Bildirim
TurkNet Destek Burada (722. sayfa)
Kono USB Şarj Portlu Seyahat Dizüstü Bilgisayar Sırt Çantası Suya Dayanıklı İş Bilgisayar Çantası Okul Çantası Kadın Erkek Günlük Sırt Çantası 15,6 İnç Dizüstü Bilgisayara Uygun, gri, M : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B07ZVLPKZ7
9 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
-
şerefsiz bunlar benimde aynı durum var turk telekom portları değştiriyor -
-
-
Düştüğüm hallere bak neyss
Sevgili Turknet beni artik birakin sizden ayrilmak.istiyorum hattimi iptal edemiyorum ve faturalandiriyorsunuz 1 ay once faksimi yolladim telefondan kayit biraktim ne arayan var ne soran illa ihtar mi cekeyim tuketici mahkemesine mi basvurayim bu hatti iptal etmek icin ne yapmaliyim muhattap yok geri donüs yok forum sitelerinde muhattap ariyorum kendinize gelin ve istegimi yerine getirin gercekten sabrimin sonuna geldim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Destek kaydı no 26658270. Nakil basvurumla ilgili bugun 10 temmuz a randevu verildi , sabah saatlerinde bi ekip arayıp tam adresimle ilgili bilgi istedi, kurulum icin gelmelerini beklerken ses cikmayinca arandığım numarayı arayıp nakil için kuruluma gelincekti diye hatırlattım. Fakat ben kuruluma gelinmesini beklerken bana turknet üzerinden ariza kaydı oluşturmam gerektiğini söyledi kuruluma gelmeleri icin. Ben zaten başvuruyu yaptim randevu verildi gelip kurulum yapılması gerekmiyor mu , kaç hafta oldu interneti kullanamıyorum nakil problemi yüzünden. Sorunum çözülmezse ilgili yerlere şikayette bulunacağım.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kacanga899 -- 10 Temmuz 2019; 16:27:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Randevu verilip kurulumun yapılmamasının arıza kaydı oluşturmam gerektiğinin soylenmesinin hic bir mantikli aciklamasi yok haftasonundan once internetim nakil talebinde bulunduğum adreste kurulum yapılmazsa aboneligimi sonlandiracagim haftalardır internetten faydalanamiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kacanga899 -- 10 Temmuz 2019; 16:33:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba ,quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhabalar, müşteri numaranızı bana PM üzerinden iletir misiniz? Ben sizin tüm sorularınızı cevaplamaya çalışacağım.
Acaba firma yakın zamanlarda upload paketi altında bir kampanya yapabilirmi. Yada şöyle söyleyeyım upload paketi satın alma imkanımız olacakmı superonlinede oldugu gibi -
quote:
Orijinalden alıntı: Snac Twingum
75.99 denilen Fatura niye 85TL geliyor. Paket 35'e kadar limitsiz. Geçen ay zam ile 75.99TL geldi, bu ay 85TL, Öbür ay allah kerim.
Bana Fatura detaylarındaki KDV, ÖTV, 100dk fiyatlarını göstererek bunu da anlatamazsınız ama bir deneyelim.
Ülke de her şeyimizi Tüketici Mahkemesine taşıyoruz. Müşteriye karşı hep yerse, kaçı şikayetçi olacak ki..
Not:
O 100dk için her ay 1 mail alıyorum. Hani kullanacağımdan fln değil de, o hizmeti de zaten veremiyorusunuz. Her ne kadar TT kaynaklı deseniz de, bu aboneliğinize geçtiğimden beri fatura ediliyor mis gibi..
Merhaba xxxx ben xxxx Telefon başvurunuz yapılmak istendiğinde Türk Telekom kaynaklı hata almaktadır. Hatanın giderilmesi için ve hata detayı hakkında Türk Telekom ile yazışmaya başladık süre bilgisi verilmemektedir. Konuyu biz takip ediyoruz. Şu aşamada bir sey yapmanıza gerek yok gelişme olduğu taktirde size bilgi verilecek. Teşekkürler. .
quote:
Merhaba xxxx. Sistemsel bir hatadan dolayı size 75.99 TL olarak yansıması gereken faturanız 85,99 TL olarak yansıtılmıştır. Şu anda bir işlem yapmanıza gerek yok. Konu ile ilgili birime iletildi. Gerekli düzeltmeler en kısa sürede yapılacaktır.
Eğer ciddi şekilde hakkınız gasp ediliyorsa, ücretini ödediğiniz hizmet üzerinden lafınızı esirgemeyin.
Küfür/Hakeret olmadıkça abanın, bu ülke de başka türlü hakkınızı ne arayabiliyorsunuz ne de alabiliyorsunuz.
