Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (907. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 905906907908909
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • https://forum.donanimhaber.com/turknet-e-bulasmayin-rezil-kepaze-olursunuz-yok-boyle-bir-hizmet-anlayisi--141970691


    Ek Bilgi; İletmiş olduğunuz arızanız için açılan destek kayıtlarının sonuçlanma süresi iki iş günüdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezerbaris -- 12 Şubat 2020; 11:54:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    pm atıyorum görülmemiş gibi, okundu yazmıyor. engelliyor mu kullanıcıları bir ara sizde diyordunuz?

    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 12 Şubat 2020; 12:36:40 >
  • Geçen Hafta Türknete geçiş yaptım. Ne kadar hız alırım testinde 80 mbps alabilirsiniz çıktı. Fiber Saha dolabına 30 mt uzaklıktayım . Saha dolabından Ankastre kutuya gelen kablolar daha 1,2 senelik. Ankastre kutuda daha yepyeni.

    Fakat Türknet bana vdsl sinyal göndermek yerine Adsl sinyal gönderiyor. Hız olarak 12 ,13 mbps alabiliyorum.
    Hatta 10 lira daha verip 80 mbps ye kadar hız alacaktım , bana paket olarak 16 mbps adsl paket veriliyor :) . 2 Defa ticket attım bir çözüm yok . Hep hazır kayıtlı cevaplar , İnanın çok pişman oldum geçtigime.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutluk Şad

    Geçen Hafta Türknete geçiş yaptım. Ne kadar hız alırım testinde 80 mbps alabilirsiniz çıktı. Fiber Saha dolabına 30 mt uzaklıktayım . Saha dolabından Ankastre kutuya gelen kablolar daha 1,2 senelik. Ankastre kutuda daha yepyeni.

    Fakat Türknet bana vdsl sinyal göndermek yerine Adsl sinyal gönderiyor. Hız olarak 12 ,13 mbps alabiliyorum.
    Hatta 10 lira daha verip 80 mbps ye kadar hız alacaktım , bana paket olarak 16 mbps adsl paket veriliyor :) . 2 Defa ticket attım bir çözüm yok . Hep hazır kayıtlı cevaplar , İnanın çok pişman oldum geçtigime.
    Yaşadığın durum gayet normal. İlk geçişi adsl olarak yapıyolar. Şikayet kaydı açtıysan 1-2 güne modeme gelen sinyal vdsl olur ve hızın yükselir.

    Bende öyle olmuştu.
  • Merhaba, abonelik için işlemlerimin çoğu bitti lakin telefon hattım vodafone da kurumsal da gözüküyor bireysele almam gerekiyormuş. Vodafone u aradığımda ise numara sistemlerinde gözükmüyor. Başvuru yaptığım adreste bu numara yerine yeni hat tahsisi yapılabilirmi acaba ?
  • Merhaba,

    İnternet hızımı 100Mbite çıkardım ama kaç gündür eski hızım devam ediyor. Panelde ve modemde 100mbit yazmasına rağmen 35 Mbit hız alıyorum.
    Kurumsal müşterinizim, 4 saatte yerinde destek diyorsunuz ama kaç gündür sorun çözülmedi.
    Sorunu ve iletişim bilgilerimi detaylı olarak pm attım.

    Yardımlarınızı bekliyorum.
  • Merhabalar, bağlantım dün sağlandı ancak 35mbit almam gerekirken ortalama 10,9 maximum 14 olacak şekilde hız alabiliyorum, destek kaydı açtım, iş emri verildi dendi fakat ben buraya düşeceğime eminim sanırım herkes gibi o yüzden buradan yazmak istedim, modem değerlerim aşağıda.
    NOT: 35mbit alabilirsem düzenli şekilde, işim gereği 75'e çıkmak istiyorum ancak ben daha 35'i dahi alamıyorum eğer sorunum kısa süre içerisinde çözülmezse hem maddi kayba uğruyorum, hemde taahhüt olmadığından ben hizmetimi sonlandırıp başka bir ISS'ye geçişimi sağlamak istiyorum, 10 bina üstümde oturan arkadaşım sıkıntısız bir şekilde ortalama 33mbit alırken benim bu saçma değerleri görmek sinirlerimi bozuyor, ilgileneceğinizi umuyorum, Türk.NET'ten çıkmak istemiyorum ama durum bu. İlginiz için şimdiden teşekkürler.
    Oturduğum bölge İzmir/Toros/Saygı mah. ilginizi şiddetle bekliyorum.

