Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (820. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.908
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 818819820821822
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 8 saattir DSL ve Internet ışığı yanmıyor altyapı çalışması mı var acaba normalde SMS gelirdi bakim olduğunda. Kodum 29168156 bakarsanız sevinirim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 10 TL farkla özgür iletişime geçmek istiyorum. Altyapımız 35 mbps destekliyor. Özgür iletişimle 50 mbps hiz alabilirsiniz diyor sitenizden sorgulama yaptığımda. Ama yine 35mbps alma durumu da var anladığım kadarıyla. Şimdi başvursam 1 gün internetsiz mi kalacağım? Ve yine 35 mbps hiz alırsam eski tarifeme dönebilir miyim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam anlatayım ben size paket değişikliği kısmında paket yükselt dedikten sonra internet gider 1 2 dakika sonra gelir paketiniz değişmiş olur hızınızda 50'e çıkar.

    Gelelim alt yapı meselesine modem arayüzünde dsl istatistikleri diye bir yer var oradan bakın maks download upload kaç ona göre geçiş yapın.
  • ORGANIKHOSAF kullanıcısına yanıt
    Dsl günlüğü kısmında Max rate 106268 kbps gözüküyor odur heralde

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evet 50 den ziyade hattınız 75 mbs i de destekliyor hocam paket yükseltme tekliflerinde 75 i görmeniz lazım.Bakın online işlemlerde paket ykseltmede 75 var mı ? var ise basıp hemen geçebilirsiniz yoksa destek kaydı oluşturun eklesinler sonra 75 e geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 4 Kasım 2019; 20:41:38 >
  • Merhaba steam arkadaş ağına bağlanırken sorun yaşıyorum. (steamcommunity.com) adresine tarayıcıdan girmeye çalıştığımda da hata veriyor. Müşteri Numaram: 1333040 VPN ile bağlandığımda sorun çözülüyor.
  • hknaky kullanıcısına yanıt
    Farklı daire no dan başvuru yap. Geçen arkadaşa öyle yaptık artık

    TT den millenicom a geçiş talebi vardı 1 hafta da bitmedi onun dairede farkli iss de geçiş talebi var diye ekrana uyarı verdi daire 7 yerine daire 8 den başvuru yapmış mh ile beraber şu an aktif kullanıyor olması lazım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ORGANIKHOSAF kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam çok teşekkür ederim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hoppacuppa1 H kullanıcısına yanıt
    Bı sorunu ben de yaşıyorum hocam, geri donu olursa bana da PM atar mısınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • canergiray77 C kullanıcısına yanıt
    Firmware Version:17.12.27.01005

    Ben de de aynı bende çalışıyor. Turkcell hat mate 20 Lite telefon

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Firmware Version:17.12.27.01005

    Ben de de aynı bende çalışıyor. Turkcell hat mate 20 Lite telefon
    çözemedim bir türlü kafayı yedim
  • Niyahet DSL sorunum çözüldü ve modemde dsl ve İnternet ışığı yanmaya başladı. Modem arayüzünde her şey kusursuz fakat bu sefer de kullanıcı adı-şifre hatası alıyorum.



    Hem telefondan arayarak SMS ile hem de oim modem şifre bilgisinden kontrol ederek, elimle kaç kere denememe rağmen aynı hatayı alıyorum. Nasıl çözeceğim bunu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ADSL geçişi olsun dedim ama işlem çok yavaş ilerliyor
    Sıkıntısız zahmetsiz bir iş olması çok mu zor türknette? Teknik destekten defalarca yazmama rağmen dönüş yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • damonscott kullanıcısına yanıt
    modemde tt modemi ise tt harici iss de kullanmak için tıklayın diye bir kısım vardır ona tıklayıp kurulum yapın (modem marka model ? )
  • Modem Turknet'in Vdsl modemi Asus ac51. Web sitesindeki gibi kurulum da yaptım, otomatik algıladığı o kurulum seçeneğini de yaptım sonuç aynı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar türknete geçeli 3 gün oldu. Gündüz 33 e kadar hız alırken akşam 7-8 den sonra çok komik hız rakamları alıyorum. 0,80 den 5-6 arası değişiyor. İnternete girmek imkansız hale geliyor. Daha önce tt net kullandım 4 yıl hiç böyle olmamıştı. Bu sorunu yaşayan var?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. İsterseniz bu sorunu bize OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden performans sorunu kategorili bir destek kaydı açarak iletin. Arkadaşlarım hızlıca hizmetinizi kontrol etsinler ve size daha net bir geri dönüş yapsınlar. Ortada bir sorun varsa çözüm için çalışıp size bilgi verelim.
  • damonscott kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bu konu hakkında bana yazmış olduğunuz mesajınız üzerinden cevap vermiştim. Arkadaşlarım sistem üzerinden açık olan destek kaydınızda da size detaylı bilgi vermişler. Modem kullanıcı adınızı ve şifrenizi size göndermişler. Eve gittiğiniz zaman tekrar baştan kurulum işlemlerinizi doğru bir şekilde yaparsanız hizmetinizi kullanmaya başlayacaksınız. Arka planda başka bir sorun gözükmüyor.
  • akruban kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana karşılaşmış olduğunuz durumu daha detaylı bir şekilde PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte yazın. Ben hizmetinizi kontrol edeyim ve gerçekleştirmek istediğiniz işlemlerde size yardımcı olmaya çalışayım.
  • hoppacuppa1 H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, steam sorununu Network Operasyon tarafımıza ilettim. Arkadaşlarım arka planda konuyu takip ediyorlar ve yaşanılan sorunun kök nedenini bulmaya çalışıyorlar. Bir gelişme olması durumunda size buradan bilgi vereceğim. Siz de bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 818819820821822
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.