Sesimizi çıkarmayıp ödesek o hatanın farkına bir allahın kulu varmayacak ama..
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Snac Twingum -- 10 Temmuz 2019; 18:43:9 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Her zamanki gibi yine faturalandırma işlemlerinde hata olmuşmuş.quote:
Orijinalden alıntı: Snac Twingumquote:
Merhaba xxxx. Sistemsel bir hatadan dolayı size 75.99 TL olarak yansıması gereken faturanız 85,99 TL olarak yansıtılmıştır. Şu anda bir işlem yapmanıza gerek yok. Konu ile ilgili birime iletildi. Gerekli düzeltmeler en kısa sürede yapılacaktır.
Eğer ciddi şekilde hakkınız gasp ediliyorsa, ücretini ödediğiniz hizmet üzerinden lafınızı esirgemeyin.
Küfür/Hakeret olmadıkça abanın, bu ülke de başka türlü hakkınızı ne arayabiliyorsunuz ne de alabiliyorsunuz.
Sesimizi çıkarmayıp ödesek o hatanın farkına bir allahın kulu varmayacak ama..
Alıntıları Göster
Arka planda konuyu takip ediyorlarmışmış
4. faturam 3'ü hatalı çıktı.
Ya arkadaş neden biz sürekli bu adamların peşinde koşuyoruz?
Girip faturamı ödiycem, her ay boşu boşuna kayıt aç, twitter'dan yaz.
Basit bir iş ya, şunu da yapın artık.
-
bugün online işlem sayfasında faturayı ödeyemedim, tutar girilmelidir gibi bir hata mesajı çıktı. faturayı borç sorgulama sayfasından ödemem gerekti. -
Sizin yaşadığınız sorunu ben de yaşıyorum. Port değişimi olduğunu düşünmüyorum. Kabloların da bir anda bu kadar fazla noise verebilmesini mantıklı bulmuyorum. Turknet kaynaklı olabileceğinden şüphe duyuyorum. 140 mbps destekleyen hattım şu anda 8.2 dB snr ile 70 mbps destekliyor. Daha önce hiçbir sorun yokken snr değişimi yaşamıştım ve bunun hakkında konu da açmıştım. Ankastre kutusunu kontrol ettikten sonra ve Türk Telekom ekipleri ile görüştükten sonra konu hakkında bilgilendirme yaparım. Bu arada ulaşılabilir hızın değişimini canlı olarak yakalayabildim. Türk Telekom tarafından bağlı olduğum kutuya bir müdahale gerçekleşmedi ve bina içi kablomu da hızlı bir şekilde kontrol ettim. Herhangi bir kopma veya hasara rastlamadım. Bu kadar ani bir şekilde gerçekleşmesi bende şüphe uyandırdı açıkçası.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende turknet kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama umursamiyorlar zaten millenicoma taşıma başvurusunda bulunduğum için üstüne düşmedim
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
An itibariyle İstanbul Kartal ikametimde internet gitti. Son bir haftadır ipin ucundaydı şimdi hepten gitti. Zam yapmayı biliyorsunuz bari adam gibi stabil bir internet hizmeti verin. Yeter artık. Bilgilendirme yapma zahmetinde bile bulunulmuyor. Aboneleri yolunacak kaz olarak görmekten ne zaman vazgececeksiniz?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Benimde gitti. Sanırım genel bir sorun var. Ne olacak firmalar kontrolsüz büyürse böyle olur. Daha geçtiğimin 2.gününde başladı sıkıntılar. Sanki uzaya mekik yolluyoruz altı üstü sorunsuz bir internet bağlantısı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yine internet yok ya millet uzaya koloni kurdu biz halen adsl sorunları ile ugrasıyoruz vallaha siz adamı kanser edersiniz ya
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İst/ pendik saat 01:15 den itibaten yok son zamanlarda çok olmaya başladı.. iyice sıktı artık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belirttikleri son ödeme tarihinden önce ödememize rağmen 25 TL kesinti ücreti yansıtmışlar müdahale edemiyoruz diye de dönüş yaptılar. Yarına kadar dönüş yapılmaz ise direk dava bunlara bu fırsatı vermemek lazım ! -
çok açık ve net port değiştiriyolar daha öncede yaşadım bu durumu 1 hafta uğraştırdılar btk özelyonetim derken saha dolabına ve kablolarına hiç dokunmadan sadece bağlı bulunduğum telekom müdürlüğünün santralinden arayarak hat değerlerim eski haline dönmüştü ekibin hiç bi müdahalesi olmamıştı hatım bağlandığından beri resmen dansöze döndürdüler bunlar kaydedebildiklerim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memet0864 -- 11 Temmuz 2019; 11:59:31 >
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X