Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (481. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 479480481482483
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 58zara kullanıcısına yanıt
    Crc hatası var kabloları kontrol edin ek yeri ezilme kırılma vs ve spliter varsa onu söküp deneyin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hayır yok. Sakarya sıkıntısız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rambetiko R kullanıcısına yanıt
    Faks ile dilekçe ve Kimlik fotokopisi gönderin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    günaydın,

    süreç şu anda içinden çıkılmaz bir hal aldı benim için. açıklamaya çalışayım:

    1- modem kullanıcı adı ve şifresi sms olarak geldi, online işlemler menüsünde fotoğraftaki görüntü var. başlıkta abonelik sürecine başladık (henüz tamamlanmamış yani) yazıyor, içeriğinde abonelik işlemleriniz tamamlandı yazıyor ve en altta da aktivasyonunuz tamamladık kısmı henüz inaktif.

    TurkNet Destek Burada

    2- çağrı merkezini arayıp abonelik durumunu netleştirmek istediğim zaman "birden fazla aboneliğiniz var, abone numaranızı tuşlayın" mesajı veriyor. abone numaram telefon numaramdır diye düşünüp giriyorum, eksik ya da hatalı girdiniz uyarısı veriyor. abone numaramı bilmiyorum, 2 tane aboneliğim neden ve nasıl var onu hiç bilmiyorum. acaba 1 tanesi telefon aboneliği bir tanesi internet aboneliği midir diye düşünüyorum. abone numarası diye bir bilgi paylaşılmadı bugüne kadar.

    3- "aktivasyonu tamamladık ama kullanmaya başlamamışsınız, sorun varsa bildirin yoksa faturalandırmaya başlayacağız" diye yazıyor. ev telefonu aktif olmuş, gelen aramaları alabiliyoruz ancak arama yapamıyoruz. arıza kaydı bırakamıyorum çünkü online işlemlerde arıza kaydı menüsü yok. ilk defa girdiğimde menüde neler varsa hala onlar var. daha önce arkadaşımdan görmüştüm, fatura, arkadaşını getir, arıza kaydı vs. şeklindeki aktif kullanıcı menüsü bende yok. dolayısıyla arıza kaydı da bırakamıyorum.

    4- aboenlik başvurusuyla birlikte satın aldığım modem henüz gelmediği için internetin aktif olup olmadığını ya da bir sorun olup olmadığını değerlendiremiyorum.

    sonuç olarak, neden birden fazla aboneliğim olduğunu, bu aboneliklerimin numaralarının neler olduğunu, servislerin aktif olup olmadığını, olduysa ev telefonumdan neden arama yapamadığımı ve modemin neden hala teslim edilmediğini öğrenebilir miyim?

    teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Starbury8 -- 13 Eylül 2018; 9:34:18 >




  • istanbul genelimi bu yavaşlık durumu?
    sorun nedir bilgisi olan varmı?
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Bant genişliğinin yeterli gelmediğini söylemişlerdi. Telekom un bazı bölgelerde ki bant genişliği talebi kaldıramıyor diye düşünüyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Eğer işinizi görmez ise statik ip yi deneyin
    Maalesef statik ip için, aylık 12 lira ödeyecek bütçem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokselbasol

    Kota?
    AKN düşüyor ya bi süre sonra ondan bahsediyorum. Ayın 30-31 günü ben ping ve düşük hızda internet kullanıyorum 1-2 senedir.
  • gokens kullanıcısına yanıt
    Enteresan. Peki iptal edip başka ISS e geçmeyi düşündünüz mü?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3 gündür internet sürekli kopuyor bir saat giriyordum sonra 20 dk kesiliyordu. Bugün artık hiç bağlanmıyor sürekli internet kesiliyor. Dsl ve internet ışığının birlikte yeşil yandığı saniye 10 saniye sonra tekrar kopuş. Arıyoruz muhatap yok. Destek kaydını acalı 3 gün oldu. Sürekli aynı şey çalışmalar devam ediyor. Ama o çalışmayla ilgili ne ilerleme mesajı var ne de kayda değer bişey. Gectigime geçeceğime pişman oldum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sabbra Cadabra -- 13 Eylül 2018; 11:27:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    İptal edicem zaten taahhütün bitmesini bekliyorum şuan.
    Önceleri bir şey yoktu en azındna arayıp derdimizi anlatıyoduk bişeyler yapıyolar düzeliyodu. Şimdi insan da çıkmıyor telefona arıza kaydı bırakıldı diyolar ama hiçbir çözüm yok. Bi CS giriyorum 650-1500 arası ping
  • gokens kullanıcısına yanıt
    Siz doğru başlığa yazdığınızdan emin misiniz? TurkNet de ne AKN ne de taahhüt var? Anlamadım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Ne kadar saçma ya.
    Oldu olacak Telekom tüm operatörleri iptal etsin ozaman. Tüm ülkeye adam gibi fiyatlara adam gibi alt yapı ile internet sunsun.
    Vallahi lanet olsun şu telekoma. Zaten batırdılar koskoca telekomu oda ayrı konu.
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    Aboneliğim yeni değil yeni aboneliklerde yok dediğiniz şey bizde şuan Taahhüt de var AKN'de var. Yeni aboneliklerde yada taahhüt bitiminde değişiyor şuan diye biliyorum.
  • gokens kullanıcısına yanıt
    Ne kadar süredir kullanıyorsunuz ve tanımlı hızınız nedir (paket hızı)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gokselbasol kullanıcısına yanıt
    bayan;
    arkadaşlar sizi randevu için arayacaklar dedi.
    bugün 3.gün oldu hala aramadılar..
  • @TurkNetDestek 1 haftadır cevap bekliyorum.
  • Mesele Turk.Net den yaklaşık bir sene önce önce abonelik başlattık. O zamanlar modemim çalıştığı için modem satın almadım. Şimdi modemim arızalandı yeni modem ihtiyacım doğdu. Turk.Net ten kampanyalı olarak 249TL ye sattıkları Asus marka modemi almak istedim, sadece üyelik başlangıcında bu kampanyadan yararlanabilirsiniz cevabı aldım. Sonuçta kampanyalı da olsa her aboneliğin bir tane hakkı saklı kalmalı diye düşünüyorum. Modemi almayı kafaya koyduysam aboneliği sonlandırıp tekrar başlatsam mesela, bir tatile çıkarken, bundan zararınız olmaz mı? Bu şekilde mi hareket etmeliyiz? Başka bir çözüm yolu olamaz mı?
  • falcon57 kullanıcısına yanıt
    Ev müstakil mı apartman dairesi mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Adana Seyhan
  • 
Sayfa: önceki 479480481482483
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.