Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (501. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.385
Cevap
309
Favori
877.856
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 499500501502503
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba ben 1 aydir aktivasyon için bekliyorum. Sizin yüzünüzden 1 aylık fatura daha fazla ödedim. Haftalardır, telefon geçiş işleminiz sağlandı internet başvurusu yeniden yapıldı mesajı geliyor. 23275200963adsl kullanıcı numaralı hesabım bir aydır aktivasyon bekliyor, bir zahmet hesabımın taşıma işlemini artık gerceklestirebilirmisiniz ?@TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otostopcu97 -- 25 Eylül 2018; 9:10:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam interneti dondurmuştum ama şimdi açmak istiyorum gözünü sevim yardım et 2 gündür netsiz kaldım, online işlemlerde hizmet iptal butonu var ama basınca bişey olmuyor, m. Hizmetleri arıyorum kimse karşıma çıkmıyor kafamı yiycem 2dklık iş ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epsilon

    Hocam interneti dondurmuştum ama şimdi açmak istiyorum gözünü sevim yardım et 2 gündür netsiz kaldım, online işlemlerde hizmet iptal butonu var ama basınca bişey olmuyor, m. Hizmetleri arıyorum kimse karşıma çıkmıyor kafamı yiycem 2dklık iş ya
    Usta online işlemlerden destek kaydı oluştur ek hizmetler menüsünden dondurma işlemi adına kayıt oluştur ve dondurduğum hesabımı tekrar aktif etmek istiyorum yaz 2 saate açılır bende online işlemlerden basıyorum dondurma iptaline tepki vermiyordu destek kaydı oluşturdum en sonunda da öyle çözdüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cihan___ -- 25 Eylül 2018; 12:12:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihan___ C kullanıcısına yanıt
    Çözdüm hocam sağolun yinede

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 aydır internetsizim hala sorunum çözülmedi kaç tane kayıt oluşturdum bitanesinde bile mantıklı bir açıklama yok gelmişler kontrol etmişler herşey sağlammış bina tesisatını kontrol edecekmişm. Gittim ankastreye bina tesisatını kontrol etmeye bide ne göreyim şebekeden gelen telefon hattında binanın kabloları bağlı değil. Gerçekten Turknet e geçtiğim güne lanet olsun ucuz internet kullanalım derken kullanamadığım hizmete para ödüyorum şuan. Yeni geçecekler bunları göz önünde bulundurarak geçsinler turknete sorumsuz bir firma 2 aydır müşterisine internet veremeyen bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • knight311 K kullanıcısına yanıt
    Son durum bu ve hala internet ve telefon çalışmıyor.

  • Merhabalar;

    İnternetimin kurulumu yapıldı ama 2 gündür hala internet yok. Arıza kaydı oluşturdum fakat bir gelişme yok. 19802134 bu arıza kaydımın numarası. Lütfen yardımcı olur musunuz? @TurkNetDestek
  • Aynı sorun bende de var 1 aydır devam ediyor.2 gün daha bekleyip netspeed e geçeceğim.
  • Geçen hafta perşembe gününden bu yana VDSL modem ilr ADSL2+ sinyal alıyorum. Defalarca oim üzerinden yazdım tek cevap yok. Çok garip ya 5 dakikada düzelecek ptoblem için 1 haftadır bekliyorum. Geçiş mesajından önceki günleri saymıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne rezilliktir. Sürekli 25 mbps download alırken son zamanlarda 5 mbps zor alıyorum.
    Destek No 19826569
    Ya adam gibi düzeltirsiniz ya da alternatif bakarım.
  • stserkan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arkadaşlarım açmış olduğunuz destek kaydınız üzerinden hizmetinizi detaylı bir şekilde incelemişler. Bende gerekli kontrolleri yaptığımda size göndermiş olduğumuz sinyalimizi ankastre kutunuza kadar 35 Mbps olarak geldiğini görebiliyorum. Siz yüksek ihtimalle ev içi tesisatınızda sorun yaşıyorsunuz. Bu sebeple ulaşabileceğiniz maksimum değerleri modeminizde göremiyorsunuz. Bir elektrikçiden yardım almanızda fayda var.
  • muratg006 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem OİM üzerinden açmış olduğunuz destek kaydınızın numarasını benimle PM üzerinden bu durumu belirterek paylaşır mısınız?
  • ylcn123 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, siz YAPA santrallerimiz içerisindesiniz. Alabileceğiniz maksimum hız değerlerini sizinle paylaşıyoruz. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde alabildiğiniz maksimum hızı 20 Mbps olarak görüyorum ancak sizin modeminiz bu hızdan 16 Mbps ile buluşabiliyor. Bunun birden çok sebebi var. Santral dolabınıza olan uzaklığınız, altyapı kablolama kaliteniz ve ev içi tesisatınız... Şuan TT kaynaklı bir sorun yaşıyorsunuz. Bu yüzden internet hizmetimizi kullanamıyorsunuz. Durum ben arkadaşlarıma tekrar ileterek önceliklendiriyorum. Elit ekip randevunuzu arkadaşlarım TT tarafında oluştrumuşlar. Size konu hakkında bir geri dönüş yapıyor olacağız.
  • siham-ı kaza S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum işlemleriniz gerçekleştirildikten sonra sorunun TT tarafında yaşandığını görmüş arkadaşlarım. Durumu hemen TT tarafına bir arıza kaydı oluşturarak iletmişler. Süreci şuan en ince ayrıntısına kadar takip ediyorlar. Kontroller tamamlandıktan sonra size detaylı olarak bir bilgi veriyor olacağız. Süreci bende takip ediyor olacağım. İstediğiniz zaman bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylcn123

