Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (49. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nobet sayiyoruz artik.cumartesiden beri telefon ve internetten sinyal alamiyorum.ilgilenip sorumu cozeceklerine actigim sayisiz ariza yi giderdik diye kapatiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09kezman09 -- 14 Kasım 2017; 10:32:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Bizimde kabloyu takıp ucunu açık bırakmışlar ben iç tesisattan değilde dıştan çekeceğim için 2 ucunu bağladım dışarıdan eve çektim şuan herşey hazır 4-5 gündür sinyal gelmesini bekliyorum. Sizce şuan işlem neden uzuyor hattı çıkarmışlar interneti vermeleri gerekmez mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türknetin bu doğum günlerinde verdiği 100mbps lik hızı 2 senedir her seferinde SÖZDE alandaki çalışmalardan dolayı kullanamadım. Madem bunu yapacaksın hiç verme o 100mbps i. Ne gerek var kendini rezil ediyorsun. Az kaldı bitsin başka sağlayıcılara geçeceğim.
  • OturanKuş kullanıcısına yanıt
    Çok yüksek ihtimal o hatta sadece telefon çevir sesi vardır. Telefon ve internet için tek hat bırakması gerekirken ayrı ayrı bırakıp insanları uğraştırıyorlar.
  • 2 iş günü içinde hat bağlanacak denildi ama halen evime kablo çekilmedi lütfen yardımcı olun 5436291939

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAMET/ kullanıcısına yanıt
    Şimdi bunlar beni aradığıdnda bunlara ne cevap vereyim neyi düzeltin diyeyim hocam. Santral dibimde yahu 8 metre yoktur :)
  • 6 Ekimde başlayan fakat bildirimini 8 ekimde yapmış olduğum arıza kaydım bulunmaktadır. Telefon ve internet hizmetim aynı anda kesilmiştir. İlk etapta herzaman ki klasik dönüşünüz yapılmıştır. (Ekiplerimiz ankastreye kadar gerekli kontrolleri yaptılar fakat bir sorun bulamadık. Lütfen bina içinde kalboyu değiştirin bla bla bla) Aynı binada iki farklı aboneliğim olduğunu ikisininde kesildiği hatta kabloları yeni değişmiş olduğumu da bildirdim. Daha sonra sorunun telefonumun iptal olmasıyla alakalı olduğu ile ilgili geri dönüş yapıldı. Neye istinaden iptal edildi orası da ayrı bir muamma tabi :) Görüşmeme istinaden telefon numaramın değişmeden bir iki gün içinde sorunumun düzeleceği bilgisini aldım. Üzerinden yaklaşık bir ay geçtikten sonra hala internet ve telefon hizmetim verilmiş değildi. 5 Kasım pazar günü bir türk telekom yetkilisi beni aradı ve gerekli kontrolleri yaptığını şu an hizmetin açık olması gerektiğini belirtti. Ben gerekli kontrolleri yaptıktan sonra hala telefon ve internetimin çalışmadığını kendisine bildirdim. Sağolsun arkadaş binama geldi . Beraber gerekli kontrolleri yaptık. Öncelikle ankastraden eve gelen kabloda bir sorun yok. Arkadaşla beraber kontrolleri yaptıktran sonra sokağın başında bulanan santralde bazı ayarlar yaptı. ankastreden de bazı ayarlar yaptı ve sadece internetim geldi fakat telefon hala yoktu. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra cep telefonumdan ev telefonunu aradım. Cep telefonundan arayınca ev telefonum çalıyordu fakat evdeki telefon çalmıyordu . Ev telefonundan arama yapmak için kendi numaramı çevirdim fakat o da ne ) Turk nete yazılı olarak başvurduğum için hattım kapanmış :) Ben yazılı olarak hernagi bir yere başvuru yapmamama rağmen telefon hattım kapanmış :) Bir güzel methiyeler düzüp sakinleştikten sonra aklıma gelen ilk atasözü 'Ucuz etin yahnisi yavan olur' oldu. Şimdi sizden son kez şunu rica ediyorum. .eğer bu işlemi yapamazsanız zaten her iki aboneliğimi de sonlandıracağım. Derhal telefonumu eski numaramla (0212 415 90 48) aktif edin . Ayrıca telefon ve internet hizmetini aynı anda kullanamadığım 08.10.2017 - 05.11.2017 tarihleri için tarafıma yansıtılan üceti iptal edin. Ayrıca 05.11.2017 tarihinden telefon sorunumun çözüleceği tarihe kadar olan süre içinde gerekli indirim i tanımlayın.

