Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (778. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.276
Cevap
307
Favori
874.780
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 776777778779780
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM bakabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • WightPro W kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, evet istediğiniz işlemi gerçekleştirebilirsiniz. Dört ay boyunca altyapınızın desteklediği hızları arkadaşını getir kampanyamız kapsamında ücretsiz olarak kullanabilirsiniz. Daha sonra paketinizi eski hız değerlerinize çekerek 35 Mbps'lik hizmetimizi 75,99 TL'ye alabilirsiniz.
  • Kiivii kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistem üzerinde güncelleme yapıyorduk. Bu yüzden OİM ve MOİM servislerimizden kayıt oluşturamadınız. Güncellememizi tamamladık ve artık sorununuzu bize kayıt açarak iletebilirsiniz. Hemen gerekli kontrollerimizi yaparak size yardımcı olmaya çalışalım. Ortada bir sorun varsa gidermek için elimizden geleni yapalım.
  • hilmi3353 H kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, arkadaşlarım sizin için bu konuyu ilgili uzman ekip arkadaşlarıma iletmişler. Biz gerekli iş takibini yaparak ortada bir hatamız varsa gidermeye çalışırız. Siz bu süreçte sadece bizden haber bekleyin.
  • Merhaba,

    @TurkNetDestek Söze allah hepinizin belasını versin diyerek başlıyorum. 2005 yılından beri bireysel olarak internet kullanırım. 15 yıldır yaşamadığım sorunları bana yaşattınız. Her oluşan hatada topu hemen turk telekoma atıyorsunuz. Ben turk telekoma para ödemiyorum, turknet olarak size para ödüyorum. Haftada bir internetim kesiliyor ve en hızlı çözülen arızam 5-6 gün sürüyor. Oturun bir toplantı yapın düşünün biz ne yapıyoruz diye? Her açtığım destek kaydına salak saçma otomatik cevaplar. Devam eden arıza kaydıma internetinizin son 5 saattir sorunsuz olduğunu ve kullanabildiğinizi görüyoruz diye kapatıyorsunuz tekrar ben açınca bütün süreci baştan başlatıyorsunuz. Yani bilerek yapsanız bu kadar baştan savma salak saçma iş yapamazsınız gerçekten. Arıza kaydımı Çözerseniz ekime çözmezseniz kasıma kadar artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Syl4r -- 18 Eylül 2019; 17:45:5 >
  • Ben de en sonunda pes ettim ve kablonet abonesi oldum. VDSL 88/4 paketine ödeyeceğim ücretin 4 lira fazlasına (TV Kutusu ve Modem dahil 90 ₺'ye) 100'ünüzü Güldüren Kampanya üyeliği için başvuruda bulundum. Telefonda karşında konuşabileceğin bir muhattap bulabilmek ne kadar güzelmiş.

    Üstelik 00:00 - 19:00 arası 100 MBit, 19:00-00:00 arası 25 MBit internetin yanında KabloTV Üst Paket + Altın Sinema Paketi ve cihazların kirası dahil
    https://www.turksatuydunet.com/uydunet-kampanya/100-gulduren-kampanya

    ✓ Ücretsiz kurulum ve aktivasyon
    ✓ En Düşük Şikayet Oranına Sahip İnternet Servis Sağlayıcısı
    ✓ Türkiye’nin en hızlı internet operatörü zirve ortağı
    ✓ Her şey dahil net fiyat!
    ✓ Sabit Fiyat Garantisi!
    ✓ Fiber Altyapı
    ✓ HD ve 4K/UHD Yayın Kalitesi
    ✓ Kullanımız süresince Ücretsiz Teknik Destek
    ✓ Ödüllü Müşteri Hizmetleri
    ✓ Taşındığınız adreste altyapı yoksa kampanya çıkış bedeli yok!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozayturay -- 18 Eylül 2019; 18:37:39 >




  • Turknet Sorunları .

    Turktelekom üzerinden turknet e geçmeye karar verdim.

    Turknete yaklaşık 8 ay önce abone oldum. ilk 4 ay hızım teknik bilgiler ekranında gördüğüm 45 mbit civarındaydı.

    Son 2 aydır teknik bilgiler ekranından ve modem arayüzünden baktığımda 25 mbit civarında görüyorum.

    Destek kaydı açtılar turk telekom apartmana kadar olan kısımda problem olmadığını, apartman içerisinde kontrol etmemiz gerektiğini söyledi.

    Elektrikçiyi çağırdım ve apartmanın ilk kutusunda modemimi taktım ve 53 mbit hız gördüm. elektrikçi, evime gelen kablo üzerinde işlem yaptı ve 40 mbit civarına yükseltti.

