktelekoma, switchden çıkartılmış kablomu yerine taktıramadığınız için 16 gün internetsiz kaldım. sizin uzmanlığınız* olmasa bu kablo çok daha uzun süre takılamazdı herhalde.


    bu arada tüketici ürünleri yönetmeliğine göre kablosu takılmayan herhangibi bir ürün, çalışmadığı için arızalı sayılmaz, bilginiz olsun.

  • chakir kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun.

    2-3 yıl önce benzer bir olay başıma gelmişti. arıza kaydı açtıktan 15-20 sonra sorun giderilmişti.


    sizin bölgeye bakan taşeron saha ekibin şerefsizliği bu durum.

    arıza kaydı açılıp kapandıkça para alıyorlar sanırım

  • chakir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümlendiğine sevindim. Kullanamadığınız günler için arkadaşlarım indirim tanımlayacaktır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • chakir kullanıcısına yanıt

    Sadece soketinden çıkan ve tespiti çok gecikmeli şekilde yapılan bir kablo yüzünden mi 2 haftadan uzun internetsiz kaldınız yani hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.