Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (821. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 819820821822823
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet, söylediğiniz şekilde deneyip sizi haberdar edeceğim. Şu an sizin tarafınızda bir sorun görünmüyor. Güncel değerlerim aşağıdaki gibidir. Tekrar teşekkürler.
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi damonscott -- 5 Kasım 2019; 15:44:42 >




  • Merhaba, altyapınızın desteklediği maksimum hızları sizlere veriyoruz. Ancak VAE santrallerinde 75,99 TL'ye 35 Mbps'e kadar hız verebiliyoruz. Eğer altyapınız daha yüksek hızları destekliyorsa +10 TL vererek maksimum hızlarınıza ulaşabilirsiniz. Bunun sebebi ise yerel operatör tarafının portlara yaptığı zam sonrası bize olan maliyetinin değişmesidir...

    Evet, önce 35 Mbps ile hizmetinizi bağlatabilirsiniz. Ardından hızınızı yüksekltebilir ve bir defaya mahsus tekrar eski paketinize geçiş yapabilirsiniz. Bir sorun yaşamazsınız.
  • MertTR23 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an hizmetinizi tekrar kontrol ettiğim zaman modeminize sinyal geldiğini görüyorum. Modeminizi resetleyip baştan kurulum yaparsanız sorunsuz bir şekilde bağlantınıza devam edeceksiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Özel mesajla ilettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • akruban kullanıcısına yanıt
    Özel mesajınıza cevap verdim. Buradan da size bilgi vereyim istedim. Ben bu durumu arkadaşlarıma şu an ilettim. Sizin karar vermenizi beklemişler. Siz de ADSL olarak hizmet kullanabileceğinizi iletmişsiniz. İşlemlerinize hızlıca devam edip naklinizi tamamlayacağız. Yine bir sorun ile karşılaşırsanız bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım.
  • Bende yazdım size özelden ilgilenmiyorsunuz ve cevap vermiyorsunuz. Yaşadığım durumu ekşi bu forum ve diğer yetkili yerlere müracaat ederek şikayet edeceğim. Sizin kadar rezil bir firma görmedim.
  • diuffi D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet mesajınızı gördüm ve yanıtladım. Tüm sürecinizi oradan yazdım. Yaşamış olduğunuz sorununuzun çözümü için elimden geldiği kadarıyla size buradan yardımcı olacağım. İsterseniz PM üzerinden iletişim içerisinde olabiliriz.

    Bu arada arıza durumunuz ile ilgili arkadaşlarım sizi aramışlar ve bilgi vermişler. En kısa süre içerisinde sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacağımızdan şüpheniz olmasın.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben aboneliğimi iptal etmek istiyorum sizin gibi bir firma ile uğraşacak vaktim yok. Sizi gerekli yerlere şikayet edeceğim ve insanların sizin gibi firmadan uzak durması için aldığım kayıtları yayınlayacağım. Gerçekten rezil firmasınız size nereden bulaştım bende bilmiyorum. Etrafıma da sizi kesinlikle önermeyeceğim. Sizi kullanan eş dostumu da sizin gibi bir firma hakkında dikkatli olmasını söyleyeceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yaptığım halde sorunum devam etmekte.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 04.11.2019 tarihinde başvuru formumu doldurup yolladım. İşlemlerin tamamını internetten yaptım. 2. aboneliğim olacak. Sıfır abonelik olarak başvurdum. Yani başka ıss den geçiş değil. Bakalım kaç gün sürecek neler olacak. İzleyip görelim. Konumu açsam acaba güncel ilerleyiş ile ilgili
  • Geçen pazar günü internet sitenizden sorgulama yaptım. Türknete geçmek için 10 mb hız alabileceğim ve aktif altyapınızda olduğum içeren yazı çıktı. Daha sonra geçmek için müşteri hizmetlerini aradım. Onlarda bana yapa bölgemizdesiniz size 100 mb indirme ve 100 mb yükleme vereceğiz dediler kabul edip geçiş işlemlerimi başlattım. Dün paket bilgilerimi kontrol ettiğimde 16 mb olduğunu ve buraya dikkat *** VAE ALTYAPISINDA OLDUĞUM YAZIYOR YANİ BENİ KANDIRIP YAPAYA DEĞİL VAE GEÇİRDİNİZ.*** üstelik 15 20m uzağımdaki arkadaşım yapa alt yapısında aptal mıyız biz ya siz müşterilerinizi böyle aptal yerine mi koyuyorsunuz ilk defa türknet deniyelim çevremiz övüyor iyidir dedik karşılaştığımız duruma bak (ACİL) tarafıma bu konu hakkında dönüş yapılmasını istiyorum. Daha hattım aktif edilmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhatsn -- 5 Kasım 2019; 18:5:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek Burada

    Modemi evde olanlara kurdurup Teamviewer üzerinden bilgisayarıma bağlandım ve hız testi yaptığımda yeni değerlerim bu şekilde. 1 ay sancı çektik ama sabrın sonu selamet oldu. Her ne kadar süreç sancılı olsa da sonunda istediğimize kavuştuk. Yardım için herkese teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • HASTA olmak istemiyorsanız uzak durun.
  • Merhaba bugün sabah internetim gitti ama bağlantıda hiçbir problem yok. Tarayıcıyı açtığımda aşağıdaki hatayla karşılaşıyorum. Kendi kendine öyle oldu. Destek kaydı açtım ama kimse ilgilenmedi. Yardımcı olabilir misiniz ?

    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba fiber altyapı olan bölgede hizmet veriyor musunuz? Bugün çağrı merkezinizi aradım " Bulunduğuzun adreste Fiber altyapı var malesef kayıt alamıyorum , biz ancak Adsl ve Vdsl altyapı olan bölgede hizmet veriyoruz" dedi
    Doğrusu nedir ? Saşırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 gündür internetim yok, herhangi mantıklı bir geri dönüş yok, kapatayım diye aradım son bir sanş verin sizi tekrar arayalım diyen telesekreter yüzünden onu da yapamadım. Ulan siz nasıl bir belaymışsınız yahu!

    Yarın faks çekip kapatıyorum, abone olmayı düşünen arkadaşları uyarıyorum:
    SAKIN AMA SAKIN BULAŞMAYIN!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hitboy kullanıcısına yanıt
    Edit: Sorun çözüldü.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bilgisi olan cevap verebilirse çok sevinirim. Benim evde 2 internet hattım var birisi netspeed diğeri turk telekom. Netspeedse şöyle bir dezavantajım var modeme reset attiğimda ip değişmiyor. Statik ip değil. Online oyun oynadiğim için ip değişmesi lazim istediğimde. 3-4 günde bir değişiyor. Turk telekom ise modemi ne zaman kapatip açsam değişiyor problem yok. Ben turk telekomu turknete geçirmek istiyorum. Turknette her modeme reset attiğinizda ip değişiyor mu. Bunu bilgili veya denemiş olan arkadaş cevap veerirse sevinirim. Ona göre turk nete geçeceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu rezil firmaya geçmeyin arkadaşlar 30 Ekimden beri internetim yok ne soran var ne arayan. 4 Kasım da iptal başvurumu yaptım dilekçe gönderdim iptal etmek istiyorum onun için de aramıyorlar aklınız varsa uzak durun bu firmadan.
  • İstanbul/Şişli'de Türknet performansı nasıl acaba?

    Aralık'ta Dsmartnet ile taahhütüm bitiyor ve Türknet'e geçmeyi düşünüyorum. Ama bağlantı problemleriyle ilgili sorunları okudukça soru işaretleri artıyor haliyle..
  • 
Sayfa: önceki 819820821822823
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.