Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (574. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 572573574575576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Özgür İletişim Ekstra paketimizi VAE santrallerinde bulunan ve 35 Mbps'den daha yüksek hızları almak isteyen kullanıcılarımıza teklif olarak sunuyoruz. VAE santrallerinde ulaşabileceğiniz maksimum hız değerlerinizi sistem üzerinden kontrol edip size verebiliyoruz. Bunun fiyatlandırması +15 TL farkla... Bazı durumlarda bu işlemlerin tamamlanması için SL süreleri var. TT'nin açılan iş emirlerine onay vermesi gibi durumlar oluyor. Aynı gün içerisinde de bir üst pakete geçirebiliyoruz.
  • thuglife kullanıcısına yanıt
    Selamlar, bu güzel geri dönüşünüz için size çok teşekkür ederim. İyi kullanımlar dilerim.
  • Durumu detaylı olarak ilgili ekip arkadaşlarıma ilettim. Gerekli tüm incelemeler yapıldıktan sonra size bu konuda hakkında bir geri dönüş yapılacaktır. Tüm süreci bende kontrol edeceğim. Size yardımcı olacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bir hız sabitlemesi yapmıyoruz. Alabileceğinizi maksimum stabil hız değerlerinizi altyapınızın desteklediği takdirde size verebiliyoruz.
    Geri dönüşünüz için teşekkürler. Ancak cevabınız benim için pek net değil?

    Altyapımızın ya da hattımızın alabileceği hız değeri 16 Mbps ye 'kadar' desteklediği bilgisi ile abone olmuştum. Şu anda gerçekleşen hız 6-8 Mbps arası.

    Şimdi bu hattın aktuel /reel stabil hız değerini modemden görebiliyor muyuz?

    ISS ler stabil yani kopmasız internet sağlamak için hatta belli bir trafik sınırlaması koymuyor mu?
    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sas_sas -- 28 Aralık 2018; 16:57:2 >




  • 20.11.2018 de türk.net'e geçtim. modem arayüzünden baktığımda gelen hız max 80-90 mbit civarı mevcut ise 15-20 mbit arası değiştiği yazıyor. Hızımda aynı şekilde 15-16 mbit arası. 21.11.2018 de türk.net'e destek kaydı açtım. Geri dönüş 3 gün sonra 24.11.2018 de oldu. onu da ben sordum noldu diye öyle dönüş yaptılar. 28.12.2018 yani 1 hafta oldu hala sorunum çözülmedi ve olumlu olumsuz bir geri dönüş yok. destek no: 21554380


    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kliktivist -- 28 Aralık 2018; 19:43:3 >




  • 79 TL PAKET İÇİN BENİM HAT UYGUN İSE GEÇİRELİM BİR KONTROL EDEBİLİRMİSİNİZ 2126548768@TurkNetDestek
  • Size PM üzerinden hız problemiyle ilgili mesaj atmıştım ama hala cevap vermediniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bir hız sabitlemesi yapmıyoruz. Alabileceğinizi maksimum stabil hız değerlerinizi altyapınızın desteklediği takdirde size verebiliyoruz.
    Yeni yilda fiyatlari ne olarak düsünüyorsunuz? ailem türkiyede türknet kullaniyor. fazla arttirmayacaksaniz. kalsinlar. ama 100 ü gececekse cikmak zorunda kalacaklar
  • Pazartesi günü Türknet kullanmaya başladım ve hızım 2mbit sabitlenmiş. Aynı gün arıza kaydı oluşturuldu. Son iki gündür sabahları probleminiz ile ilgileniyoruz deyip Arıza kaydı oluşturuluyor ve öğlen 2mbit olan hız 5.40 yapılıyor. Tekrar Ekipler ilgilendi denilip saat 17 gibi hız 2mbite geri düşürülüyor. Resmen oyuncak gibi 2 gündür aynı şeyler oluyor.



    Aynı port aynı kablo ile 12-13mbit hızları görüyordum, ne oldu da 2mbit. Artık bir ilgilenin teknik bilgi verin, internet kullanmak istiyorum artık. Sitede 35mbit civarı alabilirsin yazıyor. Bu ne kadar doğru. Tarifemi 35mbit Vae Adsl yükselttim, hat modu Vdsl seçince Dsl ışığı yanıp sönüyor internet gidiyor. Vdsl var mı yok mu, Adsl ile kaç alabileceğim, bu işin doğrusu ne. Bir aydınlatın artık.



    Zaten 1 ay hiç internet vermediniz, tam geldi artık dedik, şimdi bununla uğraşıyorum. Bu kadar eziyet çile çok fazla. Sırf TürkTelekom tekelinden kurtulalım diye Türknete geçtim, yoksa bölgem için fiyatlar aynı. Kendimi geçtim, insanlara sizi savunamıyorum, ne olduğu belirsiz dandik yerden net alırsan böyle olur diyorlar, her gün kafam ütüleniyor.