    Aynı sorun bende de var 1 aydır devam ediyor.2 gün daha bekleyip netspeed e geçeceğim.
    Bursa/Yıldırım/Beyazıt mah. Eğitim cad. üzerindeki santrale bağlısın sanırım. Öncelikli olarak YAPA içerisindesin muhtemel aDSL > vDSL e port değişikliği olmuş olabilir. Modemin vDSL olup olmadığı kontrol etmen gerek. O santral deki teknisyenler biraz sorun çözme odaklı değil ve kablolama olayında çok başarısızlar saha dolapları umuma açıktı kapattırdık kilit vurdular falan baya beceriksizler. Özelden yaz yardımcı olurum




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Benim alacağım hıza 24mbps demişlerdi oimde de 24mbps paket tanımlanmıştı.Neyse internet olsun ona da razıyım artık
  • knight311 K kullanıcısına yanıt
    Evet sonunda Turk Telekomdan tekrar gelip doğru bağlantıyı sağladılar ve internetim çalışmaya başladı.
    Sonuçta benim anladığım Türk Telekomun hantal yapısından kaynaklı sorunlar yaşıyoruz. Türknetinde bu telekomla bu işi yürütmesi ancak bu kadar olur.
    Türknet destek ekibine de teşekkür ediyorum. Geç oldu güç oldu ama burası Türkiye ne diyeyim
  • alpererez kullanıcısına yanıt
    mobil uygulamada paket yükseltme bölümünde o kısım gelmiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetim bugün açıldı ama hiç memnun kalmadım sabit ip tanımla diyorum tanımlamıyor.Destek kaydı bırakamıyorsun sitede arıza var.Aboneliğimi iptal ettirmem için 0212 216 55 60 buraya faks mı atmamız gerekiyor?
  • https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/135139995


    @TurkNetDestek
    19728010 numaralı şikayetim için 3-4 kez facebook sayfasından yazdım destek kaydı oluşturdum müşteri hizmetlerini arıyorum yok çözüm bulmayı geçtim ilgi 0 arkadaşlar internet bağlatıcak varsa sorun çıkmazsa güzel internet ama sorun çıkarsa vay halinize 1 ay internetsiz kalsanız kimse ilgilenmiyor Türkiyede müşteri memnuniyeti konusunda daha kötü bir firma olacağını sanmıyorum herkes sosyal medya üzerinden isyan ediyor genel müdürleri çıkıyor alaycı tavırla müşteri hizmetlerini kaldırdık diyor 10 gündür internetsiz bekliyorum insan bir arar sorar fatura da kullanmadığım interneti benden almayı biliyorsunuz internetim 2 gün içinde açılmayacaksa söylerseniz kapattırmak istiyorum size de eş dost tavsiye bırak gördüğüm kişiye uzak durun diyorum.




  • 
Sayfa: önceki 499500501502503
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.