Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (573. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.931
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 571572573574575
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Superonline 8 mbit ADSL kullanıyordum daha üst hızları desteklemediğini belirtiler bu sebeple dün itibariyle turknete geçtim alt yapı sorgulamasında 16 mbit desteklediği yazıyordu şuan internetim bağlandı modem ayarlarından baktım 12 mbite sabitlemişler fakat test yaptığımda 10 mbit çıkıyor. 12 mbit sınırını kaldırmanızı rica ediyorum çünkü daha önce ttnet kullanırken 15 mbiti görüyordum , turknete geçme amacım altyapımı tamamen kullanmak ama şuan kullanamıyorum eğer çözülmezse üyeliğimi sonlandırmak zorunda kalacağım malesef.

    Destek no: 21925697




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freed0mm -- 28 Aralık 2018; 7:48:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaylan

    Merhaba, telefonda ses yok şimdilik ama internet geldi ancak telekomda 16 diye aldık 10 mbit zor geliyor derken turknette 2.4 mbit maksimum download. Alırken hattınız 16 destekliyor ama bizim size verebileceğimiz 14 olur denmişti. İnşallah o 14 ü görürüz.
    İlgilenip bu sorunu çözdürebilirseniz çok sevinirim.
    Teşekkürler
    Bu testi yaptıktan sonra tv izlemeye başladım, telekomun 16 mbitinde hiç görmediğim şekilde verimli oldu, sanırım 10 mbitin üstünde bir hız vardı ancak saat 21-22 civarlarında çok dalgalıydı.
    Burada bir teknik destek olması ve gerçekten ilgileniliyor olması çok güzel. Birde siteden telefon numarası girerek yaptığımız ölçümdeki 14 mbite ulaşırsak gönüllü reklamcınız olurum.
    Şu ana kadar ki gelişmeler için teşekkür ederim.




  • 35 mbit vae paketindeyim. 80Tl lik özgür iletişim ekstra paketine geçmek istiyorum ama online işlemlerde tarife değişikliği yapamıyorum. Geçiş yapabileceğiniz en uygun paketten yararlanmaktasınız diyor.
    50 Mbit kullanmak istiyorum. Hat değerleri:

    Destek no:21938628



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hayspat -- 28 Aralık 2018; 10:22:23 >
  • Hayspat kullanıcısına yanıt
    50 mbiti kıl payı alırsın aslındada inat yapıyorlar fazla şikayet almamak için
  • UberFahrer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden size detaylı bilgi verdim. Sistem üzerindeki adresiniz 26 numara olarak değiştirilmiştir. Yaşadığınız sorunlar için bize OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir destek kaydı açarak ulaşmanız gerektiği bilgisini sizinle paylaştım. Konuyu takip ediyor olacağız.
  • diabrek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. İyi günler dilerim.
  • Nolur beni YAPA ya sakın ama sakın geçirmeyin. Ben böyle çok mutluyum :D inşallah geçmem.
  • StartaBafras kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizin sorununuzu PM üzeridnen bende takip ediyorum. TT tarafının bize geri dönüş yaptığı bilgiyi sizinle paylaşmışız ancak sorunun hala devam ettiğiniz iletmişsiniz. Tekrar durumu olumsuz teyit vererek TT tarafına ilettik. Gerekli tüm kontrolleri sistem üzerinde açık olan destek kaydınızın üzerinden gerçekleştiriyoruz. Size geri dönüş yapacağız.
  • Mackop kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Yaşadığınız sorununuzu müşteri numaranız veya GSM numaranızla birlikte bana PM üzerinden iletir misiniz? Elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ettim ancak şuan çevrimdışı olduğunuzu gördüm. Bir sorun mu var? Yoksa modeminiz mi kapalı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettim ancak şuan çevrimdışı olduğunuzu gördüm. Bir sorun mu var? Yoksa modeminiz mi kapalı?
    Bende anlamadım sayın destek , sabah saatlerinde gitti internet şuan dsl ışığı sabit yanmıyoru. Ev telefonunun açıldığına dair mesaj geldikten sonra kapandı diye tahmin ediyorum. İlk günden bu olmadı turknet