    Ayrıca aynı binada bulunan ikinci aboneliğimde de hala internet yok. Elektrikçi çağırıp kabloları da kontrol ettirdim. Kablolar da sağlam.
    Derhal bu aboneliğiminde sorununu giderin. Bıktım artık sizin sorumsuz destek anlayışınızdan . Telefonla arıyorum muhattap bulamıyorum. Maliyeti kısmak için sesli yanıt sistemine geçmeniz belki giderinizi düşürmüştür fakat kat ve kat müşteri memnuniyetinizi de düşürdü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lovefool

    6 Ekimde başlayan fakat bildirimini 8 ekimde yapmış olduğum arıza kaydım bulunmaktadır. Telefon ve internet hizmetim aynı anda kesilmiştir. İlk etapta herzaman ki klasik dönüşünüz yapılmıştır. (Ekiplerimiz ankastreye kadar gerekli kontrolleri yaptılar fakat bir sorun bulamadık. Lütfen bina içinde kalboyu değiştirin bla bla bla) Aynı binada iki farklı aboneliğim olduğunu ikisininde kesildiği hatta kabloları yeni değişmiş olduğumu da bildirdim. Daha sonra sorunun telefonumun iptal olmasıyla alakalı olduğu ile ilgili geri dönüş yapıldı. Neye istinaden iptal edildi orası da ayrı bir muamma tabi :) Görüşmeme istinaden telefon numaramın değişmeden bir iki gün içinde sorunumun düzeleceği bilgisini aldım. Üzerinden yaklaşık bir ay geçtikten sonra hala internet ve telefon hizmetim verilmiş değildi. 5 Kasım pazar günü bir türk telekom yetkilisi beni aradı ve gerekli kontrolleri yaptığını şu an hizmetin açık olması gerektiğini belirtti. Ben gerekli kontrolleri yaptıktan sonra hala telefon ve internetimin çalışmadığını kendisine bildirdim. Sağolsun arkadaş binama geldi . Beraber gerekli kontrolleri yaptık. Öncelikle ankastraden eve gelen kabloda bir sorun yok. Arkadaşla beraber kontrolleri yaptıktran sonra sokağın başında bulanan santralde bazı ayarlar yaptı. ankastreden de bazı ayarlar yaptı ve sadece internetim geldi fakat telefon hala yoktu. Aradan bir kaç gün geçtikten sonra cep telefonumdan ev telefonunu aradım. Cep telefonundan arayınca ev telefonum çalıyordu fakat evdeki telefon çalmıyordu . Ev telefonundan arama yapmak için kendi numaramı çevirdim fakat o da ne ) Turk nete yazılı olarak başvurduğum için hattım kapanmış :) Ben yazılı olarak hernagi bir yere başvuru yapmamama rağmen telefon hattım kapanmış :) Bir güzel methiyeler düzüp sakinleştikten sonra aklıma gelen ilk atasözü 'Ucuz etin yahnisi yavan olur' oldu. Şimdi sizden son kez şunu rica ediyorum. .eğer bu işlemi yapamazsanız zaten her iki aboneliğimi de sonlandıracağım. Derhal telefonumu eski numaramla (0212 415 90 48) aktif edin . Ayrıca telefon ve internet hizmetini aynı anda kullanamadığım 08.10.2017 - 05.11.2017 tarihleri için tarafıma yansıtılan üceti iptal edin. Ayrıca 05.11.2017 tarihinden telefon sorunumun çözüleceği tarihe kadar olan süre içinde gerekli indirim i tanımlayın.

    Ayrıca aynı binada bulunan ikinci aboneliğimde de hala internet yok. Elektrikçi çağırıp kabloları da kontrol ettirdim. Kablolar da sağlam.
    Derhal bu aboneliğiminde sorununu giderin. Bıktım artık sizin sorumsuz destek anlayışınızdan . Telefonla arıyorum muhattap bulamıyorum. Maliyeti kısmak için sesli yanıt sistemine geçmeniz belki giderinizi düşürmüştür fakat kat ve kat müşteri memnuniyetinizi de düşürdü

    Benimde aboneliğim aktive olalı 3 ay oldu ama ev telefonunu daha 1 kere bile kullanamadım 1.5 ay sinyal yoktu sonra kendiliğinden sinyal geldi ama oda ne hattınız borcunuzdan dolayı görüşmelere kapatılmıştır uyarısı alıyorum 10 kere siteden destek bölümünden şikayet açtım hep hattınızdaki sorun giderilmiştir diye mesaj gönderiyorlar durum aynı. sırf internetim ara ara gitsede kullanabiliyorum diye sabrediyorum al birine vur ötekine diğerleride sözleşme istiyor