    Hız Testim;

    Modem Bilgilerim


    NOT2: DESTEK KAYDI NUMARAM (30912741)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theisenberg13 -- 12 Şubat 2020; 16:20:8 >




  • theisenberg13 T kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin yine iyi VDSL sinyal göndermişler :) Bana Direkt Adsl sinyal göndermişler. 35 mbps başvuru yapıyoruz ama 16 Mbps ADSL sinyal gönderiyolar:)


    ============================================================================
    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 23 hours: 39 minutes
    ============================================================================
    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.808 Mbps 16.412 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.800 Mbps 16.383 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 20.9 dB 23.6 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.4 dBm 18.4 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 1.1 dB 3.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 1.246 Mbps 28.304 Mbps
    ============================================================================



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kutluk Şad -- 12 Şubat 2020; 21:1:12 >




  • Türknet profilimi kesintisiz olarak ayarladım (nedensiz yere) ve hızım müthiş şekilde düştü. Şimdi standarta almak istiyorum yani geri almak istiyorum ama kaydet dememe rağmen hala profilim kesintisiz de gözüküyor ve hızım hala düşük.10 dakika önce 22mb down 8mb up alıyordum, şimdi 12mb down 0.79kb up alıyorum ve düzelmiyor. Başına böyle bir şey gelen var mı?
    Teknik destek açtım.
  • Merhaba Turknet,
    Bir kac yildir vae vdsl hizmetinizi kullaniyorum. Turksat Kablonet binaya kadar fiber cekti ben bu hat uzerinden sizin fiber paketlerinizden yararlanabiliyor muyum bu konuda bilgi alabilir miyim tesekkur ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kutluk Şad K kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi yani bana Türk.NET'ten gelen sinyal doğru o zaman, sıkıntı ankastre, kablolama sistemi ya da modemimden kaynaklanıyor doğru mu anladım. Ayrıca size yapılan yanlış da ayrı rezalet :D Düzeltirler sanırım basit bir şeydir herhalde.
  • pubg oyununda 1 aydır pkt loss sorunu yaşıyorum online işlemlerden 6 kez kayıt actım sorun yok denildi oyundandır denildi.
    şimdi cep telefonumu bilgisayara bagladım cep telefonumun ınternetınden oyuna gırdım ne goreyım pkt loss 0 hiçbir sıkıntı yok ekran resmıde aldım
    tekrar online işlemlerden kayıt actım destek no 30948910 lutfen bu sorunumu çözermisiniz artık.

    Turktelekom CEPTEN İnternet ekran görüntüsu aşığıdadir.

    13-02-2020 saat 03:15
    13-02-2020 saat 03:15


    buda TURKNET ınternetın ekran resmi

    13-02-2020 saat 03:30
    13-02-2020 saat 16:07
    13-02-2020 saat 16:07

    14-02-2020 saat 01:42 bu saatte hala pkt loss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asiruhfear -- 14 Şubat 2020; 1:42:49 >




  • -42c - kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapınızın desteklediği hızahttps://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ sayfamızdan sorgulama yaparak ulaşabilirsiniz. Sistem üzerinde paketinizi güncelledikten sonra arka planda paket tanımı yapmamız gerekiyor.

    24 Mbps'e kadar paket VDSL kategorisindedir. Ancak 24 Mbps'lik paketler çalıştırılamadığı için 16 Mbps'e kadar ADSL paketlerini sunuyoruz.

    Başvuru yapmanız durumunda 16 Mbps'e kadar ADSL paketimizden yararlandırabileceğiz.
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bilgi vermeden önce ilgili birimimiz ile görüştüm. Bu nedenle yanıtım gecikti. Özür dilerim.

    PM üzerinden yanıt verdim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğim. Ancak zaman alacak bir işlemdir.
  • Kutluk Şad K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. PM üzerinden oluşturduğunuz kayıt numarasını benimle paylaşabilir misiniz?
  • Merhaba, yeni numara tahsis edilebilir. Ancak bu hizmetinizin iptal edilmesi gerekiyor. Bu durum zaman alabilir. Mevcut başvurunuz üzerinden devam edelim. Bunun için eski operatörünüz ile tekrar iletişime geçerek kurumsal hizmeti bireysel olarak güncellemeniz gerekiyor.
  • Tolgahand T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuyu dün arkadaşlarıma ilettim. Arkadaşlarım sizinle iletişime geçerek modem kaynaklı sorunu gidermiştir. Sorunun giderildiği hız testi yapılarak teyit edildi. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • theisenberg13 T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerden gelen bilgide ankastre kutusuna kadar hattın VDSL hızı aldığı sorun olmadığı bilgisi verilmiştir. Ben tekrar kontrol edilmesini talep ettim. Gelişme olduğunda bilgi vereceğiz. Konuyu ayrıca takip edeceğim.
  • Kutluk Şad K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunuwww.turk.net/oim sayfamızdan paket / tarife işlemleri kaydı açarak iletmeniz durumunda arkadaşlarım VDSL geçişinizi yapacaktır.
  • Rimesia R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz kayıt üzerinden arkadaşlarım güncelleme yaparak sorunu giderecektir. Sorun çözümlenmezse PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 905906907908909
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.