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freed0mm -- 28 Aralık 2018; 12:42:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknetten 5 gündür hizmet alamıyorum 4 gün boyunca oyaladılar dün 1 saat geldi beni aradılar 8mbt veriyoruz isterseniz yükseltelim 16 mbt e diye yükseltin dedim internet gitti şimdi ne online işlemler nede dh destek cevap vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Dairemde port olmasına rağmen sorgu yaptığımda "Adresinizde bakır altyapı olmadığından başvurunuza devam edemiyoruz." uyarısı alıyorum. Bunu TürkNet'i arayıp sorduğumda "Adresinizde port olmadığı için işleminize devam edemiyoruz." cevabını alıyorum. Türk Telekom İlçe Genel Müdürlüğüne gidip port talebinde bulunmak için dilekçe yazdım gelen arkadaşlar portun olduğunu ve herhangi bir işlem yapamayacaklarını doğal olarak dilekçeyi kapatacaklarını söylediler. İkinci kez Genel Müdürlüğe gidip teknik arkadaşlarla konuştum portun açık olduğunu, evimde birden fazla interneti bile kullanabileceğimi söylediler. 2 aydır bu sorunla karşı karşıyayım ve üst caddemde TürkNet aktif altyapısı var. Her şeyi yapmama rağmen port yok muhabbeti yüzünden TürkNet'e geçemiyorum! Şurada 15 günüm kaldı, 15 gün içerisinde sorunum çözülmezse sözleşmesi bitmekte olan aktif internetimi kapattıramayıp aboneliğimi yenileyip şu an ki kullandığım ISS'de hapis kalmak zorunda kalacağım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rspvct -- 28 Aralık 2018; 13:15:48 >




  • Destek No: 21916818


    28 Kasım'da yeni bulunduğum adrese nakil yaptırdım ve bana ankastre kutusundan modeme kadar fiziksel bağlantıyı yapıp internetimi kullanabileceğime dair mesaj geldi. Ankastre kutusuna baktığımda daireme ait port bulunmadığını görüyorum , daireme ait port isaretlenmediyse ben nasıl kablolamayı yapıcam. İkincisi ben ankastreden bağlantısı yapılmayan telefon hattının faturasını neden ödedim? Faturamın geri iadesini veya 1 ay ücretsiz kullanım talep ediyorum. Ayrıca teknik ekipler bina ankastresindeki portumun yerini belirlerlerse memnun olurum ki ben de internetimi kullanabileyim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xephrial -- 28 Aralık 2018; 13:23:21 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • nkaylan N kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Sorununuzun giderilmesine ve kullanım gerçekleştirdiğinize sizin kadar bende sevindim Buradan hakkımda düşündüğünüz güzel yorumlarınızı paylaştığınız için size teşekkür ettim çok mutlu ettiniz Tüm kullanıcılarımıza buradan elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi kullanımlar dilerim
  • Sayın destek saha ekibinizle iletişime geçme durumunuz var mı ? Dün internetim bağlandı fakat eski operatörüm superonline internetimde halen aktifti hem turknetten hemde superonlinedan bağlantı bilgilerini değiştirerek giriyordum , bugün sabah 8 de yine giriyordum internete saat 10 civarı superonlinedan aboneliginiz sonlandırılmıştır diye mesaj geldi ve turknetten aboneliginiz başlatılmıştır diye mesaj geldi ve binanın telefon paneline baktım şimdi sabah saatlerinde saha ekibinizden arkadaşlarınız bağlantı yapmış bugünün tarihini yazan kart ve daire numaramı yazmış ne plduysa bundan sonra oldu , muhtemelen yanlış porta bağlantı yaptılar. Sorunun çözülmesi için desteğinizi rica ediyorum.

    Destek no: 21925697



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Freed0mm -- 28 Aralık 2018; 14:4:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek burada bizim aramızda olduğu için çok şanslıyız elinden geldiğince her sorunumuza çözüm bulmaya çalışıyor. Turk.Net ailesine ve çalışanlarına teşekkür ederim.
  • Özgür İletişim Ekstra paketine geçmek isteyenleri nasıl değerlendiriliyor diğer bir husus ise 16mbit üstü hız alamayan aboneler 100mbt'e kadar hız alabilecek mi?diğer bir sorumda geçmek isteyenler geçişler için ne zaman geçebilir. ben 1 ocak 2019 diye duydum detaylı bilgi talep ediyorum. saygılarımla @TurkNetDestek
  • TurkNet in bizim için sabitlediği hızımızı Modemden nasıl görüyoruz?
    SNR değeri mi?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas_sas -- 28 Aralık 2018; 16:49:36 >
  • sas_sas kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bir hız sabitlemesi yapmıyoruz. Alabileceğinizi maksimum stabil hız değerlerinizi altyapınızın desteklediği takdirde size verebiliyoruz.
  • 
Sayfa: önceki 571572573574575
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.