Şimdi Ara

Türknet'in saha teknik desteği rezilliği [ internetsiz 364. saat - 16. gün - geldi en sonunda ] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
4.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kendi alt yapısına sahip olmayan firmalardan internet almamayı tercih etmek gerekiyor, tabiki alternatifi olanlara demek kolay oluyor biraz ama yapacak da başka bir şey yok diğer her şey risk.


    bulunduğum sitede TÜRK TELEKOM - SUPERONLİNE VE KABLONET alt yapısı var bina neredeyse komple superonline kullanıyor, alternatif imkanı bol, her yerde bu durum olsa bu tip konular kolay kolay yaşanmaz aslında, yaşansa da çözümü rahat olur.


    alternatif firmalar her daim aynıdır hepsi sorun çıkana kadar iyidir, sorun çıktığındaki yaşadığın ciddi mağduriyet ve sorunun giderilememesi zaten berbat ediyor her şeyi.

    zaten aksi olsa herkes bu alternatif firmalara geçerdi ve talep patlaması yaşardı bu tip firmalar.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Hattınız ankastre olmadığı için harici kutudan geliyor, bu sebeple iki farklı ekibin de müdahalesi rötar almış durumda. Randevu için ekiplere tekrardan bilgi verdik ve net uzmanı arkadaşımda süreci yakından takip ediyor.

    11 gündür arızanın giderilmesi için çalışıldığını söylüyorsun, dünde mesaj attım arıza ne diye cevap vermedin, arıza ne 11 gün giderilmesi çalışılan arıza ? harici kutuymuş bilmemneymiş hikaye, bu kutu üzerinden bana internet hizmeti başlattınız bu kutu üzerinden 6 aydır internet kullanıyorum ciddi bir sorun yaşamadan.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    aynı şekilde benim internet durup duruken gitti 4.gün internet yok kac defa aradım,arıza kaydını zaten ancak insansız yapabiliyorsun yapay zekalı tövbe yarabbim.telefonda anlatıyor soru soruyorum biz teknik destek değiliz diyor arıza sizden kaynaklı dedi,ben hattı direkt telefona bağladım dışarıdan gelen telefon dahi çalımıyor nasıl oluyor bu dedim,2 gün önce aradılar eee sorun direktden sonra diyor ücretli arıza diyor ulen direğemi tırmanacağım ben senin görevin eve kadar getirmek ama buna ne diyor peki bizim tt ile sözleşmemiz direğe kadar banane senin sözleşmenden tamam gelin yapın dedim dün aramışlar cuma günü geleceğiz bırak benim bildiğim turknetin teknik elemanı yok ama müşteri hizmetleri bizim tekni,k servis elemanımız var diyor.

    gelecekler hemen eve gideceğim bunlar ne iş yapıyorsa video kaydı alacağım ardından cimere şikayet.sonra tüketici hakem heyetine bu işin içinde tt var para koparmak için her şeyi yapıyor bu lanet firma.mahalleye uydunet geldi,biraz zor olacak belki eve kadar hat çektirmek ama en azından böyle beladan kurtulurum,lanet olsun ya 1 defa sorun yaşadım ondada zaten allaha havale ben zaten işin başında anladım bu iş çok uzayacak

    inşallah seninde sorun çözülür @sendomi dostum, yahu sanki millete cinnet geçirtmek için özellikle uğraşıyorlar





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Desident

    Telekom kendi müşterilerine hizmet dahi vermiyor ki. 50mbps VDSL kullanıyorum, daha geçen 55000 mbps ile bağlanırken şuan 45000 mbps ile bağlanıyorum.

    Kayıt açtım bakan yok. Sorun yoktur denip geciriliyor.

    Paketimi 35'e düşürün dedim 1300 TL cayma bedeli çıktı

    kendi müşterisi olmayana da hizmet vermiyor, çok prensipli firma  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gecem1903

    kendi alt yapısına sahip olmayan firmalardan internet almamayı tercih etmek gerekiyor, tabiki alternatifi olanlara demek kolay oluyor biraz ama yapacak da başka bir şey yok diğer her şey risk.


    bulunduğum sitede TÜRK TELEKOM - SUPERONLİNE VE KABLONET alt yapısı var bina neredeyse komple superonline kullanıyor, alternatif imkanı bol, her yerde bu durum olsa bu tip konular kolay kolay yaşanmaz aslında, yaşansa da çözümü rahat olur.


    alternatif firmalar her daim aynıdır hepsi sorun çıkana kadar iyidir, sorun çıktığındaki yaşadığın ciddi mağduriyet ve sorunun giderilememesi zaten berbat ediyor her şeyi.

    zaten aksi olsa herkes bu alternatif firmalara geçerdi ve talep patlaması yaşardı bu tip firmalar.

    zaten ttelekomunda bence sorunu çözmek için ipe un sermesinin nedeni bu, benim lokasyonumda sadece türktelekom altyapısı var, yani kablo hatlı herhangibir internet alacaksam alternatifim yok (4g modem vs hariç), internetim o yüzden 10 gün kesilmiş, 15 gün kesilmiş tt nin umrunda değil herhalde





  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakir

    inşallah seninde sorun çözülür @sendomi dostum, yahu sanki millete cinnet geçirtmek için özellikle uğraşıyorlar



    Alıntıları Göster

    ben çözüleceğini zannetmiyorum,uydunet var mahallede onun hattını çektirmek için uğraşacağım.en azından böyle saçma sorunlarla uğraşmam.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: sendomi

    ben çözüleceğini zannetmiyorum,uydunet var mahallede onun hattını çektirmek için uğraşacağım.en azından böyle saçma sorunlarla uğraşmam.