    Şimdiki sorunum şu : 40 mbit modem ve turknet online işlemler teknik bilgiler ekranında görsemde

    Speedtest yaptığımda 15 mbit i geçmiyor bağlantım

    ancak upload değerim modem ve teknik bilgilerde 19 mbit olarak yer alıyor.

    speedtest üzerinde ise 16 mbit civarında değer alıyorum.

    MUHTEMELEN PORT DEĞİŞTİRDİLER. YADA BİŞEY YAPTILAR. TEKNİK BİLGİLER İLE GERÇEK DEĞERLER BİRBİRİNİ TUTMUYOR.

    SORUNUMUN ÇÖZÜLMESİNİ TALEP EDİYORUM.

    UMARIM DİĞER ARKADAŞLAR İÇİN FAYDALI OLUR.




  • ozayturay O kullanıcısına yanıt
    5 mbps upload'ı unutmuşsunuz hocam 😅
    Hayırlı olsun tekrardan.
  • Arkadaşı özellikle ballandıra ballandıra anlatıp aldırdığım turknet 6 gündür internet veremiyor aynı zamanda çözemiyor turknet sorun yok diyor turk telekom sorun yok diyor arkadaş bin pişman herkeste ayrı bir sorun bu ne rezillik ya...
  • Merhaba Türk-Net Destekteki arkadaşım. Benimde maalesef 3-4 ay sonra yine bir sorunum oldu. Lütfen ilgilenir misin? Ben 16 Mbps den 35 Mbps VDS ye geçiş yaptım Online işlemlerden. Ve geçiş işlemimin sonunda 35 Mbps ye kadar kullnımımı yapmaya başladım. Modem değerlerimde çok iyi idi. SNR değerleri 34 upload 27 download Hat zayıflamasıda Upload 0 db Download 10 db di . Hat değerleri harika idi. İki gün sonunda max hız değerlerimi 24 mbps ye düşürdüler ve SNR ve hat zayıflaması değerleri yerle bir oldu. modemde kopmalar meydana geldi. SNR değerleri Upload 22 download 7 hat zayıflaması upload 0 download 38 db oldu. Bu nasıl değerlaer. Dün ise hız 20 mbps düştü SNR ve hat zayıflama değerleri acayip karışık. Aşağıda hat değerlerini fotolarını paylşıyorum. Telekomdaki arkadaşlar mı oynuyor bu değerlerle. Yoksa kabloları mı değiştirdiler. İlk iki gün hiçbir sıkıntı yok. Sonra ki günler hep sıkıntı. Modem ve ankastreden eve hatta bir şey yok. Arıza kaydı açtık. Zekeriya KALEMLER 535 839 78 44 Destek kayıt no: 28164472 Lütfen hat değerlerini inceleyin.

    İlk Gün Değerleri:TurkNet Destek Burada

    Son Gün Değerleri : TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batmanzek -- 19 Eylül 2019; 10:12:45 >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İstabul Esenyurtta Netgalaksi 75 mbps paket kullanıyorum İnternet hızı (Özelliklede akşamları)çok dalgalı 3-5 mbps ye kadar düşüyor doğru düzgün bir yere bağlanamıyoruz vede IPtv kullanamıyorum , aradığımda altyapı ve yoğunluktan olduğu söyleniyor,
    Port değişiliği yapın diyorum ya boşta port yok diyorlalar yada Telekom ekipleri gelip hatta bakıp birşey yok modemi değiştirn kabloya bakın vs. diyip gidiyorlar,
    Altyapım 75-80 mbps arası destekliyordu son 2 aydır bu değer sürekli düşüyor şuan 39-40 a kadar düştü,
    Daha önceden Turknet kullanmıştım benzer sorunlar vardı tekrardan geçiş sağlasam Sanırım aynı sorunları yine yaşarım ? yada bulunduğum bölgede yapa geldiyse geçiş yapabilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batmanzek

    Merhaba Türk-Net Destekteki arkadaşım. Benimde maalesef 3-4 ay sonra yine bir sorunum oldu. Lütfen ilgilenir misin? Ben 16 Mbps den 35 Mbps VDS ye geçiş yaptım Online işlemlerden. Ve geçiş işlemimin sonunda 35 Mbps ye kadar kullnımımı yapmaya başladım. Modem değerlerimde çok iyi idi. SNR değerleri 34 upload 27 download Hat zayıflamasıda Upload 0 db Download 10 db di . Hat değerleri harika idi. İki gün sonunda max hız değerlerimi 24 mbps ye düşürdüler ve SNR ve hat zayıflaması değerleri yerle bir oldu. modemde kopmalar meydana geldi. SNR değerleri Upload 22 download 7 hat zayıflaması upload 0 download 38 db oldu. Bu nasıl değerlaer. Dün ise hız 20 mbps düştü SNR ve hat zayıflama değerleri acayip karışık. Aşağıda hat değerlerini fotolarını paylşıyorum. Telekomdaki arkadaşlar mı oynuyor bu değerlerle. Yoksa kabloları mı değiştirdiler. İlk iki gün hiçbir sıkıntı yok. Sonra ki günler hep sıkıntı. Modem ve ankastreden eve hatta bir şey yok. Arıza kaydı açtık. Zekeriya KALEMLER 535 839 78 44 Destek kayıt no: 28164472 Lütfen hat değerlerini inceleyin.

