Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (780. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 778779780781782
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    hocam aynen dediğiniz gibi uygulamaların çoğu sıkıntılı çalışıyor.sıkıntılı çalışmasının sebebi büyük ihtimalle turknette kaynaklı.puhu tv ve diğer uygulamalarda da dizi ve film açınca kopma oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: comeback58

    hocam aynen dediğiniz gibi uygulamaların çoğu sıkıntılı çalışıyor.sıkıntılı çalışmasının sebebi büyük ihtimalle turknette kaynaklı.puhu tv ve diğer uygulamalarda da dizi ve film açınca kopma oluyor
    Aynı şeyleri yaşadım. Oim çalışanları beni hayattan soğuttu anlatamadım bir türlü. Yok modemdir yok iç tesisattır. Aynı bölgede, farklı yerlerde oturan 3 farklı modem markası kullanan insanlar aynı sıkıntıyı çekiyor ne anlatıyorsunuz siz dedim. Yine de anlamadılar. Papağan gibi aynı şeyi söylüyorlar.
  • Merhaba
    Benim sorunum hız veya bağlantının kopmasıyla ilgili değil. Keza işimi görecek kadar hızlı. Bu konuda hakkınızı yiyemem.
    Ancak bağlandığı günden beri, faturada olur olmaz sorunlar iletilerek sürekli fazla paralar alınıp, bir sonraki faturada düzelteceğiz diyerek hep o sonraki faturadan sonra gelen faturada düzelttiğiniz tutarı yine alıyorsunuz...

    Özetle anlatamayacağım sorun şu ki; kurulumda ödediğim ve pesin alınan kurulum ücreti için ne yazık ki planlı/plansız yaptığınız fatura sorunu kaynaklı, kurulum ücretini her ay taksitli ödemem için tekrardan faturaya yansıttınız. Faturayı duzeltemeyeceginizi ve mecburen ödemeyi yapmam gerektiği söylendi ve de ödedim!

    Ödediğim ikinci kurulum ücretleri her ay faturadan düşecek dediniz, düşmedi. Düzeltme yapacağınızı söylediğiniz fatura bir sonraki aya aktarıldı ve düzeltilen faturadan sonraki faturadan tekrar aldınız.
    Sonuç olarak aylar geçti ve en son bakiye 20₺ kaldı. Bunu geçen ayki faturada düzelttiniz. Ayni faturayı ödenmemiş diyerek tekrar ödemem gerektiğini söyleyip yine 20₺ fazla bakiye döngüsüne soktunuz.

    Aylar geçti 60₺ alacağımı anca 20₺’ye dusurebildim. Lanet olaun diyip komple iptal etmek istiyorum ama bu sefer iptal edememe döngüsüne sokmanızdan korkuyorum.

    Her hafta düzenli destek kaydı açıp, incelemede diyerek kaydı kapatıyorsunuz.

    Özetle anlatılmayacak kadar sinir stresli bu sorunumu cozun ya da benim en son kalan 20₺’yi bir hayır kurumu adına bağışlayın iade miyade de etmeyin artık yıldım arkadaş!

    Destek kaydım;
    28077694-27727475-27627654

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba benim önerim ve tavsiyem üzerine turknet aboneliği başvurusu yaparak çok mağdur olan ama bu arada benide çok zor duruma düşüren bir akrabamın 40 gündür alamadığı turknet internet hizmeti için başından geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum. bu 40 gün süreç zarfında oim üzerinden bizaat benim ve karşı tarafın yani turknet in cevaplarını ekran alıntısı yaparak sizlerle paylaşmak isterim, üzülerek belirtmeliyim ki buradan paylaşmak istemezdım, ama sorunu çözmek istemediler. umarım burada ki yetkili çözer diyeceğim???

    1: 27453747 nolu destek kaydı yazışma resmi.


    2: 27503249 nolu destek kaydı yazışma resmi.


    2: 27503249 nolu destek kaydı yazışma devamı.


    3 27529127 nolu destek kaydı yazışma resmi.



