Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (482. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
67. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 480481482483484
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hizmet iptal talebinizi, Abone/Hizmet numaranızın, iletişim bilgilerinizin, imzanızın ve önlü-arkalı kimlik fotokopinizin bulunduğu bir dilekçe ile 0212 216 55 60 numaralı faksımıza gönderebilirsiniz. Bu devirde faks mı kaldı diye sorabilirsiniz. Haklısınız, ancak dilekçenizi ve kimlik fotokopinizi faks ile almamız yasal zorunluluk. İptal belgelerinizi takiben 24 saat içinde faturalamanızı durduracağız ve 7 gün sonra hizmetiniz otomatik olarak sonlanacak. İşleminiz tamamlandığında size SMS ile bilgi göndereceğiz.

    Şaka gibi bu devirde faks mı kaldı diyip cevap veriyorsunuz da kimlik fotokopisini ve dilekçeyi maille alabilirsiniz değil mi?

    ????? Üye olurken de faksla mı aldınız kimlik fotokopimizi ????

    Bugün iptal dilekçesini gönderdiğimde eğer işlemler tamamlanırsa aysonu mu iptal edilecek? Eylül ayı faturasının tamamını ödeyeceğim. Peki Eylül ayı sonuna kadar interneti kullanacak mıyım? sayın Turknet yetkilisi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi conqierors -- 13 Eylül 2018; 15:9:6 >




  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    3-4 senedir kullanıyorum ilk zamanlar iyiydi sonradan berbatlaştı. Telefondaki wifiler sürekli kopuyor. Oyundayken ağ bağlantısı kesilip duruyor.

    Paket hızı da fiber gibi hızlı olmasa da normal oyunlarda maks 70-80 olması lazım ama değil
  • bakın arkadaşlar sorumsuzluğu görüyorsunuz turknete twitterdan ulaştım, dh den özel mesaj attım hala dönmüyorlar aradıkları an iptal ettiricem hattımı
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Adsl başvurusu yaparken neyi yanlış yapmış olabilirsiniz de reddedilmiş olabilir telekom tarafından? 16 yıllık internet kullanıcısıyım ekolay dan buralara geldik ama bu kadar acayip meseleler daha önce hiçbir şirkette karşılaşmadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • conqierors kullanıcısına yanıt
    Fax ile almak yasal zorunluluk değil boş yapıyorlar aynısını digiturk vs de yapıyor yaz btk ya seve seve iptal ederler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • falcon57 kullanıcısına yanıt
    Twitter üzerinden TurkNet Destek kullanıcısına randevu talebi hakkında bilgi almak istiyorum şeklinde twit ve Dm gönderin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokens kullanıcısına yanıt
    Oyunu wi-fi üzerinden mi oynuyorsun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dün şunu yazmıştı size burada ki arkadaş "Selamlar, arkadaşlarımın sizinle ilgilenmiş olması gerekiyor. Sorununuz için size bir geri dönüş olmadı mı? İsterseniz bana PM üzerinden ulaşın. Ben hizmetinizi detaylı olarak inceleyeyim. Size bu konu hakkında net bir geri dönüş yapayım." Dönmedi mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Khiron K kullanıcısına yanıt
    Telekom dan geçiş yaparken işi yokuşa sürüyorlar defalarca şahit oldum yok kimlik okunaksiz yok imza düzgün değil yok o yok şu sürekli zorluk peşinde TT

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık 4 yıldır türknet kullanıcısıyız ve evde internetin bir gün bile düzgün çektiğini hatırlamıyorum. Evde genç olmayınca yıllarca bizimkiler idare etmiş. Bu süreçte defalarca modem değişti çünkü gelen elemanlar sorun modemde diyip durdu. Ben eve taşınınca faklı bir sağlayıcıdan internet bağlattık fakat bu defa da iptal sürecine gelmiş olduk. İptal dilekçesini faks çekmemiz gerekiyormuş fakat ne hikmetse tüm gün üst üste denememize rağmen faks cihazını bir türlü açık yakalayamadık. Bize ulaşan yetkili ise bu defa belgeyi kargoya vermemizi istedi(kargo masrafı edeceğiz bir de). Sanırım daha sonra da kuşla yollamamızı isteyecekler. Hiç olmadı Mersin'de İstanbul'a gelmemiz gerekecek iade edebilmek için. Muazzam hizmet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @rd@ @ kullanıcısına yanıt
    MNG kargo ile gönderin. TurkNet ödesin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Yeni başvuru, geçiş değil.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokens kullanıcısına yanıt
    https://shiftdelete.net/en-iyi-wi-fi-ayari-nasil-yapilir-70870
    Şuna bir bakın

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık 10 gün önce ortada hiçbir şey yokken 35mb'den fazla olan hızım 3mb'e düştü. Sonra 12mb'de buluştuk, böyle kullanmaya devam edebilirsiniz dediler. Aylardır 35mb'den fazla hızla kullanıyorum, ne oldu da 12mb'de buluştuk dedim, sonra Turk Telekom'a haber verildi, kontroller yapılacak dendi. 1 kere geri arandım, açamadım ve destek kaydına aradık ulaşamadık notu düşüp, destek kaydını kapattılar. Şimdi yeni destek kaydı açtım ve hala bekliyorum.

    Turk.Net pişmanlıktır'a doğru mu gidiyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Faks ile dilekçe ve Kimlik fotokopisi gönderin
    2 gündür deniyorum. fax cevap vermiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    Adsl başvurusu yaparken neyi yanlış yapmış olabilirsiniz de reddedilmiş olabilir telekom tarafından? 16 yıllık internet kullanıcısıyım ekolay dan buralara geldik ama bu kadar acayip meseleler daha önce hiçbir şirkette karşılaşmadım.
    rahmetli kemal sunalın ekolaaay deyişi aklıma geldi
  • Yeni hız olarak 75mbit listede görünüyor yükseltmek için ama tıklayınca yükselt diye sadece ekrana bir özet geliyor ve sadece Tamam seçeneği var hiçbir şekilde onaylayamıyorum. Yardım edebilirmisiniz
  • Fl4ming0 kullanıcısına yanıt
    TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle pişmanlığa doğru hızla adımlarla devam ediyorsunuz. Benim de hızım yıllardır 10-11 Mbit idi, 60 gün önce 4 Mbit'e düşürdüler, ulaşılabilir hızınız 4 Mbit dediler, arıza kaydım 60 gündür devam ediyor. Her sorduğumda "en kısa zamnda giderilecektir" diolla. Tabi pinglerim de çok bozuk, oyunlarda sürekli ping atıyroum.

    TürkTelekom'a geçsem aynı halt olacağından endişeliyim. Beyfendilere kuruşu kuruşuna tam fatura da ödemek zorunda bırakılıyorum. İnşallah aldıkları ücretlerden hayır görmezler.
  • Dünden beri akşamları ping sorunu çıkmaya başladı bundan önce yoktu bu sorun.
  • Herkese iyi geceler. Bu gece de Turknet' den payımıza düşen buymuş.
    Ben size ödediğim parayı helal etmiyorum.

    TurkNet Destek BuradaTurkNet Destek BuradaTurkNet Destek Burada




  • 
Sayfa: önceki 480481482483484
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.