    Destek Kaydım : 21829927



    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gkucar -- 28 Aralık 2018; 19:10:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba



    Superonline dan Turknete geciş işlemlerini başlattım ve bilgilerim dün geldi modem arayuzune girdim nete baglandım fakat bugun 28.12 tarıhınde saha yetkılılıerı santrala müdahele ettiler(geçiş işlemi oldugundan aynı hatta devam ettiler) ve internetimle olan baglantı koptu. HG658V2 modemim DSL ışığı yanıyor fakat Internet ışığı yanmıyor.



    Kullanıcı olarak sorun bende mi? Kablo altyapı gibi fiziksel mi?



    İyi Çalışmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fantastik66 F kullanıcısına yanıt
    Hocam ben önceden 10,5 mbps alabiliyordum türknete geçtim yine 10,5 mbps alıyorum yapa altyapısındayım. Santrale uzaksanız yüksek hız şuanki modülasyonlarla imkansız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mek38

    Merhaba



    Superonline dan Turknete geciş işlemlerini başlattım ve bilgilerim dün geldi modem arayuzune girdim nete baglandım fakat bugun 28.12 tarıhınde saha yetkılılıerı santrala müdahele ettiler(geçiş işlemi oldugundan aynı hatta devam ettiler) ve internetimle olan baglantı koptu. HG658V2 modemim DSL ışığı yanıyor fakat Internet ışığı yanmıyor.



    Kullanıcı olarak sorun bende mi? Kablo altyapı gibi fiziksel mi?



    İyi Çalışmalar
    Başından sonuna kadar Benimle sorunla aynı hocam , firmalar , tarihler bile aynı. Sabah binanın paneline gelmişler hatta bugünün tarihini ve daire numaramı yazıp benim kabloma kart takmışlar ondan sonra gitti netim , superonline mı sorun yapıyor yoksa turknet mi anlayamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Superonline aradım uyelıgınız bıttı sorunun bızle alakası yok dediler cihazımızıda teslim edin dediler, sahadaki elemanı da aradım oda kablo kısmı doğru kullanıcı adı vs bak dedi dsl yanıyor internet yanmıyorsa dedi hat tipi vdsl yazıyor fakat net yok

    Ama bende böyle kapalı yazıyor





    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mek38 -- 28 Aralık 2018; 20:54:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun yıllardır superonline fiber kullandığım için evdeki telefon hattının durumunu bilmiyorum. ama daha önceleri adsl ve ev telefonu kullanmıştık aynı hatta. eğer turk.net'e geçersem mevcut hattım dışında elektrikçi çağırıp bir hat çektirmem gerekecek mi yoksa sadece modemi takıp bağlanacak mıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mek38

    Superonline aradım uyelıgınız bıttı sorunun bızle alakası yok dediler cihazımızıda teslim edin dediler, sahadaki elemanı da aradım oda kablo kısmı doğru kullanıcı adı vs bak dedi dsl yanıyor internet yanmıyorsa dedi hat tipi vdsl yazıyor fakat net yok

    Ama bende böyle kapalı yazıyor





    Benimde ayni şekilde kapalı görünüyor , farklı servis sağlayıcılardan turknete geçenlerde bu sorunu görüyorum son zamanlarda zorluk çıkartıyorlar sanırım birbilerine , ek fazla 2 gün daha beklerim olmazsa el mahkum Telekom’a geçeceğim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Superonline modemini istiyor yoksa 200tl ; turknet ısı cozulcekmı emın olsam bı cıhaz alcam yoksa fırma degısırsem bosa almıs olcam nAsıl olsa verıyolar sorun benden mı altyapı bı bilsem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar,

    Turknette 2.5 yildir aboneyim.

    Faturam kredi kartimdan otomatik odeniyor.aralik ayinda 20 ve 21 aralikta ayni tutarlar kartimdan tahsil edilmis. Destek bolumunden yazdik, cevap iki kere odeme alinmadi oldu. Bankayi qradim. Cekilen odemelerin onay kodlarini verdiler. Tekrar bunlari yazarak destek oluşturdum. Cevap olarak 20 aralik da banka onay vermemis o yizden 21 aralikda tekrar cekilmis, ama banka ikisinede onay vermis olarak gozuktugunden iki kere cekim yapilmis ama bunu Turknete anlatamiyorum, zaten anlatmama icin konusmam lazim , muhatap yok. Destekden inceleyip olumsuz diye donuyorlar.

    Twitterdan destek e yazsim. Onlar online islmler bakiyor diye oraya yonlendiriyor, online islemler biz cekmedik diyor, banka cekilmis biz bisey yapamayiz diyorlar. Ben simdi ne yapacağım. Nereye sikayette bulunacağım. Meblağ buyuk olmasada insanin zoruna gidiyor, ilgilenmemeleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murathanouz -- 29 Aralık 2018; 0:47:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli turknet ailesi ve türknet destek arkadaşım,
    Uzun zamandan beri türknet abonesiyim.
    Geçtiğimiz aya kadar hizmetlerinden memnuniyetim nedeniyle tüm çevrem ve dostlarıma özellikle tavsiye ettiğim,
    teknik konulara yakınlığım nedeni ile turknet hat bağlatan komşularıma (modem arızalı-tesisatınızda sorun var. biz şuna buna karışmayız vs. gibi baştan aboneyi soğutan ) saha elemanları ile türknet adına 2-3 kez kapışan arızalı!! modemi çalıştırarak,hatalı davranışlarını kınayan, gayet iyi hat değerleri alan biriyim.

