Şimdi Ara

TURKNET'E GEÇİŞ REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
756
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Binamızda sadece Türk Telekom fiber altyapı mevcut olduğu için 2 yıldır mecburen Türk Telekom abonesiydim. Eylül'den itibaren Türk Telekom ile yapılan anlaşmayla Turknet'in de bu altyapıyı kullanıp hizmet vermeye başladığını öğrendim ve Turknet'e geçmeye karar verdim. Müşteri hizmetleri temsilcisi altyapı sorguladıktan sonra, paketime dahil sabit hattımın olup olmadığını sabit telefon hattı dahilse hepsinin birlikte taşınması gerektiğini söyledi. Ben de hizmet numarası ve telefon numarasını kendilerine ilettim ve Turknet' e geçtiğimde sabit hattı kullanmayacağımı o yüzden sabit hat tanımlamamalarını rica ettim. Tamam dendi. Evraklarımı gönderdim onaylandı vs. Evraklar onaylandıktan ve aktivasyon süreci başladıktan 5 gün sonra yanlış başvuru yaptığımı o yüzden başvurumun iptal edilip yalın fiber olarak başvuru yapılacağı söylendi ve bunun için de kurulum ücreti alınacağı söylendi. Ben de yılan hikayesine dönen Turknet' e geçiş işlemini iptal ettirdim. Firma hiçbir şekilde yaptığı yanlışın sorumluluğunu almıyor bunu fark ettim. Müşteri internet taşıma prosedürünü ayrıtılı bilmek zorunda değil. Daha önce Turknet kullanmış ve sorun yaşamamış biri olarak son yaptıkları beceriksizlikle artık asla Turknet tercih etmeyeceğim.








  • Merhaba, aboneliğinizin başında yaşadığınız sorun nedeniyle üzgünüm. Sıfırdan aboneliklerde kurulum hizmeti verildiğinden dolayı ücret alınmaktadır. Kredi kartı otomatik talimat vermeniz durumunda kurulum ücreti 66 TL'dir.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Merhaba,

    Turknet 20 yıldır kullandığımız sabit hat numaramızı değiştirdi, konuya dair detaylı bilgiyi özel mesaj olarak ilettiim yardımcı olabilir misiniz ?

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Mesele kurulum ücreti değil. Sizin geçiş işlemini yapamamanız. Türk Telekoma başvuru yaparken hangi durumlarda başvurunun geçersiz olduğunu sizin bilip müşteriye bilgi vermeniz gerekiyordu. Bunu müşteri bilemez. 48 saat dediğiniz aktivasyon süresi de 1 haftayı geçti. Neyse kısacası artık Turknet le işim yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.