    İlk Gün Değerleri:

    Son Gün Değerleri :
    Teleom teknik ekip geldi ve arıza şimdilik düzeltildi. İnşallah artık sıkıntı çıkmaz. Telekom Hat değerleri aşağıda dır.

    TurkNet Destek Burada




  • arkadaşım engelli.bahçelievlerde oturuyor başvuruyu 2 gün önce yaptı. hala kullanıcı adı şifre gelmedi dediler ne zaman gelir.
  • @TurkNetDestek bunü hız sorunumla alakalı Türknet tarafından arandım.VAE olan alt yapımın YAPA ya olan geçiş sebebinin Türknetin sattığı modeme (Asus AC51/AC750) geçiçi olarak VDSL hizmeti veremediklerini söylediler ve başka bir modem alıp VDSL olarak kurulum yaptığımda VAE ye geçiş işlemlerini gerçekleştirebileceklerinden bahsettiler.Türknet desteğin her telefon açtığında farklı bir sebep sunduğundan emin olamıyorum.Yeni bir VDSL modem aldığımda sorun çözülecek mi emin değilim yardımcı olur musunuz bu konu hakkında.

    Türknet Destek Kayıt No: 28158236
  • Turknette 100 mbit hız 70 dediniz 3 ay önce altyapı olmadığı için16mbit aldım şuan altyapı var ama 50 mbit istediğimde 95 lira istediler netgalaksiye geçiyorum aynı paket 50 mbit 70 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar turk telekomdan turknete geçiş yaptim hattim adsl destekliyor ama turk telekomda paketim vdsldi hizim adsl hiziydi evi tasidigimiz icin onlarda sadece paketin hizini düşürmüşlerdi neyse bugün turknete geçis oldu modemim vdsl tp link td-9970 ttnetin verdiği modemi resetledim kurulum yapiyorum turkneti vs yaziyorum duzgunce. Basarili diyor ama ip alamiyorum modem arayuzunde modulasyon turu vdsl yaziyor benim paket adsl her neyse evdeki adsl modemi takiyom onda dsl isigi bir turlu yanmiyo ama vdsl modemde sinyal var. Ne yapmamm lazim turknet yardimci olmuyo hat vdsl gozukuyo modemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lev-trocki06 kullanıcısına yanıt
    Kurulum yapar iken TT harici iss diye tık attınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rerman kullanıcısına yanıt
    sorunun kaynağı TT personeli portunu TT abonesine verip bozuk portu sana kakaladı yada bakım esnasında senin portu devreden çıkarttı takmayı unuttu yada bıraktı gitti...
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Evet yaptim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lev-trocki06

    Arkadaşlar turk telekomdan turknete geçiş yaptim hattim adsl destekliyor ama turk telekomda paketim vdsldi hizim adsl hiziydi evi tasidigimiz icin onlarda sadece paketin hizini düşürmüşlerdi neyse bugün turknete geçis oldu modemim vdsl tp link td-9970 ttnetin verdiği modemi resetledim kurulum yapiyorum turkneti vs yaziyorum duzgunce. Basarili diyor ama ip alamiyorum modem arayuzunde modulasyon turu vdsl yaziyor benim paket adsl her neyse evdeki adsl modemi takiyom onda dsl isigi bir turlu yanmiyo ama vdsl modemde sinyal var. Ne yapmamm lazim turknet yardimci olmuyo hat vdsl gozukuyo modemde
    Arkadaşlar sorun çözüldü turknetin gönderdiği kullanıcı adını kurulumda girerken kutucukta olan noktaları silmediğim için kurulum olmuyormuş kullanıcı adı yazınca noktalar görünmez oluyor diye farketmedim silip yeniden yazdığımda oldu baya bir stres yaşadım ama internetim 2 günde bağlandı forumda olumsuz yorumları düşündükçe salaklık ettim diyordum ama şuan oldu bağlandım tabii bunda internetim hali hazırda bağlı olduğu için süreç hızlı ilerledi bakalım ttnet aşşağıdan portu çıkarmaya gelecek mi gelirse engel oluyim mi




  • 
Sayfa: önceki 776777778779780
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.