    İkametim Balıkesir-Ayvalık, maalesef altyapımız iyi değil. 5-6 ay öncesine kadar 5-6 Kb/s hız alabiliyordum. 4 ay içinde hızım 7->8->10 ve ay başı 12 Kb/s hıza ulaştım. Zaman zaman kopmalar yaşasam da reset vs. ile HD Film-Maç vs. izleme konforuna kavuştum.

    Ancak 1 aydır "terzi kendi söküğünü dikemezmiş" durumuna düştüm.
    * İnternet garip bir şekilde gidiyor. Arayüzde hat bağlı-int. var. IP dahi almış fakat sayfa yok.
    * Canlı Teknik yardım artık yok. Online işlem ile mesaj bırakıyoruz --> Saha ekiplerimize bildirilmiştir.
    --> Gelen yok, giden yok 2 gün int.yok. --> Bağlanıyor...
    Eskiden tel. ile canlı destek arkadaş ile anında snr-hat kontrolü yapardık. Anında işlem tamam.
    14.12.2018'den sonra ne olduysa Hız testi Turknet--XXX işlem merkezi yerine Turkcell-->XXX işlem mrk.
    arasında yapılmaya başlandı.!!!!
    * Aşağıdaki Modem arayüz görsellerinde görebileceğiniz gibi;
    Hızım 11819/797 kb/sn. ---> 3655/417 kb/sn. ---> 2.3/0.3 kb/sn

    Benzetmemi mazur görün. At ile --> Otomobil ile--> E..k ile --> YAYA Yürümek istemiyorum.TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hskaban

    Değerli turknet ailesi ve türknet destek arkadaşım,
    Uzun zamandan beri türknet abonesiyim.
    Geçtiğimiz aya kadar hizmetlerinden memnuniyetim nedeniyle tüm çevrem ve dostlarıma özellikle tavsiye ettiğim,
    teknik konulara yakınlığım nedeni ile turknet hat bağlatan komşularıma (modem arızalı-tesisatınızda sorun var. biz şuna buna karışmayız vs. gibi baştan aboneyi soğutan ) saha elemanları ile türknet adına 2-3 kez kapışan arızalı!! modemi çalıştırarak,hatalı davranışlarını kınayan, gayet iyi hat değerleri alan biriyim.

    İkametim Balıkesir-Ayvalık, maalesef altyapımız iyi değil. 5-6 ay öncesine kadar 5-6 Kb/s hız alabiliyordum. 4 ay içinde hızım 7->8->10 ve ay başı 12 Kb/s hıza ulaştım. Zaman zaman kopmalar yaşasam da reset vs. ile HD Film-Maç vs. izleme konforuna kavuştum.

    Ancak 1 aydır "terzi kendi söküğünü dikemezmiş" durumuna düştüm.
    * İnternet garip bir şekilde gidiyor. Arayüzde hat bağlı-int. var. IP dahi almış fakat sayfa yok.
    * Canlı Teknik yardım artık yok. Online işlem ile mesaj bırakıyoruz --> Saha ekiplerimize bildirilmiştir.
    --> Gelen yok, giden yok 2 gün int.yok. --> Bağlanıyor...
    Eskiden tel. ile canlı destek arkadaş ile anında snr-hat kontrolü yapardık. Anında işlem tamam.
    14.12.2018'den sonra ne olduysa Hız testi Turknet--XXX işlem merkezi yerine Turkcell-->XXX işlem mrk.
    arasında yapılmaya başlandı.!!!!
    * Aşağıdaki Modem arayüz görsellerinde görebileceğiniz gibi;
    Hızım 11819/797 kb/sn. ---> 3655/417 kb/sn. ---> 2.3/0.3 kb/sn

    Benzetmemi mazur görün. At ile --> Otomobil ile--> E..k ile --> YAYA Yürümek istemiyorum.TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada

    188 li ip adresi aldığında sayfa açmama sorunu aynı ilde bizde de vardı ama 10 gün önce düzeltildi. Bu sizde hala devam ediyor mu ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar her iki ayda bir geldiğim gibi tekrar bu konudayım, maalesef ki sabah uyandığımda dsl ışığının yanmadığını farkettim Türknet oimden teknik bilgiler kısmından baktım ve tekrar santralim kapalı gözüküyor her 2 ay da bir oluyor maalesef ki bu 21967040 destek talebimi başlattım, fakat merak ettiğim konu 2 ayda bir oluyor bu bazen ayda bir ve tamamen sorun çözülmüyor yani sorunu tamamen çözemiceklerse sorunun neyden kaynaklandığını felan söylesinler ona göre önlemimi alayım yada her olduğunda kısaca çözeyim mantık dahilinde düşününce kasıtlı yapıldığını düşünüyor insan sorunun bir an önce çözülmesini taleb ediyorum @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 572573574575576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.