    27549010 destek nolu kayıt 1


    27549010 destek nolu kayıt 2


    27549010 destek nolu kayıt 3



    27549010 destek nolu kayıt4


    27549010 destek nolu kayıt 5


    27549010 destek nolu kayıt 6



    buda hiç verilemeyen bir internet için çıkarılan 110.88TL meblanın incelenip iptal edilmesi için 13 09 2019 Tarihinde açtığım (28079021 destek nolu kayıt) ve alıntı resmi


    28248911 nolu destek kaydı ise, ilgisiz ve işini doğruluktan yana değilde sözde turknet i koruyoruz diyerek müşterileri yalnış ve doğru olmayan bilgilendirmelerle mağdur eden personel için açtığım şikayet kaydı.


    umarım bu kardeşimin başına gelen artık başkalarının da başına gelmez çünkü örnekleri çoğaltabilirim kendim aracılık yaptığım bir çok kişinin başına geldi

    çok samimiyetle söyliyorum böyle devam ederse bunu gücümün yettiği tüm s.medya ortamlarında paylaşacağım çünkü yapılan yazışmalar oım den resimli olarak herşeyi anlatıyor birileri buna dur demeli. sanırım buda şirketin ceo su olsa gerek sizcede öyle değilmi????

    aslında forum yöneticileri arkadaşlar ne derdi acaba? bu konu turknet ten hizmet almadan fatura çıkarılanlar başlığı ile açılmalımıydı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f47xfenerli -- 20 Eylül 2019; 5:47:53 >




  • İyi günler Turknet Destek pm attım lütfen ilgilenirmisiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lütfen yardımcı olurmusunuz yaklaşık 2 aydır düzgün şekilde İnternet kullanamıyoruz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba iptal dilekçesini dün faksladim. Abone no: 910006 elinize ulaştı mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: f47xfenerli

    merhaba benim önerim ve tavsiyem üzerine turknet aboneliği başvurusu yaparak çok mağdur olan ama bu arada benide çok zor duruma düşüren bir akrabamın 40 gündür alamadığı turknet internet hizmeti için başından geçenleri sizlerle paylaşmak istiyorum. bu 40 gün süreç zarfında oim üzerinden bizaat benim ve karşı tarafın yani turknet in cevaplarını ekran alıntısı yaparak sizlerle paylaşmak isterim, üzülerek belirtmeliyim ki buradan paylaşmak istemezdım, ama sorunu çözmek istemediler. umarım burada ki yetkili çözer diyeceğim???

    1: 27453747 nolu destek kaydı yazışma resmi.


    2: 27503249 nolu destek kaydı yazışma resmi.


    2: 27503249 nolu destek kaydı yazışma devamı.


    3 27529127 nolu destek kaydı yazışma resmi.



    27549010 destek nolu kayıt 1


    27549010 destek nolu kayıt 2


    27549010 destek nolu kayıt 3



    27549010 destek nolu kayıt4


    27549010 destek nolu kayıt 5


    27549010 destek nolu kayıt 6



    buda hiç verilemeyen bir internet için çıkarılan 110.88TL meblanın incelenip iptal edilmesi için 13 09 2019 Tarihinde açtığım (28079021 destek nolu kayıt) ve alıntı resmi


    28248911 nolu destek kaydı ise, ilgisiz ve işini doğruluktan yana değilde sözde turknet i koruyoruz diyerek müşterileri yalnış ve doğru olmayan bilgilendirmelerle mağdur eden personel için açtığım şikayet kaydı.


    umarım bu kardeşimin başına gelen artık başkalarının da başına gelmez çünkü örnekleri çoğaltabilirim kendim aracılık yaptığım bir çok kişinin başına geldi

    çok samimiyetle söyliyorum böyle devam ederse bunu gücümün yettiği tüm s.medya ortamlarında paylaşacağım çünkü yapılan yazışmalar oım den resimli olarak herşeyi anlatıyor birileri buna dur demeli. sanırım buda şirketin ceo su olsa gerek sizcede öyle değilmi????

