Bildirim
TurkNet Destek Burada (821. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Merhaba, altyapınızın desteklediği maksimum hızları sizlere veriyoruz. Ancak VAE santrallerinde 75,99 TL'ye 35 Mbps'e kadar hız verebiliyoruz. Eğer altyapınız daha yüksek hızları destekliyorsa +10 TL vererek maksimum hızlarınıza ulaşabilirsiniz. Bunun sebebi ise yerel operatör tarafının portlara yaptığı zam sonrası bize olan maliyetinin değişmesidir...
Evet, önce 35 Mbps ile hizmetinizi bağlatabilirsiniz. Ardından hızınızı yüksekltebilir ve bir defaya mahsus tekrar eski paketinize geçiş yapabilirsiniz. Bir sorun yaşamazsınız. -
Merhaba, şu an hizmetinizi tekrar kontrol ettiğim zaman modeminize sinyal geldiğini görüyorum. Modeminizi resetleyip baştan kurulum yaparsanız sorunsuz bir şekilde bağlantınıza devam edeceksiniz. -
Özel mesajla ilettim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Özel mesajınıza cevap verdim. Buradan da size bilgi vereyim istedim. Ben bu durumu arkadaşlarıma şu an ilettim. Sizin karar vermenizi beklemişler. Siz de ADSL olarak hizmet kullanabileceğinizi iletmişsiniz. İşlemlerinize hızlıca devam edip naklinizi tamamlayacağız. Yine bir sorun ile karşılaşırsanız bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışırım. -
Bende yazdım size özelden ilgilenmiyorsunuz ve cevap vermiyorsunuz. Yaşadığım durumu ekşi bu forum ve diğer yetkili yerlere müracaat ederek şikayet edeceğim. Sizin kadar rezil bir firma görmedim. -
Merhaba, evet mesajınızı gördüm ve yanıtladım. Tüm sürecinizi oradan yazdım. Yaşamış olduğunuz sorununuzun çözümü için elimden geldiği kadarıyla size buradan yardımcı olacağım. İsterseniz PM üzerinden iletişim içerisinde olabiliriz.
Bu arada arıza durumunuz ile ilgili arkadaşlarım sizi aramışlar ve bilgi vermişler. En kısa süre içerisinde sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacağımızdan şüpheniz olmasın. -
Ben aboneliğimi iptal etmek istiyorum sizin gibi bir firma ile uğraşacak vaktim yok. Sizi gerekli yerlere şikayet edeceğim ve insanların sizin gibi firmadan uzak durması için aldığım kayıtları yayınlayacağım. Gerçekten rezil firmasınız size nereden bulaştım bende bilmiyorum. Etrafıma da sizi kesinlikle önermeyeceğim. Sizi kullanan eş dostumu da sizin gibi bir firma hakkında dikkatli olmasını söyleyeceğim. -
Yaptığım halde sorunum devam etmekte.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
04.11.2019 tarihinde başvuru formumu doldurup yolladım. İşlemlerin tamamını internetten yaptım. 2. aboneliğim olacak. Sıfır abonelik olarak başvurdum. Yani başka ıss den geçiş değil. Bakalım kaç gün sürecek neler olacak. İzleyip görelim. Konumu açsam acaba güncel ilerleyiş ile ilgili -
Geçen pazar günü internet sitenizden sorgulama yaptım. Türknete geçmek için 10 mb hız alabileceğim ve aktif altyapınızda olduğum içeren yazı çıktı. Daha sonra geçmek için müşteri hizmetlerini aradım. Onlarda bana yapa bölgemizdesiniz size 100 mb indirme ve 100 mb yükleme vereceğiz dediler kabul edip geçiş işlemlerimi başlattım. Dün paket bilgilerimi kontrol ettiğimde 16 mb olduğunu ve buraya dikkat *** VAE ALTYAPISINDA OLDUĞUM YAZIYOR YANİ BENİ KANDIRIP YAPAYA DEĞİL VAE GEÇİRDİNİZ.*** üstelik 15 20m uzağımdaki arkadaşım yapa alt yapısında aptal mıyız biz ya siz müşterilerinizi böyle aptal yerine mi koyuyorsunuz ilk defa türknet deniyelim çevremiz övüyor iyidir dedik karşılaştığımız duruma bak (ACİL) tarafıma bu konu hakkında dönüş yapılmasını istiyorum. Daha hattım aktif edilmedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Serhatsn -- 5 Kasım 2019; 18:5:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
HASTA olmak istemiyorsanız uzak durun. -
-
Merhaba fiber altyapı olan bölgede hizmet veriyor musunuz? Bugün çağrı merkezinizi aradım " Bulunduğuzun adreste Fiber altyapı var malesef kayıt alamıyorum , biz ancak Adsl ve Vdsl altyapı olan bölgede hizmet veriyoruz" dedi
Doğrusu nedir ? Saşırdım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4 gündür internetim yok, herhangi mantıklı bir geri dönüş yok, kapatayım diye aradım son bir sanş verin sizi tekrar arayalım diyen telesekreter yüzünden onu da yapamadım. Ulan siz nasıl bir belaymışsınız yahu!
Yarın faks çekip kapatıyorum, abone olmayı düşünen arkadaşları uyarıyorum:
SAKIN AMA SAKIN BULAŞMAYIN!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Edit: Sorun çözüldü.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar bilgisi olan cevap verebilirse çok sevinirim. Benim evde 2 internet hattım var birisi netspeed diğeri turk telekom. Netspeedse şöyle bir dezavantajım var modeme reset attiğimda ip değişmiyor. Statik ip değil. Online oyun oynadiğim için ip değişmesi lazim istediğimde. 3-4 günde bir değişiyor. Turk telekom ise modemi ne zaman kapatip açsam değişiyor problem yok. Ben turk telekomu turknete geçirmek istiyorum. Turknette her modeme reset attiğinizda ip değişiyor mu. Bunu bilgili veya denemiş olan arkadaş cevap veerirse sevinirim. Ona göre turk nete geçeceğim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu rezil firmaya geçmeyin arkadaşlar 30 Ekimden beri internetim yok ne soran var ne arayan. 4 Kasım da iptal başvurumu yaptım dilekçe gönderdim iptal etmek istiyorum onun için de aramıyorlar aklınız varsa uzak durun bu firmadan. -
İstanbul/Şişli'de Türknet performansı nasıl acaba?
Aralık'ta Dsmartnet ile taahhütüm bitiyor ve Türknet'e geçmeyi düşünüyorum. Ama bağlantı problemleriyle ilgili sorunları okudukça soru işaretleri artıyor haliyle..
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X