Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (723. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 721722723724725
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 yildir bunlar yuzunden etmedigim kufur kalmadi,her gun net gidiyor artik,hala standart cevap veriyorlar,bunlarin yapacagi is degil kulanmayin gecmeyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekomdan türk net’e daha yeni geçiş yaptım.Geçmez olaymışım altyapı aynı , sorun olmaması lazım ama bir insan müşterisiyle hiç mi ilgilenmez . 04.07.2019 tarihinde açtığım arıza konusunu hala çözemediler gün içinde 50 kere internet kopması sorunu yaşıyorum bazen 10 ‘ar dakikalık kesintiler oluyor bazen ise bir kaç saati buluyor.2 adam yollayıp kontrol ettiremeyip üstüne 2 gündürde cevap vermiyor en kısa sürede iptal başvurusu yapıcağım tamamen rezillik . Youtube da genel müdür yardımcıları o kadar samimi konuşmalar yapıyordu inandık ama hiçbiri doğru değilmiş.


    TurkNet Destek Burada
    TurkNet Destek Burada

    Resimde gördüğünüz gibi utanmadan 2 gündür cevap verilmiyor . Bana bu yazıyı yazdırmak zorunda bırakan sizsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birlik07 -- 11 Temmuz 2019; 13:8:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • turknetin saha ekibi var olduğu ile ilgili somut bir bilgi paylaşır mısınız? açıkçası bu konuda şüphelerim var. TT kendi müşterilerine ait olmayan portlara müdahale ediyor ancak turknet bu konuda sessiz kalıyor!
  • Yine başladı internet gitmeleri ne oluyor can sıkıcı olmaya başladı rekabetçi maçında oyundan atıyor habire.
  • birlik07 B kullanıcısına yanıt
    Welcome to hell,bu turknet tam sinir hastasi firma benim 1 senedir ayni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joyberk kullanıcısına yanıt
    Hepsi ttnet calisani ve cozum uretemiyorlar veya oyle talimat almislar ,turknet sadece masada sahada yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AceVenturA kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu sorunun birden fazla sebebi olabilir. Eğer sorununuz hala devam ediyorsa bize öncelikle konuyuhttps://turk.net/online-islemler/login OİM üzerinden destek kaydı açarak iletin. Arkadaşlarım gerekli kontrolleri yapıp size yardımcı olabilmek için çalışacaklardır.

    Bu arada siz kontrollerinizi yapabilirseniz kablolu bir şekilde bağlı olarak yapın. Daha sağlıklı olur. Belki modeminizin WİFİ ayarlarından kaynaklanan bir sorun nedeniyle sıkıntı yaşıyor olabilirsiniz.
  • magnumm kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,i anlık bir sorun veya planlı çalışma kapsamında internetiniz kesilmiş olabilir. Şu an bir sorununuz var mı?
  • legendsaoplayer kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizin yaşamış olduğunuz sorun muhtemelen modeminizin WİFİ ayarlarından kaynaklanıyor. Eğer ping sorunu bizlik bir sorun olsaydı kablolu bağlıyken sorun yaşıyor olurdunuz. İsterseniz modem üretici firmanızla görüşüp WİFİ ayarlarına manuel olarak müdahalede bulunun. Eğer yine bu dediğiniz sorun çözülmezse üretici firma ile iletişime geçin derim.
  • Snac Twingum kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle bu durumla karşılaştığınız için sizden özür dileriz. Faturalama sisteminde bazı kullanıcılarımız özelinde sorunlar yaşandı. Bu yüzden bazı faturalar hatalı çıktı ve sanırım siz bu kullanıcılarımız arasındasınız. Durumun farkındayız. Size konu ile ilgili zaten SMS ile bilgilendirme yapacağız.
  • Proprietor P kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, son zamanlarda sizin bulunduğunuz bölgede bir çalışma gerçekleştirildi mi?
  • emo5313 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmetinizin tanımlarında bir sorun yaşanmış. Arkadaşlarım bu konuyu sistem üzerinde açık olan kaydınız üzerinden takip etmiş ve gerekli tüm işlemlerinizi gerçekleştirmişler. Şu an hizmetinizi tekrar kontrol ettim ve sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirdiğinizi ve 35 Mbps download 3 Mbps upload hzıları ile bağlantı gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum.
    Yardımcı olabileceğim farklı bir konu varsa bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
  • demirdemirel kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, size çıkan fatura 22/06/2019-01/07/2019 tarihleri arası kullanım gerçekleştirdiğiniz günlerin ücretidir. Eğer bir hata olduğunu düşünüyorsanız bizehttps://turk.net/online-islemler/login OİM üzerinden bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım kontrol etsinler. Size konu hakkında geri dönüş yapsınlar.
  • Miridni kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi iptal etmek istediğiniz için üzgünüz... İptal işlemleriniz için yapmanız gereken tüm işlemlerehttps://turk.net/destek/nasil-yaparim/aboneligimi-nasil-iptal-ederim.html web sitemiz üzerinden ulaşabilirsiniz. İşlemleriniz beklenenden uzun sürerse bana PM üzerinden ulaşın. Ben size yardımcı olmaya çalışacağım. Umarım yollarımız ileride tekrar kesişir. İyi günler dilerim.
  • 85 lira gelmesi gerek fatura ücretim 95tl olarak gözüküyor. Yardımcı olur musunuz. @TurkNetDestek

    Destek kaydı no:26822597



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerFulWho -- 11 Temmuz 2019; 15:27:53 >



  • Bu sorunla ilgilenip, destek olmayı düşünüyor musunuz?
    https://twitter.com/estremotr/status/1149234578722381835
  • kacanga899 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, sizi bugün ekiplerimiz dört kere aramışlar. Öğlenden önce iki kez aradıklarında telefonunuz kapalıymış. Daha sonra telefonunuz açılmış ancak aradığımız zaman hat direkt olarak meşgule düşüyormuş. Bu yüzden müsait olup olmadığınızı bilemediğimiz için size gelemiyoruz.
  • coolhearts kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, keşke bu sadece bizim elimizde olsaydı... İnanın siz değerli kullanıcılarımız için yapmayı çok isterdik ancak bu durum bizlik bir şey değil :( Biz kendi elimizden geldiği kadarıyla YAPA santrallerimiz içerisinden hizmet alan kullanıcılarımıza alabildikleri kadar upload hızlarını veriyoruz. Keşke VAE'de de verebilseydik...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, size çıkan fatura 22/06/2019-01/07/2019 tarihleri arası kullanım gerçekleştirdiğiniz günlerin ücretidir. Eğer bir hata olduğunu düşünüyorsanız bizehttps://turk.net/online-islemler/login OİM üzerinden bir destek kaydı açın. Arkadaşlarım kontrol etsinler. Size konu hakkında geri dönüş yapsınlar.
    Aboneligimi 22-6 tarihinde iptal ettik neyin faturasi bu
    TurkNet Destek Burada
    Olmayan kullanimin faturasi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • emre1393 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, OİM'de fatura ödenmek istendiğinde bir hata alıyordunuz. Evet, bu durumu fark ettik ve gerekli çalışmalarımızı gerçekleştirdik. Şu an faturalarınızı ödeyebilirsiniz. Bir sorun yok. Anlık olarak yaşadığınız sorun için sizden özür dileriz. bir daha yaşatmamak için elimizden geleni yapacağız.
  • 
Sayfa: önceki 721722723724725
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.