    aslında forum yöneticileri arkadaşlar ne derdi acaba? bu konu turknet ten hizmet almadan fatura çıkarılanlar başlığı ile açılmalımıydı?
    günlerdir cevap beklediğim sorulara konuyu buraya taşıdığımı için yanıt gelmiş sanırım? turknet ten elif diye biri cevap yazmış ama gerçekten ne demek istediğini anlayamadım bu cevapta bakınız açtığım kayıtlar hepsi ortada ve verilen cevap da ortada sizinle paylaşıyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f47xfenerli -- 20 Eylül 2019; 13:6:37 >




  • f47xfenerli F kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, dün gece yaptığınız paylaşımınızdan hizmete ulaştım. Hizmet aslında sorunsuz bir şekilde açılıyor ancak aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra bağlı olunan santral dolabının arızalanması nedeniyle genel bir arıza yaşanıyor ve hizmet kullanılamıyor.

    Daha sonra teknik destek talebi açılıyor ve arkadaşlarım sorunun çözümü için yerel operatör tarafı ile iletişime geçiyor. Genel arızanın 23.08.2019'da çözüleceği bilgisini veriyorlar.

    26.08.2019'da ise sorunun giderildiğini belirtmek için arkadaşınız arandığında "ben farklı bir İSS'ten hizmet alıyorum" diyerek kayıt kapatılıyor. Daha sonrası için açılan bir destek kaydı bulunmuyor.

    Hizmetini iptal ettirmek için de açılan bir kayıt var ancak arkadaşınız iptal dilekçesini ve kimlik fotokopisini bize iletmediği için bir işlem gerçekleştirememişiz.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistemden kontrol ettiğim zaman iptal dilekçesini göremiyorum. Tekrar gönderir misiniz?
  • acura07 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, planlı çalışmaları sizin daha iyi ve verimli bir şekilde hizmet kullanmanız için yapıyor. Eğer hizmetinizde bir sorun yaşıyorsanız bunu bize direkt olarak OİM üzerinden ilgili kategori ile destek kaydı açarak bize iletin. Arkadaşlarım tüm detayları kontrol etsinler ve size geri dönüş yapsınlar. Bir sorun varsa hızlıca çözmeye çalışalım.
  • farukyilmaz06 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, altyapınızın desteklediği maksimum hızları +10 TL vererek kullanabilirsiniz. Evet, bir kereye mahsus eski paketinize geri dönüş yapabiliyorsunuz.
  • highfives H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle özür dileriz. Bir sistem hatası nedeniyle bu durum ile karşılaşmışsınız. Konu ile ilgili uzman arkadaşlarım ilgileniyorlar. En kısa süre içerisinde bu durumu düzeltmiş olacağız. Ben tekrar durumun aciliyetini ilettim. Siz hiç merak etmeyin.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Canınız cehenneme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, dün gece yaptığınız paylaşımınızdan hizmete ulaştım. Hizmet aslında sorunsuz bir şekilde açılıyor ancak aktivasyon işlemleri tamamlandıktan sonra bağlı olunan santral dolabının arızalanması nedeniyle genel bir arıza yaşanıyor ve hizmet kullanılamıyor.

    Daha sonra teknik destek talebi açılıyor ve arkadaşlarım sorunun çözümü için yerel operatör tarafı ile iletişime geçiyor. Genel arızanın 23.08.2019'da çözüleceği bilgisini veriyorlar.

    26.08.2019'da ise sorunun giderildiğini belirtmek için arkadaşınız arandığında "ben farklı bir İSS'ten hizmet alıyorum" diyerek kayıt kapatılıyor. Daha sonrası için açılan bir destek kaydı bulunmuyor.

    Hizmetini iptal ettirmek için de açılan bir kayıt var ancak arkadaşınız iptal dilekçesini ve kimlik fotokopisini bize iletmediği için bir işlem gerçekleştirememişiz.
    sayın turknet destek yetkilisi hadi bunlar tamam diyelim? peki hiç verilmeyen bir hizmet için çıkarılan faturaya ne demeli? şunu söyliyorum hiç ip almayan dsl verilmeyen bir aboneden internet kullanım hizmet bedeli çıkarmak neyin nesi? buna hiç değinmediniz? cevap vermediniz?

