Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (720. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (6 Mobil) - 3 Masaüstü6 Mobil6 Android
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.763
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
66. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: limonlusoda

    Şimdi burada ne demek isteniyor anlayan var mı arkadaşlar.






    Alıntıları Göster
    Sevgili görevli şu ana kadar belirtilen tarih ve saat de dahil hiç bir görevli ne geldi nede bilgi verildi ilgilenmeniz mümkün mü acaba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hat değerlerim resimdeki gibi. ttnet ten geçiş yaptım. hat zayıflaması 0 dı ttneyken. şimdi ise böyle ve her gün en az 2 defa internet kopup tekrar geliyor...


    TurkNet Destek Burada
  • portunu değiştirmişlerdir büyük ihtimalle
  • Son 1-2 aydır stabil internet adına hiçbir şey yok. Son kez destek kaydı bıraktım, kopma sorunları yine düzelmezse Türknet iptali sunacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: limonlusoda

    Sevgili görevli şu ana kadar belirtilen tarih ve saat de dahil hiç bir görevli ne geldi nede bilgi verildi ilgilenmeniz mümkün mü acaba.

    Alıntıları Göster
    Keşke bir kere bile cevap yazsanız bilgi verseniz bizde memnuniyetimizi belirtsek. Konu neden açıldı anlamakta zorlanıyorum zaten telefon da muhatap bulamıyoruz online destekten de mantıklı bir cevap da gelmiyor.

    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi limonlusoda -- 8 Temmuz 2019; 23:6:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt
    Sizin şu an dsl ışığı yanmıyor ve teknik bilgiler sayfasında hız değerleri var ise (ki sanırım var) TT ekipleri senin portu yanlış haneye bağlamış (teknik bilgilerde ki hız bilgisi anlık geliyor)

    O yüzden destek kaydının içine benim dsl ışığım yanmıyor TT ekipleri portu yanlış haneye bağlamış diye yaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğinizi yazdım. Ama dediğim gibi beni ne arayan ne de zilimi çalıp bilgi veren oldu. Bakalım olay nasıl gelişecek teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turknet'in netflix bağlantısında yoğunluk mu var? bir kaç gündür netflix hep 720p civarında çalışıyor, uygulama içindeki ağ testinde 20mbps sonuç almama rağmen görüntü hiç 1080p'ye çıkmadı.
  • Ankara turknet yine internet yok hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dun sabahtan beri benimde internetim yok bakim varmis yarin sabah gelicekmis 2 gun bakim mi olur arkadas hangi devirdeyiz faturayi gec yatirsan 2 gun hemen kapiyolar interneti benim kullanmadigim 2 gune nolcak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size internetimin kapatılması için iptal faksı çektim. Ulaştığına dair çıktı da aldım. Yalnız faksın size ulaştığına dair sizden bir cevap gelmedi. Son durum nedir. Hattım ne zaman kapatılacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle geç geri dönüşüm için kusura bakmayın. Ben şu an hizmetinizi kontrol ettim. Sizin yaşadığınız sorun bölgenizde gerçekleşen genel arıza sebebiyle yaşanıyor. Sadece biz değil diğer İSS kullanıcıları da bu sorunu yaşıyor. Konu ile ilgili arkadaşlarım sizi zaten açmış olduğunuz destek kaydınız üzerinden bilgilendirmişler.

    Hizmetiniz hala aktif hale gelmemiş. Bunun için ben tekrar destek kaydı oluşturdum. Arkadaşlarım konuyu yerel operatör tarafı ile görüşüp en kısa süre içerisinde size geri dönüş yapacaklardır.
  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden ulaşırsanız size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Mchtk. M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, aramıza hoş geldiniz Aktif alt yapımızdasınız... YAPA santrallerimiz içerisinden hizmet alacaksınız ve alabileceğiniz maksimum hız değerleri ile kullanım gerçekleştirebileceksiniz. Ekran görüntülerinden görüldüğü üzere sizin ulaşabileceğiniz maksimum hız değeri 13 Mbps'e kadardır. Alt yapınız daha yüksek hızları desteklemediği için siz bu hızdan fazlasını şu an için alamazsınız.
  • ista1907 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi aramızda görmekten mutluluk duyacağız

    1- Geçiş işlemlerinde kendi üzerinize yapamazsınız. Direkt annenizin bilgileri üzerinden işlem gerçekleştirmeniz gerekiyor.
    2- Alt yapınızın desteklediği kadar maksimum hızları sizlere verebiliyoruz. İsterseniz alt yapı sorgunuzuhttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemiz üzerinden hızlıca yapabilirsiniz.

    Eğer komşularınız sorunsuz bir şekilde bizi kullanabiliyorsa, sizin de iç tesisatınız güçlü ve sağlamsa sorunsuz bir şekilde siz de kullanabilirsiniz.




  • kirwana K kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bir iç kapı numarasına sadece bir hizmet verilebilir. Diğer İSS'teki hizmetiniz iptal edildikten sonra bize sıfırdan başvuru yapabilirsiniz.
  • limonlusoda L kullanıcısına yanıt
    Size yazmış olduğunuz diğer yorumunuzdan cevap vermiştim. Yardımcı olabilmek için elimden geleni yapıyor olacağım. Bana PM üzerinden ulaşıp konuyu detaylıca anlatabilir misiniz?
  • yagiz456 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorun yaşadığınız zaman içerisinde bize hızlıcahttps://turk.net/online-islem OİM üzerinden sık sık kopma ketagorili bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler. Çünkü kopma sorununun birden fazla sebebi olabilir. Kontrol edelim ve size bu konu hakkında daha doğru bir şekilde bilgi verelim. Eğer sorun çözülmez ve sürekli olarak devam ederse bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım.
  • t3rminator kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Kopma sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu durumu detaylı bir şekilde kontrol edelim. İsterseniz bana PM üzerinden ulaşın. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.
  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, isterseniz bu konuyu Netflix tarafı ile görüşebilirsiniz. Netflix tarafının hesap ayarlarında görüntü kalitesi ayarları var. İsterseniz orayı kontrol edin. Bir takılma vs olmuş olabilir. Biz kendi tarafımızda Netflix sunucularımızı kontrol ediyoruz. Bir sorunumuz yok.
  • 
Sayfa: önceki 718719720721722
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.