  • Tarafıma aynı tarihli aynı dönemli iki fatura kesilmiş şaka gibi şikayet etmeme rağmen hala bir dönüş sağlanmadı
  • scorpionn12 kullanıcısına yanıt
    Boşuna şikayet etmeyin. Gelen mailde uzun uzun yazıyor ilk seferde çift fatura geleceği. Sebebi ön ödemeli sistem.
  • Yemin ediyorum bıktım artık ya valla bıktım. Arayıp bir de ankastreye kadar kontrol ettik diyorlar. Ya hu zaten biz cahiliz, ttnet ekiplerini getirtip baktırmadık, evde kabloda onda bunda sorun yok. Sizde sorun sizde. 100.000 kez söylüyorum söyledim akşam saatlerinde internet hızım 1mbps oluyor yaklaşık 2-3 saat böyle devam ediyor. 7'de eve gelip 10-11'e kadar internetin normale dönmesini bekleyeceksem ne anladım ben bu işten? Artık insanları salak yerine koymayın ya valla bıktık billa bıktık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    ben referansla üye oldum ama ilk ay ücretsiz olması lazım
  • scorpionn12 kullanıcısına yanıt
    ilk ay değil iki faturayı ödedikten sonra ücretsiz. sitesinde tüm bunlar yazıyor.
  • @TurkNetDestek hocam noldu buraya bakmayı bıraktınız mı ?

    Bıktırmışız sanırım DH ahalisi olarak adamları .
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    şimdi imzaladığımız sözleşmeyi açıp baktım böyle bir şey göremedim.sözleşmede yoksa böyle bir uygulama yasal mı peki
  • scorpionn12 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Abonelikten sonra mail adresinize faturalarla ilgili açıklayıcı bilgilerin bulunduğu bir mail gelmesi lazım. Bunda da detaylıca yazıyor. Millet olarak hiçbir konuda okuma huyumuz olmadığı için böyle şeyleri hemen sorun olarak algılıyoruz.
    https://turk.net/arkadasini-getir/
    quote:

    İndirim verme süreci nasıl işliyor?

    Kazanılan bir ay bedava internet, kullanımı hak edilen tarihten sonraki ilk fatura dönemine yansır. Örneğin 10 Eylül’de TurkNet’li olunduysa, Ekim başında 2 fatura gelir. Biri 10 Eylül – 30 Eylül kullanımın içindir, biri de Ekim’de yapılacak kullanım için. Bu faturalar son ödeme tarihi gelmeden önce ödendiyse, Kasım ayında gelecek faturada bir aylık kullanım ücreti indirim olarak yansır, böylece Kasım ayında bedava internet kullanılır.
    İndirimin yansıtılacağı aya kadar herhangi bir şekilde hizmet sonlandırılırsa (hizmetin başka bir adrese naklinin gerçekleşememesi sebebiyle fesih olması dahil) TurkNet’e davet eden ve edilen abonelere herhangi bir indirim sağlanmaz.

    https://turk.net/sik-sorulan-sorular/fatura/
    quote:


    Faturam yeni geldi, neden iki adet fatura görüyorum?
    Abonelik başvurunuz aktif hale geldikten sonra, bir sonraki aya kadar olan gün ücreti (Kısmi Ücret) ve bir sonraki aya ait aylık fatura, 2 ayrı fatura olarak aboneliğin başlatıldığı tarihi takip eden ayın 1’i itibariyle tarafınıza gönderilir.


    Şu bilgileri ilk mesaja ekleyebilir misiniz? @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 14 Kasım 2017; 13:26:34 >




  • emre_virüs kullanıcısına yanıt
    Sanırım sadece 2 kişi çalışıyor ve onlarında maaş ödemesinde sorun var iş yavaslatiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dr. Boone

    Çok yüksek ihtimal o hatta sadece telefon çevir sesi vardır. Telefon ve internet için tek hat bırakması gerekirken ayrı ayrı bırakıp insanları uğraştırıyorlar.

    Yemin ederim şu dr. Booneye maaş bağlayıp şuraya koysalar daha çok fayda sağlar buraya



    Hocam telefon çevir sesi olup olmadığını nasıl anlarız sözleşmede tarafıma verileceği belirtilen telefon numarasını cebimden ariyorum dıt dıt dıt deyip kapanıyor.



    Aktivasyonum zaten henüz tamamlanmamış gözüküyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • OturanKuş kullanıcısına yanıt
    Aktivasyon tamamlanmamışsa keyiflerini beklemekten başka yapacağınız birşey yok gibi. O kablo saha dolabında bağlanmamış veya santralde portunuz aktif edilmemiş olabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 14 Kasım 2017; 14:6:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leootim

    Şimdi bunlar beni aradığıdnda bunlara ne cevap vereyim neyi düzeltin diyeyim hocam. Santral dibimde yahu 8 metre yoktur :)

    Canlı birini bulabildiyseniz Onların yaptıkları "güncelliyoruz" diyerek o anki sizi sakin havuza geçiriyorlar bölgeniz çok yoğunsa sağlıklı sonuç almanız zor. tüm servis sağlayıcılarda durum aynı tek fark biri aynı kapasiteye 100 abone koyuyor diğeri 200 abone deneme yanılma ile tecrübe edilebiliyor ancak. btk bu duruma acil standart getirmesi şart
  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.