    08 08 2019 tarihinde müracattı var net aboneliği için 26 08 2019 tarihine kadar bağlanmayan internet turknet veya TT kaynaklı sorundan dolayı abone artık istemiyorum demiş bunda anormallik nerede? birde cevabı yazan arkadaş doğrudan sanki istemiyorum iptal edin demişiz gibi birşey yazmış oım e bu doğru değil konuşmanın kayıtlarını dinleyebilirsiniz.

    ama şunu söyliyorum keriz parası alıyorsunuz ne dersek diyelim siz devamlı haklısınız, yahu olmayan bir hizmetten paramı alınır, hakkınız ise helal olsun. değilse bu parayı benden alınmasına müsebbik herkimse zehir zukkum olsun o ödeyeceğim paradan hayır görmesin misli ile onlarında başına gelsin, çünkü helal etmiyorum...




  • Merhaba,

    Konya'da evimde 2 adet Turknet internet mevcut. Daha önce birisi Ankara'daydı. Yani 2 farklı ilde sorunsuz kullandığım hizmet aldım.
    Ancak şuanda kardeşime Eskişehir'de ev tuttuk. Turknet bağlatmak istiyordum iletişime geçtik port olmadığı port için Turk Telekomla görüşmemiz gerektiği söylendi. Saçma olmasına rağmen onlarla görüştük onlar da Turknet'in işi ben yaparsam interneti de ben satarım dedi haklı olarak. Daha önce Konya'da da port sorunu vardı ve o süreci Turknet takip etmişti. Turk Telekomla görüştükten sonra tekrar Turkneti aradık ve aldığımız cevap Turk Telekomdan internet bağlatın bize daha sonra geçin oldu. Teyit amaçlı sorduk: "Taahhüte girdikten sonra mı gelmemizi söylüyorsunuz?" diye. Aldığımız cevap taahhüt bitince geçersiniz oldu. Bu kadar mı doydunuz müşteriye ? Napayım kendi evimdeki 2 Turknet hizmetini de mi kapattırayım?
    Tuttuğumuz apartmanda en üstteki 3 daire hizmet alabiliyor ama ben alamıyorum. Bunu lütfen çözün. Yoksa Turknet benim için bitmek üzere.

    Saygılarımla,
    Yekda




  • f47xfenerli F kullanıcısına yanıt
    Hocam araya giriyorum ama o kendince cevabını vermiş sayıyor. Cevabınıza cevap gelmiyor hiçbir zaman :D
  • Y.Bilgin kullanıcısına yanıt
    diğer daireler de hizmet verilebilir gözüküyor sizin tuttunuzda altyapı yok diyor ise;

    tt nin bbk - uavt kodu ile tuttuğu servis verilebilirlik kaydı var sizin daireninkinin karşılığı boştur çözüm olarak 2 yol var

    1) btk şikayet kaydı açıp şu dairede altyapı var gözükür iken (ilgili dairenin uavt kodunu verin), aynı binadaki benim şu dairede (sizin dairenin uavt kodunu verin) altyapı gözükmemektedir. ilgili tanımların yapılmasını talep ederim diye yazın,

    bu şekilde benim köydeki evde balkonumdan telefon kablosu geçtiği halde servis verilebilirliği silmişler btk ile tanımlattım ve turknet de bağlattım (geçen yine bir btk kaydı açtım vdsl yok diye bbk ile servis verilebilirliği silmişler geri tanımlayın diye tekrar açtım - btk şikayetleri artık mailleşme gibi sürekli soru cevap haline dönmüş güzel olmuş tavsiye ederim :) ) - şikayet kaydını ttnet e açacaksınız

    2)altyapı gözüken daire den başvuru yapın, kablonun ucunu sizin daireye bağlayın (bu aşırı kestirme yol - saha dolabında port yok durumu harici)




  • İnternet bu akşam daha da rezil bir durumda. Ayda 76 lira verip kullandığımız sözde internet hizmeti bu durumda.



  • istanbul/pendik

    Son zamanlarda inanılmaz yavaş akşam saatleirinde.




  • 
Sayfa: önceki 778779780781782
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.