Bildirim
TurkNet Destek Burada (720. sayfa)
Kuashidai Mini Kamera Dedektörü Mikro Kamera Bulucu Otel Anti Açık Çekim Casus Kamera Kızılötesi Dedektörü : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B09BYYNZF3
20 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
9 Misafir (6 Mobil) - 3 Masaüstü, 6 Mobil, 6 Android
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
66. Sırada
bugün en iyi #8
Giriş
Mesaj
-
-
-
portunu değiştirmişlerdir büyük ihtimalle -
Son 1-2 aydır stabil internet adına hiçbir şey yok. Son kez destek kaydı bıraktım, kopma sorunları yine düzelmezse Türknet iptali sunacağım. -
-
Sizin şu an dsl ışığı yanmıyor ve teknik bilgiler sayfasında hız değerleri var ise (ki sanırım var) TT ekipleri senin portu yanlış haneye bağlamış (teknik bilgilerde ki hız bilgisi anlık geliyor)
O yüzden destek kaydının içine benim dsl ışığım yanmıyor TT ekipleri portu yanlış haneye bağlamış diye yaz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynen dediğinizi yazdım. Ama dediğim gibi beni ne arayan ne de zilimi çalıp bilgi veren oldu. Bakalım olay nasıl gelişecek teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
turknet'in netflix bağlantısında yoğunluk mu var? bir kaç gündür netflix hep 720p civarında çalışıyor, uygulama içindeki ağ testinde 20mbps sonuç almama rağmen görüntü hiç 1080p'ye çıkmadı. -
Ankara turknet yine internet yok hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dun sabahtan beri benimde internetim yok bakim varmis yarin sabah gelicekmis 2 gun bakim mi olur arkadas hangi devirdeyiz faturayi gec yatirsan 2 gun hemen kapiyolar interneti benim kullanmadigim 2 gune nolcak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Size internetimin kapatılması için iptal faksı çektim. Ulaştığına dair çıktı da aldım. Yalnız faksın size ulaştığına dair sizden bir cevap gelmedi. Son durum nedir. Hattım ne zaman kapatılacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar, öncelikle geç geri dönüşüm için kusura bakmayın. Ben şu an hizmetinizi kontrol ettim. Sizin yaşadığınız sorun bölgenizde gerçekleşen genel arıza sebebiyle yaşanıyor. Sadece biz değil diğer İSS kullanıcıları da bu sorunu yaşıyor. Konu ile ilgili arkadaşlarım sizi zaten açmış olduğunuz destek kaydınız üzerinden bilgilendirmişler.
Hizmetiniz hala aktif hale gelmemiş. Bunun için ben tekrar destek kaydı oluşturdum. Arkadaşlarım konuyu yerel operatör tarafı ile görüşüp en kısa süre içerisinde size geri dönüş yapacaklardır. -
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumu bilmenizi isterim. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bana PM üzerinden ulaşırsanız size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışacağım. -
Merhabalar, aramıza hoş geldiniz Aktif alt yapımızdasınız... YAPA santrallerimiz içerisinden hizmet alacaksınız ve alabileceğiniz maksimum hız değerleri ile kullanım gerçekleştirebileceksiniz. Ekran görüntülerinden görüldüğü üzere sizin ulaşabileceğiniz maksimum hız değeri 13 Mbps'e kadardır. Alt yapınız daha yüksek hızları desteklemediği için siz bu hızdan fazlasını şu an için alamazsınız. -
Merhabalar, sizi aramızda görmekten mutluluk duyacağız
1- Geçiş işlemlerinde kendi üzerinize yapamazsınız. Direkt annenizin bilgileri üzerinden işlem gerçekleştirmeniz gerekiyor.
2- Alt yapınızın desteklediği kadar maksimum hızları sizlere verebiliyoruz. İsterseniz alt yapı sorgunuzuhttps://turk.net/kotasiz-vdsl-hizinda-internet/ web sitemiz üzerinden hızlıca yapabilirsiniz.
Eğer komşularınız sorunsuz bir şekilde bizi kullanabiliyorsa, sizin de iç tesisatınız güçlü ve sağlamsa sorunsuz bir şekilde siz de kullanabilirsiniz.
-
Merhabalar, bir iç kapı numarasına sadece bir hizmet verilebilir. Diğer İSS'teki hizmetiniz iptal edildikten sonra bize sıfırdan başvuru yapabilirsiniz. -
Size yazmış olduğunuz diğer yorumunuzdan cevap vermiştim. Yardımcı olabilmek için elimden geleni yapıyor olacağım. Bana PM üzerinden ulaşıp konuyu detaylıca anlatabilir misiniz? -
Merhaba, sorun yaşadığınız zaman içerisinde bize hızlıcahttps://turk.net/online-islem OİM üzerinden sık sık kopma ketagorili bir kayıt oluşturun. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler. Çünkü kopma sorununun birden fazla sebebi olabilir. Kontrol edelim ve size bu konu hakkında daha doğru bir şekilde bilgi verelim. Eğer sorun çözülmez ve sürekli olarak devam ederse bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Yardımcı olmaya çalışırım. -
Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Kopma sorununuzun birden fazla sebebi olabilir. Bu durumu detaylı bir şekilde kontrol edelim. İsterseniz bana PM üzerinden ulaşın. Ben size yardımcı olmaya çalışayım. -
Merhabalar, isterseniz bu konuyu Netflix tarafı ile görüşebilirsiniz. Netflix tarafının hesap ayarlarında görüntü kalitesi ayarları var. İsterseniz orayı kontrol edin. Bir takılma vs olmuş olabilir. Biz kendi tarafımızda Netflix sunucularımızı kontrol ediyoruz. Bir sorunumuz yok.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X