Binamızda sadece Türk Telekom fiber altyapı mevcut olduğu için 2 yıldır mecburen Türk Telekom abonesiydim. Eylül'den itibaren Türk Telekom ile yapılan anlaşmayla Turknet'in de bu altyapıyı kullanıp hizmet vermeye başladığını öğrendim ve Turknet'e geçmeye karar verdim. Müşteri hizmetleri temsilcisi altyapı sorguladıktan sonra, paketime dahil sabit hattımın olup olmadığını sabit telefon hattı dahilse hepsinin birlikte taşınması gerektiğini söyledi. Ben de hizmet numarası ve telefon numarasını kendilerine ilettim ve Turknet' e geçtiğimde sabit hattı kullanmayacağımı o yüzden sabit hat tanımlamamalarını rica ettim. Tamam dendi. Evraklarımı gönderdim onaylandı vs. Evraklar onaylandıktan ve aktivasyon süreci başladıktan 5 gün sonra yanlış başvuru yaptığımı o yüzden başvurumun iptal edilip yalın fiber olarak başvuru yapılacağı söylendi ve bunun için de kurulum ücreti alınacağı söylendi. Ben de yılan hikayesine dönen Turknet' e geçiş işlemini iptal ettirdim. Firma hiçbir şekilde yaptığı yanlışın sorumluluğunu almıyor bunu fark ettim. Müşteri internet taşıma prosedürünü ayrıtılı bilmek zorunda değil. Daha önce Turknet kullanmış ve sorun yaşamamış biri olarak son yaptıkları beceriksizlikle artık asla Turknet tercih etmeyeceğim. |
Bildirim