    Alıntıları Göster

    uyduneti bilmiyorum, emin misin böyle sorunlar yaşamayacağı ordada ? inş yaşamazsın.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-BC4848342

    türkiyede neden bu internet hizmetleri bu kadar ızdıraplı anlamak güç insanları paralarıyla rezil ediyorlar yazık ya

    aynen malesef  

  • quote:

    Orijinalden alıntı: chakir

    uyduneti bilmiyorum, emin misin böyle sorunlar yaşamayacağı ordada ? inş yaşamazsın.



    Alıntıları Göster

    6 yıldır iş yerinde kullanıyorum dostum sıkıntı yok

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Desident

    Garip. Hocam ben şuan 50mbps 125,90'a kullanıyorum geçtiğimiz Aralık ayında taahhüt yenilemistim daha doğrusu 24mbps'den 50'ye çıkarmıştım.

    Burada 24 ay taahhüt ile 86,90 TL diyor 50mbps internete. Bu fiyatlar gerçek mi?

    4 TL daha ver 100mbps ye geç bence

  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    VDSL 50 mbps destekliyor hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisatın kontrol edilmesi için yarın ekiplerimiz adrese gelecektir. Ekiplerin kontrolü sonrasında uzmanlarımız sizinle iletişime geçecek. Kontrol sonrasında sorun devam ederse benimle tekrar iletişime geçebilir misiniz?
  • chakir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanlarımızdan gelen bilgide ankastre kutusu olmadığı hattın harici kutudan geldiği için ekiplerin müdahalesinin geciktiği bilgisi iletilmiştir. Bu konuda teknik uzmanımız ekipler ile iletişim halindedir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bazı arızalarda maalesef çözüm sürecinde uzamalar olabiliyor. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Saha ekiplerinin arayarak randevu alması için önceliğinizi iletiyorum. Size dönüş yapacaklar.

    sizin söylediğiniz benimde içinde bulunduğum bu "bazı arızalar" ı soruyorum. daha da önceden arızanın giderilmesi için uğraşıldığını söyledin defalarca. 11. gündür düzeltmek için çalıştığınız bu arıza ne

  • İşin gerçeği farklı. Türk Telekom'un görevlileri kabin içinde bir arıza olduğu zaman sadece kendi müşterilerine hizmet vermek istiyor. Elemanlar başka firmaların sorunlarına müdahale etmesi yasak. Ben kabinde çalışan görevliye özellikle Türknet arızalarını sordum. Türknet'in arızalarını yapmamak üzere amirleri tarafından uyarılmışlar. Zaten Türknet'in saha elemanı neredeyse yok denecek kadar az. Normalde onların elemanlarının yapması gerekiyor ve kendi müşterilerinin portlarına müdahale yetkileri varmış.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-7735754F2

    İşin gerçeği farklı. Türk Telekom'un görevlileri kabin içinde bir arıza olduğu zaman sadece kendi müşterilerine hizmet vermek istiyor. Elemanlar başka firmaların sorunlarına müdahale etmesi yasak. Ben kabinde çalışan görevliye özellikle Türknet arızalarını sordum. Türknet'in arızalarını yapmamak üzere amirleri tarafından uyarılmışlar. Zaten Türknet'in saha elemanı neredeyse yok denecek kadar az. Normalde onların elemanlarının yapması gerekiyor ve kendi müşterilerinin portlarına müdahale yetkileri varmış.

    ilginç bir bilgi, paylaşım için teşekkürler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bazı arızalarda maalesef çözüm sürecinde uzamalar olabiliyor. Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Saha ekiplerinin arayarak randevu alması için önceliğinizi iletiyorum. Size dönüş yapacaklar.

    3 defadır direkt bir soru yönetliyorum, cevap vermiyorsun @TurkNetDestek , Aşağıda daha öncede sorduğum gibi 12 .gündür düzeltmek için çaba sarfettiğinizi söylediğiniz arıza tam olarak nedir, ARIZA yı soruyorum


    Alıntı

    metni:
    sizin söylediğiniz benimde içinde bulunduğum bu "bazı arızalar" ı soruyorum. daha da önceden arızanın giderilmesi için uğraşıldığını söyledin defalarca. 11. gündür düzeltmek için çalıştığınız bu arıza ne




  • Turk Telekom kullanıcısıyım. 200 TL yaptiklari icin 100MB/s interneti Türknet'e geçmek istedim. Taahhüt ayin 2'sinde bitiyor. Sanirim geçiş işlemleri baya uzayacak. Modem ve diğer aparatlar hali hazırda var yapmaları gereken sadece geçiş işlemi yapmak. İletişim kurulamıyor. Telefon üzerinden MH kesinlikle ulaşılamıyor.

  • chakir kullanıcısına yanıt
    Merhaba, harici kutuda sinyal alınmamıştır. Hat ankastre kutusundan gelmediği için süreç uzamıştır. Arkadaşlarım tekrar yerleşik operatör ile iletişime geçmiştir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • Surfing with the Alien kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik sıfırdan başvuru olarak açılmıştır. Geçiş yapmak istediğiniz için süreç uzamıştır. Geçiş işlemleri için sizinle iletişime geçilmesi için talebinizi ilettim. Arkadaşlarım sizinle iletişime geçecektir.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.