Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (819. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.617
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 817818819820821
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk Net abonesi olmak istiyoruz ama olamıyoruz . 3 ay önce de aynı problemi yaşadığımız için türk net bağlatamadık millenicomdan almaya başladık ama millenicomun internet hizmetinden hiç memnun kalamadık . Şu anda da aynı problemi yaşamaya devam ediyoruz. Türk Net müşteri hizmetlerini aradığımızda bize yetkilerimiz kısıtlı tarzında cevaplar veriliyor ellerinden bir şey gelmediğini söylüyorlar . aldığımız hatanın görüntüsünü bırakıyorum . 3 aydır hala sorun çözülememiş.




  • Kemal-1907 K kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bende az evvel gördüm yazayım dedim o zaman 1000 dk her yöne yalan oldu kapatırım direkt



  • Yok bide diğer aramalarda cep telefonu onlara bir ücret yazmamışlar
  • emo5313 kullanıcısına yanıt
    Saatlere göre 2 den sonra ücretlendirmeye başlamışlar bendede aynı saat dilimi hem cep hemde şehir içi konuşmaları ücretli

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kemal-1907 K kullanıcısına yanıt
    Bakalım bu saçmalığa nasıl bir izah gelecek.
  • emo5313 kullanıcısına yanıt
    Kesin TTnet yaptı bizlik birşey yok diyecekler hocam. Başka bildikleri yok çünkü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diuffi

    Böyle rezil firma hayatımda görmedim 14 ekim de ttnet ten turknete geçiş yaptım. 18 ekimde aboneliğim tamamlandı ve internetten faydalanmaya başladım. Ttnet aboneliklerini biz iptal ediyoruz diyen turknet ttnet aboneliğimi iptal etmedi şu an tarafıma 119.75 tl borç çıktı ve ttneti arayıp aboneliğimi ben iptal ettirdim. Bütün sözleri yalan bir firma daha görmedim şu an hem ttnet üyesiyim hem turknet ve 2 fatura birden ödeyeceğim.
    Kardeşim üzülerek söylüyorum o faturayı zaten ödeyeceksin.Aynısı baaşıma geldi.Ama sana şunu söyliyeyim bu ttnet faturasını ödedikten sonra sen personele başka bir şey yok dimi kurtuldum diyeceksin oda bitti kapandı yok diyecek.Ama aradan 6 ay geçince sana takipe düştü diyerekten yine fatura çıkacak.Onu ödeyeceksin bi altı ay sonra yine.BAk ben her ödemeden sonra beyefendi kapandı teyitini almama rağmen böyle oldu sana tavsiyem Kesinlikle ilk ödemeden sonra türktelekomla ilişiği kalmamıştır diye yazı al Yoksa hiç birşey yapamaz o faturaları ben gibi ödersiniz.

    Bu durumların tek çözümünü söyliyim.İki hat kullanıyorum ikiside kontürlü




  • Nakil için başvurdum
    Vdsl boş port yok diye aradılar. ADSL port var dediler.
    Nasıl olacak şimdi?
    Sürekli vdsl port var mı diye bakacak mıyım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fatura ayın kaçında kesiliyor turknette?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Steam ağına bağlanırken sorun yaşıyorum ve sorunun TurkNet kaynaklı olduğuna adım gibi eminim. Zira VPN ile bağlanınca düzeliyor.

    İsterseniz video atayım, umarım bu seferde sorun iç tesisat demezsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deniz1923

    YAPA'ya alınmadan önce 10-12mbps hız alıyordum, YAPA geçiş sonrası bu hızım 1-2mbps'ye düştü ve hattımda sürekli kopmalar oluyor, ilk arıza kaydını 04.10.2019 da açtım. BİR AN ÖNCE HATTIMIN VAE'YE GERİ DÖNDÜRÜLMESİNİ İSTİYORUM, aksi taktirde aboneliği iptal edeceğim. 04.10.2019 tarihinden bu yana internet berbat durumda 1 AY oldu. Hem benden onay almadan YAPA ya geçirdiniz. 2.5 km uzaklıkta olan hattı neden YAPA ya geçiriyorsun.

    ABONE NO : 2122564851
    DESTEK NO : 29000814

    İptal etsen ne olur

    sabit hattın gitmiş oluyor.




  • yasinjanbert kullanıcısına yanıt
    Bu rezil firma sabit telefon hattınıda telekomdan biz geçiricez dedi onu da geçirmemiş 105 tl fatura gözüküyor nasıl bir firmaya çattık. Allah bin belalarını versin tüketici hakem heyeti ne varsa başvurucam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diuffi

    Bu rezil firma sabit telefon hattınıda telekomdan biz geçiricez dedi onu da geçirmemiş 105 tl fatura gözüküyor nasıl bir firmaya çattık. Allah bin belalarını versin tüketici hakem heyeti ne varsa başvurucam.
    Valla dostum sinirlerini germekten başka bişey olmuyor malesef.

    Türknet çözümsüz bir firma. Malesef durum bu
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 18:3:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz şu an YAPA santrallerimiz içerisinde yer alıyorsunuz. Evet, altyapınız değişirse VAE'de daha yüksek hızları alabilirsiniz. Ben bunun için arkadaşlarıma bilgi vermiştim.

    Sizi arayarak bu durumu iletmişler. Ancak telefon numaranız bu kapsamda değişebilir. Bunun bilgisini size vermişler. Sanırım siz telefon numaranızın değişmesini istememişsiniz.
  • diuffi D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, geçiş işlemleriniz telefon+internet aynı zamanda yapılıyor. Bir hata var sanırım. İsterseniz bana bu konuyu daha detaylı bir şekilde anlatarak PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletin. Ben gerekli kontrollerimi yapıp size daha doğru bilgiyi verip yardımcı olmaya çalışayım.
  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size bu sorunu yaşayan ve konu açan diğer kullanıcımızın mesajının altında da yazmıştım. Bana bu durumu daha açık bir şekilde PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz? Kontrol ettirelim. Size net bir geri dönüş yapacağım.
  • b0Ni kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturalarınız genellikle ayın ilk on günü içinde elinize ulaşıyor.
  • akruban kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hayır bakmanıza gerek yok. Nakil ettirdiğiniz yeni adresinizde ADSL olarak kullanımınıza başlarsınız. Daha sonra ara ara siz ve biz bu durumu kontrol ederiz ve VDSL port açılması durumunda hizmetinizi VDSL'e geçirebiliriz.
  • Kemal-1907 K kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle bu durum ile karşılaştığınız için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Hayır, TurkNet olarak bizde hala telefon hizmeti ücretsizdir. Bu durumu arka planda kontrol ettirelim ve size daha net bir bilgi verip yardımcı olmaya çalışalım. Bir hata varsa gidermeye çalışalım. Bana PM üzerinden daha detaylı bir şekilde bu durumu açıklayarak müşteri numaranızı iletir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 817818819820821
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.