Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
21.814
Cevap
242
Favori
441.269
Tıklama
Popüler Konular listesinde 95. Sırada  bugün en iyi #13
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    30 Mesaj

    Bu rezil firma sabit telefon hattınıda telekomdan biz geçiricez dedi onu da geçirmemiş 105 tl fatura gözüküyor nasıl bir firmaya çattık. Allah bin belalarını versin tüketici hakem heyeti ne varsa başvurucam.
    |
    |
    yasinjanbert kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ads
  • Yarbay
    14132 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: diuffi

    Bu rezil firma sabit telefon hattınıda telekomdan biz geçiricez dedi onu da geçirmemiş 105 tl fatura gözüküyor nasıl bir firmaya çattık. Allah bin belalarını versin tüketici hakem heyeti ne varsa başvurucam.
    Valla dostum sinirlerini germekten başka bişey olmuyor malesef.

    Türknet çözümsüz bir firma. Malesef durum bu
    _____________________________
    İnternet aboneliklerinizde

    Onaylandığı takdirde 100 lirası hesabıza anında gönderilir.
  • Yarbay
    2134 Mesaj
    IP gitti bende.

    edit: geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi matrix52 -- 4 Kasım 2019; 14:54:15 >
    |
    |
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, siz şu an YAPA santrallerimiz içerisinde yer alıyorsunuz. Evet, altyapınız değişirse VAE'de daha yüksek hızları alabilirsiniz. Ben bunun için arkadaşlarıma bilgi vermiştim.

    Sizi arayarak bu durumu iletmişler. Ancak telefon numaranız bu kapsamda değişebilir. Bunun bilgisini size vermişler. Sanırım siz telefon numaranızın değişmesini istememişsiniz.
    |
    |
    s.volkan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, geçiş işlemleriniz telefon+internet aynı zamanda yapılıyor. Bir hata var sanırım. İsterseniz bana bu konuyu daha detaylı bir şekilde anlatarak PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletin. Ben gerekli kontrollerimi yapıp size daha doğru bilgiyi verip yardımcı olmaya çalışayım.
    |
    |
    diuffi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, size bu sorunu yaşayan ve konu açan diğer kullanıcımızın mesajının altında da yazmıştım. Bana bu durumu daha açık bir şekilde PM üzerinden müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz? Kontrol ettirelim. Size net bir geri dönüş yapacağım.
    |
    |
    RefiUlunay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, faturalarınız genellikle ayın ilk on günü içinde elinize ulaşıyor.
    |
    |
    b0Ni kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, hayır bakmanıza gerek yok. Nakil ettirdiğiniz yeni adresinizde ADSL olarak kullanımınıza başlarsınız. Daha sonra ara ara siz ve biz bu durumu kontrol ederiz ve VDSL port açılması durumunda hizmetinizi VDSL'e geçirebiliriz.
    |
    |
    akruban kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    9806 Mesaj

    Merhaba, öncelikle bu durum ile karşılaştığınız için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Hayır, TurkNet olarak bizde hala telefon hizmeti ücretsizdir. Bu durumu arka planda kontrol ettirelim ve size daha net bir bilgi verip yardımcı olmaya çalışalım. Bir hata varsa gidermeye çalışalım. Bana PM üzerinden daha detaylı bir şekilde bu durumu açıklayarak müşteri numaranızı iletir misiniz?
    |
    |
    Kemal-1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    141 Mesaj
    Yaklaşık 8 saattir DSL ve Internet ışığı yanmıyor altyapı çalışması mı var acaba normalde SMS gelirdi bakim olduğunda. Kodum 29168156 bakarsanız sevinirim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lacrimane


    10 TL farkla özgür iletişime geçmek istiyorum. Altyapımız 35 mbps destekliyor. Özgür iletişimle 50 mbps hiz alabilirsiniz diyor sitenizden sorgulama yaptığımda. Ama yine 35mbps alma durumu da var anladığım kadarıyla. Şimdi başvursam 1 gün internetsiz mi kalacağım? Ve yine 35 mbps hiz alırsam eski tarifeme dönebilir miyim?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2475 Mesaj

    Hocam anlatayım ben size paket değişikliği kısmında paket yükselt dedikten sonra internet gider 1 2 dakika sonra gelir paketiniz değişmiş olur hızınızda 50'e çıkar.

    Gelelim alt yapı meselesine modem arayüzünde dsl istatistikleri diye bir yer var oradan bakın maks download upload kaç ona göre geçiş yapın.
    |
    |
    Lacrimane kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lacrimane



    Dsl günlüğü kısmında Max rate 106268 kbps gözüküyor odur heralde



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ORGANIKHOSAF kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2475 Mesaj

    Evet 50 den ziyade hattınız 75 mbs i de destekliyor hocam paket yükseltme tekliflerinde 75 i görmeniz lazım.Bakın online işlemlerde paket ykseltmede 75 var mı ? var ise basıp hemen geçebilirsiniz yoksa destek kaydı oluşturun eklesinler sonra 75 e geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ORGANIKHOSAF -- 4 Kasım 2019; 20:41:38 >
    |
    |
    Lacrimane kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    Merhaba steam arkadaş ağına bağlanırken sorun yaşıyorum. (steamcommunity.com) adresine tarayıcıdan girmeye çalıştığımda da hata veriyor. Müşteri Numaram: 1333040 VPN ile bağlandığımda sorun çözülüyor.
    _____________________________
  • Yarbay
    4117 Mesaj

    Farklı daire no dan başvuru yap. Geçen arkadaşa öyle yaptık artık

    TT den millenicom a geçiş talebi vardı 1 hafta da bitmedi onun dairede farkli iss de geçiş talebi var diye ekrana uyarı verdi daire 7 yerine daire 8 den başvuru yapmış mh ile beraber şu an aktif kullanıyor olması lazım



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    hknaky kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lacrimane



    Tamamdır hocam çok teşekkür ederim



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    ORGANIKHOSAF kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    178 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    Lacrimane



    Bı sorunu ben de yaşıyorum hocam, geri donu olursa bana da PM atar mısınız?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    hoppacuppa1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    4117 Mesaj

    Firmware Version:17.12.27.01005

    Ben de de aynı bende çalışıyor. Turkcell hat mate 20 Lite telefon



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    canergiray77 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    308 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Firmware Version:17.12.27.01005

    Ben de de aynı bende çalışıyor. Turkcell hat mate 20 Lite telefon
    çözemedim bir türlü kafayı yedim
    |
    |
    _____________________________
Reklamlar
Bey Azura
Mobilya Takımları
Media Sözlük
192.168.1.1
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,688
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.