Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (776. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil1 Android
5 sn
39.345
Cevap
308
Favori
876.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 774775776777778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    0212 li numarayı aradım evet borcunuz yok yanlışlık yapmışız ama dosya artık avukatta yapacağımız birşey yok diyolar şaka gibi ya. BTK şikayeti işe yarar mı acaba.
  • hilmi3353 H kullanıcısına yanıt
    Valla ben bağlantıyı kurdurdum sana. Dene şansını btk ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yahu tekele düşen bir tane öc adlı bir internte firmasını kullanıyoruz. Adamlar canları sıkılda intenrneti kesiyor daha demin interne çevirmeli internet gibi idi. hiç sorun yaşamayacağımı bilsem direkt türknete geçeceğim ama bu kadar yorumlar yazıyorlar internetsiz 9-10 gün kalmak istemiyorum. Ayrıca başvuru sayfasına girdiğimde hizmet numarası yazıyor. ve bilerek olacak ki şu an kullandığım öc adlı internet firması lanet andavalon adlı firma hizmet numarasını bana vermiyor. başvuru yapamıyorum. yeter artık her hafta interneti yavaşlatıyorlar bir utanmadan site test sayfasında sorun yok 13 hız alıyorsunuz diyorlar. sorun yaşamayacağımı bilsem gözümü kırpmadan türknete geçeceğim de işte insan ben ne bok yedim demek istemiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    @turknetdestek

    Yapa müşterisi, oyun moduna rağmen yüksek ping testler kablolu.
    Bir kontrol edebilir misiniz ?
    sayın,kütahyalı,(profil yapa,) (mod oyun,) (ping 32.) HIZ (indirme 16.8,) (yükleme 4.5.) durum bu selamlar.
  • sn. kütahyalı bu sabah cmd üzerinden almış olduğum ping değerlerini ekran alıntısı ile sizinle paylaşmak istedim.

    karşı tarafın server' sunucularından hattıma gelen ping değerleri
    TurkNet Destek Burada

    hayırlı sabahlar olsun.
  • Sorunu olanlar yazsın lutfen ping paylaşımıbi başka yerde yapın. forum sahibi ne dönüş yaptı ne de sorunum çözüldü .Birazdan ttnete gidiyorum.Gecis içinde kaç gün beklerim Allah bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11.09.2019 da taahhüdüm bitti 12.09.2019 da türknete geçiş yaptım. 16.09.2019 internetim geldi fakat 35 hıza göre değil adsl 16 hıza göre artı sabit tekefon hattım kesildi. İnternetim var şu anda ama niye vdsl hızında değil modemim de vdsl. Kaç kere kayıt açtım 2 gündür bekliyorum baklım ne olacak
  • Sabahın 10:00'unda arıyorlar ve hemen kapatıyorlar yetişemiyorum bile telefona, tekrar ertesi gün aynı saatte yine aynı işlemi uyguluyorlar. Facebook üzerinden yazdığımda tekrar aranma talep ediyorum diye en kısa sürede aranacaksınız diyor ve başkada cevap vermiyor müşteriye değeriniz buysa bir daha size uğranmaz.
    Bu arada size bunu neden yaptıklarından belirteyim fatura bedelini ilk ay hemen çıkarıyorlar şimdi hemen hattı kapattırsak geri alacağımız iadeden kısmaya çalışıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spentime -- 17 Eylül 2019; 12:11:2 >
  • altyapı sorgulaması için müşteri hizmetlerini arayım dedim resmen kara kutu gibi bağlanmak imkansız
  • mgunseven M kullanıcısına yanıt
    Bir bakıma iyi olmuş hocam. Zaten yanlış ve yalan bilgi veriyorlar.
  • Mesai saatinde arıyorlar sürekli. Açamıyorum telefonu... Aynı dert bende de var hocam inanın.
  • Müşteri no 1387579 12:18 17/09/2019 tarihinde iptal başvurusu 02122165560 numaralı hatta faks yollanmıştır.Kısa zamanda iptalini istiyorum.Lütfen ilgilenin..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bonjurkes -- 17 Eylül 2019; 14:32:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turuncu_ kullanıcısına yanıt
    BTK şikayet ettim paşa paşa kendileri arayacaklar.
  • 12.25 gibi internetim gitti modemden ip alamıyorum son zamanlarda cok sık yaşanmaya başladı. Bu problemin sebebini öğrenmek istiyorum. Müşter hizmetlerine de bağlanamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aboneliği sonlandırmak için iptal kaydı oluşturdum. Ancak müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız. Fax ları muhtemelen kapalı.
    Nasıl halledicez. onlar iptal kaydı için dönüş yapıyorlar mı?
  • YAPA istiyorum
  • TurkNet Destek Burada falan değil maalesef. :(
  • Merhaba, tüm aramaların belirli çaldırma süreleri var. Bu belirlenen süreyi doldurmadan arkadaşlarım telefonu kapatamazlar. Yanii çaldır kapat gibi bir şey söz konusu olamaz... Diğer kanallarımızdan bize ulaşmışsınız. Arkadaşım size doğru bir bilgi vermiş. Çünkü sadece arama bekleyen siz değilsiniz. Bir çok kullanıcımızı arayarak bilgilendirmek zorundayız. Sizi aradıktan ve ulaşamadıktan sonra diğer kullanıcılarımızı aramak zorundayız. Arkadaşım da bunları bilerek size bilgi vermiş. En kısa süre içerisinde demesinin sebebi ise gün içerisinde aranıp ulaşılamayan kullanıcılarımızı gün içerisinde tekrar bir defa daha arıyoruz.
  • mgunseven M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, altyapı sorgunuzu aslında kolay ve hızlı bir şekilde kendiniz yapabilirsiniz. Sadecehttps://turk.net/internet-hiz-altyapi-sorgulama/ web sitemize girerek adresinizi doğru bir şekilde girmeniz yeterli olacaktır.
  • bonjurkes kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. İptal dilekçeniz elimize ulaşmış. Arkadaşlarım gerekli kontrollerini yaptıktan sonra sizi arayıp sözlü onayınızı aldıktan sonra hizmetinizi iptal edeceğiz.
  • 
Sayfa: önceki 774775776777778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.